Nuttig in wat? Het is echt een 1-op-1 kopie van Fischer.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik waardeer het helemaal niet. Younes is de enige speler die creativiteit kan brengen in dit elftal, het is geen wonderspeler maar wel een nuttige speler.
Dit is een heel erg domme opmerking van iemand, die qua blijkelijk, nooit Ajax kijkt.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nuttig in wat? Het is echt een 1-op-1 kopie van Fischer.
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 31 januari 2016 12:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga je hier ook zinvolle posts met kritiek op Twente verwijderen?
Wat is qua blijkelijk?quote:Op zondag 31 januari 2016 12:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit is een heel erg domme opmerking van iemand, die qua blijkelijk, nooit Ajax kijkt.
Ik zal het doorgeven aan ome Adolf.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Duits elftal op tv = duitse mod in het topic.
Ik geef deze grap een 9.
qua blijkelijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit is een heel erg domme opmerking van iemand, die qua blijkelijk, nooit Ajax kijkt.
Te laat, al geapptquote:Op zondag 31 januari 2016 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan ome Adolf.
Zeg dan kennelijk of zo, want dit is zo gênant.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
was hij alweer in tranen?quote:
Hoe is het een een op een kopie van Fischer? Het zijn compleet verschillende speler. In tegenstelling tot Fischer brengt Younes rust aan de bal en maakt hij veel minder ondoordachte keuzes. Fischer speelt alleen voor FC Fischer, die mist tegenwoordig de meest achterlijk grote kansen en snapt niet wanneer hij af moet leggen. Dat zijn domme dravers.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nuttig in wat? Het is echt een 1-op-1 kopie van Fischer.
Beetje spelen met taal. Enig.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zeg dan kennelijk of zo, want dit is zo gênant.
Ik woon in een achterstandswijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zeg dan kennelijk of zo, want dit is zo gênant.
Roda scoorde zelfs, alleen wel wat buitenspellig.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:50 schreef Tagliano het volgende:
Twee schoten van Ajax, poeh
Nul van Roda
quote:
Younes lijdt nu alweer keer op keer balverliesquote:Op zondag 31 januari 2016 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is het een een op een kopie van Fischer? Het zijn compleet verschillende speler. In tegenstelling tot Fischer brengt Younes rust aan de bal en maakt hij veel minder ondoordachte keuzes. Fischer speelt alleen voor FC Fischer, die mist tegenwoordig de meest achterlijk grote kansen en snapt niet wanneer hij af moet leggen. Dat zijn domme dravers.
Ja, dat laatst gevoel bekruipt mij ook altijd bij Younes. Halve actie, half schot.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is het een een op een kopie van Fischer? Het zijn compleet verschillende speler. In tegenstelling tot Fischer brengt Younes rust aan de bal en maakt hij veel minder ondoordachte keuzes. Fischer speelt alleen voor FC Fischer, die mist tegenwoordig de meest achterlijk grote kansen en snapt niet wanneer hij af moet leggen. Dat zijn domme dravers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |