Dat is niet mijn probleem.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:18 schreef tompsv18 het volgende:
Een gifje van een CL-wedstrijd van PSV in de OP van het Eredivisie-topic. Best logisch.
Boos?quote:Op zondag 31 januari 2016 12:18 schreef tompsv18 het volgende:
Een gifje van een CL-wedstrijd van PSV in de OP van het Eredivisie-topic. Best logisch.
Je vergeet Leo Driessenquote:Op zondag 31 januari 2016 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost en Ron de Rijk zijn de meest walgelijke mensen aan boord van FOX.
quote:Op zondag 31 januari 2016 12:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind de Eretribune wel een aardige show.
[ afbeelding ]
Dat is Ronald.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Driessen is gewoon gestoord, dat is niet ons probleem.quote:
Misschien een luizig countertje van Ajax, en dan moeten we allemaal het slechte spel maar weer vergetenquote:Op zondag 31 januari 2016 12:22 schreef hafcfan het volgende:
Roda heeft echt een vreselijk gebrek aan scorend vermogen. Zal wel 0-0 worden dus
Jan Joost...quote:Op zondag 31 januari 2016 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is wel het enige potje die me echt boeit. En Utrecht-Twente nog een beetje.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien een luizig countertje van Ajax, en dan moeten we allemaal het slechte spel maar weer vergeten
Als dit een potje is dat je boeit moet je leven wel ernstig leeg zijnquote:Op zondag 31 januari 2016 12:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is wel het enige potje die me echt boeit. En Utrecht-Twente nog een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |