abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159493768
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:05 schreef luxerobots het volgende:

Dan is het goed mogelijk dat deze actie bedoeld is om rechts in een slecht daglicht te stellen.
Dat zal het zijn inderdaad.

Immers, in Duitsland zijn er vanaf de jaren '90 niet tientallen doden gevallen bij extreem-rechts geweld richting mensen met een ander kleurtje, zonder enige aanleiding.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 15:08:29 #102
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159493796
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:04 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
De meeste vluchtelingen hebben er niet om gevraagd, dat ze huis en haard achter zich hebben gelaten om een veiliger heenkomen te zoeken en ik denk dus ook niet dat een vluchteling dit gedaan heeft.
De gene die dit wel gedaan heeft is niet goed bij zijn hoofd, ik snap dat het moeilijk is en dat mensen het niet fijn vinden dat er asielzoekers om de hoek wonen. Maar dit is niet de oplossing.
Eens.
Helaas gaan er nog veel meer rare escalaties opduiken zodirekt.

Gelukkig dat onze "leiders" veilig in hun omheinde woonwijken slapen.
WEL een hele geruststelling!
pi_159493803
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je had het anders moeten voorstellen.

Alle Nederlandse mannen die tegen azc-opvang zijn opsluiten.
Ik heb de vrouwen er ook bij betrokken maar verder leek het er toch wel op:
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:17 schreef Wespensteek het volgende:
Ze moeten gewoon al die mensen die tegen vluchtelingenopvang zijn preventief oppakken en in het gevang gooien.
pi_159493804
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:05 schreef Wespensteek het volgende:
Logisch dat komt omdat Wilders nog maar kort geleden met dit voorstel is gekomen en het met gejuich is ontvangen gezien de peilingen. Goh nu wil ik ook eens populair beleid voorstellen en dan is het weer niet goed, dat politiek incorrect zijn is echt niets voor mij.
Omdat je nog steeds politiek correct bent. Je wil wel de witte man opsluiten maar de exotische mens ontzien.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_159493840
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:08 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Omdat je nog steeds politiek correct bent. Je wil wel de witte man opsluiten maar de exotische mens ontzien.
Nee natuurlijk niet, als we dergelijk beleid invoeren moet dat gelden voor iedereen, dat heb ik al eerder geschreven. Daarnaast kunnen er best niet witte mensen tegen de opvang van vluchtelingen zijn, over een kleur heb ik me niet uitgelaten.
pi_159493845
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:05 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Niet bij moslims, bij fundamentalisten. En dat zijn ze ook, ik heb in ieder geval nooit van mijn oma of opa gehoord dat aanslagen de schuld van slachtoffers zijn en de laatste keer dat ik checkte waren ze toch moslim.
Moslimfundamentalisten bestaan ook hoor.
pi_159493857
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:07 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dat zal het zijn inderdaad.

Immers, in Duitsland zijn er vanaf de jaren '90 niet tientallen doden gevallen bij extreem-rechts geweld richting mensen met een ander kleurtje, zonder enige aanleiding.
Je citeert me onvolledig. Als iemand die granaat alleen neerlegt om vrees aan te jagen. Dan is de kans aannemelijk dat een andere partij dan extreem-rechts erachter zit.

Juist omdat er doden zijn gevallen bij geweld van extreem-rechts. Wat hier niet het geval is. Maar rechts en de anti-opvang beweging hierbij toch een slechte naam krijgt.
pi_159493870
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:24 schreef luxerobots het volgende:
Vroeger wisten die Duitsers wel van aanpakken. Tegenwoordig zijn de moslims gewoon de betere terroristen, Charlie Hebdo, Bataclan, dat was tenminste actie. Komt extreem-rechts in Duitsland met één granaat. Eentje. Die het niet eens doet.
Ik zie nergens bewijs dat het duitsers waren die dat ding hebben gegooid anders.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_159493891
Ik blijf erbij dat we beter alle mannen preventief kunnen opsluiten :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 29 januari 2016 @ 15:13:13 #110
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159493893
Is Kosmo geradicaliseerd?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_159493898
Rechtse policor wegkijkende goedpraters gespot.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159493908
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:11 schreef Infection het volgende:

[..]

Moslimfundamentalisten bestaan ook hoor.
Fijn dat je inderdaad begrijpend kunt lezen.
pi_159493913
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Nee ik niet, maar veel users hier wel.
pi_159493922
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:13 schreef Mani89 het volgende:
De AIVD leest mee, dus het komt vast wel goed.
pi_159493934
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:13 schreef Kijkertje het volgende:
Dat was ook mijn opmerking nadat Wilders met zijn voorstel kwam maar dat was toen ook niet goed. Het is best lastig om te bepalen wie je nu precies preventief moet opsluiten om wangedrag te voorkomen.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 15:16:09 #116
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_159493937
Niet alles gelezen. Maar heeft iemand deze al gemaakt: "Ja maar allochtonen doen dit ook."

Edit: Ja dus
pi_159493938
Wat voor radicaals heb ik gezegd, citeren graag? Ik ben niet eens gelovig, dus jammer voor jullie boys.
pi_159493941
quote:
Feminist gespot.
pi_159493948
Granaat gooien naar vluchtelingen :')

Als je dan toch zo erg 'tegen' bent zijn er een stuk interessantere doelwitten te verzinnen waar de granaat beter tot z'n recht komt.
Conscience do cost.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 15:16:53 #120
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159493956
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:16 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat was ook mijn opmerking nadat Wilders met zijn voorstel kwam maar dat was toen ook niet goed. Het is best lastig om te bepalen wie je nu precies preventief moet opsluiten om wangedrag te voorkomen.
Er word niemand preventief opgesloten omdat dat niet hoort in een rechtsstaat.
Zal een mooie boel worden zeg!
pi_159493962
quote:
Het zou de nodige oorlogen en ellende op kunnen lossen inderdaad.
pi_159493965
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:14 schreef Infection het volgende:

[..]

De AIVD leest mee, dus het komt vast wel goed.
Ik denk dat jij eerder over de AIVD zorgen moet maken dan ik, jij keurt geweld goed en staat erbij te juichen, ik keur het af vanuit welke hoek het maar komt.
pi_159493999
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:10 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, als we dergelijk beleid invoeren moet dat gelden voor iedereen, dat heb ik al eerder geschreven. Daarnaast kunnen er best niet witte mensen tegen de opvang van vluchtelingen zijn, over een kleur heb ik me niet uitgelaten.
En dat lijk je niet te begrijpen. De weldenkenden onder ons maken een onderscheiden tussen staatsburgers en tweederangs burgers zoals vluchtelingen met een verblijfsvergunningen. Wij weldenkenden vinden dat ze minder rechten hebben moeten dan staatsburgers waardoor een beperking van hun bewegingsvrijheid ook gerechtvaardigd wordt op grond van hun verblijfsstatus.

Gelijke gevallen, gelijke behandeling. Andere gevallen, andere behandelingen.

Dat is de kern van het Wilders-plan.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 15:20:17 #124
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159494027
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:17 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik denk dat jij eerder over de AIVD zorgen moet maken dan ik, jij keurt geweld goed en staat erbij te juichen, ik keur het af vanuit welke hoek het maar komt.
Keur jij het altijd af?
Als er nu iemand aan jouw gezin komt ga je dan met een opgeheven vinger staan?
pi_159494052
quote:

[..]

Dat was ook mijn insteek, anders worden andere groepen (voetbalrellerts enzo) weer buiten gesloten. Dat willen we natuurlijk niet.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_159494062
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik ben niet eens gelovig
^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_159494072
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:18 schreef Confetti het volgende:
Nee, die wil de mannen opsluiten tot de grens dicht gaat. Waarom de vluchtelingen die hier zijn daarna weer vrij kunnen komen is mij verder onduidelijk maar het is duidelijk dat het vrij weinig te maken heeft met wat jij er allemaal bijhaalt. Zijn voorstel is immers niet om alle vluchtelingen op te sluiten of alle islamitische mannen op te sluiten.
pi_159494075
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:47 schreef opgebaarde het volgende:
Bizar zeg, dat mensen hier toe in staat zijn.

ja ofniet? belachelijk gewoon dat onze regeringsleiders al die gelukzoekers en verkrachters gewoon zomaar binnen laten.
pi_159494094
quote:

[..]

En dat lijk je niet te begrijpen. De weldenkenden onder ons maken een onderscheiden tussen staatsburgers en tweederangs burgers zoals vluchtelingen met een verblijfsvergunningen. Wij weldenkenden vinden dat ze minder rechten hebben moeten dan staatsburgers waardoor een beperking van hun bewegingsvrijheid ook gerechtvaardigd wordt op grond van hun verblijfsstatus.

Gaat dat ook voor Canadese en Noorse immigranten gelden? En studenten uit het buitenland enzo?
pi_159494117
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Gaat dat ook voor Canadese en Noorse immigranten gelden? En studenten uit het buitenland enzo?
want studenten uit het buitenland vragen asiel aan :')
pi_159494139
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:23 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

want studenten uit het buitenland vragen asiel aan :')
Die hebben ook een andere verblijfsstatus dan staatsburgers, ja.
pi_159494145
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:21 schreef boik het volgende:

[..]

ja ofniet? belachelijk gewoon dat onze regeringsleiders al die gelukzoekers en verkrachters gewoon zomaar binnen laten.
Het is een tsunami. En ze gaan je opeten.
pi_159494174
quote:

[..]

Alleen voor mensen met een verblijfsvergunning bepaalde tijd op grond van het vluchtelingenverdrag, subsidiaire bescherming of een gezinshereniging gebaseerd op die tijdelijke asielvergunning. En let wel, het plan was om ze op te sluiten in een vrijheidsbeperkende locatie zoals een AZC. Niet een gevangenis.

Er is nooit gesuggereerd om mensen op te sluiten op grond van huidskleur of religie. Hooguit geslacht maar daar moeten we dan even de andere kant op kijken.
pi_159494180
quote:

[..]

Nou niet zulke domme dingen zeggen. De kern van het Wilders-plan is niet dat staatsburgers en niet-staatsburgers verschillend behandeld worden, de kern is dat moslims en niet-moslims anders behandeld worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159494199
quote:
vinden dat ze minder rechten hebben moeten dan staatsburgers waardoor een beperking van hun bewegingsvrijheid ook gerechtvaardigd wordt op grond van hun verblijfsstatus.
Waarom zou dat trouwens een rechtvaardigingsgrond zijn?
pi_159494211
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

voor het in stand houden van de openbare orde
pi_159494216
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Omdat het ook belachelijk is. Natuurlijk komt dit van extreem-rechts :')
Dat zal eerst nog moeten blijken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_159494250
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:27 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

voor het in stand houden van de openbare orde
Daarvoor hebben we al uitstekend functionerende noodverordeningen. Zie gisterenavond. Het tuig kon mooi thuis blijven en een filmpje kijken.
pi_159494256
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat onderscheid maken tussen verblijfsstatus algemeen geaccepteerd is in het internationaal recht. Een onderdaan heeft altijd al meer rechten gehad dan iemand die de nationaliteit niet heeft.

Zo mogen vluchtelingen bijvoorbeeld niet stemmen. Het is alleen de vraag hoe ver je dat moet doortrekken. Voor sommige extremisten is discriminatie op grond van verblijfsstatus onacceptabel op alle punten, voor anderen ligt dat bij het beperken van de bewegingsvrijheid.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 15:30:03 #140
319979 Fok-it
All is well
pi_159494274
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als het the other way around is word dat toch een stuk minder vaak gezegd he?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_159494278
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Daarvoor hebben we al uitstekend functionerende noodverordeningen. Zie gisterenavond. Het tuig kon mooi thuis blijven en een filmpje kijken.
helaas zijn de instrumenten niet toereikend
pi_159494309
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:30 schreef Fok-it het volgende:

[..]

[..]

Als het the other way around is word dat toch een stuk minder vaak gezegd he?
Ook in dat geval eerst bewijs voor je met je vinger gaat wijzen, zelfde laken een pak.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_159494318
quote:

[..]

Okeeeeeeeee, dus dan gaan we ook maar weer terug naar ongelijke behandeling mannen/vrouwen, rijken/armen etc :? 8)7
  vrijdag 29 januari 2016 @ 15:32:16 #144
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_159494320
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:05 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wilders
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:42 schreef Wespensteek het volgende:
De PVV
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:54 schreef Wespensteek het volgende:

[..]
Wilders
quote:

[..]
Wilders
Die Wilders toch. Het houdt je wel bezig he?

Ook mooi dat je het over Wilders gaat hebben bij een nieuwsbericht over een AZC in Duitsland.
Ik wist helemaal niet dat Wilders ook zo veel invloed had in Duitsland.

Nog mooier is dat er uit de tekst niet op te maken valt wie de daders zijn maar dat er over het algemeen direct naar extreem rechts wordt gewezen.
Als dit andersom wordt gedaan dan valt de term xenofoob direct. Maar nu schijnt dit normaal te zijn.
pi_159494323
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:25 schreef Confetti het volgende:
Er is nooit gesuggereerd om mensen op te sluiten op grond van huidskleur of religie. Hooguit geslacht maar daar moeten we dan even de andere kant op kijken.
Jawel hoor die suggestie is wel gewekt:
quote:
In een videoboodschap spreekt Wilders over een "seksuele jihad" en een "verkrachtingsepidemie". "Wat de PVV betreft is het duidelijk: onze grenzen moeten dicht voor alle asielzoekers en alle immigranten uit islamitische landen. Maar zolang dat niet gebeurt, zolang de islamitische testosteronbommen als een zwaard van Damocles boven de Nederlandse vrouwen hangen, stel ik voor dat we mannelijke asielzoekers opsluiten in de azc’s", aldus Wilders.
De relatie met de religie is overduidelijk, het is eigenlijk vrij onbegrijpelijk dat hij daarna met zo'n vreemd voorste komt als dat de motivatie erbij is:
quote:
Zolang de islamitische testosteronbommen als een zwaard van Damocles boven de Nederlandse vrouwen hangen
pi_159494336
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:29 schreef Confetti het volgende:

[..]

Omdat onderscheid maken tussen verblijfsstatus algemeen geaccepteerd is in het internationaal recht. Een onderdaan heeft altijd al meer rechten gehad dan iemand die de nationaliteit niet heeft.
Dat is geen antwoord op de vraag. Je verwijst nu alleen naar het onderscheid. Overigens zouden Noorse immigranten dan ook beperkingen opgelegd moeten krijgen.
pi_159494345
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:17 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik keur het goed? Heb ik nooit gezegd. Ik heb alleen gezegd dat het onzin is om iedereen die tegen vluchtelingen is maar op te sluiten. Volgensmij zijn jou gedachten toch net iets radicaler dan die van mij.
pi_159494390
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:32 schreef begaaierd het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Die Wilders toch. Het houdt je wel bezig he?

Ook mooi dat je het over Wilders gaat hebben bij een nieuwsbericht over een AZC in Duitsland.
Ik wist helemaal niet dat Wilders ook zo veel invloed had in Duitsland.

Nog mooier is dat er uit de tekst niet op te maken valt wie de daders zijn maar dat er over het algemeen direct naar extreem rechts wordt gewezen.
Als dit andersom wordt gedaan dan valt de term xenofoob direct. Maar nu schijnt dit normaal te zijn.
Is het erg om die man wat aandacht te geven, hij staat erg hoog in de peilingen. Dat het in Duitsland is gebeurd is ook geen argument, Wilders (oeps doe ik het weer) komt zelf met vergaand politiek beleid om wat in Duitsland gebeurd.
pi_159494418
Dat je tegen de vluchtelingenstroom bent kan ik wel begrijpen, maar dat je dan ook nog instaat bent om moord en geweld te plegen tegen diezelfde vluchtelingen, nee dan ben je hartstikke gestoord.
pi_159494451
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:35 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dat je tegen de vluchtelingenstroom bent kan ik wel begrijpen, maar dat je dan ook nog instaat bent om moord en geweld te plegen tegen diezelfde vluchtelingen, nee dan ben je hartstikke gestoord.
Volgens mij valt dit onder politiek correct denken. Is ook weer niet goed.

Dit is een hele lastige discussie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')