Het is erg vreemd om het te gaan hebben over goede omstandigheden terwijl het gaat om de aantallen mensen in slechte omstandigheden. Jouw argument slaat nergens op.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:16 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het is grote onzin te veronderstellen dat er alleen maar slechte omstandigheden zijn in Turkije terwijl veel asielzoekers daar gewoon in huizen wonen en kinderen naar school gaan. Toch besluiten velen uit economisch motief de overtocht te maken.
Als je daadwerkelijk vlucht voor geweld dan zou het als vluchteling niet moeten uitmaken of je asiel krijgt in Macedonië, Tsjechië of Duitsland.
Ze spreken geen engels in greecequote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:17 schreef Jian het volgende:
De kern van deze discussie is toch de vermeende uitspraak van die Belgische staatssecretaris Francken? Maar die ontkent in allen toonaarden dat hij e.e.a. gezegd heeft! Heeft die Griek Mouzalas van die eerlijke bruine hondenogen ofzo?
het is denk ik de tendens om het acceptabel te vinden dat zo'n uitspraak wel gemaakt moet worden. Lijkt me verder niet relevant dat zo'n opmerking natuurlijk nooit gemaakt kanl zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:17 schreef Jian het volgende:
De kern van deze discussie is toch de vermeende uitspraak van die Belgische staatssecretaris Francken? Maar die ontkent in allen toonaarden dat hij e.e.a. gezegd heeft! Heeft die Griek Mouzalas van die eerlijke bruine hondenogen ofzo?
Ja van een patiënt die eerst gezond was, toen terminaal en nu ("verbetert naar") chronisch ziek.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je bent niet echt op de hoogte als je beweert dat Rotterdam niet is verbeterd.
Ja want Frontex heeft iedereen gescreend die ze uit het water gevist hebben!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jawel hoor de cijfers van Frontex zijn nu openbaar, de uitspraak van Timmermans klopte niet.
lijkt mij welquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:21 schreef Re het volgende:
[..]
het is denk ik de tendens om het acceptabel te vinden dat zo'n uitspraak wel gemaakt moet worden. Lijkt me verder niet relevant dat zo'n opmerking natuurlijk nooit gemaakt kanl zijn
Waarom wilden ze allemaal naar Duitsland, Zweden en Nederland toe? Omdat het de welvarendste landen van Europa zijn. Als vervolgens een leider van zo'n land roept dat het wel oké is en wir schaffen das, welke aanzuigende werking creëer je dan? Dat gegeven kun je toch onmogelijk meer ontkennen?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is erg vreemd om het te gaan hebben over goede omstandigheden terwijl het gaat om de aantallen mensen in slechte omstandigheden. Jouw argument slaat nergens op.
Verder is het natuurlijk onzin dat als je eenmaal moet vluchten dat je niet verder kijkt dan dat. Natuurlijk maakt het uit waar je asiel krijgt dat zal iedereen toch wel begrijpen. Als jouw huis afbrand maakt het je toch ook uit waar je komt te wonen zodra je buiten bent?
ja in een discussie over wat er gezegd zou zijn, maar dat lijkt irrelevant aangezien het op grote steun kan rekenen bij een bepaalde soort mensenquote:
ik vind het een beetje gek dat je denkt van niet eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:24 schreef Re het volgende:
[..]
ja in een discussie over wat er gezegd zou zijn, maar dat lijkt irrelevant aangezien het op grote steun kan rekenen bij een bepaalde soort mensen
Precies, de aanzuigende werking is afkomstig van de welvaart die we hier kennen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:23 schreef Elzies het volgende:
[..]
Waarom wilden ze allemaal naar Duitsland, Zweden en Nederland toe? Omdat het de welvarendste landen van Europa zijn. Als vervolgens een leider van zo'n land roept dat het wel oké is en wir schaffen das, welke aanzuigende werking creëer je dan? Dat gegeven kun je toch onmogelijk meer ontkennen?
nou ja, lees de reacties, het onderwerp zelf lijkt de discussie te zijn, niet dat het gezegd zou zijn en hoe onwaarschijnlijk het is dat zoiets gezegd zou zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind het een beetje gek dat je denkt van niet eerlijk gezegd
natuurlijk is dat relevant
Grappig. Dit zie je wel vaker. Import-Rotterdammers (en import- Amsterdammers) die nog geen half jaar eerder hun klompen achtergelaten hebben in de provincie en gelijk denken dat ze echte Rotterdammers zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Woonde jij in Ommoord ofzo? Dat is wel zo'n treurige PVV-wijk die officieel in Rotterdam ligt, maar er al vrij weinig meer mee te maken heeft.
Nee, maar Frans Timmermans wel. Eigenhandig.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:22 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Ja want Frontex heeft iedereen gescreend die ze uit het water gevist hebben!
Welvaart die in gevaar komt als we de deuren wagenwijd open blijven zetten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies, de aanzuigende werking is afkomstig van de welvaart die we hier kennen.
nou ik ben er toch lekker geboren en getogen en ik denk al een stuk eerder dan jijquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Grappig. Dit zie je wel vaker. Import-Rotterdammers (en import- Amsterdammers) die nog geen half jaar eerder hun klompen achtergelaten hebben in de provincie en gelijk denken dat ze echte Rotterdammers zijn.
Maar je woont dus in Ommoord?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Grappig. Dit zie je wel vaker. Import-Rotterdammers (en import- Amsterdammers) die nog geen half jaar eerder hun klompen achtergelaten hebben in de provincie en gelijk denken dat ze echte Rotterdammers zijn.
ik zie gewoon reacties die dat in twijfel trekken hoor, heb je alles gelezen?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:26 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, lees de reacties, het onderwerp zelf lijkt de discussie te zijn, niet dat het gezegd zou zijn en hoe onwaarschijnlijk het is dat zoiets gezegd zou zijn
Als ik een titel als deze zie dan verwacht ik een discussie aangaande, heeft hij het nu wel of niet gezegd en zo ja, waarom en zo niet waarom komt deze Griek dan met deze beschuldiging, etc.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:24 schreef Re het volgende:
[..]
ja in een discussie over wat er gezegd zou zijn, maar dat lijkt irrelevant aangezien het op grote steun kan rekenen bij een bepaalde soort mensen
ja die zijn er idd, maar goed, gelukkig is iedereen het er hier over eens dat deze minister geen held is en dat het mooi is dat iemand opstaat die die vluchtelingen graag de dood in jaagtquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie gewoon reacties die dat in twijfel trekken hoor, heb je alles gelezen?
Begrijp ik nu goed dat Merkel had moeten zorgen dat Duitsland minder welvarend is zodat er geen aantrekkende werking meer van de welvaart uit moet gaan?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:23 schreef Elzies het volgende:
[..]
Waarom wilden ze allemaal naar Duitsland, Zweden en Nederland toe? Omdat het de welvarendste landen van Europa zijn. Als vervolgens een leider van zo'n land roept dat het wel oké is en wir schaffen das, welke aanzuigende werking creëer je dan? Dat gegeven kun je toch onmogelijk meer ontkennen?
Zoals eigenlijk in elke discussie op fok blijkt, baseer jij al je conclusies op incorrecte aannames. Naar welke school ging je in Rotterdam?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
dat lijkt me in dit topic een prima discussie ja:)quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik een titel als deze zie dan verwacht ik een discussie aangaande, heeft hij het nu wel of niet gezegd en zo ja, waarom en zo niet waarom komt deze Griek dan met deze beschuldiging, etc.
Anders kun je net zo goed tig van dit soort topics samenvoegen want ze verzanden toch allemaal in dezelfde discussie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |