abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159531730


[ Bericht 40% gewijzigd door Iemand91 op 31-01-2016 00:29:01 ]
  Moderator zondag 31 januari 2016 @ 00:23:48 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159531764
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 00:11 schreef donroyco het volgende:

[..]

Maar op den duur zal de 747 toch wel vervangen worden lijkt me, is de A380 dan een logische vervolgkist?
777/A350 lijkt me logischer :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_159535258
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 00:22 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
En laat nu niemand het wagen om te zeggen dat de A380 een mooier vliegtuig is.
Er zullen nooit meer mooiere vliegtuigen gemaakt worden dan de Boeing 747

Wat mij betreft de 747-400 met winglets van KLM
Wie dit leest is gek
pi_159535348
quote:
99s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:03 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

En laat nu niemand het wagen om te zeggen dat de A380 een mooier vliegtuig is.
Er zullen nooit meer mooiere vliegtuigen gemaakt worden dan de Boeing 747

Wat mij betreft de 747-400 met winglets van KLM
[ afbeelding ]
Ik doe het gewoon: de A380 vind ik vele malen mooier. Gelukkig mag iedereen dat zelf bepalen ;)

Wel een toffe foto trouwens van die KLM 747. En die retro Lufthansa _O_ Toffe maatschappij is dat ook.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 31 januari 2016 @ 11:18:33 #5
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159535527
quote:
99s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:03 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

En laat nu niemand het wagen om te zeggen dat de A380 een mooier vliegtuig is.
Er zullen nooit meer mooiere vliegtuigen gemaakt worden dan de Boeing 747

Wat mij betreft de 747-400 met winglets van KLM
[ afbeelding ]
De MD11 is mooier
  zondag 31 januari 2016 @ 11:26:38 #6
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_159535700
quote:
99s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:03 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

En laat nu niemand het wagen om te zeggen dat de A380 een mooier vliegtuig is.
Er zullen nooit meer mooiere vliegtuigen gemaakt worden dan de Boeing 747

Wat mij betreft de 747-400 met winglets van KLM
[ afbeelding ]
Die van BA zijn ook mooi, als ze met 5 op een rij op Terminal 5 aan de gate staan!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_159536497
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:18 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

De MD11 is mooier
De MD11 en de DC10 heb ik altijd al rare vliegtuigen gevonden. Het was een Jumbo-jet maar een misvormde. Ik verwonder én erger me dagelijks over de MD11 adoratie in dit topic. ;)
Wie dit leest is gek
  zondag 31 januari 2016 @ 12:16:09 #8
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_159536785
quote:
99s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:03 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

En laat nu niemand het wagen om te zeggen dat de A380 een mooier vliegtuig is.
Er zullen nooit meer mooiere vliegtuigen gemaakt worden dan de Boeing 747

Wat mij betreft de 747-400 met winglets van KLM
[ afbeelding ]
Welk vliegveld is dit? Sint Maarten?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_159536820
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:16 schreef donroyco het volgende:

[..]

Welk vliegveld is dit? Sint Maarten?
Princess Juliana Intl inderdaad :Y
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 31 januari 2016 @ 12:18:28 #10
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_159536844
quote:
14s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:17 schreef Blistering het volgende:

[..]

Princess Juliana Intl inderdaad :Y
Die staat nog op mijn lijstje :D
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_159536864
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:18 schreef donroyco het volgende:

[..]

Die staat nog op mijn lijstje :D
Absoluut, hier ook. En dan uiteraard wel met een 747 van KLM (nu het nog kan).
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 31 januari 2016 @ 12:26:57 #12
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_159537027
quote:
14s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:19 schreef Blistering het volgende:

[..]

Absoluut, hier ook. En dan uiteraard wel met een 747 van KLM (nu het nog kan).
Ja, dat zeker.

Aruba - A330
Bonaire - ...
Curacao - 767
St. Maarten - ...
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 31 januari 2016 @ 12:54:28 #13
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_159537749
Ideale vakantiebestemming.
En niemand daar kijkt je vreemd aan als je op het strand loopt te filmen
Wie dit leest is gek
  zondag 31 januari 2016 @ 13:37:20 #14
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_159539040
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:26 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ja, dat zeker.

Aruba - A330
Bonaire - ...
Curacao - 767
St. Maarten - ...
St Maarten met een 747 en Bonaire met een 787.

Dan heb je alles wat nu vanuit Nederland die kant op gaat gehad ;)
So we just called him Fred
  zondag 31 januari 2016 @ 13:47:22 #15
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_159539379
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:37 schreef FredvZ het volgende:

[..]

St Maarten met een 747 en Bonaire met een 787.

Dan heb je alles wat nu vanuit Nederland die kant op gaat gehad ;)
Ja, die moet ik nog. ;)
Al ben ik wel al op Bonaire geweest met de A330 door een tussenstop.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 31 januari 2016 @ 14:41:47 #16
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_159541157
DC 10-11/B747.400/A380 etc etc.
Allemaal Vliegende vrachtwagens vergeleken met de Concorde.

  zondag 31 januari 2016 @ 15:24:40 #17
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_159542659
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:41 schreef spapaars het volgende:
DC 10-11/B747.400/A380 etc etc.
Allemaal Vliegende vrachtwagens vergeleken met de Concorde.

[ afbeelding ]
Je bedoelt die hopeloos disproportionele vliegende driehoek met 2 rechthoekige kisten eronder en een gebroken neus?

Na de Comet is er niks mooiers meer gemaakt:

pi_159544131
quote:
14s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:19 schreef Blistering het volgende:

[..]

Absoluut, hier ook. En dan uiteraard wel met een 747 van KLM (nu het nog kan).
Kan voorlopig nog wel als ik de verhalen de laatste dagen hoor :)
pi_159553353
quote:
Kan voorlopig nog wel als ik de verhalen de laatste dagen hoor :)
Tussen de aflevering van de BFA en de BFY zat bijna 13 jaar. Het gaat tegenwoordig wat sneller maar dat de laatste er over drie jaar uit gaat lijkt me niet waarschijnlijk met de huidige olieprijs.
--
pi_159556284
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:24 schreef OEM het volgende:

[..]

Je bedoelt die hopeloos disproportionele vliegende driehoek met 2 rechthoekige kisten eronder en een gebroken neus?

Na de Comet is er niks mooiers meer gemaakt:

[ afbeelding ]
Sinds de constellation ging het bergafwaarts, al mocht de comet er inderdaad nog wel zijn.

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 31 januari 2016 @ 23:00:44 #21
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_159557858
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:24 schreef OEM het volgende:

[..]

Je bedoelt die hopeloos disproportionele vliegende driehoek met 2 rechthoekige kisten eronder en een gebroken neus?

Na de Comet is er niks mooiers meer gemaakt:

[ afbeelding ]
Toch blijft het jammer van die vierkante ramen. Als de Haviland de ronde van de Lockheed Constellation had toegepast in de Comet was het misschien nog een succes geworden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fred op 01-02-2016 01:03:27 ]
So we just called him Fred
pi_159564500
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:17 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]

SXM _O_
Is deze toevallig nog ergens HDer te vinden? Op Airliners.net zie ik ´em helaas niet staan ;(
  maandag 1 februari 2016 @ 11:54:38 #23
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_159564538
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:52 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Is deze toevallig nog ergens HDer te vinden? Op Airliners.net zie ik ´em helaas niet staan ;(
https://500px.com/photo/1(...)user&user_id=7686817
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_159565362
quote:
Dank je! Het lijkt erop dat deze meneer zijn mooie plaatje niet wil delen.
  maandag 1 februari 2016 @ 12:54:52 #25
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_159566106


landde zojuist als één van de twee A380's van Emirates vandaag.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_159566152
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 1 februari 2016 @ 13:03:07 #27
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_159566368
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_159566468
Maakt het niet minder tof.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_159567927
First Atlantic crossing for F-35 on 2 February
quote:
The first Italian-made F-35A Lightning II is all set to start the type’s first ever Transatlantic flight to the US on Tuesday 2 February, sources in Italy confirm. A Boeing KC-767 tanker aircraft and a two seater Eurofighter Typhoon accompany the brand new fighter aircraft on its way, which includes a stop over at Lajes airbase in the Azores.

Subject to weather, the aircraft leaves Cameri and joins up with the tanker aircraft and Typhoon for the flight. The F-35 was produced at Cameri by FNV Aeronautics under the watchful eye of Lockheed Martin, first flew on 7 September 2015 and was then delivered to the Italian Air Force on 3 December 2015. It was the very first F-35 to be produced outside the US.

Pilots
An Italian Air Force pilot from the test squadron at Pratica di Mare will fly the F-35 on its flight over Atlantic, the very first of this kind for the new generation stealth aircraft. In the backseat of the Typhoon will be another Italian F-35 pilot. The flight to Lajes is expected to take 4.5 hours. Air-to-air refueling with the KC-767 was validated last year in the US.

Tests and training
After the stop over in Lajes, another 6.5 hour flight takes the F-35 and two accompanying aircraft to Naval Air Station Patuxent River in the US. The F-35 will then remain there for six weeks for tests, before finally moving on to Luke Air Force Base. Here, the aircraft wil be used to train Italian pilots.

The second Italian made F-35 is now performing test flights at Cameri and will be among four more Italian aircraft to follow the same route later this year. By the end of 2016, the sixth aircraft produced in Cameri will be the first to remain in Italy. Cameri will also see production of Royal Netherlands Air Force (RNLAF) jets.

Italy formally has eight F-35s on order and is still debating the final number of aircraft to be ordered. That number is expected to be 90, after dropping from 131 earlier.

  Moderator maandag 1 februari 2016 @ 15:43:12 #30
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159570344
Even zitten spieken bij de vloot van de Italiaanse luchtmacht, wat een vloot zeg :o Had niet verwacht dat ze zo'n grote vloot hadden en veel verschillende types.

De F35/JSF en de Eurofighter Typhoon zijn toch elkaars equivalenten? Aangezien ze ze beide hebben.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 1 februari 2016 @ 15:50:16 #31
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159570549
Op Wikipedia las ik trouwens dat in 2020 twee A330-200 vliegtuigen als Multirole Transporter Plan de de KLu in dienst komen. Zullen die nieuwe A330's zijn of oude van KLM? De KDC10's zijn ook eerst gebruikt bij Martinair
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 1 februari 2016 @ 16:31:54 #32
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_159571684
Wat heb ik toch een bloedhekel aan wachten op een vliegveld omdat je vlucht vertraagd is (met dank aan de luchtverkeersleiders in Buenos Aires). Is nu nog steeds niet weg uit Buenos Aires, dus gaat nog minstens 2,5 uur duren voordat ik aan boord kan. En het is net weer niet de moeite om terug naar huis te gaan (uur rijden, plus dat ik geen auto heb op het moment en de taxi nogal duur is). Alle tafeltjes bezet, dus zit hier op mijn koffer maar een beetje te werken, zeer oncomfortabel. En die Europese regel van vergoeding bij vertraging, die gaat hier uiteraard niet op :(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_159572613
quote:
Hoop dat de piloten inmiddels ontslagen zijn. Buiten dat dit onveilig is ga je niet lopen stunten met een kist van 250 miljoen dollar.

Huur dan lekker in je vrije tijd een pitts of zo.
pi_159572679
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:03 schreef El_Grando101 het volgende:

[..]

Hoop dat de piloten inmiddels ontslagen zijn. Buiten dat dit onveilig is ga je niet lopen stunten met een kist van 250 miljoen dollar.

Huur dan lekker in je vrije tijd een pitts of zo.
Dit wordt vaak gedaan bij een delivery flight ;)
pi_159573062
Daar las ik overheen, dacht te herinneren dat dit een gewone vlucht was. Dan was het natuurlijk schandalig dom geweest.
pi_159573243
De vliegers van die kist zijn iig wel op z'n minst demoted, artikel incl. reden: http://www.wort.lu/en/bus(...)bc5db9b3988708086f11
Niet lang na dat incident hebben ze het bij CargoLux ook voor elkaar gekregen om een andere 748 te beschadigen tijdens landing: http://avherald.com/h?article=47ed9485&opt=0
  maandag 1 februari 2016 @ 17:38:28 #37
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159573676
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:23 schreef tripel7 het volgende:
De vliegers van die kist zijn iig wel op z'n minst demoted, artikel incl. reden: http://www.wort.lu/en/bus(...)bc5db9b3988708086f11
Niet lang na dat incident hebben ze het bij CargoLux ook voor elkaar gekregen om een andere 748 te beschadigen tijdens landing: http://avherald.com/h?article=47ed9485&opt=0
Volgens mij is die hier ook langs geweest met foto's en al.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_159574885
Je moet natuurlijk wel bedenken dat die 747-freighter leeg was; en een lege 747; daar kun je wel mee stunten zoveel vermogen die dan heeft. :9
Maar goed; dit ging wel een beetje ver.
Hebben we destijds nog genoemd.
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:38 schreef Woods het volgende:
Volgens mij is die hier ook langs geweest met foto's en al.
Jup.
pi_159579943
Weet iemand of de PH-HZF en PH-HZK nog naar Jet2 gaan?

De PH-BFC staat al sinds de 14/15e in Jakarta voor zijn C-check met (2 dagen later) de -BFO ernaast voor de onderdelen. Best lang. Kent iemand de planning?
--
pi_159580600
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:05 schreef inkjet het volgende:
Weet iemand of de PH-HZF en PH-HZK nog naar Jet2 gaan?
Ja.
quote:
De PH-BFC staat al sinds de 14/15e in Jakarta voor zijn C-check met (2 dagen later) de -BFO ernaast voor de onderdelen. Best lang. Kent iemand de planning?
Landing gear van de -BFO gaat naar de -BFC. -BFC keert daarna terug om weer een tijdje voor KLM te gaan vliegen
(tot eind volgend jaar).
-BFO keert helaas niet terug in de vloot. Zij zal bij terugkomst ook naar Spanje vertrekken voor opslag.
(maar dat wist jij al gok ik)

Geen idee welke data ze deze kant op komen; -BFO is ook al officieel uit de vloot.
pi_159582404
Yup dat wist ik. De BFC zou er al uit gaan maar dat wordt nu twee jaar uitgesteld middels deze C-check. Als het zo lang duurt wordt er wellicht meer overgezet, er is sprake van 'gear change' maar misschien bedoelt men wel 'spullen in het algemeen'.
--
  dinsdag 2 februari 2016 @ 00:06:18 #43
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_159585957
Voordeel van de 747 van Air France was dat je in bovendeks kon zitten in economy. Paar keer mooi gebruik van gemaakt, je zat lekker rustig en ruimer dan beneden.
pi_159594327
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 00:06 schreef Tinos85 het volgende:
Voordeel van de 747 van Air France was dat je in bovendeks kon zitten in economy. Paar keer mooi gebruik van gemaakt, je zat lekker rustig en ruimer dan beneden.
Vindt je nu nog bij Virgin Atlantic, Garuda en Eva Air.


Vanmorgen vlak voor vertrek.

Vanmorgen om 11:09 uur vertrokken als SXI1601 richting Singapore. Is net geland in Belgrado.
Wordt P2-ANU voor Air Niugini in Papoea-Nieuw-Guinea net als haar zustertoestellen PH-KZF en -KZG haar voorgingen. Halverwege maart volgt nog -WXC en halverwege september -KZR.
pi_159598631
Porsche vliegt over sloot en landt naast Polderbaan
quote:
ZWANENBURG Een opvallend ongeluk op de IJweg in Zwanenburg zondagochtend. Daar raakte de bestuurder van een Porsche van de weg en belandde vervolgens aan de overkant (!) van de sloot in het gras, naast de Polderbaan.

De beschadigde Porsche met een Deense kentekenplaat werd vastgelegd door Rob Over de Linden die er toevallig langskwam. Over de Linden vermoedt dat de auto is gelanceerd. "De auto zat niet onder de gras- of rietsporen en er zaten veel bandensporen op het gras."

Een woordvoerder van de politie laat weten dat de bestuurder en/of eigenaar van de Porsche in geen velden of wegen te bekennen was toen de agenten op de plaats van het ongeluk aankwamen. "Een beetje raar, want het is niet de bedoeling je auto daar te 'zetten' en er dan vandoor te gaan."

De politie kan nog niets zeggen over de toedracht van het ongeluk en doet onderzoek

  dinsdag 2 februari 2016 @ 16:38:42 #46
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_159599045
quote:
OneGo gives you unlimited US flights for a monthly fee

Just when you thought we had seen the end of ‘Netflix for…’ launches, OneGo reveals its subscription service for unlimited flights.

Yes, OneGo allows users to pay a monthly fee for unlimited flights within the US.

It’s not cheap, though. To sign up you’ll need to pay a $495 once-off registration fee and monthly subscriptions start at $1,500 for West coast flights.

An East coast registration will set you back $2,300 per month, or $1,950 for Central America. If you want the luxury of being able to fly anywhere you like in the US, you’ll need to cough up $2,950 per month.

While these might sound like ludicrous prices for some, it’s aimed at attracting business travellers and has add-ons and perks to suit.

At the moment, users can have four active bookings at once and all trips must be booked at least seven days in advance. OneGo says it will be upping its max number of bookings to eight in the near future and allowing the booking of last minute travel as well.

[...]
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_159601084
Blijkbaar zijn de cijfers van KLM goed voor Kuala Lumper, ze voegen 3 wekelijkse vluchten toe komende zomer.

- AMS dep. 13:00 - arr. KUL 07.10 KL811 B772 Thu, Fri, Sun - NEW
- AMS dep. 20:45 - arr. KUL 14.45 KL809 B77W daily

- dep. KUL 08:45 - arr. AMS 15:30 KL812 B772 Mon, Fri, Sat - NEW
- dep. KUL 23:20 - arr. AMS 06:00 KL810 B77W daily
  dinsdag 2 februari 2016 @ 18:17:58 #48
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159601148
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef Mikey92 het volgende:
Blijkbaar zijn de cijfers van KLM goed voor Kuala Lumper, ze voegen 3 wekelijkse vluchten toe komende zomer.

- AMS dep. 13:00 - arr. KUL 07.10 KL811 B772 Thu, Fri, Sun - NEW
- AMS dep. 20:45 - arr. KUL 14.45 KL809 B77W daily

- dep. KUL 08:45 - arr. AMS 15:30 KL812 B772 Mon, Fri, Sat - NEW
- dep. KUL 23:20 - arr. AMS 06:00 KL810 B77W daily
Zou dat niet aan het vertrek van Malaysian liggen? ;)
pi_159602070
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:17 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Zou dat niet aan het vertrek van Malaysian liggen? ;)
Emirates neemt het ook deels over
  dinsdag 2 februari 2016 @ 18:57:21 #50
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159602151
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:54 schreef Mikey92 het volgende:

[..]

Emirates neemt het ook deels over
Emirates vliegt niet zonder tussenlanding vanaf Amsterdam op Kuala Lumpur.
pi_159602238
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:57 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Emirates vliegt niet zonder tussenlanding vanaf Amsterdam op Kuala Lumpur.
Ik doel op de codeshare van emirates en malaysian;)
  dinsdag 2 februari 2016 @ 19:35:32 #52
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_159603393
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:38 schreef donroyco het volgende:

An East coast registration will set you back $2,300 per month, or $1,950 for Central America. If you want the luxury of being able to fly anywhere you like in the US, you’ll need to cough up $2,950 per month.
Kut Yanks, noem het gewoon Central United States of America, ja? :(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_159604106
112Schiphol twitterde op dinsdag 02-02-2016 om 19:25:40 VOS klein: een éénmotorig privevliegtuig is zojuist bij de landing naast de baan terecht gekomen. https://t.co/GePI5GPuLk reageer retweet
  dinsdag 2 februari 2016 @ 23:49:03 #54
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_159612517
Meanwhile in het altijd veilige Mogadishu, Somalie: waarschijnlijk een bomaanslag op een A321 na takeoff. Weer veilig geland:



http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20160202-0
  woensdag 3 februari 2016 @ 11:12:48 #55
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_159617426
KLM twitterde op woensdag 03-02-2016 om 11:02:46 #Astana in #Kazakhstan is the 8th new destination in our summer schedule of 2016. https://t.co/RCGuoZiWCy https://t.co/IMLdcxk2Bf reageer retweet
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_159618802
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:12 schreef donroyco het volgende:
KLM twitterde op woensdag 03-02-2016 om 11:02:46 #Astana in #Kazakhstan is the 8th new destination in our summer schedule of 2016. https://t.co/RCGuoZiWCy https://t.co/IMLdcxk2Bf reageer retweet
;)
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:44 schreef boriq het volgende:
En toch wel naar Astana (via Almaty, waar ze nu al wel op vliegen)
link
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef Mikey92 het volgende:
Blijkbaar zijn de cijfers van KLM goed voor Kuala Lumper, ze voegen 3 wekelijkse vluchten toe komende zomer.

- AMS dep. 13:00 - arr. KUL 07.10 KL811 B772 Thu, Fri, Sun - NEW
- AMS dep. 20:45 - arr. KUL 14.45 KL809 B77W daily

- dep. KUL 08:45 - arr. AMS 15:30 KL812 B772 Mon, Fri, Sat - NEW
- dep. KUL 23:20 - arr. AMS 06:00 KL810 B77W daily
De markt in die regio vanuit Europa is sterk aan het veranderen.

Malaysia Airlines trok zich vorige maand terug uit Amsterdam, Parijs en eerder al Frankfurt (mei 2015) en gaat samenwerken met Emirates.
Air France heeft zich teruggetrokken uit Kuala Lumpur (oktober 2015) en volgende maand ook uit Jakarta.
Lufthansa trok zich terug uit Jakarta (oktober 2015) en volgende maand uit Kuala Lumpur.
Garuda Indonesia trekt zich volgende maand terug uit Gatwick en stoppen ze met de vluchten tussen Amsterdam en Gatwick; ze gaan nu los van elkaar naar Amsterdam en London Heathrow vliegen (met stop in Singapore)

Turkish Airlines en Emirates breiden licht uit op Kuala Lumpur maar onder de streep valt er capaciteit weg op deze routes.
Mogelijk ziet KLM daar mogelijkheden want ze blijft met BA en MH (van/naar Londen) alleen over op de route Europa - Kuala Lumpur. (non-stop)
pi_159619584
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 23:49 schreef OEM het volgende:
Meanwhile in het altijd veilige Mogadishu, Somalie: waarschijnlijk een bomaanslag op een A321 na takeoff. Weer veilig geland:

[ afbeelding ]

http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20160202-0
I was built to be the best, the number one and nothing less!
  woensdag 3 februari 2016 @ 22:48:27 #58
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_159637738
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:12 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

;)

[..]

[..]

De markt in die regio vanuit Europa is sterk aan het veranderen.

Malaysia Airlines trok zich vorige maand terug uit Amsterdam, Parijs en eerder al Frankfurt (mei 2015) en gaat samenwerken met Emirates.
Air France heeft zich teruggetrokken uit Kuala Lumpur (oktober 2015) en volgende maand ook uit Jakarta.
Lufthansa trok zich terug uit Jakarta (oktober 2015) en volgende maand uit Kuala Lumpur.
Garuda Indonesia trekt zich volgende maand terug uit Gatwick en stoppen ze met de vluchten tussen Amsterdam en Gatwick; ze gaan nu los van elkaar naar Amsterdam en London Heathrow vliegen (met stop in Singapore)

Turkish Airlines en Emirates breiden licht uit op Kuala Lumpur maar onder de streep valt er capaciteit weg op deze routes.
Mogelijk ziet KLM daar mogelijkheden want ze blijft met BA en MH (van/naar Londen) alleen over op de route Europa - Kuala Lumpur. (non-stop)
En over het wegvallen van Malaysia hoorde je KLM niet klagen. Doen ze alleen als er een ME maatschappij met een paar stoeltjes meer naar Schiphol wil vliegen.

Toch wel jammer van Malaysia. Had altijd wel goede aanbiedingen naar KUL of met doorverbindingen naar SIN of BKK. All time low AMS-KUL-BKK v.v. ooit 420 euro betaald. Dat soort prijzen kun je voorlopig dus wel vergeten.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_159654218
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 22:48 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

En over het wegvallen van Malaysia hoorde je KLM niet klagen. Doen ze alleen als er een ME maatschappij met een paar stoeltjes meer naar Schiphol wil vliegen.

Vergeet niet dat KLM een code share had met malaysia, dus in wezen vallen er wel degelijk stoeltjes weg... En dat gaat dan zowel om het stuk AMS-KUL als doorverbindingen verder weg.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_159683853


PH-BHD wordt volgende week afgeleverd aan KLM en land 11 februari op Schiphol
PH-BVP wordt 23 februari afgeleverd aan KLM en land de volgende dag op Schiphol
pi_159696902
National Park Jasper heet de BVP. Is net te zien op een van de andere foto's uit deze set ;)
--
pi_159717150
Saudi Arabian Airlines heeft afgelopen week (woensdag) haar eerste 2 Boeing 787-9's in ontvangst genomen.
Tegelijk werd ook nog een 777-300ER afgeleverd. Dat moest natuurlijk vastgelegd worden:






En natuurlijk....de selfie:



Beide toestellen waren vorige maand al officieel afgeleverd en die derde 787 is gebouwd in Charleston maar werd speciaal ingevlogen voor de ceremonie. Deze wordt komende week aan de maatschappij geleverd.
Saudi heeft in 2010 acht 787's besteld.
pi_159731876
Sommige mensen vinden de nieuwe livery van KLM niet mooi, maar die staat wel een stuk beter op een 787 dan deze.
--
  zondag 7 februari 2016 @ 18:40:56 #64
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159732812
De vorige livery zou er als die Saudi uit komen te zien. Of net zoals bij 190s.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_159735490
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:40 schreef Woods het volgende:
De vorige livery zou er als die Saudi uit komen te zien. Of net zoals bij 190s.
Zoals het was bij de E190's dan, want ze worden stuk voor stuk voorzien van de nieuwe livery. Inmiddels is de EZK aan de beurt.
--
  zondag 7 februari 2016 @ 22:30:27 #66
453911 airportmadness
"Sharing the World"
pi_159740554
Hoi!

Kan ik ook mee doen? Volg dit topic al een tijdje en heb zelf me PPL. Tevens ben ik werkzaam in de luchtvaart bij een niet nader te noemen luchtvaart maatschappij!
  Moderator zondag 7 februari 2016 @ 22:59:06 #67
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159741889
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:30 schreef airportmadness het volgende:welkom!
Hoi!

Kan ik ook mee doen? Volg dit topic al een tijdje en heb zelf me PPL. Tevens ben ik werkzaam in de luchtvaart bij een niet nader te noemen luchtvaart maatschappij!
Tuurlijk kan dat.
Zolang iemand niet elke dag post dat vliegen milieuonvriendelijk is en dat je beter liftend of fietsend kunt reizen is iedereen hier gewoon welkom.

Waar vlieg je mee? :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 7 februari 2016 @ 23:07:43 #68
453911 airportmadness
"Sharing the World"
pi_159742287
quote:
14s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat.
Zolang iemand niet elke dag post dat vliegen milieuonvriendelijk is en dat je beter liftend of fietsend kunt reizen is iedereen hier gewoon welkom.

Waar vlieg je mee? :)
Top geweldig!
Ik vlieg op een C172 vanaf Lelystad
  maandag 8 februari 2016 @ 00:21:15 #69
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_159744569
Die 787 wing flex O+
Tics van je petten.
pi_159749906
KLM's PH-BFO maakt haar allerlaatste lange vlucht.
Ruim 2 uur geleden is het vertrokken vanuit Jakarta en is nu onderweg naar Schiphol.

In de nacht van 15 op 16 januari vloog het haar allerlaatste commerciële vlucht (KL644 JFK - AMS) en op 16 januari vloog het naar Jakarta. Hier heeft het o.a. een gear change ondergaan met PH-BFC die de vorige dag al die kant was op gegaan.

Na terugkomst op Schiphol zal -BFO "Orlando" doorvliegen naar Teruel, Spanje waar ze bij haar zusterschip PH-BFM "Mexico" en 2 Martinair 747-freighters wordt opgeslagen.

  maandag 8 februari 2016 @ 14:26:46 #71
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_159753755


Testvlucht? :o
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_159753968
Denk het wel, gister ook al een low approach uitgevoerd op Groningen Airport.

http://www.flightradar24.com/data/flights/KL9851/#8c00886
I was built to be the best, the number one and nothing less!
pi_159756029
De BFC staat nog steeds in Jakarta. Lang voor een c-check.

[ Bericht 26% gewijzigd door inkjet op 08-02-2016 16:26:06 (typo) ]
--
pi_159761055
KLM vervoert meer passagiers in januari

quote:
KLM heeft in januari 8,2 procent meer passagiers vervoerd vergeleken met dezelfde maand een jaar eerder. De maatschappij verwelkomde 2,12 miljoen passagiers, tegenover 1,96 miljoen in januari 2015. De opbrengst per passagier per kilometer nam toe met 5,8 procent en de bezettingsgraad nam toe van 82,8 naar 86,5 procent.

Air France en Hop! vervoerden iets minder passagiers in januari (-o,6 procent) vergeleken met een jaar eerder. De opbrengst per passagier per kilometer nam wel iets toe bij de Fransen met 1,4 procent.

Transavia vervoerde 9,3 procent meer passagiers in januari 2016. De opbrengst per passagier per kilometer nam toe met 4,4 procent. De bezettingsgraad daalde licht van 84,0 naar 83,8 procent.

Het vrachtvervoer zit ook in januari in de hoek waar de klappen vallen.
Goede cijfers :)
pi_159771226
Stille meelezer hier: Ten eerste alle lof voor de informatie die in dit topic door alle gebruikers wordt gedeeld! Verder heb ik nog een vraag:

Het is hier ongetwijfeld bekend dat vlucht 01 van British Airways van London City naar New York met een full-business class A318 wordt uitgevoerd. Zijn er eigenlijk nog vergelijkbare verbindingen die met zo'n luxe A318 worden uitgevoerd op zo'n lange afstand, of is deze echt uniek in de wereld?
pi_159771352
QR opereert full first / business A319 met 40 stoelen, maar vooral op vluchten in de GCC (Midden-Oosten). Denk dat LHR - JFK wel eens de langste route kan zijn ja...

Zojuist m'n eerste go around meegemaakt tijdens het landen op DFW, leek weinig aan de hand maar vrij veel wind en we stuiterden 2x terug... Volgende poging ging zonder problemen. ^O^
Jack does it in real time...
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 00:43:00 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159771491
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 00:24 schreef Sandrvich het volgende:
Stille meelezer hier: Ten eerste alle lof voor de informatie die in dit topic door alle gebruikers wordt gedeeld! Verder heb ik nog een vraag:

Het is hier ongetwijfeld bekend dat vlucht 01 van British Airways van London City naar New York met een full-business class A318 wordt uitgevoerd. Zijn er eigenlijk nog vergelijkbare verbindingen die met zo'n luxe A318 worden uitgevoerd op zo'n lange afstand, of is deze echt uniek in de wereld?
Singapore Airlines vloog dacht ik met een full business class A340-500 van Singapore naar New-York _O_
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 9 februari 2016 @ 07:36:01 #78
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_159772911
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 00:24 schreef Sandrvich het volgende:
Stille meelezer hier: Ten eerste alle lof voor de informatie die in dit topic door alle gebruikers wordt gedeeld! Verder heb ik nog een vraag:

Het is hier ongetwijfeld bekend dat vlucht 01 van British Airways van London City naar New York met een full-business class A318 wordt uitgevoerd. Zijn er eigenlijk nog vergelijkbare verbindingen die met zo'n luxe A318 worden uitgevoerd op zo'n lange afstand, of is deze echt uniek in de wereld?
Zo lang op dat toestel is uniek, ze landen ook in ierland om nog te tanken bij tegenwind.

Er is nog la compagnie, maar die vliegen met grotere toestellen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_159774759
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 07:36 schreef XL het volgende:

[..]

Zo lang op dat toestel is uniek, ze landen ook in ierland om nog te tanken bij tegenwind.

Er is nog la compagnie, maar die vliegen met grotere toestellen.
Dat bijtanken is meer omdat wanneer ze hem op City volgooien hij te zwaar is op te stijgen daar. En is Shannon ga je door de US customs
pi_159774763
oeps.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:05:29 #81
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_159775116
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 00:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Singapore Airlines vloog dacht ik met een full business class A340-500 van Singapore naar New-York _O_
Ja, en misschien met de nieuwe A350-900ULR gaan ze daar weer mee van start.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 13:13:53 #82
453911 airportmadness
"Sharing the World"
pi_159777619
Je hebt ook nog OpenSkies van British Airways tussen Parijs en New York in een 757.

Ze hebben het ook nog geprobeerd vanaf Amsterdam maar dat hebben ze niet lang volgehouden.

Tevens gaat BA ook vanaf Standsted vliegen via Cityflyer!
pi_159778008
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 00:24 schreef Sandrvich het volgende:
Stille meelezer hier: Ten eerste alle lof voor de informatie die in dit topic door alle gebruikers wordt gedeeld! Verder heb ik nog een vraag:

Het is hier ongetwijfeld bekend dat vlucht 01 van British Airways van London City naar New York met een full-business class A318 wordt uitgevoerd. Zijn er eigenlijk nog vergelijkbare verbindingen die met zo'n luxe A318 worden uitgevoerd op zo'n lange afstand, of is deze echt uniek in de wereld?
Jaren geleden vloog KLM met een full-business 737 tussen Amsterdam en Houston, later werd dat zelfde toestel ingezet door SAS tussen Stavanger en Houston maar dat kwam onlangs ten einde (zie mijn post hier)
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 00:32 schreef DeeBee het volgende:
QR opereert full first / business A319 met 40 stoelen, maar vooral op vluchten in de GCC (Midden-Oosten). Denk dat LHR - JFK wel eens de langste route kan zijn ja...
Deze all-business A319 vloog tot eind vorig jaar ook tussen Doha en Londen.
En de afstand Doha - Londen is langer dan Shannon - New York. :P

Nu wordt die in inderdaad alleen in het Midden-Oosten ingezet; momenteel naar Riyadh en Jeddah.
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 07:36 schreef XL het volgende:
Er is nog la compagnie, maar die vliegen met grotere toestellen.
Die vliegen met een all-business 757-200; een toestel dat (qua cabine) te vergelijken is met de A321-200; dus niet veel groter.
Overigens laat hun business-product te wensen over.

Je hebt overigens ook OpenSkies; een dochterbedrijf van BA die met 3 757-200's tussen Parijs en New York vliegen en die ook heel erg premium-heavy zijn ingericht (20 business, 28 premium-eco en 66 economy).
Die vloog ook tussen oktober 2008 en augustus 2009 tussen Amsterdam en New York.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:41 schreef zlotka het volgende:
Dat bijtanken is meer omdat wanneer ze hem op City volgooien hij te zwaar is op te stijgen daar.
Klopt.
quote:
En is Shannon ga je door de US customs
Alleen op de ochtendvlucht (BA1). Bij de middagvlucht (BA3) niet meer vanwege bezuinigingen op de Customs & Immigration door de VS.

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 09-02-2016 13:38:33 ]
pi_159778606
Bedankt voor de uitleg! ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:28 schreef Iemand91 het volgende:
Overigens laat hun business-product te wensen over.
Hoezo? :P
pi_159779196
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:51 schreef Sandrvich het volgende:
Bedankt voor de uitleg! ^O^
Hoezo? :P
Hun eigen woorden "Le Compagnie does not offer the best business class - it offers the cheapest".
Wat in de praktijk neerkomt op angled-flat i.p.v. full-flat stoelen, eten & drinken is minder, geen routenetwerk, ze hebben hun eigen frequent flyer-programma en nog wel wat zaken.

Toch waren/zijn er goede prijzen te vinden die dus wel lager liggen dan reguliere business class bij andere maatschappijen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 14:55:29 #87
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_159780151
Retourtje La Compagnie voor 1300 dollar kun je simpel boeken. Als ze acties hebben gaat het nog verder naar beneden. Momenteel 850 pond per persoon retour of 1300 pond voor 2 personen. Dat zijn koopjes! Maar goed, ze moeten wel. De concurrentie is beter, nu is de vlucht naar New York dus wel kort en zeker als je niet hoeft te slapen is dit echt een koopje. Als je in Londen of Parijs woont.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 9 februari 2016 @ 23:24:15 #89
269384 OEM
I spit on your aircraft
  dinsdag 9 februari 2016 @ 23:28:14 #90
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_159795237
Zo van: "Schiet eens op!" _O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 23:55:48 #91
453911 airportmadness
"Sharing the World"
pi_159797665
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:28 schreef flipsen het volgende:
Zo van: "Schiet eens op!" _O-
Wel goedkoop taxieën zo voor het voorste luchtvaartuig.
pi_159798130
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 02:29 schreef vaduz het volgende:

[..]

Wel goedkoop taxieën zo voor het voorste luchtvaartuig.
Want? Vliegtuigmotoren blazen niet naar voren... :P
Jack does it in real time...
  woensdag 10 februari 2016 @ 07:33:30 #94
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_159798306
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 06:04 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Want? Vliegtuigmotoren blazen niet naar voren... :P
Die 747 zou zijn motoren in "Reverse Thrust" kunnen zetten. Dan blazen ze wel degelijk naar voren.
Het is dan nog wel de vraag hoe je die jumbo dan op zijn plek gaat houden.
So we just called him Fred
pi_159798384
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 07:33 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Die 747 zou zijn motoren in "Reverse Thrust" kunnen zetten. Dan blazen ze wel degelijk naar voren.
Het is dan nog wel de vraag hoe je die jumbo dan op zijn plek gaat houden.
Met de rem? ;)
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 07:59:47 #96
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159798413
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 07:33 schreef FredvZ het volgende:

[..]


Het is dan nog wel de vraag hoe je die jumbo dan op zijn plek gaat houden.
Paar klinkers achter de wielen :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 10 februari 2016 @ 08:03:21 #97
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_159798428
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2016 07:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Paar klinkers achter de wielen :P
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 07:53 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Met de rem? ;)
Dat had ik zelf idd ook wel kunnen bedenken idd :@

Werkt dat dan ook als full throttle in reverse thrust gaat met 4 motoren?
So we just called him Fred
pi_159798541
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 08:03 schreef FredvZ het volgende:

[..]


[..]

Dat had ik zelf idd ook wel kunnen bedenken idd :@

Werkt dat dan ook als full throttle in reverse thrust gaat met 4 motoren?
Je kan in reverse ook vol gas geven, echter door verliezen en design zal je nooit dezelfde kracht naar voren als naar achteren krijgen.
Daarnaast is het de manier om je motoren naar hun grootje te helpen door zooi van achter de motor naar voren te blazen om ze daarna op te zuigen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_159803891
Voor mensen die in de buurt zijn; sinds afgelopen maandag staat er een bijzonder vliegtuig op Schiphol;
een Boeing 747-400 VIP.

CN-MBH, voormalig A6-UAE van Abu Dhabi Amiri Flight staat op Schiphol om omgespoten te worden in haar nieuwe kleuren voor de Marokkaanse regering.
Het wordt een aardige upgrade voor hun huidige 737-800BBJ2.



Abu Dhabi heeft het toestel niet meer nodig; zij hebben sinds kort een upgrade gemaakt naar de 747-8BBJ (A6-PFA).



En er komt nog een tweede aan (A6-PFB). Die staat sinds maart 2014 op Pinal Airpark, Arizona en zal dus nu wel een keer naar Hamburg gevlogen worden voor VIP-ombouw bij Lufthansa.



Over Pinal Airpark gesproken:




(Letterlijk) steenworp afstand van hun 747-300.

[ Bericht 8% gewijzigd door Iemand91 op 10-02-2016 13:58:03 ]
pi_159812549
PH-BVP voert momenteel een testvlucht (B1) uit als BOE568. PH-BHD is vanmiddag afgeleverd en zal volgens plan rond 23:10 (NL) vertrekken naar Nederland.

[ Bericht 3% gewijzigd door inkjet op 11-02-2016 03:27:00 (Tijdzones verkeerd.) ]
--
  woensdag 10 februari 2016 @ 20:26:08 #101
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_159816127
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')