Ik keur het niet goed, maar ik begrijp het welquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:53 schreef Revolution-NL het volgende:
Kijk maar uit hoe je reageert op dit topic. Voordat je weet staat de politie aan je deur
Want wanneer een groep migranten vrouwen aanrandt en verkracht moet dat wereldnieuws zijn, maar wanneer een groep rechtgeaarde Zweden willekeurige allochtonen mishandelt, dan stelt dat niet veel voor?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:58 schreef Proximo het volgende:
Lekker veel te zien op dat filmpje ook.
Ik hoor al wel weer racistisch voorbij komen, dus de linkse media kan weer vol op het orgel
Sinds alle misdragingen van die zogenaamde vluchtelingen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:04 schreef The_Temp het volgende:
WTF, wat zijn dat voor reacties in dit topic? Een groep van 100 gemaskerde mannen slaat mensen in elkaar en het wordt gebagatelliseerd?
Ik zat vaak op NWS (andere username) jaar of 5 geleden. Wanneer precies is dit het fucking stormfront forum geworden?
Kijk die foto dan, hartstikke goed geintegreerd!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:04 schreef Renzoku het volgende:
Goed dat deze Zweedse dame ondanks haar verleden als migrant gezien wordt als Zweeds!
Dat zijn maar incidentjes, geweld tegen vluchtelingen en migranten is regelrechte terreur.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:06 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Sinds alle misdragingen van die zogenaamde vluchtelingen.
Van dat gespuis doelend op een confrontatie, je kunt nog rustiger met een puntmuts door de krottenwijken van Kaapstad lopen.quote:
Of de overheid kan gewoon niks doen, omdat ze de controle kwijt zijn:quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:06 schreef krokodil76 het volgende:
Tsja als de overheid niet ingrijpt gaan mensen het heft in eigen handen nemen.
http://www.dailymail.co.u(...)g-groping-girls.html
Neemt niet weg van het feit dat het een walgelijke actie is en de daders gestraft moeten worden.
quote:Desperate officers have started arresting the teens for public drunkenness in order to get them off the streets for a few hours, with the policeman adding that they are 'on our knees'.
quote:De politie maakte tegen Zweedse media dat het ging om voetbalhooligans en neonazi's.
Na de gebeurtenissen verklaarde de Nordiska Motståndsrörelsen, een Zweedse neo-nazi groep, dat het de straten rond het Centraal Station „heeft schoongeveegd". „Deze criminele immigranten hebben Zweden nu lang genoeg beroofd en gemolesteerd."
Even verbeterd voor jequote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik keur het nietWEL! goed, maar ik begrijp het wel
Een extreem immigratiebeleid waar een extreme tegenreactie tegenover wordt gezet, niet geheel verbazingwekkend.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:19 schreef Adames het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)vallen-door-neonazis
metronieuws spreekt van neonazi's, lijkt al beter te kloppen
[..]
Ja, denk het ook. Mensen gaan steeds meer het heft in eigen handen nemen. Het is een signaal van de ontevreden bevolking, denk ik.quote:
Als het daadwerkelijk om rellende Noord-Afrikanen gaat vind ik het wel terecht, maar onschuldige migranten aanvallen gaat natuurlijk te ver. Maar je zult met dit beleid dit soort dingen steeds vaker gaan zien inderdaad.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:27 schreef karton2 het volgende:
[..]
Een extreem immigratiebeleid waar een extreme tegenreactie tegenover wordt gezet, niet geheel verbazingwekkend.
Ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:30 schreef Marrije het volgende:
Dus een zweedse wordt vermoord door een jonge vluchteling uit somalie.
En dan gaat een groep zweden noord afrikaanse hangjongeren in elkaar slaan als reactie daarop.
Of je maakt het niet persoonlijk richting andere users, dan blijft je post gewoon staan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:31 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Hi hi.... mijn post is weggehaaldzwijgen moet het volk
Over een user die dat ook regelmatig doet en dan mag het zeker wel blijven staan?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of je maakt het niet persoonlijk richting andere users, dan blijft je post gewoon staan.
Als je de wanhoop nabij bent heb je niet de luxe om de specifieke daders op te sporen. Dan maak je een statement en het is zeker te betreuren dat onschuldige migranten hier ook het slachtoffer van kunnen worden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja.
Allochtonen zijn namelijk één coherente groep die gemeenschappelijke verantwoordelijkheid dragen voor de daden van de individuele leden. Die kun je daar dus terecht op aanvallen, ook fysiek.
In Zweden worden aan de lopende band (potentiele) opvangtehuizen voor migranten in de fik gestoken. Deze 'schoonveegactie' past wat dat betreft perfect in het plaatje.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk om rellende Noord-Afrikanen gaat vind ik het wel terecht, maar onschuldige migranten aanvallen gaat natuurlijk te ver. Maar je zult met dit beleid dit soort dingen steeds vaker gaan zien inderdaad.
Ik zie hem niet in dit topic dus hou het maar bij de OP.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:32 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Over een user die dat ook regelmatig doet en dan mag het zeker wel blijven staan?
Mannen schijnen echt enorm oververtegenwoordigd te zijn in de misdaadstatistieken. Ik kan me voorstellen dat vrouwen de wanhoop nabij zijn en binnenkort willekeurige mannen op straat overhoop gaan knallen om een statement te maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:33 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als je de wanhoop nabij bent heb je niet de luxe om de specifieke daders op te sporen. Dan maak je een statement en het is zeker te betreuren dat onschuldige migranten hier ook het slachtoffer van kunnen worden.
Maar als je naar het grotje plaatje kijkt is het goed dat vluchtelingen ook even leren dat ze niet ongestraft vrouwen kunnen verkrachten en aanranden. Soms is collectieve bestraffing nodig om een grote groep af te schrikken. Dat is een beproefd concept.
Misschien wel, maar dat maakt het nog niet tot een goed idee.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:33 schreef Confetti het volgende:
Soms is collectieve bestraffing nodig om een grote groep af te schrikken. Dat is een beproefd concept.
Beproefd concept.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mannen schijnen echt enorm oververtegenwoordigd te zijn in de misdaadstatistieken. Ik kan me voorstellen dat vrouwen de wanhoop nabij zijn en binnenkort willekeurige mannen op straat overhoop gaan knallen om een statement te maken.
ik vind het eigenlijk wel prima die slechte naam, daar hebben meer groepen last van, zo rollen wequote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:08 schreef Infection het volgende:
Jammer dat dit soort mensen weer een slechte naam moeten geven aan iedereen die tegen het vluchtelingbeleid is...
Overigens, waarom zijn het altijd van die slechte kwaliteit filmpjes als er zoiets als dit gebeurt? Tegenwoordig heeft iedereen toch wel een fatsoenlijke camera op zijn/haar telefoon?
Mensen zijn oververtegenwoordigd in de misdaadstatistieken. Ik stel voor dat mensen andere mensen overhoop gaan knallen om een statement te maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mannen schijnen echt enorm oververtegenwoordigd te zijn in de misdaadstatistieken. Ik kan me voorstellen dat vrouwen de wanhoop nabij zijn en binnenkort willekeurige mannen op straat overhoop gaan knallen om een statement te maken.
yupquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:30 schreef Marrije het volgende:
Dus een zweedse wordt vermoord door een jonge vluchteling uit somalie.
En dan gaat een groep zweden noord afrikaanse hangjongeren in elkaar slaan als reactie daarop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |