abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159492990
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mijn eerste gedachte als ik zoiets lees is ook dat het uit extreem rechtse hoek komt, toch is het helemaal niet zo'n gekke gedachte dat een Syrier of een Afghaan een granaat gooit in een pand vol Eritreeers, om maar een voorbeeld te geven. Daarom even nog maar geen conclusies trekken, laten ze eerst de daders maar eens pakken.
Ik vraag me vooral af hoe zo'n vluchtende Eritreeėr aan een granaat zou moeten komen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159492997
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:25 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat onze samenleving in gevaar is en mensen gevaar lopen omdat ze hun emoties niet de baas zijn en mensen en gebouwen aanvallen, er is geen andere oplossing dan ze opsluiten tot alle vluchtelingen weer zijn vertrokken.
Dus dan moeten mensen die tegen goudzoekers zijn hun levenslang in gevang? :'(
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_159493028
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:31 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar waarom ben je dan niet voor het terug sturen van de vluchtelingen?
Die horen toch niet tot de groep die deze handgranaat hebben gegooid, die zijn juist slachtoffer.
pi_159493037
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vraag me vooral af hoe zo'n vluchtende Eritreeėr aan een granaat zou moeten komen.
Waar een wil is, is een weg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_159493099
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Mijn eerste gedachte is extreem-rechts, maar we hebben nog geen bewijs.

Zouden er trouwens echt geen wapens meegesmokkeld worden door (fundamentalistische) asielzoekers? Kan ook van een Syriėr, Afghaan of Irakees komen.
pi_159493100
Hebben alle vluchtelinghatende FOKkers al openbaar afstand genomen van deze aanslag?
pi_159493111
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:38 schreef Wespensteek het volgende:
Die horen toch niet tot de groep die deze handgranaat hebben gegooid, die zijn juist slachtoffer.
Nou, naar aanleiding van wat andere gebeurtenissen zou dat dan wel de conclusie zijn volgens jouw redenering.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_159493116
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:38 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Want het is al bekend wie deze granaat gegooid heeft?
pi_159493120
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:41 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Mijn eerste gedachte is extreem-rechts, maar we hebben nog geen bewijs.

Zouden er trouwens echt geen wapens meegesmokkeld worden door (fundamentalistische) asielzoekers? Kan ook van een Syriėr, Afghaan of Irakees komen.
Nouja, dat ze een pistool/mes/AK meesmokkelen kan ik nog wel begrijpen, maar om nou allemaal explosieven mee te gaan dragen lijkt me weer wat te ver gaan.
pi_159493121
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:34 schreef Infection het volgende:

[..]

Ja, want dit hele gezeik is veroorzaakt door de PVV'ers. :')

Zonder de vluchtelingencrisis was er niets aan de hand geweest. Je moet het bij de bron aanpakken. Je eigen volk opsluiten zijn nogal NSB praktijken. Het is in ieder geval duidelijk aan welke kant jij staat.
Nee door mensen die die handgranaat hebben gegooid. De PVV is natuurlijk wel de partij die de optie om mensen preventief op te sluiten heeft geļntroduceerd en de aanhangers steunen dat als ik de peilingen mag geloven. Het enige wat ik nu doe is dat populaire beleid doortrekken en wat ik dus ook toepas op andere groepen waarin mensen misstanden begaan. Ik ben namelijk nogal politiek correct en wil niet dat beleid wat voor de ene groep geldt niet geldt voor andere groepen.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:43:18 #61
319979 Fok-it
All is well
pi_159493147
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Jij loopt het nu belachelijk te maken, maar zou je wat ik zei al bij voorbaat kunnen uitsluiten dan?
Omdat het ook belachelijk is. Natuurlijk komt dit van extreem-rechts :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_159493154
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:42 schreef Wespensteek het volgende:
Nee door mensen die die handgranaat hebben gegooid. De PVV is natuurlijk wel de partij die de optie om mensen preventief op te sluiten heeft geļntroduceerd en de aanhangers steunen dat als ik de peilingen mag geloven. Het enige wat ik nu doe is dat populaire beleid doortrekken en dus ook toepas op andere groepen waarin mensen misstanden begaan. Ik ben namelijk nogal politiek correct en wil niet dat beleid wat voor de ene groep geldt niet geldt voor andere groepen.
Niet helemaal. Want had je jouw redenering toegepast op de eerste groep dan had de tweede groep nooit deze actie hoeven doen (als ze dat al gedaan hebben).
pi_159493169
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nouja, dat ze een pistool/mes/AK meesmokkelen kan ik nog wel begrijpen, maar om nou allemaal explosieven mee te gaan dragen lijkt me weer wat te ver gaan.
Messen zijn overal verkrijgbaar. En het lijkt me makkelijker om een granaten mee te smokkelen dan een kalasjnikov.
pi_159493197
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:43 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Messen zijn overal verkrijgbaar. En het lijkt me makkelijker om een granaten mee te smokkelen dan een kalasjnikov.
Het grote voordeel van een geweer is dat het niet kan ontploffen. Daarom zou ik toch liever geen granaten meedragen op zo'n tocht.
pi_159493219
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:43 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Niet helemaal. Want had je jouw redenering toegepast op de eerste groep dan had de tweede groep nooit deze actie hoeven doen (als ze dat al gedaan hebben).
Daar kan ik niet over oordelen natuurlijk ik kijk gewoon naar de feiten. Als je bij dergelijk beleid op details gaat letten als motief dan werkt het gewoon niet, het gaat om het voorkomen van missstanden en mensen die tegen asielzoekers zijn plegen misstanden dus moet je die opsluiten.
pi_159493269
De Europeanen komen in opstand. Eindelijk.
International
pi_159493321
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:45 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Daar kan ik niet over oordelen natuurlijk ik kijk gewoon naar de feiten. Als je bij dergelijk beleid op details gaat letten als motief dan werkt het gewoon niet, het gaat om het voorkomen van missstanden en mensen die tegen asielzoekers zijn plegen misstanden dus moet je die opsluiten.
Wat is dit voor onzin? :')

Ga lekker in Noord-Korea wonen met je dictatoriale gedachten.
pi_159493350
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het grote voordeel van een geweer is dat het niet kan ontploffen. Daarom zou ik toch liever geen granaten meedragen op zo'n tocht.
Daar heb je een punt, al is een granaat een stuk kleiner en kan je die in een doos doen zodat hij niet ontploft.

Maarja, deze granaat ontplofde sowieso niet.
pi_159493380
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:45 schreef Wespensteek het volgende:
Maar misstanden tegen de huidige burgers mag dan wel, dat vind ik vreemd....
pi_159493446
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:49 schreef Infection het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin? :')

Ga lekker in Noord-Korea wonen met je dictatoriale gedachten.
Nou blijkbaar heb ik dan de voorstellen van Wilders niet helemaal goed begrepen. Het begrip testosteronbommen pas best bij handgranaten.
pi_159493472
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:51 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar misstanden tegen de huidige burgers mag dan wel, dat vind ik vreemd....
Nee dat mag ook niet natuurlijk. Welke groepen moeten we allemaal opsluiten volgens jou?
pi_159493502
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:54 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nou blijkbaar heb ik dan de voorstellen van Wilders niet helemaal goed begrepen. Het begrip testosteronbommen pas best bij handgranaten.
De kans is groot dat het inderdaad om een Arabier ging. Maar laten we daar nog maar geen uitspraken over doen, aangezien er nog niets bekend is.
pi_159493503
Laten we even de juichende users tellen.
pi_159493525
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:24 schreef luxerobots het volgende:
Vroeger wisten die Duitsers wel van aanpakken. Tegenwoordig zijn de moslims gewoon de betere terroristen, Charlie Hebdo, Bataclan, dat was tenminste actie. Komt extreem-rechts in Duitsland met één granaat. Eentje. Die het niet eens doet.
Te weinig dus?
pi_159493535
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:41 schreef Stranger het volgende:
Hebben alle vluchtelinghatende FOKkers al openbaar afstand genomen van deze aanslag?
Nee, ze staan nog net niet te juichen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')