abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159489232
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:03 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het was een vrijbrief voor vluchtelingen om te gaan asielshoppen in Noord-Europa.
Dat begrijp ik niet, de asielwetten werden er niet anders door toch, daarnaast is de oorzaak toch niet het "asielshoppen" maar het ontstaan van de grote stroom vluchtelingen. Daarnaast spelen de slechte omstandigheden bij de opvang in de landen in de regio, de nabijheid van de EU met transportmiddelen die het reizen redelijk eenvoudig maken een rol bij de grote instroom in de EU. Volgens mij allemaal zaken waar Merkel weinig invloed op heeft al worden veel auto's in Duitsland gemaakt.
pi_159489245
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hetzelfde met criminaliteit. Misdaad daalt al jaren. Maar dat komt natuurlijk alleen maar doordat mensen geen aangifte meer doen omdat de politie er toch niks mee doet. Die beredeneringen die je soms hoort... :')
Het is vooral ironisch dat dat soort figuren anderen betichten van zelfhaat, terwijl ze zichzelf in alle mogelijke bochten wringen om ieder positief bericht negatief uit te kunnen leggen zodat ze kunnen blijven volhouden dat we hier in zo'n kutland wonen en het alleen maar kutter wordt.
pi_159489268
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:00 schreef Kaas- het volgende:
Iets van echte Rotterdammers denken te weten en dan beginnen over "de buitenlandse invasie" maar niet de Duitsers maar de moslims bedoelen. :') _O- Wat een figuur ook.
Je maakt jezelf nu wel heel erg belachelijk. Denk jij, als import-Rotterdammertje, mij nou echt iets te kunnen vertellen over Rotterdam. Ik ben er geboren in 1971 en heb er de eerste 26 jaar van mijn leven gewoond. Ik heb buurten zien veranderen van buurten met hoogstens 1% niet-westerse allochtonen naar buurten met 80% niet-westerse allochtonen. Maar goed, ik zit op het puntje van mijn stoel, vertel me nog meer over je rijke verleden in Rotterdam.

[ Bericht 0% gewijzigd door Braindead2000 op 29-01-2016 12:17:22 ]
pi_159489283
beschaafd Europa.
pi_159489285
Ik wil Braindead best eens rondleiden door Rotterdam, laten zien hoe mooi het is.

Al vrees ik dat het zo'n zwartgallig type is die nergens blij van kan worden in het leven.
pi_159489305
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hetzelfde met criminaliteit. Misdaad daalt al jaren. Maar dat komt natuurlijk alleen maar doordat mensen geen aangifte meer doen omdat de politie er toch niks mee doet. Die beredeneringen die je soms hoort... :')

En zoals we het nu moeten geloven trekken allochtonen plundeend, moordend en verkrachtend door de straten, de Nederlands stad is een oorlogszone... Man man man....
Als je je nieuws hoofdzakelijk via een bepaalde selectie van media verkrijgt, dan krijg je ook de indruk dat we zo ongeveer in een staat van oorlog leven, dat 80% van alle asielzoekers hier aan het moorden en verkrachten is, enzovoort.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_159489312
Ah, ik heb het nog niet gezegd of het wordt al bewezen. De enige Rotterdammer die niet een beetje trots is op z'n prachtige stad. Gefeliciteerd.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 12:11:46 #83
451005 Grems
Clown World
pi_159489314
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:07 schreef 99.999 het volgende:

[..]

voelt dat nu fijn, oproepen tot moord?
Beter dan oproepen tot zelfmoord.

Veel beter.
pi_159489328
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:09 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Je maakt jezelf nu wel heel erg belachelijk. Denk jij, als import-Rotterdammertje, mij nou echt iets te kunnen vertellen over Rotterdam.
Je bent niet echt op de hoogte als je beweert dat Rotterdam niet is verbeterd.
pi_159489337
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het wordt aan elkaar gekoppeld terwijl op geen enkele manier is aangetoond dat er ook een daadwerkelijk verband bestaat. De oorzaak van het verhoogde aantal asielverzoeken ligt in het feit dat juist in deze periode het grootste aantal mensen ontheemd is geraakt. Dat veroorzaakt vluchtelingenstromen. Niet omdat mensen ergens in Turkije met de smartphone in de aanslag ergens zitten te wachten op het verlossende woord.
Het gros van die vluchtelingen wilde perse naar Duitsland toe terwijl ze onderweg allang asiel in andere landen hadden kunnen aanvragen. Bovendien heeft zelfs Timmermans erkent dat 60% van die vluchtelingen niet vlucht voor oorlogsgeweld maar om economische redenen naar Noord-Europa reizen. Dat gegeven valt nu toch niet meer te ontkennen.
pi_159489350
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, en? Jij beweert dat het niet is verbeterd, terwijl dat aantoonbaar juist wel is gebeurd.
Verbeterd door fascistische maatregelen. Daar heb je dus geen enkel probleem mee? Goed om te weten. Dan ben je het vast met me eens dat we criminelen met een dubbel paspoort ook het land uit moeten gooien.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 12:13:50 #87
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159489358
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:13 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Verbeterd door fascistische maatregelen. Daar heb je dus geen enkel probleem mee? Goed om te weten. Dan ben je het vast met me eens dat we criminelen met een dubbel paspoort ook het land uit moeten gooien.
kanariepietjes zijn ook geel :') |:(
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159489391
quote:

[..]

Woonde jij in Ommoord ofzo? Dat is wel zo'n treurige PVV-wijk die officieel in Rotterdam ligt, maar er al vrij weinig meer mee te maken heeft.
pi_159489399
quote:

[..]

Hoe is cameratoezicht fascistisch? Ik krijg de indruk dat een heleboel termen nogal aan inflatie onderhevig zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 12:15:26 #90
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_159489401
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het gros van die vluchtelingen wilde perse naar Duitsland toe terwijl ze onderweg allang asiel in andere landen hadden kunnen aanvragen. Bovendien heeft zelfs Timmermans erkent dat 60% van die vluchtelingen niet vlucht voor oorlogsgeweld maar om economische redenen naar Noord-Europa reizen. Dat gegeven valt nu toch niet meer te ontkennen.
Dat "gegeven" is allang weer ontkracht.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_159489420
quote:

[..]

Het ontgaat mij volledig wat dat met de uitspraken van Merkel te maken heeft.
pi_159489433
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:08 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat begrijp ik niet, de asielwetten werden er niet anders door toch, daarnaast is de oorzaak toch niet het "asielshoppen" maar het ontstaan van de grote stroom vluchtelingen. Daarnaast spelen de slechte omstandigheden bij de opvang in de landen in de regio, de nabijheid van de EU met transportmiddelen die het reizen redelijk eenvoudig maken een rol bij de grote instroom in de EU. Volgens mij allemaal zaken waar Merkel weinig invloed op heeft al worden veel auto's in Duitsland gemaakt.
Het is grote onzin te veronderstellen dat er alleen maar slechte omstandigheden zijn in Turkije terwijl veel asielzoekers daar gewoon in huizen wonen en kinderen naar school gaan. Toch besluiten velen uit economisch motief de overtocht te maken.

Als je daadwerkelijk vlucht voor geweld dan zou het als vluchteling niet moeten uitmaken of je asiel krijgt in Macedonië, Tsjechië of Duitsland.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 12:17:37 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159489455
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:06 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Uiteraard, Europa wordt aangevallen. In tijden van totale oorlog is elk middel acceptabel.
Europa wordt niet aangevallen en in tijden van oorlog is absoluut niet elk middel acceptabel, hoe kom je erbij?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_159489459
quote:

[..]

Het gros van die vluchtelingen wilde perse naar Duitsland toe terwijl ze onderweg allang asiel in andere landen hadden kunnen aanvragen.
En waar baseer je precies op dat dat komt door de woorden van Merkel?
  vrijdag 29 januari 2016 @ 12:17:57 #95
241662 Jian
Well, well, well
pi_159489466
De kern van deze discussie is toch de vermeende uitspraak van die Belgische staatssecretaris Francken? Maar die ontkent in allen toonaarden dat hij e.e.a. gezegd heeft! Heeft die Griek Mouzalas van die eerlijke bruine hondenogen ofzo?
pi_159489500
quote:

[..]

Verbeterd door fascistische maatregelen.
Het is wel schattig hoe je iedere keer weer iets verzint terwijl het je oorspronkelijke standpunt niet meer ondersteunt.
pi_159489507
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:15 schreef Euribob het volgende:

[..]

Dat "gegeven" is allang weer ontkracht.
Nee hoor
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_159489514
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:17 schreef Jian het volgende:
De kern van deze discussie is toch de vermeende uitspraak van die Belgische staatssecretaris Francken? Maar die ontkent in allen toonaarden dat hij e.e.a. gezegd heeft! Heeft die Griek Mouzalas van die eerlijke bruine hondenogen ofzo?
Nouja, inmiddels gaat het uiteraard alweer over de tsunami van verkrachtende barbaarse hordes die het ooit zo pittoreske Rotterdam hebben overspoeld.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159489515
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:16 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het ontgaat mij volledig wat dat met de uitspraken van Merkel te maken heeft.
Onder de steen heb je geen internet?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_159489519
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je bent niet echt op de hoogte als je beweert dat Rotterdam niet is verbeterd.
Mijn broer woont in Rotterdam. De stad an sich is zeker verbeterd. Uiteraard zal iedere stad zijn achterbuurten behouden, Rotterdam niet uitgezonderd. Toch heb ik enkele van die wijken zien veranderen in betere buurten. Ik kom er graag op bezoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')