Nee, natuurlijk niet. Het is een Netflix-serie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
Is dit ook ergens te zien zonder Netflixabbo?
Dit. Of een gratis maand aanvragen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Het is een Netflix-serie.
Tuurlijk. In de Usenet en Torrentwinkel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
Is dit ook ergens te zien zonder Netflixabbo?
Ik vind het wel grappigquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:04 schreef Anoonumos het volgende:
Nee gewoon nee
Everywhere you look lalala
Gelukkig is het ook geen fox serie maar een cinemax serie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De trailers van Outcast zijn echt supervet, maar gezien Wayward Pines en X-Files heb ik niet echt vertrouwen meer in de FOX-series. Hopen dat ik dit keer niet teleurgesteld wordt.
"How rude" zou Stephanie zeggen...quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappigMaar meer uit een soort nostalgie denk ik. Het is ook bijna hetzelfde als toen. Kimmie is nog net zo irritant.
quote:LOS ANGELES, February 25, 2016 – Starting today audiences worldwide are getting an exclusive look at Taboo, the new drama series starring Tom Hardy, who is currently nominated for an Oscar® for Best Performance by an Actor in a Supporting Role for The Revenant. The show is also executive produced by Hardy alongside Ridley Scott and Steven Knight who created the eight-episode drama series. The first trailer is being released as production continues in London with a major international cast for FX and BBC One. Taboo is currently anticipated to air in 2017.
Set in 1814, Taboo follows James Keziah Delaney, a man who has been to the ends of the earth and comes back irrevocably changed. Believed to be long dead, he returns home to London from Africa to inherit what is left of his father's shipping empire and rebuild a life for himself. But his father's legacy is a poisoned chalice, and with enemies lurking in every dark corner, James must navigate increasingly complex territories to avoid his own death sentence. Encircled by conspiracy, murder, and betrayal, a dark family mystery unfolds in a combustible tale of love and treachery.
Ik ook en zeker het einde vond ik erg goedquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:33 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vond Wayward Pines prima kijkvoer, ook na die eerste paar afleveringen. Komt later dit jaar overigens ook nog een seizoen 2 van met een vrijwel nieuwe cast.
Geniaal.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:55 schreef Kriebelhoest het volgende:
Wat vinden jullie van Baskets?
Tenenkrommendquote:
Die is wel weer tof ja. Blijf alleen moeite houden met Hugh Laurie in serieuze rollen aangezien ik ook een groot fan ben van de serie uit m'n UI en z'n comedywerk samen met Stephen Fry.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:36 schreef ChickenMan het volgende:
2e episode van The Night Manager was ook weer super vet. Kunnen wel spannende mini-series maken die Britten!
Ik kan bij Hugh Laurie alleen nog maar House MD zien.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die is wel weer tof ja. Blijf alleen moeite houden met Hugh Laurie in serieuze rollen aangezien ik ook een groot fan ben van de serie uit m'n UI en z'n comedywerk samen met Stephen Fry.
Thanks, die kende ik nog niet. Ep1 was lekker, nu op naar ep2quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:36 schreef ChickenMan het volgende:
2e episode van The Night Manager was ook weer super vet. Kunnen wel spannende mini-series maken die Britten!
Even even de trailer kijken straks.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:12 schreef dumble het volgende:
[..]
Thanks, die kende ik nog niet. Ep1 was lekker, nu op naar ep2
Ik kijk het ook alleen raar dat OJ gespeeld wordt door een kleine driftige neger. The Juice was toch een charismatische man die alles onder controle leek te hebben.quote:
Dat is een film, geen seriequote:
OW crap, je heb gelijk... Ben blijkbaar beetje in de war aangezien ze eerst van plan waren het als serie te launchen (incl. Bill Murray)quote:
Vooruit dan maar, omdat ik na het zien van Deadpool in de bios zojuist in een goede bui ben.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:22 schreef JayHovah het volgende:
[..]
OW crap, je heb gelijk... Ben blijkbaar beetje in de war aangezien ze eerst van plan waren het als serie te launchen (incl. Bill Murray)
Ben ik vergeven voor mijn foutje?
Rondje koffie!quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:22 schreef JayHovah het volgende:
[..]
OW crap, je heb gelijk... Ben blijkbaar beetje in de war aangezien ze eerst van plan waren het als serie te launchen (incl. Bill Murray)
Ben ik vergeven voor mijn foutje?
Volgens Wikipedia (en dan is het waar):quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:37 schreef HarveySpecter het volgende:
Weet iemand of er nog een nieuw seizoen van Graceland komt?
bron hier: http://www.hollywoodrepor(...)three-seasons-821843quote:On October 1, 2015, USA Network cancelled Graceland after three seasons.[2]
Noooooooooooooquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia (en dan is het waar):
[..]
bron hier: http://www.hollywoodrepor(...)three-seasons-821843
Eigenlijk na seizoen 1 alquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:20 schreef DappereDodo77 het volgende:
Graceland na aflevering 3 van seizoen 3 weggedonderd. Wat een crap was dat geworden, zeg.
Dat begon net een beetje te spelen inderdaad, maar zo voorspelbaar en domquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eigenlijk na seizoen 1 al
Volgens mij heb je dan nog de mooie verhaallijn met Mike als junkie gemist
Het begon als een lekkere feelgood zomerserie..beetje hetzelfde als wat ik met Hawaii Five-O en Burn Notice had. Toen het allemaal zo donker en vergezocht werd was het gewoon klaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:28 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Dat begon net een beetje te spelen inderdaad, maar zo voorspelbaar en dom
Seizoen 2 was al stukken minder, maar och, je hoopt op beter
Probeer eens 11.22.1963quote:Op zondag 6 maart 2016 12:06 schreef Awsom het volgende:
Is er nog wat fatsoenlijks uitgekomen de afgelopen maanden? Een paar series die ik volgde zijn afgelopen en ik heb nu tijd over
Euh ja, ga The Wire of Sopranos kijken. Sowieso leuker en beter dan wat laatst is uitgekomen.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:06 schreef Awsom het volgende:
Is er nog wat fatsoenlijks uitgekomen de afgelopen maanden? Een paar series die ik volgde zijn afgelopen en ik heb nu tijd over
Misschien toch maar eens aan klassiekers (?) als The Wire / Sopranos beginnen, of Breaking Bad nog een keer proberen vol te houden.
Net even de trailer van gezien, ga hem gelijk aanzettenquote:
Dat is sowieso allemaal veel beter dan wat er recent is uitgekomen.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:06 schreef Awsom het volgende:
Misschien toch maar eens aan klassiekers (?) als The Wire / Sopranos beginnen, of Breaking Bad nog een keer proberen vol te houden.
Niets is beter dan The Last Ship (TV Series 2014– ) - IMDbquote:Op zondag 6 maart 2016 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is sowieso allemaal veel beter dan wat er recent is uitgekomen.
Die is al niet zo nieuw meer hoor.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Awsom het volgende:
[..]
Niets is beter dan The Last Ship (TV Series 2014– ) - IMDb
Colony volg ik al, maar die vind ik tot nu toe minder interessant dan The Expanse (wat reeds afgelopen is).quote:Op zondag 6 maart 2016 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is al niet zo nieuw meer hoor.
Ik was eerder nog een nieuwe serie vergeten die ik wel tof vind, Colony (TV Series 2016– ) - IMDb deze.
Murica hoo haaquote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Awsom het volgende:
[..]
Niets is beter dan The Last Ship (TV Series 2014– ) - IMDb
Wanneer komt die op Fox?quote:
Ik heb de programmaleiding gebeld en ze wisten me te vertellen dat de deze serie, geheel volgens traditie, 2 jaar te laat gaan uitzenden...quote:
Helemaal met je eens. Had nog een beetje m'n twijfels na de 1e aflevering, maar die zijn nu echt wel verdwenen. Goeie serie ditquote:Op maandag 7 maart 2016 02:42 schreef CrashO het volgende:
3e aflevering van The Night Manager was erg sterk. Het (spannings)niveau gaat rap omhoogEerste aflevering kwam wat langzaam opgang imo, maar daarna begon het te groeien
Ik zou vooral voor Underground gaan!quote:Op maandag 7 maart 2016 12:33 schreef Karina het volgende:
Drietal series die deze week van start gaan:
Damien (TV Series 2016– ) - IMDb
After discovering his origins, Damien Thorn must cope with life as the Anti-Christ.
Of Kings and Prophets (TV Series 2015– ) - IMDb
A biblical drama centered around a battle-weary king, a powerful and resentful prophet, and a resourceful young shepherd.
Underground (TV Series 2016– ) - IMDb
Underground centers on a group of slaves planning a daring 600-mile escape from a Georgia plantation. Along the way, they are aided by a secret abolitionist couple running a station on the Underground Railroad as they attempt to evade the people charged with bringing them back, dead or alive.
Denk dat ik ze alledrie ga checken.
Lijkt mij ook de beste van de drie. Maar ik probeer altijd alles uit. Tenminste, wat een beetje in mijn 'lijn' ligt.quote:
Dan hebben ze tegen je gelogenquote:Op maandag 7 maart 2016 17:16 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik heb de programmaleiding gebeld en ze wisten me te vertellen dat de deze serie, geheel volgens traditie, 2 jaar te laat gaan uitzenden...
Net de pilot van Damien gezien, die blijf ik zeker volgen. Vond de films van vroeger (The Omen) ook goed trouwens.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:33 schreef Karina het volgende:
Drietal series die deze week van start gaan:
Damien (TV Series 2016– ) - IMDb
After discovering his origins, Damien Thorn must cope with life as the Anti-Christ.
Of Kings and Prophets (TV Series 2015– ) - IMDb
A biblical drama centered around a battle-weary king, a powerful and resentful prophet, and a resourceful young shepherd.
Underground (TV Series 2016– ) - IMDb
Underground centers on a group of slaves planning a daring 600-mile escape from a Georgia plantation. Along the way, they are aided by a secret abolitionist couple running a station on the Underground Railroad as they attempt to evade the people charged with bringing them back, dead or alive.
Denk dat ik ze alledrie ga checken.
Misfits vond ik erg leuk dus ik ga het eens even bekijken, dank voor de tipquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:54 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe Britse komedie, zometeen kijken: http://www.theguardian.co(...)alley-last-nights-tv
Ben benieuwd
Ik vond Bosch eigenlijk helemaal niet zo goed maar op een vreemde manier moest ik wel blijven kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:15 schreef JayHovah het volgende:
Kleine reminder (vooral voor mezelf), vanaf vrijdag seizoen 2 van: Bosch (TV Series 2014– ) - IMDb
Bosch was erg intrigerend. Kijk er wel weer naar uit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik vond Bosch eigenlijk helemaal niet zo goed maar op een vreemde manier moest ik wel blijven kijken.
Ik heb nog geen tijd gehad om het te kijken, liep een beetje achter met een paar andere series. Onder andere twee afleveringen van Outsiders, wat nu ook steeds spannender wordt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook wel benieuwd, de trailer was in ieder geval veelbelovend.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd gehad om het te kijken, liep een beetje achter met een paar andere series. Onder andere twee afleveringen van Outsiders, wat nu ook steeds spannender wordt.Kijk ik het straks wel even voor je schoonheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook wel benieuwd, de trailer was in ieder geval veelbelovend.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Graagquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:35 schreef Abed het volgende:
Kijk ik het straks wel even voor je schoonheid.
Nice, thanks. Alle afleveringen in één keer?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:15 schreef JayHovah het volgende:
Kleine reminder (vooral voor mezelf), vanaf vrijdag seizoen 2 van: Bosch (TV Series 2014– ) - IMDb
Had een rolletje in Brooklyn Nine Nine.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:16 schreef Karina het volgende:
[..] ik zie dat Stacey Keach er in speelt, die heb ik echt al jaaaren niet meer op tv gezien, dacht dat hij dood was eigenlijk.
[ afbeelding ]
Opzich prima gefilmd, helaas weinig vernieuwend. Dit ga ik niet volgen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:36 schreef Karina het volgende:
[..]
GraagTrailers zijn vaak (meestal) spannender dan de serie zelf.
Volgens IMDb wel...quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nice, thanks. Alle afleveringen in één keer?
Wij zijn afgelopen Oktober bij een taping geweest van Crowded. Was best wel leuk eigenlijk, gaan we zeker kijken!quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:16 schreef Karina het volgende:
Die vieze filmpjes kunnen wel in VID denk ik heren.
Enfin on topic, nieuwe comedy: Crowded
Niet zo bijzonder leuk denk ik, maar ik zie dat Stacey Keach er in speelt, die heb ik echt al jaaaren niet meer op tv gezien, dacht dat hij dood was eigenlijk.
[ afbeelding ]
Mmm ik volg al best veel dus het moet wmb wel heel goed zijn wil ik het volgen. Ik kijk morgen even, tx.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:37 schreef Abed het volgende:
[..]
Opzich prima gefilmd, helaas weinig vernieuwend. Dit ga ik niet volgen.
Inmiddels dan toch gekeken, je hebt inderdaad gelijk dat het verhaal niet echt nieuw is, maar ik ga het wel volgen. Kan wel spannend worden als ze eenmaal ontsnappen denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:37 schreef Abed het volgende:
[..]
Opzich prima gefilmd, helaas weinig vernieuwend. Dit ga ik niet volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wacht aflevering 2 af.
Het was echt wanstaltig slecht ja. Begin was echt wel aardig, maar om dan dat verhaal in te zetten in aflevering 1 (en eigenlijk ook in de seizoenen ervoor) en het dan ineens in de laatste afleveringen megasnel af te raffelen was echt debiel. Daarnaast zaten er ook flink wat tenenkrommende scenes in. Onbegrijpelijk ook om al die comedians in de bijrollen te casten..vooral Joel McHale was pijnlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:31 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van The X-Files?
Ik vind het namelijk tenenkrommend slecht! Slecht geschreven, slechte effecten, saaie verhaallijnen,...allesbehalve spannend...![]()
Dat schiet nog niet erg op...quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:15 schreef JayHovah het volgende:
Niet bij mijn sigarenboer.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:09 schreef JayHovah het volgende:
Wat schiet nog niet echt op? Het complete seizoen staat al online...
Je haalt hier twee spin-offs door elkaarquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:25 schreef Awsom het volgende:
Heeft iemand Criminal Minds: Beyond Borders (TV Series 2016– ) - IMDb al gezien? Ik kan die hoofdpersoon nooit serieus nemen, dus ben benieuwd.![]()
[ afbeelding ]
Oeps, had 'm zonder te lezen gekopieerd van subscene.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je haalt hier twee spin-offs door elkaar![]()
[ afbeelding ]
Suspect behavior was een spinn-off die het in 2011 13 afleveringen volgehouden heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:27 schreef Awsom het volgende:
[..]
Oeps, had 'm zonder te lezen gekopieerd van subscene.
Hij wacht misschien op het moment dat iemand het netjes op dvd gebrand in z'n brievenbus stopt. Natuurlijk in een hoesje met een geprinte coverquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het is ook zo moeilijk.![]()
[ afbeelding ]
Jij snapt hetquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:21 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Hij wacht misschien op het moment dat iemand het netjes op dvd gebrand in z'n brievenbus stopt. Natuurlijk in een hoesje met een geprinte cover
Vinyl wellicht? Zelf nog niks van gezien, maar hoor veel goede dingen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:46 schreef Discombobulate het volgende:
Is er op dit moment nog een grote serie die in opkomst is?
Ik wist nog wel dat toen True Detective seizoen 1 begonnen was het hier ontzettend druk was. Momenteel nog zoiets qua kwaliteit? Het meeste wat ik eigenlijk tegenkom zijn matige B-series...
HBO is altijd goed natuurlijk, ik zal eens checken!quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vinyl wellicht? Zelf nog niks van gezien, maar hoor veel goede dingen.
Billions?quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:46 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wist nog wel dat toen True Detective seizoen 1 begonnen was het hier ontzettend druk was. Momenteel nog zoiets qua kwaliteit? Het meeste wat ik eigenlijk tegenkom zijn matige B-series...
'Of Kings and Prophets' Canceled at ABCquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:25 schreef Awsom het volgende:
En wat vinden we van Of Kings and Prophets (TV Series 2015– ) - IMDb ?
Ik moest ze nog kijken, dat wordt dus deleten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
'Of Kings and Prophets' Canceled at ABC
Talk about an epic failure.
ABC has cancelled its ambitious swords-and-sandals drama Of Kings and Prophets after two disastrously rated episodes
Ik zou 11.22.63 even checken als ik jou was.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:46 schreef Discombobulate het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |