Nu dicht je Braindead scholing toe. Over incorrecte aannames gesproken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zoals eigenlijk in elke discussie op fok blijkt, baseer jij al je conclusies op incorrecte aannames. Naar welke school ging je in Rotterdam?
Ha, je hebt me correct terecht gewezen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu dicht je Braindead scholing toe. Over incorrecte aannames gesproken.
Nee, maar Timmermans gaf aan zich te baseren op die cijfers. Als die cijfers dus zijn stelling niet bewijzen heeft hij ongelijk gehad.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:22 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Ja want Frontex heeft iedereen gescreend die ze uit het water gevist hebben!
Gezien Francken's verleden (lid KVHV, de ceremonie ter ere van Bob Maes, oprichter van de VMO..) vermoed ik dat de uitspraak overeenkomt met hoe hij over de vluchtelingen denkt. Of hij zo dom is om het hardop te zeggen, dat is een andere vraag.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:17 schreef Jian het volgende:
De kern van deze discussie is toch de vermeende uitspraak van die Belgische staatssecretaris Francken? Maar die ontkent in allen toonaarden dat hij e.e.a. gezegd heeft! Heeft die Griek Mouzalas van die eerlijke bruine hondenogen ofzo?
"het kan me niet schelen dat ze verdrinken" was tot een jaar geleden nog gewoon beleid hoor. Pas begin vorig jaar werd er een grootscheepse operatie op touw gezet om zoveel mogelijk vluchtelingen te helpen op zee.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:24 schreef Re het volgende:
[..]
ja in een discussie over wat er gezegd zou zijn, maar dat lijkt irrelevant aangezien het op grote steun kan rekenen bij een bepaalde soort mensen
Hier kan ik me wel in vinden hoor. En wat betreft de uitspraak over meteen terugduwen ongeacht de gevolgen : Ik vermoed dat veel mensen die het écht nooit zullen doen, er wel eens aan denken.... Die migranten hangen ons gewoon de keel uit. En de knuffelaars en goed praters van die groep nog veel méér !quote:Migranten die geen asiel aanvragen in Griekenland moeten volgens Francken onmiddellijk worden teruggestuurd (pushed back) naar hun thuisland of transitland.
Deal with it. Je kunt niet altijd je zin krijgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden hoor. En wat betreft de uitspraak over meteen terugduwen ongeacht de gevolgen : Ik vermoed dat veel mensen die het écht nooit zullen doen, er wel eens aan denken.... Die migranten hangen ons gewoon de keel uit. En de knuffelaars en goed praters van die groep nog veel méér !
Zou jij het doen?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden hoor. En wat betreft de uitspraak over meteen terugduwen ongeacht de gevolgen : Ik vermoed dat veel mensen die het écht nooit zullen doen, er wel eens aan denken.... Die migranten hangen ons gewoon de keel uit. En de knuffelaars en goed praters van die groep nog veel méér !
daar is helemaal niet iedereen het over eens hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:32 schreef Re het volgende:
[..]
ja die zijn er idd, maar goed, gelukkig is iedereen het er hier over eens dat deze minister geen held is en dat het mooi is dat iemand opstaat die die vluchtelingen graag de dood in jaagt
dat is gewoon bizar
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom chippen we ze niet meteen, kunnen we gelijk hun migratiepatronen in kaart brengen
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 02:45 schreef Aardbei16 het volgende:
Mooi gezegd. Goede uitspraak ook, eindelijk eens een politicus die wel om de Europese burgers geeft.
Gutmensch jij zegquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:41 schreef Ludachrist het volgende:
Echt ongegeneerd hopen dat er mensen bewust de dood in gedreven worden. Alleen op Fok!.
Ze terug de zee induwen en kijken hoe ze verdrinken ? Nee natuurlijk nietquote:
De Turken raken wel vaker iets per ongeluk...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:30 schreef Nintex het volgende:
Wat is het verschil met Samson? Die wil ze toch ook op een veerboot terugzetten?
Gemakshalve gaat hij er vanuit dat die boot niet door de Turkse marine per ongeluk geraakt wordt...
Nee, dat is stemmen op de VVD.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:35 schreef stopnaald het volgende:
Ik vind het wel héél erg makkelijk voor die goed gesitueerde grachtengordelbewoners om te roepen voor opvang en hulp van migranten. Maar het is feitelijk verraad aan de zwakkeren in onze samenleving.
Het zijn maar kutttttt kakkerlakken!!!! kut kakkerlakken!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:35 schreef stopnaald het volgende:
Ik zie meer in het kordaat en consequent lekschieten van de bootjes als ze nog op het strand van Turkije/Lybië etc. liggen. Hoe moeilijk kan het zijn. Je vaart er heen met je militairen van Frontex, je zet er een stel met mitrailleurs bewapend aan wal en ze schieten alle bootjes lek. De mensenhandelaren hou je onder schot en schiet je kapot als ze teveel weerstand bieden.
Pluspunt 1: de grenzen gaan nu écht dicht.
Pluspunt 2: geen migranten meer (ze snappen heus wel, dat oversteken geen optie, maar geldverspilling is).
Pluspunt 3: geen deals met die onbetrouwbare rat Erdogan.
Pluspunt 4: ook in te zetten als terugkeer mogelijkheid. Wat Turkije/Lybië etc. met ze doen kan me niet schelen.
Migranten helpen = extra concurrentie voor onze eigen lage klasse op het gebied van wonen, werken, zorg en zelfs recreatie.
Ik vind het wel héél erg makkelijk voor die goed gesitueerde grachtengordelbewoners om te roepen voor opvang en hulp van migranten. Maar het is feitelijk verraad aan de zwakkeren in onze samenleving.
Ik maak een uitzondering voor de échte oorlogsvluchteling, maar dan ook alléén hen. Al die kakkerlakken uit Marokko, Tunesië, Afganistan, Somalië en noem maar op zandbakken, mogen van mij verrekken. Ze gaan hun eigen land maar opbouwen.
Volgens mij is er vooralsnog enkel een Griek die claimt dat hij het gezegd zou hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:34 schreef sp3c het volgende:
verschil is dat deze man zo dom is om het hardop te zeggen
ik kan me voorstellen dat je het roept in een al dan niet verhit debat achter gesloten deuren maar superslim is het niet in zijn positie
Deze man komt denk ik wel uit een partij die durft te zeggen wat wij, met zn allen zonder uitzondering, als domvolk denkenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is er vooralsnog enkel een Griek die claimt dat hij het gezegd zou hebben.
Op vrijdag 29 januari 2016 12:40 schreef Wespensteek het volgende:
point remains the samequote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is er vooralsnog enkel een Griek die claimt dat hij het gezegd zou hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |