Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:05 schreef luxerobots het volgende:
Dan is het goed mogelijk dat deze actie bedoeld is om rechts in een slecht daglicht te stellen.
Eens.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:04 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
De meeste vluchtelingen hebben er niet om gevraagd, dat ze huis en haard achter zich hebben gelaten om een veiliger heenkomen te zoeken en ik denk dus ook niet dat een vluchteling dit gedaan heeft.
De gene die dit wel gedaan heeft is niet goed bij zijn hoofd, ik snap dat het moeilijk is en dat mensen het niet fijn vinden dat er asielzoekers om de hoek wonen. Maar dit is niet de oplossing.
Ik heb de vrouwen er ook bij betrokken maar verder leek het er toch wel op:quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je had het anders moeten voorstellen.
Alle Nederlandse mannen die tegen azc-opvang zijn opsluiten.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:17 schreef Wespensteek het volgende:
Ze moeten gewoon al die mensen die tegen vluchtelingenopvang zijn preventief oppakken en in het gevang gooien.
Omdat je nog steeds politiek correct bent. Je wil wel de witte man opsluiten maar de exotische mens ontzien.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:05 schreef Wespensteek het volgende:
Logisch dat komt omdat Wilders nog maar kort geleden met dit voorstel is gekomen en het met gejuich is ontvangen gezien de peilingen. Goh nu wil ik ook eens populair beleid voorstellen en dan is het weer niet goed, dat politiek incorrect zijn is echt niets voor mij.
Nee natuurlijk niet, als we dergelijk beleid invoeren moet dat gelden voor iedereen, dat heb ik al eerder geschreven. Daarnaast kunnen er best niet witte mensen tegen de opvang van vluchtelingen zijn, over een kleur heb ik me niet uitgelaten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:08 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Omdat je nog steeds politiek correct bent. Je wil wel de witte man opsluiten maar de exotische mens ontzien.
Moslimfundamentalisten bestaan ook hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet bij moslims, bij fundamentalisten. En dat zijn ze ook, ik heb in ieder geval nooit van mijn oma of opa gehoord dat aanslagen de schuld van slachtoffers zijn en de laatste keer dat ik checkte waren ze toch moslim.
Je citeert me onvolledig. Als iemand die granaat alleen neerlegt om vrees aan te jagen. Dan is de kans aannemelijk dat een andere partij dan extreem-rechts erachter zit.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat zal het zijn inderdaad.
Immers, in Duitsland zijn er vanaf de jaren '90 niet tientallen doden gevallen bij extreem-rechts geweld richting mensen met een ander kleurtje, zonder enige aanleiding.
Ik zie nergens bewijs dat het duitsers waren die dat ding hebben gegooid anders.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:24 schreef luxerobots het volgende:
Vroeger wisten die Duitsers wel van aanpakken. Tegenwoordig zijn de moslims gewoon de betere terroristen, Charlie Hebdo, Bataclan, dat was tenminste actie. Komt extreem-rechts in Duitsland met één granaat. Eentje. Die het niet eens doet.
Fijn dat je inderdaad begrijpend kunt lezen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Moslimfundamentalisten bestaan ook hoor.
Dat was ook mijn opmerking nadat Wilders met zijn voorstel kwam maar dat was toen ook niet goed. Het is best lastig om te bepalen wie je nu precies preventief moet opsluiten om wangedrag te voorkomen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:13 schreef Kijkertje het volgende:
Ik blijf erbij dat we beter alle mannen preventief kunnen opsluiten
Feminist gespot.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:13 schreef Kijkertje het volgende:
Er word niemand preventief opgesloten omdat dat niet hoort in een rechtsstaat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat was ook mijn opmerking nadat Wilders met zijn voorstel kwam maar dat was toen ook niet goed. Het is best lastig om te bepalen wie je nu precies preventief moet opsluiten om wangedrag te voorkomen.
Het zou de nodige oorlogen en ellende op kunnen lossen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:13 schreef Kijkertje het volgende:
Ik denk dat jij eerder over de AIVD zorgen moet maken dan ik, jij keurt geweld goed en staat erbij te juichen, ik keur het af vanuit welke hoek het maar komt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:14 schreef Infection het volgende:
[..]
De AIVD leest mee, dus het komt vast wel goed.
En dat lijk je niet te begrijpen. De weldenkenden onder ons maken een onderscheiden tussen staatsburgers en tweederangs burgers zoals vluchtelingen met een verblijfsvergunningen. Wij weldenkenden vinden dat ze minder rechten hebben moeten dan staatsburgers waardoor een beperking van hun bewegingsvrijheid ook gerechtvaardigd wordt op grond van hun verblijfsstatus.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, als we dergelijk beleid invoeren moet dat gelden voor iedereen, dat heb ik al eerder geschreven. Daarnaast kunnen er best niet witte mensen tegen de opvang van vluchtelingen zijn, over een kleur heb ik me niet uitgelaten.
Keur jij het altijd af?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerder over de AIVD zorgen moet maken dan ik, jij keurt geweld goed en staat erbij te juichen, ik keur het af vanuit welke hoek het maar komt.
Dat was ook mijn insteek, anders worden andere groepen (voetbalrellerts enzo) weer buiten gesloten. Dat willen we natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat was ook mijn opmerking nadat Wilders met zijn voorstel kwam maar dat was toen ook niet goed. Het is best lastig om te bepalen wie je nu precies preventief moet opsluiten om wangedrag te voorkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |