Uh jaquote:Op zondag 31 januari 2016 13:06 schreef hafcfan het volgende:
JÄAAAAAAAAAAAAAA TAGLIANO ARE YOU WATCHING
Dat zegt hij al het hele seizoenquote:Op zondag 31 januari 2016 13:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ben je je nu al aan het indekken ja
Oh je gaat jezelf quoten.quote:
dat zijn ze alquote:
Omdat ik een eerlijke voorspelling doequote:Op zondag 31 januari 2016 13:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ben je je nu al aan het indekken ja
Qua blijkelijk*quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh je gaat jezelf quoten.
Quablijkelijk is dit het moment dat het topic een duikvlucht naar beneden neemt.
je kunt niet vroeg genoeg beginnen natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zegt hij al het hele seizoen
*Klaarblijkelijk.quote:
Roda uit staat nog op het programma.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Psv heeft het in eigen huis nota bene nog in eigen hand.
Ik sluit niet uit dat ajax ook nog kampioen kan worden.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik een eerlijke voorspelling doe.
praat jij altijd zo achterlijk?quote:
Ik sluit ook niets uit, maar PSV heeft een basis gelegd en Ajax heeft geen basis. Normaal gesproken zal dat zich uitbetalen, maar er zijn gekkere dingen gebeurd.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ajax ook nog kampioen kan worden.
De meeste mensen voorspelden dat PSV kampioen ging worden, alleen alle Feyenoorders riepen dat Kuyt hen kampioen ging maken.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook voorafgaand het seizoen gezegd dat PSV kampioen wordt. Iets wat ik nu nog steeds denk.
Voor wie de score bijhoudt.
niemand boeit wat jij zegt... ja die 422. Maar ja dat is je holmaatje.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook voorafgaand het seizoen gezegd dat PSV kampioen wordt. Iets wat ik nu nog steeds denk.
Voor wie de score bijhoudt.
De analisten van VI ook.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De meeste mensen voorspelden dat PSV kampioen ging worden, alleen alle Feyenoorders riepen dat Kuyt hen kampioen ging maken.
*Het boeit niemand wat jij zegtquote:Op zondag 31 januari 2016 13:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
niemand boeit wat jij zegt... ja die 422. Maar ja dat is je holmaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |