Daar heb ik het geduld niet meer voor...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
40+ / Wacht hier rustig af tot Kingstown uit retraite komt...
Ach ja waarom nietquote:
Stieren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja disco ... Gewoon harde dreun......
Jezelf quoten... dat is net zoals als je eigen berichten liken op FaceBookquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja disco ... Gewoon harde dreun......
Je kent je pappenheimersquote:
Wie weet.... maar was dit niet het feestje van de bovenbuurvrouw haar vriendin haar verjaardag waar hij naar toe moest of zoiets?quote:
Dat doe ik dus nooitquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jezelf quoten... dat is net zoals als je eigen berichten liken op FaceBook
you just didquote:
Dus doe je jezelf hier maar quoten..... opdat ze het op FB niet zienquote:
Dat gaat soms per ongelukquote:
Vandaag heb ik ietwat moeite met het ontcijferen van jouw posts.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wie weet.... maar was dit niet het feestje van de bovenbuurvrouw haar vriendin haar verjaardag waar hij naar toe moest of zoiets?
Als je er nu iets meer drank in giet gaat het beter, dat beloof ik jequote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vandaag heb ik ietwat moeite met het ontcijferen van jouw posts.
Ik zit aan de taksquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je er nu iets meer drank in giet gaat het beter, dat beloof ik je
Zie je... met jouw taks lukt het je prima mijn post te ontcijferen...quote:
Gelijk 4,5 liter? wow.... jij bent wat van plan zegquote:
Dat zal het zijn, want ik heb nog niets op.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je er nu iets meer drank in giet gaat het beter, dat beloof ik je
125 euro of zoiets toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:56 schreef sacha het volgende:
waarom zijn die f*cking airfryers zo kostbaar?
zie door de bomen het bos niet meer
Ik zit nog lang niet aan mijn taksi...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gelijk 4,5 liter? wow.... jij bent wat van plan zeg
Ik zie het probleem ook niet, maar dat is al uren het gevalquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zie je... met jouw taks lukt het je prima mijn post te ontcijferen...
Ze waren een paar jaar geleden stukken duurder. Philips is het beste en helaas het duurste.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:56 schreef sacha het volgende:
Doet je het weer....quote:
Gewoon niet kopenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:56 schreef sacha het volgende:
*Philips als merk selecteert*quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze waren een paar jaar geleden stukken duurder. Philips is het beste en helaas het duurste.
Kijk. nú snap ik je post van zoeven wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Doet je het weer....
Moest je daar niet naar toe trouwens? Ik meende dat je zoiets zei van de week
Nee hoor ik ken dr nauwelijks... Al hoewel ze wel altijd heel vrolijk hoi zegtquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Doet je het weer....
Moest je daar niet naar toe trouwens? Ik meende dat je zoiets zei van de week
en dat zonder drank of taksi erinquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kijk. nú snap ik je post van zoeven wel.
Tis wat compacter en in heteluchtbanen geleid...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:59 schreef Mickeys het volgende:
Maar werkt zo'n airfryer dan eigenlijk niet hetzelfde als gewoon je hete lucht oven?
Beland in de schuurquote:
Tja.. hete lucht oven heb ik toch al.. zo'n airfryer neemt vervolgens weer kastruimte in beslag... das zondequote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wat compacter en in heteluchtbanen geleid...
Daar op dat eiland zijn die alleen in hoogseizoen openquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Support de lokale middenstand en koop je vette hap gewoon op de hoek bij de snackbar...
Dan 's winters maar aan de stamppot.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar op dat eiland zijn die alleen in hoogseizoen open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |