Daar heb ik het geduld niet meer voor...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
40+ / Wacht hier rustig af tot Kingstown uit retraite komt...
Ach ja waarom nietquote:
Stieren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja disco ... Gewoon harde dreun......
Jezelf quoten... dat is net zoals als je eigen berichten liken op FaceBookquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja disco ... Gewoon harde dreun......
Je kent je pappenheimersquote:
Wie weet.... maar was dit niet het feestje van de bovenbuurvrouw haar vriendin haar verjaardag waar hij naar toe moest of zoiets?quote:
Dat doe ik dus nooitquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jezelf quoten... dat is net zoals als je eigen berichten liken op FaceBook
you just didquote:
Dus doe je jezelf hier maar quoten..... opdat ze het op FB niet zienquote:
Dat gaat soms per ongelukquote:
Vandaag heb ik ietwat moeite met het ontcijferen van jouw posts.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wie weet.... maar was dit niet het feestje van de bovenbuurvrouw haar vriendin haar verjaardag waar hij naar toe moest of zoiets?
Als je er nu iets meer drank in giet gaat het beter, dat beloof ik jequote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vandaag heb ik ietwat moeite met het ontcijferen van jouw posts.
Ik zit aan de taksquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je er nu iets meer drank in giet gaat het beter, dat beloof ik je
Zie je... met jouw taks lukt het je prima mijn post te ontcijferen...quote:
Gelijk 4,5 liter? wow.... jij bent wat van plan zegquote:
Dat zal het zijn, want ik heb nog niets op.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je er nu iets meer drank in giet gaat het beter, dat beloof ik je
125 euro of zoiets toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:56 schreef sacha het volgende:
waarom zijn die f*cking airfryers zo kostbaar?
zie door de bomen het bos niet meer
Ik zit nog lang niet aan mijn taksi...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gelijk 4,5 liter? wow.... jij bent wat van plan zeg
Ik zie het probleem ook niet, maar dat is al uren het gevalquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zie je... met jouw taks lukt het je prima mijn post te ontcijferen...
Ze waren een paar jaar geleden stukken duurder. Philips is het beste en helaas het duurste.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:56 schreef sacha het volgende:
Doet je het weer....quote:
Gewoon niet kopenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:56 schreef sacha het volgende:
*Philips als merk selecteert*quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze waren een paar jaar geleden stukken duurder. Philips is het beste en helaas het duurste.
Kijk. nú snap ik je post van zoeven wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Doet je het weer....
Moest je daar niet naar toe trouwens? Ik meende dat je zoiets zei van de week
Nee hoor ik ken dr nauwelijks... Al hoewel ze wel altijd heel vrolijk hoi zegtquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Doet je het weer....
Moest je daar niet naar toe trouwens? Ik meende dat je zoiets zei van de week
en dat zonder drank of taksi erinquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kijk. nú snap ik je post van zoeven wel.
Tis wat compacter en in heteluchtbanen geleid...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:59 schreef Mickeys het volgende:
Maar werkt zo'n airfryer dan eigenlijk niet hetzelfde als gewoon je hete lucht oven?
Beland in de schuurquote:
Tja.. hete lucht oven heb ik toch al.. zo'n airfryer neemt vervolgens weer kastruimte in beslag... das zondequote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wat compacter en in heteluchtbanen geleid...
Daar op dat eiland zijn die alleen in hoogseizoen openquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Support de lokale middenstand en koop je vette hap gewoon op de hoek bij de snackbar...
Dan 's winters maar aan de stamppot.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar op dat eiland zijn die alleen in hoogseizoen open
Dat is de reden waarom er hier nog geen staat. Maar het is wel een handig apparaat. Snel klaar, weinig vet nodig.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja.. hete lucht oven heb ik toch al.. zo'n airfryer neemt vervolgens weer kastruimte in beslag... das zonde
Plus niet te vreten die patatquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja.. hete lucht oven heb ik toch al.. zo'n airfryer neemt vervolgens weer kastruimte in beslag... das zonde
Ik lust eigenlijk alleen maar Franse Fwietjuhsquote:
Heb het 1 keer gegeten en het viel met 100% mee.quote:
Ja hoor lukt ook.. Heb er zelfs vers gesneden eigen patat in gedaan ...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Kan er trouwens 'gewone' patat in zo'n droogapparaat?
Of moet je weer iets spciaals daarvoor hebben?
Ik lust alleen maar echte patat en de welbekende Franse Frietjes zijn dat vaak niet...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk alleen maar Franse Fwietjuhs
Was dat te eten dan? Dat het erin kan snap ik ook nog wel nl.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor lukt ook.. Heb er zelfs vers gesneden eigen patat in gedaan ...
Ja hoor..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Was dat te eten dan? Dat het erin kan snap ik ook nog wel nl.
Die van de Mac zijn niet lekker... maar eigen gebakken wel... alleen heb ik al jaren geen frituurpan meer en wil die ook niet weer kopen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lust alleen maar echte patat en de welbekende Franse Frietjes zijn dat vaak niet...
Snij je dan zelf je aardappelen tot flinters?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die van de Mac zijn niet lekker... maar eigen gebakken wel... alleen heb ik al jaren geen frituurpan meer en wil die ook niet weer kopen.
Ja? zeg het eens...quote:
Oven patat WTFquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb het 1 keer gegeten en het viel met 100% mee.
Beter dan die oven patat. Maar never nooit niet komt er hier zo'n apparaat in huis...
een paar keer gedaan... takke werk... dus doet ik niet meer..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snij je dan zelf je aardappelen tot flinters?
Dus koop je diepvries nep patat...?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
een paar keer gedaan... takke werk... dus doet ik niet meer..
Vrouwen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:10 schreef sacha het volgende:
volgens mij kan ik beter een honden tondeuse vragen/kopen
Smaakt stukken beter...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:10 schreef sacha het volgende:
volgens mij kan ik beter een honden tondeuse vragen/kopen
Al jaren niet meer want niet in bezit van frituurpan en die uit de oven vind ik niet lekker gebakkenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus koop je diepvries nep patat...?
Die zijn best goed (Aldi vlaamse friet) En een patatsnijder is ook tofquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus koop je diepvries nep patat...
Dus die komt er toch sowieso wel... keuze lijkt mij makkelijk zatquote:
Een patatloos bestaan dan...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Al jaren niet meer want niet in bezit van frituurpan en die uit de oven vind ik niet lekker gebakken
Koop wat voor jezelfquote:
Moet is al een digetjequote:
Polletje piekhaarquote:
Ben je binnenkort jarig, of wil je jezelf gewoon eens verrassen? Dat je een pakketje binnen krijgt en heel hard 'OOOOOOOH, precies wat ik zocht!' roept, terwijl je het naar jezelf stuurde?quote:
ik ben binnenkort jarig en als ik zelf niets koop krijg ik nietsquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben je binnenkort jarig, of wil je jezelf gewoon eens verrassen? Dat je een pakketje binnen krijgt en heel hard 'OOOOOOOH, precies wat ik zocht!' roept, terwijl je het naar jezelf stuurde?
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben binnenkort jarig en als ik zelf niets koop krijg ik niets
Moet ik weer een pakje sturen?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik stuur ook wel iets hoor cd-bonquote:
Dat moet je hier niet vertellen Hut..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik stuur ook wel iets hoor cd-bon
quote:
Ik heb 120 euro aan vvvv bonnen. Ik ga snel een keer naar de bijenkorf en koop een lading make upquote:
Oh dan is een EC'tje wel welkomquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:25 schreef sacha het volgende:
[..]
Daar redt je het niet meequote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 120 euro aan vvvv bonnen. Ik ga snel een keer naar de bijenkorf en koop een lading make upEC tje noemen we dat (eigen cadeautje)
waar wel?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet je hier niet vertellen Hut..
15 jaar nooit geen last gehad,,, Nu opeens , maar goed ze hadden een briefje opgehangen...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jezus zeg. Ik snap nooit waarom dat zo imbeciel hard moet.
toen was ik dienstplichtig soldaatquote:
toen je nog wild en jong was?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
toen was ik dienstplichtig soldaat
Dat is toch netjes, het is zaterdagavondquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
15 jaar nooit geen last gehad,,, Nu opeens , maar goed ze hadden een briefje opgehangen...
In tegenstelling tot mn onderburen bij de verjaardag van die oudste daar .. Ongevraagd harde klanken...
ik snap dat ook nietquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jezus zeg. Ik snap nooit waarom dat zo imbeciel hard moet.
Ik zat bij de stoottroepenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:34 schreef chufi het volgende:
Ben ik de enigte hier die geen Dienst heeft hoeven doen?
Ik stoor me er verder ook niet aan hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch netjes, het is zaterdagavond
jong was ik iddquote:
Mijn broer ook niet 5quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:34 schreef chufi het volgende:
Ben ik de enigte hier die geen Dienst heeft hoeven doen?
Oh er mist een cijfer 57 ofzo die hoefde niet, lekker dingquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Loopt ie hier ook te fokken dan? en 5 is niet waarom ik geen dient deed
Dat briefje is wel netjes. Keiharde muziek, zodat je elkaar niet meer kan verstaan heb je niets aan, maar ze doen het massaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
15 jaar nooit geen last gehad,,, Nu opeens , maar goed ze hadden een briefje opgehangen...
In tegenstelling tot mn onderburen bij de verjaardag van die oudste daar .. Ongevraagd harde klanken...
Ah OK special year of zo ... 57 was mn broer ook, maar ook die is niet geweest... Kan wel eens dat jaar geweest zijn geweest idd..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh er mist een cijfer 57 ofzo die hoefde niet, lekker ding
Ik woon echt zo tof, best jonge mensen bijna nooit herriequote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat briefje is wel netjes. Keiharde muziek, zodat je elkaar niet meer kan verstaan heb je niets aan, maar ze doen het massaal.
Geen idee of de ouder thuis zijn trouwensquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat briefje is wel netjes. Keiharde muziek, zodat je elkaar niet meer kan verstaan heb je niets aan, maar ze doen het massaal.
Ik ook nooit .. en nu is het aangekondigt dus OKquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik woon echt zo tof, best jonge mensen bijna nooit herrie
Hier net zo, alleen zijn het allemaal fossielen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel achter die binnen tuinen, en dat vind ik soms wel leuk. Geroezemoes op de achtergrondquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook nooit .. en nu is het aangekondigt dus OK
Moet kunnen toch..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel achter die binnen tuinen, en dat vind ik soms wel leuk. Geroezemoes op de achtergrond
Ja doet me denken als kind en je ouders hadden een feestjequote:
Hoogstens aan oud en nieuw ,,, Verder waren er nooit feestjes hier..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doet me denken als kind en je ouders hadden een feestje
Oh wat saaiquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoogstens aan oud en nieuw ,,, Verder waren er nooit feestjes hier..
Geen kringverjaardagen vroeger thuis?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg steeds lieve jonge verpleegsters naast me.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn nu nog je medische complicaties enzoquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik krijg steeds lieve jonge verpleegsters naast me.
Niet nodig, ze vinden me wel leuke buurman.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn nu nog je medische complicaties enzo
Ik kom wel een keer gewond bij je aanbellen Piet ...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik krijg steeds lieve jonge verpleegsters naast me.
Waar ik dan last van had ...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Voornamelijk mn moederquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen kringverjaardagen vroeger thuis?
Bij de verjaardagen van mijn ouder jaquote:
Zou het wel 's avonds doen, overdag zijn ze er meestal niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer gewond bij je aanbellen Piet ...
Bij ons kwamen dan altijd de kennissen en iedereen zat aan elkaar...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij de verjaardagen van mijn ouder jadat was bij mij ook zo, kwamen alle oude tante's
enzo uit de kast![]()
en zo'n glaasje met zoute stengels
Ik had een tante die nam breiwerk mee naar verjaardag en ging vrolijk verder tijdens het lullen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij de verjaardagen van mijn ouder jadat was bij mij ook zo, kwamen alle oude tante's
enzo uit de kast![]()
en zo'n glaasje met zoute stengels
ow............. vertel eens?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij ons kwamen dan altijd de kennissen en iedereen zat aan elkaar...
Wat dacht je Piet...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou het wel 's avonds doen, overdag zijn ze er meestal niet.
Ja, zo een had ik er ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had een tante die nam breiwerk mee naar verjaardag en ging vrolijk verder tijdens het lullen.
Ik moest er altijd wel om lachen als klein Pietjequote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo een had ik er ook.
Nooit begrepen, ze breidde sokken...
Ik had wel een tante die zich altijd een dilerium zoopquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo een had ik er ook.
Nooit begrepen, ze breidde sokken...
ow..........quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon conclusies achteraf... Er waren geen autosleutels en zo.. Maar het was wel een kliekje
Ja als kind zie je dingen niet altijd zoals ze toen waren ... Er was ooit een afpersingszaak en achteraf hoorde ik van mn oudere zus de mogelijke verhalen etc ...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..........![]()
Nee dat hadden wij niet, of het is niet tot me doorgedrongen
Denk het laatste heb je niks aan met vvv bonnenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..........![]()
Nee dat hadden wij niet, of het is niet tot me doorgedrongen
ow..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als kind zie je dingen niet altijd zoals ze toen waren ... Er was ooit een afpersingszaak en achteraf hoorde ik van mn oudere zus de mogelijke verhalen etc ...
Aan de wijnquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Piet als misdienaar was ook korte carriére, achteraf gezien maar goed ook.
Over die afpersing heb ik ooit wel eens verteld.. Monopolie geld in een envelop in een prullebak boven op een heuvel en een agent in een vel geel overhemd in de bosjes terwijl mn moeder dat geld in die prullebak deed... Ik zat in de auto en zag het allemaal...quote:
was ik zeker vergetenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Over die afpersing heb ik ooit wel eens verteld.. Monopolie geld in een envelop in een prullebak boven op een heuvel en een agent in een vel geel overhemd in de bosjes terwijl mn moeder dat geld in die prullebak deed... Ik zat in de auto en zag het allemaal...
Hoe is het mogelijk je weet nog mijn posts van 5 jaar geledenquote:
Geeft niet.. bij deze dus op herhaling... We vergeten wel meer hierquote:
Rebel tochquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nadat alle miswijn op was en toongreep wat verkeerd overkwam wel.
Godverdomme waaromquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee en was na 1 week alweer buitengeflikkerd
Die is al jong oudquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:50 schreef sacha het volgende:
Aap zei dat hij dit jaar met zijn verjaardag geen oude mensen feestje wil...
die zitten alleen maar op de bank en praten over ziek en dood![]()
daar heb ik niks aan mam...
Dat was wel mijn bedoelingquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:57 schreef sacha het volgende:
[..]
als oud synoniem is verstandig ben ik het met je eens
Ja maar tis gewoon kut 2 verjaardagen op rij.. Ok ken het probleemquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:50 schreef sacha het volgende:
Aap zei dat hij dit jaar met zijn verjaardag geen oude mensen feestje wil...
die zitten alleen maar op de bank en praten over ziek en dood![]()
daar heb ik niks aan mam...
Ga even feliciterenquote:Op zondag 31 januari 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
Ok dan ... Boven buur meisje is nu pas jarig.... Dus nu gaan ze pas los ..![]()
![]()
ou neequote:
Getver Sasquote:
quote:
Het wat te ver om party crashing te gaan doen nu.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
Ok dan ... Boven buur meisje is nu pas jarig.... Dus nu gaan ze pas los ..![]()
![]()
De smiley vind ik ranzigquote:
Zit je in je uppie zielig te doenquote:
Dan had je het aan het verkeerde eindquote:Op zondag 31 januari 2016 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik stel me bij Chuf een grote witte onderbroek voor
ow...quote:Op zondag 31 januari 2016 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan had je het aan het verkeerde eind
Ik heb dezequote:Op zondag 31 januari 2016 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, bij mij zit er een Griek op de bank en bij jou?
Deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
liefquote:Op zondag 31 januari 2016 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb deze [ afbeelding ] en deze[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 januari 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verzamel je ook mijn foto'squote:Op zondag 31 januari 2016 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
liefeerst had je deze toch?
[ afbeelding ]
Dat is best engquote:
Ja en foto's opslaanquote:
Je spoort nietquote:
Dat blijktquote:
Die staat op fok, die foto van mij is niet hier te vindenquote:
Zag 'm net nog.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Die staat op fok, die foto van mij is niet hier te vinden
quote:Op zondag 31 januari 2016 00:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je slaat een gat in je hoofd op deze manier.
doe er wat aan!quote:Op zondag 31 januari 2016 00:21 schreef FANN het volgende:
was ooit voor he smoelenboek om te vergelijken, maar dat is ook ten ziele
Ja van linkedin volgens mijquote:
Jaquote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sorry schat.. Dat doe ik alleen voor vrouwen die wel op zoek zijn...
Anders ik welquote:Op zondag 31 januari 2016 00:22 schreef FANN het volgende:
ik denk wel dat ik die van Chuf nog heb in die vuilniszak
gelijk heb jequote:Op zondag 31 januari 2016 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sorry schat.. Dat doe ik alleen voor vrouwen die wel op zoek zijn...
en dat is goed...quote:Op zondag 31 januari 2016 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik laat me niet voor niks gek maken ..
Dan nog heb je er met je poten vanaf te blijven. Zuur kort kapsel mormelquote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan nog heb je er met je poten vanaf te blijven. Zuur kort kapsel mormel
Flikker op zeg. Wat is dat nou, volgens mij staat er een ban opquote:Op zondag 31 januari 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
Jullie 2 zijn me toch ook een stelletje zeg.. echt ... EN ik heet geen Sas.
Welterusten.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:30 schreef sacha het volgende:
[..]
ik durf dat niet!![]()
en nu ga ik écht weg...
quote:Op zondag 31 januari 2016 00:30 schreef sacha het volgende:
[..]
ik durf dat niet!![]()
en nu ga ik écht weg...
Sas weer wakker maken..Arme schat,quote:Op zondag 31 januari 2016 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op zeg. Wat is dat nou, volgens mij staat er een ban op
Ik heb nog een foto van jou btwquote:Op zondag 31 januari 2016 00:31 schreef FANN het volgende:
kelere end terugscrollen ook nog voor die foto
maar hij is weg hoor
Rot op met je gezeik.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
maar eigenlijk is het een éél lief meisjeécht waar
was prive niet zo fraaiquote:Op zondag 31 januari 2016 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
als hij in mijn fobi heeft gestaan mag het van mij
Jullie moeten eens op het podium gaan staan, écht. Dan loop je binnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
maar eigenlijk is het een éél lief meisjeécht waar
Ach niks aan als mod hierquote:
Ik doe het niet hoor maar jou actie was ook niet fris.quote:
hij is weg, haal em uit je quote en zet hem niet in meer in je foboquote:Op zondag 31 januari 2016 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe het niet hoor maar jou actie was ook niet fris.
Ik begin netquote:Op zondag 31 januari 2016 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Godverdomme de krat is leeg nu.
Daar gaat het niet om, niks mis met de foto maar jou actie is nogal laagquote:Op zondag 31 januari 2016 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
hij is weg, haal em uit je quote en zet hem niet in meer in je fobo
ah! nu gaat het pas écht beginnenquote:Op zondag 31 januari 2016 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe het niet hoor maar jou actie was ook niet fris.
Nou zeur dan nietquote:Op zondag 31 januari 2016 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, niks mis met de foto
ik een halve fles wijn maar dat red ik niet meerquote:Op zondag 31 januari 2016 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog 7 halve liters in blik.
Doorzuipen kreng.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ik een halve fles wijn maar dat red ik niet meer
oh... ik vind je best een lul eigenlijkquote:Op zondag 31 januari 2016 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom wordt je nooit boos op mij?
Ok miss Piggyquote:
Een lamlul.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... ik vind je best een lul eigenlijk
quote:Op zondag 31 januari 2016 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... ik vind je best een lul eigenlijk
Jij lacht ook om allesquote:
Forum Opties | |
---|---|