Ik keur het niet goed, maar ik begrijp het welquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:53 schreef Revolution-NL het volgende:
Kijk maar uit hoe je reageert op dit topic. Voordat je weet staat de politie aan je deur
Want wanneer een groep migranten vrouwen aanrandt en verkracht moet dat wereldnieuws zijn, maar wanneer een groep rechtgeaarde Zweden willekeurige allochtonen mishandelt, dan stelt dat niet veel voor?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:58 schreef Proximo het volgende:
Lekker veel te zien op dat filmpje ook.
Ik hoor al wel weer racistisch voorbij komen, dus de linkse media kan weer vol op het orgel
Sinds alle misdragingen van die zogenaamde vluchtelingen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:04 schreef The_Temp het volgende:
WTF, wat zijn dat voor reacties in dit topic? Een groep van 100 gemaskerde mannen slaat mensen in elkaar en het wordt gebagatelliseerd?
Ik zat vaak op NWS (andere username) jaar of 5 geleden. Wanneer precies is dit het fucking stormfront forum geworden?
Kijk die foto dan, hartstikke goed geintegreerd!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:04 schreef Renzoku het volgende:
Goed dat deze Zweedse dame ondanks haar verleden als migrant gezien wordt als Zweeds!
Dat zijn maar incidentjes, geweld tegen vluchtelingen en migranten is regelrechte terreur.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:06 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Sinds alle misdragingen van die zogenaamde vluchtelingen.
Van dat gespuis doelend op een confrontatie, je kunt nog rustiger met een puntmuts door de krottenwijken van Kaapstad lopen.quote:
Of de overheid kan gewoon niks doen, omdat ze de controle kwijt zijn:quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:06 schreef krokodil76 het volgende:
Tsja als de overheid niet ingrijpt gaan mensen het heft in eigen handen nemen.
http://www.dailymail.co.u(...)g-groping-girls.html
Neemt niet weg van het feit dat het een walgelijke actie is en de daders gestraft moeten worden.
quote:Desperate officers have started arresting the teens for public drunkenness in order to get them off the streets for a few hours, with the policeman adding that they are 'on our knees'.
quote:De politie maakte tegen Zweedse media dat het ging om voetbalhooligans en neonazi's.
Na de gebeurtenissen verklaarde de Nordiska Motståndsrörelsen, een Zweedse neo-nazi groep, dat het de straten rond het Centraal Station „heeft schoongeveegd". „Deze criminele immigranten hebben Zweden nu lang genoeg beroofd en gemolesteerd."
Even verbeterd voor jequote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik keur het nietWEL! goed, maar ik begrijp het wel
Een extreem immigratiebeleid waar een extreme tegenreactie tegenover wordt gezet, niet geheel verbazingwekkend.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:19 schreef Adames het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)vallen-door-neonazis
metronieuws spreekt van neonazi's, lijkt al beter te kloppen
[..]
Ja, denk het ook. Mensen gaan steeds meer het heft in eigen handen nemen. Het is een signaal van de ontevreden bevolking, denk ik.quote:
Als het daadwerkelijk om rellende Noord-Afrikanen gaat vind ik het wel terecht, maar onschuldige migranten aanvallen gaat natuurlijk te ver. Maar je zult met dit beleid dit soort dingen steeds vaker gaan zien inderdaad.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:27 schreef karton2 het volgende:
[..]
Een extreem immigratiebeleid waar een extreme tegenreactie tegenover wordt gezet, niet geheel verbazingwekkend.
Ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:30 schreef Marrije het volgende:
Dus een zweedse wordt vermoord door een jonge vluchteling uit somalie.
En dan gaat een groep zweden noord afrikaanse hangjongeren in elkaar slaan als reactie daarop.
Of je maakt het niet persoonlijk richting andere users, dan blijft je post gewoon staan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:31 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Hi hi.... mijn post is weggehaaldzwijgen moet het volk
Over een user die dat ook regelmatig doet en dan mag het zeker wel blijven staan?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of je maakt het niet persoonlijk richting andere users, dan blijft je post gewoon staan.
Als je de wanhoop nabij bent heb je niet de luxe om de specifieke daders op te sporen. Dan maak je een statement en het is zeker te betreuren dat onschuldige migranten hier ook het slachtoffer van kunnen worden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja.
Allochtonen zijn namelijk één coherente groep die gemeenschappelijke verantwoordelijkheid dragen voor de daden van de individuele leden. Die kun je daar dus terecht op aanvallen, ook fysiek.
In Zweden worden aan de lopende band (potentiele) opvangtehuizen voor migranten in de fik gestoken. Deze 'schoonveegactie' past wat dat betreft perfect in het plaatje.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk om rellende Noord-Afrikanen gaat vind ik het wel terecht, maar onschuldige migranten aanvallen gaat natuurlijk te ver. Maar je zult met dit beleid dit soort dingen steeds vaker gaan zien inderdaad.
Ik zie hem niet in dit topic dus hou het maar bij de OP.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:32 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Over een user die dat ook regelmatig doet en dan mag het zeker wel blijven staan?
Mannen schijnen echt enorm oververtegenwoordigd te zijn in de misdaadstatistieken. Ik kan me voorstellen dat vrouwen de wanhoop nabij zijn en binnenkort willekeurige mannen op straat overhoop gaan knallen om een statement te maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:33 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als je de wanhoop nabij bent heb je niet de luxe om de specifieke daders op te sporen. Dan maak je een statement en het is zeker te betreuren dat onschuldige migranten hier ook het slachtoffer van kunnen worden.
Maar als je naar het grotje plaatje kijkt is het goed dat vluchtelingen ook even leren dat ze niet ongestraft vrouwen kunnen verkrachten en aanranden. Soms is collectieve bestraffing nodig om een grote groep af te schrikken. Dat is een beproefd concept.
Misschien wel, maar dat maakt het nog niet tot een goed idee.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:33 schreef Confetti het volgende:
Soms is collectieve bestraffing nodig om een grote groep af te schrikken. Dat is een beproefd concept.
Beproefd concept.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mannen schijnen echt enorm oververtegenwoordigd te zijn in de misdaadstatistieken. Ik kan me voorstellen dat vrouwen de wanhoop nabij zijn en binnenkort willekeurige mannen op straat overhoop gaan knallen om een statement te maken.
ik vind het eigenlijk wel prima die slechte naam, daar hebben meer groepen last van, zo rollen wequote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:08 schreef Infection het volgende:
Jammer dat dit soort mensen weer een slechte naam moeten geven aan iedereen die tegen het vluchtelingbeleid is...
Overigens, waarom zijn het altijd van die slechte kwaliteit filmpjes als er zoiets als dit gebeurt? Tegenwoordig heeft iedereen toch wel een fatsoenlijke camera op zijn/haar telefoon?
Mensen zijn oververtegenwoordigd in de misdaadstatistieken. Ik stel voor dat mensen andere mensen overhoop gaan knallen om een statement te maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mannen schijnen echt enorm oververtegenwoordigd te zijn in de misdaadstatistieken. Ik kan me voorstellen dat vrouwen de wanhoop nabij zijn en binnenkort willekeurige mannen op straat overhoop gaan knallen om een statement te maken.
yupquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:30 schreef Marrije het volgende:
Dus een zweedse wordt vermoord door een jonge vluchteling uit somalie.
En dan gaat een groep zweden noord afrikaanse hangjongeren in elkaar slaan als reactie daarop.
Nee, de vergelijking is niet flauw. De vergelijking is vrij simpel. Subgroep X is oververtegenwoordigd, dus geweld tegen willekeurige leden van groep X is te begrijpen is een stompzinnige gedachte. Jouw vergelijking gaat niet op omdat mensen niet een subgroep, maar de gehele groep is. Mensen kunnen dus ook niet oververtegenwoordigd zijn, omdat er geen andere groepen zijn om ze mee te vergelijken en mensen als subgroep van mensen zijn exact evenredig vertegenwoordigd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Mensen zijn oververtegenwoordigd in de misdaadstatistieken. Ik stel voor dat mensen andere mensen overhoop gaan knallen om een statement te maken.
Een flauwe vergelijking dus.
Noord-Afrikaanse hangjongeren zijn wat mij betreft een genoeg specifieke groep om ze collectief aan te spreken maar het is zeker niet zwart/wit om aan te geven wat een groep is, dat geef ik toe.
Dat is al tijden zo. Of het nu gaat om het lekschieten van boten met vluchtelingen, het uitmaken van negers voor apen en het aanvallen van vluchtelingen. Dat soort zaken wordt hier volop goedgepraat, begrepen en gebagatelliseerd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:04 schreef The_Temp het volgende:
WTF, wat zijn dat voor reacties in dit topic? Een groep van 100 gemaskerde mannen slaat mensen in elkaar en het wordt gebagatelliseerd?
hoho, dat mag je niet meer zeggen hier. haha nee, geen grapje.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:04 schreef The_Temp het volgende:
Ik zat vaak op NWS (andere username) jaar of 5 geleden. Wanneer precies is dit het fucking stormfront forum geworden?
Arenaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:49 schreef Wespensteek het volgende:
Wat moet er eigenlijk gebeuren als de mensen die tegen de vluchtelingen en buitenlanders zijn oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitsstatistieken?
Een brok tekst maar het is een feit van algemene bekendheid dat die Noord-Afrikaanse hangjongeren op de stations daar al tijden voor ellende zorgen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, de vergelijking is niet flauw. De vergelijking is vrij simpel. Subgroep X is oververtegenwoordigd, dus geweld tegen willekeurige leden van groep X is te begrijpen is een stompzinnige gedachte. Jouw vergelijking gaat niet op omdat mensen niet een subgroep, maar de gehele groep is. Mensen kunnen dus ook niet oververtegenwoordigd zijn, omdat er geen andere groepen zijn om ze mee te vergelijken en mensen als subgroep van mensen zijn exact evenredig vertegenwoordigd.
EIgenlijk zijn alle topics het zelfde. Verschil is wie wie aanvalt en hoe. Reacties idem. Lijkt me ook sterk dat je verrast bent?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik zie dat de goedpraters dit topic ook al hebben gevonden.
Ik zag eigenlijk in de topics over Keulen niemand het gedrag goed praten.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
EIgenlijk zijn alle topics het zelfde. Verschil is wie wie aanvalt en hoe. Reacties idem. Lijkt me ook sterk dat je verrast bent?
Helemaal mee eens, laten we ze vanaf nu altijd in elkaar slaan en bespugen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja.
Allochtonen zijn namelijk één coherente groep die gemeenschappelijke verantwoordelijkheid dragen voor de daden van de individuele leden. Die kun je daar dus terecht op aanvallen, ook fysiek.
Maar ISIS wordt uitgebreid gesponsord.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hadden ze dat niet professioneel en in HD kunnen filmen? ISIS heeft toch duidelijk laten zien hoe het moet.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:09 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, laten we ze vanaf nu altijd in elkaar slaan en bespugen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:14 schreef rouletteking het volgende:
Goed lezen mensen, het gaat hier niet om vluchtelingen maar Noord-Afrikaanse kansenparels. Niet goed te praten, maar als het werkt dan...
Swedish police warns that Stockholm's main train station has become unsafe after being ‘taken over’ by dozens of Moroccan street children.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is al tijden zo. Of het nu gaat om het lekschieten van boten met vluchtelingen, het uitmaken van negers voor apen en het aanvallen van vluchtelingen. Dat soort zaken wordt hier volop goedgepraat, begrepen en gebagatelliseerd.
En als je er wat van zegt dan ben je een goedpratende linkse poco gutmensch oid. Het is redelijk van god los...
Dat jij geweld goedpraat is ook bepaald niet voor het eerst.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Swedish police warns that Stockholm's main train station has become unsafe after being ‘taken over’ by dozens of Moroccan street children.
The all-male migrant teen gangs are spreading terror in the centre of the Swedish capital, stealing, groping girls and assaulting security guards, according to Stockholm police.
http://www.dailymail.co.u(...)g-groping-girls.html
Schandalig he, dat die stoute gemaskerde mannen al die lieve crimineeltjes wegjoegen.
Ja hoe durven ze dat tuig hun dagelijkse avondje aanranding te misgunnen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:21 schreef Eklasse het volgende:
Fucking lafaards, met honderden een paar kinderen inelkaar slaan. Werkelijk helden waar (goedpraters) tokkies blijkbaar (In dit topic) trots op kunnen zijn
Voor en tegenstanders zitten elkaar hier gigantisch op te stoken, dus krijg je steeds extremere reacties. Ik denk dat de meesten in werkelijkheid er allemaal wel wat genuanceerder over denken, maar een groot deel hier heeft wel behoorlijk veel moeite met de hele migrantenstroom. Anderen schijnen juist te denken dat het aantal misdaden onder migranten beduidend lager of HOOGUIT gelijk zou liggen als bij autochtonen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:04 schreef The_Temp het volgende:
Want dat zijn de enige twee mogelijke opvattingen in deze kwestie?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor en tegenstanders zitten elkaar hier gigantisch op te stoken, dus krijg je steeds extremere reacties. Ik denk dat de meesten in werkelijkheid er allemaal wel wat genuanceerder over denken, maar een groot deel hier heeft wel behoorlijk veel moeite met de hele migrantenstroom. Anderen schijnen juist te denken dat het aantal misdaden onder migranten beduidend lager of HOOGUIT gelijk zou liggen als bij autochtonen.
Goed plan!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:27 schreef Janneke141 het volgende:
Het lijkt me een goed idee als we neonazi's gewoon preventief vast gaan zetten.
Kinderenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:21 schreef Eklasse het volgende:
Fucking lafaards, met honderden een paar kinderen inelkaar slaan. Werkelijk helden waar (goedpraters) tokkies blijkbaar (In dit topic) trots op kunnen zijn![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:29 schreef rareman1 het volgende:
De oplossing licht al klaar. Prop ze maar in een paar veilige zones.
Als je lang genoeg mensen op straat in elkaar slaat vind je vast wel een van de daders, puik plan!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja hoe durven ze dat tuig hun dagelijkse avondje aanranding te misgunnen.![]()
Die zorgen wel voor de extremere sfeer hier.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Want dat zijn de enige twee mogelijke opvattingen in deze kwestie?
Gewoon lokchickies inzetten en dan als ze toehappen beetje klappen, ja tog!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:31 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Als je lang genoeg mensen op straat in elkaar slaat vind je vast wel een van de daders, puik plan!
Echt bizar ja dat mensen daadwerkelijk denken dat het hier om kinderen van 12 van 1,20m gaatquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:32 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Te veel NOS journaal gekeken denk ik.
Dat treinstation was overgenomen door Marokkaans crimineel tuig, teen gangs.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:31 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Als je lang genoeg mensen op straat in elkaar slaat vind je vast wel een van de daders, puik plan!
Zijn genoeg van die lui die met baard en rimpels binnen komen zeulen en doodleuk verklaren dat ze 16 zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Echt bizar ja dat mensen daadwerkelijk denken dat het hier om kinderen van 12 van 1,20m gaat![]()
Dit is een eye-opener artikel : http://www.bbc.com/news/magazine-35444173
En de politie liet dat toe?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat treinstation was overgenomen door Marokkaans crimineel tuig, teen gangs.
Heb je misschien ook de hele titel?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is het bewijs
Het lijkt erop van niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Heb je misschien ook de hele titel?
Waterdicht dit. Geen speld tussen te krijgenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is het bewijs
Lichtquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:29 schreef rareman1 het volgende:
De oplossing licht al klaar. Prop ze maar in een paar veilige zones.
Oh in dat geval mag je wel gewoon alle Marokkanen in elkaar slaan die daar in buurt zijn. Je moet niet willen dat mensen beginnen te denken dat onschuld tot dat het tegendeel bewezen ook voor Marokkanen geldt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat treinstation was overgenomen door Marokkaans crimineel tuig, teen gangs.
Dat dacht ikquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waterdicht dit. Geen speld tussen te krijgen
Lijkt me niet meer dan logisch. Aangezien ze oververtegenwoordigd zijn in de statistieken. Vooral de mannen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:27 schreef Janneke141 het volgende:
Het lijkt me een goed idee als we neonazi's gewoon preventief vast gaan zetten.
Net of dat wat uitmaakt. Je gaat gewoon niet willekeurige mensen in elkaar rammen. Klaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Echt bizar ja dat mensen daadwerkelijk denken dat het hier om kinderen van 12 van 1,20m gaat![]()
Dit is de tegenreactie...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben benieuwd wat de tegenreactie zal zijn. Reken maar dat die er gaat komen.
Dat vraag ik me onderhand ook wel af, maar dan bij de Zweden. Het moet een hel zijn om daar te moeten wonen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:46 schreef Pharmacist het volgende:
Ik heb eigenlijk wel sympathie voor die mensen.
Ik vraag me altijd af: "Wat heeft deze persoon meegemaakt? Onder welke omstandigheden is hij opgegroeid? Wat is het trauma dat hij bij zich draagt?
Wat is dat voor vage afgeknipte krantenkop? Waar is de rest?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is het bewijs
Ik bedoelde dan ook die gemaskerde groep Zwedenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Dat vraag ik me onderhand ook wel af, maar dan bij de Zweden. Het moet een hel zijn om daar te moeten wonen.
valt wel mee hoor....zweden lijkt veel op nederlandquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:47 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat vraag ik me onderhand ook wel af, maar dan bij de Zweden. Het moet een hel zijn om daar te moeten wonen.
Hier is de restquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat is dat voor vage afgeknipte krantenkop? Waar is de rest?
Politici die wereldvreemd zijn en politie/media die aan censuur doen hebben er denk ik aan bijgedragen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:46 schreef Pharmacist het volgende:
Ik heb eigenlijk wel sympathie voor die mensen.
Ik vraag me altijd af: "Wat heeft deze persoon meegemaakt? Onder welke omstandigheden is hij opgegroeid? Wat is het trauma dat hij bij zich draagt?
De hele krant graag.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hier is de rest
[ afbeelding ]
Je hele leven onder het bewind van een fascistische poco regering moeten leven, altijd moeten bukken voor minderheden en hun criminaliteit moeten slikken, al die jarenlange opgekropte woede.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:48 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook die gemaskerde groep Zweden.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:51 schreef Nintex het volgende:
Incidentje kan gebeuren. Heeft verder niets met racisme, polarisatie, vreemdelingenhaat of het vluchtelingenprobleem te maken. Gewoon een paar verwarde mensen.
Ik weet niet of het hierbij blijft.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oh, het blijft hierbij?
Mag ik jouw glazen bol straks ff lenen?
Er komt vast een tegentegenreactie!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:52 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik weet niet of het hierbij blijft.
Hoop het wel, dan kunnen we meteen goed zien wie er agressief zijn en kunnen we ze meteen over de grens flikkeren.quote:
Vraag ik mij ook afquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:44 schreef truthortruth het volgende:
Is er werkelijk iemand die dit niet had zien aankomen?
Een goede opvoeding en een fatsoenlijke opleiding zou vermoedelijk wonderen doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:55 schreef Nintex het volgende:
Ze konden geen stageplaats of werk vinden. We moeten meer doen voor deze mensen, te beginnen met een straatcoach die ze leert hoe je met elkaar om moeten gaan en een moderne westerse samenleving. De problemen benoemen en aanpakken, niet raaskallen en populistische politiek bedrijven.
Wat een stigmatisering...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een goede opvoeding en een fatsoenlijke opleiding zou vermoedelijk wonderen doen.
Hoezo, het zijn toch maar incidenten?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:57 schreef matthias24 het volgende:
weetje ik vind al dat gedoe met die vluchtelingen langzamerhand een beetje eng worden als ik heel eerlijk mag zijn
Ik ook. Zullen we met z'n allen naar Canada vluchten? Ze krijgen de tering maar hier.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:57 schreef matthias24 het volgende:
weetje ik vind al dat gedoe met die vluchtelingen langzamerhand een beetje eng worden als ik heel eerlijk mag zijn
Incidentjes die niet gebeurd zouden zijn als ze maar een goede opvoeding en een goede opleiding hadden gehad!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoezo, het zijn toch maar incidenten?
Canada?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we met z'n allen naar Canada vluchten?
Volgens mij waarschuwDen er al een hele hoop dat dit zou gebeuren maar sommigen willen het niet zienquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:57 schreef matthias24 het volgende:
jaaaaa goed idee!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we met z'n allen naar Canada vluchten? Ze krijgen de tering maar hier.
Iedereen maakt fouten, als we nou gewoon vanaf nu allemaal de schouders eronder zetten dan hebben we morgen geen problemen meer.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Incidentjes die niet gebeurd zouden zijn als ze maar een goede opvoeding en een goede opleiding hadden gehad!
Maar ja; vertel dat maar tegen de 800 vrouwen in Keulen.
Daar komen wij ook niet binnenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Canada?
Daar is nu een links gekkie aan de macht die alle grenzen wagenwijd open zet. Daar wil je echt niet heen. Ik zou voor Australie gaan als ik jou was.
jaaaa Australie!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Canada?
Daar is nu een links gekkie aan de macht die alle grenzen wagenwijd open zet. Daar wil je echt niet heen. Ik zou voor Australie gaan als ik jou was.
Ja en daar wilde laatst iemand Allah akhbar BOEM doen met een kangoeroe!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Canada?
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten, als we nou gewoon vanaf nu allemaal de schouders eronder zetten dan hebben we morgen geen problemen meer.
Wat is er met je vriezer?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Ze doen maar wat, vind het allemaal wel best. Maak me meer zorgen om mijn vriezer.
Welke vriezer? Dat is het probleem nu net.quote:
Hahahahahaha het is Zweden man, daar kan je op de motorkap van een politieauto schijten als allochtoon zijnde, ze doen niks.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we met z'n allen naar Canada vluchten? Ze krijgen de tering maar hier.
Hoi Rolmopsquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:15 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee.
Jullie komen er niet in hier.
Jullie zijn te slap..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |