Lijkt me niet meer dan logisch. Aangezien ze oververtegenwoordigd zijn in de statistieken. Vooral de mannen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:27 schreef Janneke141 het volgende:
Het lijkt me een goed idee als we neonazi's gewoon preventief vast gaan zetten.
Net of dat wat uitmaakt. Je gaat gewoon niet willekeurige mensen in elkaar rammen. Klaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Echt bizar ja dat mensen daadwerkelijk denken dat het hier om kinderen van 12 van 1,20m gaat![]()
Dit is de tegenreactie...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben benieuwd wat de tegenreactie zal zijn. Reken maar dat die er gaat komen.
Dat vraag ik me onderhand ook wel af, maar dan bij de Zweden. Het moet een hel zijn om daar te moeten wonen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:46 schreef Pharmacist het volgende:
Ik heb eigenlijk wel sympathie voor die mensen.
Ik vraag me altijd af: "Wat heeft deze persoon meegemaakt? Onder welke omstandigheden is hij opgegroeid? Wat is het trauma dat hij bij zich draagt?
Wat is dat voor vage afgeknipte krantenkop? Waar is de rest?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is het bewijs
Ik bedoelde dan ook die gemaskerde groep Zwedenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Dat vraag ik me onderhand ook wel af, maar dan bij de Zweden. Het moet een hel zijn om daar te moeten wonen.
valt wel mee hoor....zweden lijkt veel op nederlandquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:47 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat vraag ik me onderhand ook wel af, maar dan bij de Zweden. Het moet een hel zijn om daar te moeten wonen.
Hier is de restquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat is dat voor vage afgeknipte krantenkop? Waar is de rest?
Politici die wereldvreemd zijn en politie/media die aan censuur doen hebben er denk ik aan bijgedragen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:46 schreef Pharmacist het volgende:
Ik heb eigenlijk wel sympathie voor die mensen.
Ik vraag me altijd af: "Wat heeft deze persoon meegemaakt? Onder welke omstandigheden is hij opgegroeid? Wat is het trauma dat hij bij zich draagt?
De hele krant graag.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hier is de rest
[ afbeelding ]
Je hele leven onder het bewind van een fascistische poco regering moeten leven, altijd moeten bukken voor minderheden en hun criminaliteit moeten slikken, al die jarenlange opgekropte woede.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:48 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook die gemaskerde groep Zweden.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:51 schreef Nintex het volgende:
Incidentje kan gebeuren. Heeft verder niets met racisme, polarisatie, vreemdelingenhaat of het vluchtelingenprobleem te maken. Gewoon een paar verwarde mensen.
Ik weet niet of het hierbij blijft.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oh, het blijft hierbij?
Mag ik jouw glazen bol straks ff lenen?
Er komt vast een tegentegenreactie!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:52 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik weet niet of het hierbij blijft.
Hoop het wel, dan kunnen we meteen goed zien wie er agressief zijn en kunnen we ze meteen over de grens flikkeren.quote:
Vraag ik mij ook afquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:44 schreef truthortruth het volgende:
Is er werkelijk iemand die dit niet had zien aankomen?
Een goede opvoeding en een fatsoenlijke opleiding zou vermoedelijk wonderen doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:55 schreef Nintex het volgende:
Ze konden geen stageplaats of werk vinden. We moeten meer doen voor deze mensen, te beginnen met een straatcoach die ze leert hoe je met elkaar om moeten gaan en een moderne westerse samenleving. De problemen benoemen en aanpakken, niet raaskallen en populistische politiek bedrijven.
Wat een stigmatisering...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een goede opvoeding en een fatsoenlijke opleiding zou vermoedelijk wonderen doen.
Hoezo, het zijn toch maar incidenten?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:57 schreef matthias24 het volgende:
weetje ik vind al dat gedoe met die vluchtelingen langzamerhand een beetje eng worden als ik heel eerlijk mag zijn
Ik ook. Zullen we met z'n allen naar Canada vluchten? Ze krijgen de tering maar hier.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:57 schreef matthias24 het volgende:
weetje ik vind al dat gedoe met die vluchtelingen langzamerhand een beetje eng worden als ik heel eerlijk mag zijn
Incidentjes die niet gebeurd zouden zijn als ze maar een goede opvoeding en een goede opleiding hadden gehad!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoezo, het zijn toch maar incidenten?
Canada?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we met z'n allen naar Canada vluchten?
Volgens mij waarschuwDen er al een hele hoop dat dit zou gebeuren maar sommigen willen het niet zienquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:57 schreef matthias24 het volgende:
jaaaaa goed idee!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we met z'n allen naar Canada vluchten? Ze krijgen de tering maar hier.
Iedereen maakt fouten, als we nou gewoon vanaf nu allemaal de schouders eronder zetten dan hebben we morgen geen problemen meer.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Incidentjes die niet gebeurd zouden zijn als ze maar een goede opvoeding en een goede opleiding hadden gehad!
Maar ja; vertel dat maar tegen de 800 vrouwen in Keulen.
Daar komen wij ook niet binnenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Canada?
Daar is nu een links gekkie aan de macht die alle grenzen wagenwijd open zet. Daar wil je echt niet heen. Ik zou voor Australie gaan als ik jou was.
jaaaa Australie!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Canada?
Daar is nu een links gekkie aan de macht die alle grenzen wagenwijd open zet. Daar wil je echt niet heen. Ik zou voor Australie gaan als ik jou was.
Ja en daar wilde laatst iemand Allah akhbar BOEM doen met een kangoeroe!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Canada?
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten, als we nou gewoon vanaf nu allemaal de schouders eronder zetten dan hebben we morgen geen problemen meer.
Wat is er met je vriezer?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Ze doen maar wat, vind het allemaal wel best. Maak me meer zorgen om mijn vriezer.
Welke vriezer? Dat is het probleem nu net.quote:
Hahahahahaha het is Zweden man, daar kan je op de motorkap van een politieauto schijten als allochtoon zijnde, ze doen niks.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we met z'n allen naar Canada vluchten? Ze krijgen de tering maar hier.
Hoi Rolmopsquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:15 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee.
Jullie komen er niet in hier.
Jullie zijn te slap..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |