abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159555224
Trump versus Clinton wordt voor de meeste Amerikanen: "aan wie van deze 2 heb je de grootste hekel?" :P
pi_159558330
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:40 schreef Odaiba het volgende:
Hoe zijn de kansen voor Trump tegenwoordig. In het begin deed men er erg lacherig over, maar het lijkt me een serieuze kandidaat in de race.
Hij wordt de volgende president. Helemaal als Bloomberg opeens besluit mee te doen.
pi_159558444
Donald Trump: ‘I’m Gonna Win the Hispanic Vote’

http://nypost.com/2016/01/31/trump-winning-over-latino-republicans-poll-says/
Trump winning over Latino Republicans, poll says
quote:
WASHINGTON — Despite his controversial comments about Mexican immigrants, GOP frontrunner Donald Trump is the favorite among Latino Republicans, according to new polling results revealed to The Post.

Thirty eight percent favor Trump, followed by Cuban American Ted Cruz (15 percent), Jeb Bush (14 percent) and Cuban American Marco Rubio (8 percent), according to the national poll conducted by the Beck Research for the American Federation for Children.
Teflon Don strikes again.
pi_159559031
Als een stel tienermeisjes in een Justin Biebertopic. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_159559072
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:16 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Hij wordt de volgende president. Helemaal als Bloomberg opeens besluit mee te doen.
Wordt zo mooi. Eerste keer dat ik ga huilen van politiek van blijdschap.
pi_159559100
Politiek van blijdschap. Verwacht ik eerlijk gezegd niet met de Donald.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_159559175
Nieuwe New Hampshire Poll, Trump blijft aan kop:

JoeNBC twitterde op zondag 31-01-2016 om 21:46:25 New Boston Herald Poll:New Hampshire Trump 38%Cruz 13%Jeb 10%Rubio. 10%Kasich 8% https://t.co/xc2aUbEXvK reageer retweet
http://thehill.com/blogs/ballot-box/presidential-races/267678-trump-sanders-gaining-ground-in-nh

Trump +5 vs. vorige Poll

Sanders op 57% vs 37% voor Hillary.
  zondag 31 januari 2016 @ 23:55:02 #158
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159559183
Ik zet er een klein bedrag op dat Donald (ik mag Donald zeggen) de nieuwe president wordt. Een klein bedrag van 1 miljoen dollar om precies te zijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_159559411
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik zet er een klein bedrag op dat Donald (ik mag Donald zeggen) de nieuwe president wordt. Een klein bedrag van 1 miljoen dollar om precies te zijn.
Zeg tegen don dat dankzij hem mijn miezerige inzet van 100 nu 1.33x meer waard is geworden op de exchange van betfair. Balen dat ik niet een ton vrij had.
Had harder moeten werken en betere deals moeten maken...

pi_159559534
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:47 schreef Monolith het volgende:
Als een stel tienermeisjes in een Justin Biebertopic. :')
Ik keek ook altijd neer op die domme bieber fans... tot ik laatst op spotify kwam en in de top 3 stond 3 keer die scharminkel van een bieber. Mijn mond viel open.
Ik verwacht een soortgelijke reactie bij jou op 8 november.
pi_159559557

Die engnek Cruz komt niet in de buurt van het Witte Huis.

Kan nog spannend worden als het establishment achter Rubio gaat staan, maar kansloze kandidaten geven het niet snel op, omdat ze veel media aandacht krijgen.
  maandag 1 februari 2016 @ 00:18:17 #162
168304 Mani89
pi_159559572
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 00:09 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Zeg tegen don dat dankzij hem mijn miezerige inzet van 100 nu 1.33x meer waard is geworden op de exchange van betfair. Balen dat ik niet een ton vrij had.
Had harder moeten werken en betere deals moeten maken...

[ afbeelding ]
Gedaan, ik kreeg ook gelijk bericht terug.

Look Koskesh, excuse me, excuse me, I have to be honest here. That bet is a total disaster, you're a total disaster. If you had read my book The Art Of The Deal you would know that you can bet your house on Trump everytime, and win. Because im a winner. Thats what I do. Really, a 100 dollars? Whats that? Thats nothing. Now go vote for Trump in the upcoming election so you can redeem yourself in the eyes of your Lord and Saviour. Me.
pi_159559645
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 00:18 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Gedaan, ik kreeg ook gelijk bericht terug.

Look Koskesh, excuse me, excuse me, I have to be honest here. That bet is a total disaster, you're a total disaster. If you had read my book The Art Of The Deal you would know that you can bet your house on Trump everytime, and win. Because im a winner. Thats what I do. Really, a 100 dollars? Whats that? Thats nothing. Now go vote for Trump in the upcoming election so you can redeem yourself in the eyes of your Lord and Saviour. Me.
:D
pi_159559730
Wat Trump geweldig voor elkaar heeft gekregen. Is dat iedereen nu ineens openlijk schrijft over de neo-cons die er een potje van gemaakt hebben.

http://www.foxnews.com/opinion/2016/01/22/national-review-disses-donald-trump-why-magazines-plan-wont-work.html
quote:
In a last dash, final "hail mary" attempt to end a Donald Trump run for the White House once and for all, the National Review has decided to eviscerate the Republican front runner on the basis that he is not a conservative.

It will not work.

Publications like National Review, run by elite "conservatives" have given us George W. Bush and his wars, "No Child Left Behind," Medicare Part D, huge deficits caused by Republican consultants spending to woo select voters, Mitt "Romneycare" Romney, John McCain...the list goes on and on.
Voor Trump had niemand bij Fox News dit neer durven pennen. Alleen dat is al Trump's verdienste geweest, republikeinen openlijk hun boosheid laten ventileren over de Irak-oorlogen en de crisis van 2008. Alle taboe's sneuvelen dankzij The Donald.
pi_159560291
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 00:27 schreef Nintex het volgende:
Wat Trump geweldig voor elkaar heeft gekregen. Is dat iedereen nu ineens openlijk schrijft over de neo-cons die er een potje van gemaakt hebben.

http://www.foxnews.com/opinion/2016/01/22/national-review-disses-donald-trump-why-magazines-plan-wont-work.html

[..]

Voor Trump had niemand bij Fox News dit neer durven pennen. Alleen dat is al Trump's verdienste geweest, republikeinen openlijk hun boosheid laten ventileren over de Irak-oorlogen en de crisis van 2008. Alle taboe's sneuvelen dankzij The Donald.
Nu de taboe van Wall Street nog, hoop dat hij op dit punt concreter gaat worden zoals eerder beloofd, dat zou hem sieren.
Algemene Voorwaarden
pi_159561005
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 00:27 schreef Nintex het volgende:

[..]

De NR was tegen NCLB, Medicare Part D en tegen deficits. Daarnaast hebben ze altijd conservatievere kandidaten gesteund dan McCain en Romney.

Beetje flauw van FOX dus. Maar de ondertoon snap ik wel, en daar ben ik het ook helemaal mee eens: bij de laatste verkiezingen zijn er altijd slappe zakken naar voren geschoven. Maar als we eerlijk zijn, dan kwam dat ook omdat de conservatievere kandidaten niet zo veel voorstelden.

Ik denk dat het nu anders is. Cruz en Rubio zijn beter dan Trump, en zijn ook in staat om Sanders of Hillary te verslaan. Met Trump heb je een wolf in schaapskleren, die van origine helemaal geen Republikein is, laat staan een conservatief.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_159561502
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 00:16 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Ik keek ook altijd neer op die domme bieber fans... tot ik laatst op spotify kwam en in de top 3 stond 3 keer die scharminkel van een bieber. Mijn mond viel open.
Ik verwacht een soortgelijke reactie bij jou op 8 november.
Ik denk vooral dat je het verschil tussen de Republikeinse boze-blankman-achterban en het gehele electoraat in de VS niet zo goed snapt.
  maandag 1 februari 2016 @ 08:27:32 #168
66825 Reya
Fier Wallon
pi_159561591
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 08:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik denk vooral dat je het verschil tussen de Republikeinse boze-blankman-achterban en het gehele electoraat in de VS niet zo goed snapt.
Barry Goldwater, dat was ook al zo'n succes.
  maandag 1 februari 2016 @ 08:35:39 #169
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_159561628
quote:
9s.gif Op maandag 1 februari 2016 08:27 schreef Reya het volgende:

[..]

Het grappige is, door "links" Amerika werd Goldwater als de duivel zelf gezien, als je naar zijn standpunten kijkt zou hij door de republikeinen van nu als de duivel zelf gezien worden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 1 februari 2016 @ 09:29:51 #170
78918 SeLang
Black swans matter
pi_159562065
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_159562093
quote:
9s.gif Op maandag 1 februari 2016 08:27 schreef Reya het volgende:

[..]

Het enige voordeel dat Trump heeft ten opzichte van Goldwater is dat de Amerikaanse politiek de laatste jaren echt enorm gepolariseerd is, waardoor men zowel aan Democratische als aan Republikeinse zijde op een relatief grote, vaste achterban kan rekenen. Door het electorale systeem kun je echter ook met 45% van de stemmen nog steeds een verpletterende nederlaag leiden.
  maandag 1 februari 2016 @ 09:33:54 #172
168304 Mani89
pi_159562107
  maandag 1 februari 2016 @ 09:39:22 #173
66825 Reya
Fier Wallon
pi_159562153
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 09:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het enige voordeel dat Trump heeft ten opzichte van Goldwater is dat de Amerikaanse politiek de laatste jaren echt enorm gepolariseerd is, waardoor men zowel aan Democratische als aan Republikeinse zijde op een relatief grote, vaste achterban kan rekenen. Door het electorale systeem kun je echter ook met 45% van de stemmen nog steeds een verpletterende nederlaag leiden.
Voor elke andere Republikeinse kandidaat zou ik hetzelfde zeggen, maar bij Trump is er de reële mogelijkheid dat hij de Republikeinen verdeelt op eenzelfde wijze als Goldwater dat deed.
  maandag 1 februari 2016 @ 09:40:43 #174
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159562168
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 09:29 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk. De anti-establishment miljardair die alle aandacht opeist met afwezigheid.

Democratie in optima forma.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  maandag 1 februari 2016 @ 09:53:17 #175
78918 SeLang
Black swans matter
pi_159562321
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')