Bah bah bah... mij zus gaat 3 maanden op rondreis ik krijg de zenuwen van zulke berichtenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:20 schreef Lichtkogel het volgende:
Mag ik even lol doen over deze nieuwe ziekte...?
We hebben nu gehad:
- SARS
- Vogelgriep (H1N1)
- Varkensgriep
- Ebola
- nu weer deze onzin
Op angst van het volk regeert men.
Dit is niet nieuw hoor. Wordt ook nergens beweerd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:20 schreef Lichtkogel het volgende:
Mag ik even lol doen over deze nieuwe ziekte...?
We hebben nu gehad:
- SARS
- Vogelgriep (H1N1)
- Varkensgriep
- Ebola
- nu weer deze onzin
Op angst van het volk regeert men.
Fucking with nature...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:05 schreef Beathoven het volgende:
Those genetically-modified mosquitoes work to control wild, potentially disease-carrying populations in a very specific manner. Only the male modified Aedes mosquitoes are supposed to be released into the wild — as they will mate with their unaltered female counterparts. Once offspring are produced, the modified, scientific facet is supposed to ‘kick in’ and kill that larvae before it reaches breeding age — if tetracycline is not present during its development. But there is a problem.
[...]
“After a lot of testing and comparing experimental design, it was found that [researchers] had used a cat food to feed the [OX513A] larvae and this cat food contained chicken. It is known that tetracycline is routinely used to prevent infections in chickens, especially in the cheap, mass produced, chicken used for animal food. The chicken is heat-treated before being used, but this does not remove all the tetracycline. This meant that a small amount of tetracycline was being added from the food to the larvae and repressing the [designed] lethal system.”
Maak je niet druk...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Bah bah bah... mij zus gaat 3 maanden op rondreis ik krijg de zenuwen van zulke berichten
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Maak je niet druk...
Destijds hadden we onze reis naar Mexico gecancelled vanwege de 'varkensgriep'.... was niks aan de hand uiteindelijk.
En nu is dat ook niet.. alleen maar bangmakerij van de elite.
Zolang ze niet zwanger is of wordt tijdens die reis is er niks aan de hand verderquote:
Ah... daar is geen kans opquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:32 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Zolang ze niet zwanger is of wordt tijdens die reis is er niks aan de hand verder
Helaas, de ziekte kan ook ernstige blijvende gevolgen hebben voor volwassenen. Het zenuwstelsel wordt aangetast.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:32 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Zolang ze niet zwanger is of wordt tijdens die reis is er niks aan de hand verder
Geloof mij nou maar... het is weer 1 van de vele verzonnen ziektes die ons angst moeten aanjagen.quote:
okequote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:35 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar... het is weer 1 van de vele verzonnen ziektes die ons angst moeten aanjagen.
Niks aan de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No worries dan, voor volwassenen is het Zika virus enkel vervelend vanwege het ziektebeeld, maar verder heeft het geen verstrekkende gevolgen, alleen bij zwangere vrouwen kan het dat akelige microcephalie tot gevolg hebben...quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
oke
Haha, dat zijn we allemaal hier in BNW, wetende wat wij weten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit is echt niks om je zorgen over te hoeven maken..
-
De kans dat je met muggen in contact komt is wel wat hoger dan dat je met varkensgriep besmet wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Maak je niet druk...
Destijds hadden we onze reis naar Mexico gecancelled vanwege de 'varkensgriep'.... was niks aan de hand uiteindelijk.
Pics van je zus.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Bah bah bah... mij zus gaat 3 maanden op rondreis ik krijg de zenuwen van zulke berichten
Wat weet jij?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:39 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Haha, dat zijn we allemaal hier in BNW, wetende wat wij weten...
Maar dit is echt niks om je zorgen over te hoeven maken..
Niemand probeert mensen bang te maken. Het voornaamste wat men doet is zwangere vrouwen waarschuwen en dat is gewoon logisch. Er zijn negatieve reisadviezen voor zwangere vrouwen, tenzij ze een verhoogd risico willen gaan lopen op een kind met een verstandelijke beperking, maar dat lijkt me niet in de lijn der verwachtingen te liggen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Maak je niet druk...
Welke huidige pandemieën..?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 03:51 schreef Wantie het volgende:
We certainly seem due for a pandemic, which likely will occur between 2017 and 2020 thanks to the abuse of antibiotics.
maar antibiotica helpt niet tegen virussen en de huidige pandemieën zijn virus-gebaseerd.
Mexicaanse griep was geclassificeerd als pandemie.quote:
Punt 1, er is geen kut aan de hand, anders hadden de ziekenhuizen wel vol gelegen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Saillant detail; De griep-uitbraak in Nederland nu is van het type H1N1 > Jep, de Mexicaanse griep dus
Dan snap jij domweg de definitie van een epidemie nietquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Welke griep? Is er weer een zogenaamde griepuitbraak? Wellicht verwart men een verkoudheidje al snel met de griep. Bovendien merk ik er niks van in mijn omgeving dat mensen massaal bezwijken aan de griep.
Zo spannend is het allemaal niet.quote:We spreken van een epidemie als er in een bepaalde regio meer griepgevallen zijn dan normaal in een specifieke periode. In Nederland spreken we van een griepepidemie als er in een tijdsbestek van 14 dagen:
– bij 2 op de drie mensen (die bij de huisarts komen met griepverschijnselen) door middel van onderzoek wordt geconstateerd dat zij een griepvirus bij zich dragen;
– er meer dan 51 mensen op de 1oo.000 griep hebben. - See more at: http://griep.mpict.nl/gri(...)sthash.MZU4YwwN.dpuf
H1N1 flu is also known as swine flu. It's called swine flu because in the past, the people who caught it had direct contact with pigs. That changed several years ago, when a new virus emerged that spread among people who hadn't been near pigs.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:37 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Punt 1, er is geen kut aan de hand, anders hadden de ziekenhuizen wel vol gelegen.
Punt 2, gaerne even je bron voor deze bewering.
Punt 3, H1N1 is de vogelgriep, en geen varkensgriep, lompe hork.
Wat een persoonlijkheden en boosheidquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:37 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Punt 1, er is geen kut aan de hand, anders hadden de ziekenhuizen wel vol gelegen.
Punt 2, gaerne even je bron voor deze bewering.
Punt 3, H1N1 is de vogelgriep, en geen varkensgriep, lompe hork.
En dat is alleen maar goed dat ze dat doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 07:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niemand probeert mensen bang te maken. Het voornaamste wat men doet is zwangere vrouwen waarschuwen en dat is gewoon logisch. Er zijn negatieve reisadviezen voor zwangere vrouwen, tenzij ze een verhoogd risico willen gaan lopen op een kind met een verstandelijke beperking, maar dat lijkt me niet in de lijn der verwachtingen te liggen.
Nou, inderdaad dus. Ik snap ook echt niet wat iemand daar tegen zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat is alleen maar goed dat ze dat doen.
Ik hoop op deze variant, nog steeds verschrikkelijk en naar maar Genetisch gemodificeerde frankenstein muggen die ook nog broeden en verder verspreiden is zo verschrikkelijk veel ergerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:34 schreef Wantie het volgende:
Een andere theorie:
http://bestgezond.nl/inde(...)VqiokOc0FkQ.facebook
Kort samengevat: het Zika-virus is niet de oorzaak,maar een nieuw vaccin dat in 2015 in Brazilie is geintroduceerd. Deze zou bij zwangere vrouwen als bijwerking hebben dat kinderen mismaakt te wereld komen.
Maar in plaats van het vaccin uit de handel te nemen heeft men deze afwijking gekoppeld aan een zogenaamd nieuw virus, zodat de pharma weer een nieuw vaccin kan ontwikkelen en verkopen.
Er is toch 0,0 bewijs dat die GMO muggen ook maar iets met Zika te maken hebben? Er is alleen een correlatie tussen het loslaten van die muggen en zika. Is het niet veel logischer dat die correlatie er is omdat die muggen losgelaten zijn in gebieden met veel Aedes muggen, waar je dus makkelijke verspreiding van Zika verwacht.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hoop op deze variant, nog steeds verschrikkelijk en naar maar Genetisch gemodificeerde frankenstein muggen die ook nog broeden en verder verspreiden is zo verschrikkelijk veel erger.
Ik hoop echt dat je gelijk hebt en dat dit 'gewoon' een uitbraak is hoor. Maar hoe het ook zij, genetisch gemodificeerde muggen mogen van mij voorlopig nog wel verboden blijven door hun ongrijpbare karakter.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:51 schreef Broomer het volgende:
[..]
Er is toch 0,0 bewijs dat die GMO muggen ook maar iets met Zika te maken hebben? Er is alleen een correlatie tussen het loslaten van die muggen en zika. Is het niet veel logischer dat die correlatie er is omdat die muggen losgelaten zijn in gebieden met veel Aedes muggen, waar je dus makkelijke verspreiding van Zika verwacht.
En hoe zou het mechanistisch werken? Misschien als het tot een toename van Aedes muggen heeft geleid, maar is die 90% reductie uit de lucht gegrepen, of niet meer accuraat? Dat moet niet al te moeilijk te checken zijn - gewoon Aedes muggen tellen (ik hoop dat ze dat sowieso doen) en kijken hoeveel er GMO zijn met een PCRtje.
Sorry, ik geloof geen fuck van dat muggenverhaal, dat is m.i. gewoon bangmakerij van de anti-GMO lobby die wel vaker op leugentjes zijn te betrappen.
http://www.volkskrant.nl/(...)-zich-snel~a4231369/quote:In Brazilië wordt geëxperimenteerd met het loslaten van genetisch veranderde muggen om de gevreesde ziekte dengue te bestrijden. Nu wordt gepraat over de inzet van die muggen tegen zika, want het is dezelfde mug die dat overbrengt. De discussie is of er versneld toestemming moet komen voor het toepassen van de techniek, die nog in de onderzoeksfase is. Lees hier de reportage 'Met een mug schieten op muggen' uit 2012.
Niemand die dat zegt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:07 schreef Tingo het volgende:
Oh no - gaan we weer allemaal sterven van 'n dodelijk virus/epidemie/ziekte?
Wordt 'n beetje saai.
Mensen gaat ook dood van stress and worry over dit soort BS.quote:
Er is echt niemand die zich zorgen maakt om zika. Het is alleen wel goed dat ze zwangere vrouwen waarschuwen. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mensen gaat ook dood van stress and worry over dit soort BS.
De Ebola bollocks was/is duidelijk fake.
...schenkt een glas water in voor Ion55...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:06 schreef loni55 het volgende:
[..]
Betekent het dat wij ook hoax zijn?! Oh dan moet ik dat even verwerken.
Dat is inderdaad het gevolg.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 02:53 schreef Spellmeista het volgende:
Ik zag een kind op tv die scheel keek met een klein hoofdje..is dat nu het gevolg? Teneerste heel erg "sneu" voor dat kind als dat zo is..tentweede de wereld is fokked maar dat wisten we al.
Jouw dood zet ik in de toekomst ook weg als fake.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jij leeft in een paralelle wereld ?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat is nogal een boude uitspraak. Elk virus?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:53 schreef Lambiekje het volgende:
http://investmentwatchblo(...)oes-funded-by-gates/
Whats New. Ieder virus is manmade.
Maar ja, daar hebben ze misschien te weinig kennis voor en wellicht zijn ze bang dat ze er dan zelf ook aan gaan, dus houden ze het liever bij bommen en granaten.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:47 schreef THEFXR het volgende:
die terroristen komen zo nog op ideeën, gewoon een lab overvallen en wat virussen buit maken, dan heb je pas echte dreiging.
onze overheden zijn de terroristen. Is, alqaida wij NATO, VS Europa sturen dat aan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:47 schreef THEFXR het volgende:
die terroristen komen zo nog op ideeën, gewoon een lab overvallen en wat virussen buit maken, dan heb je pas echte dreiging.
Naar mijn idee is dit al op zn minst twintig jaar in ontwikkeling.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
Dailymail:
Nightmare of the man-made virus
by JAMES CHAPMAN, Daily Mail
Scientists have built an organism from scratch in an experiment that raises questions about the very nature of life.
The research, reminiscent of Mary Shelley's Frankenstein, will horrify many religious leaders, politicians and philosophers.
The world's first synthetic organism is a tiny polio virus constructed artificially in the laboratory. But it is a first step towards creating more complex forms of life.
Within a century, some scientists believe it will be possible to 'reconstruct' species that have become extinct, or create totally new organisms.
The researchers who created the version of the polio virus said they wanted to prove how easy it would be for terrorists to make deadly biological weapons.
A team at the University of New York at Stony Brook assembled the virus and then injected it into mice. The animals were
just as they would have been by a naturally-occurring polio virus, and then killed.
'The reason we did it was to prove that it can be done and it now is a reality,' said Dr Eckard Wimmer, leader of the research team, which reports its findings today in the journal Science.
'This approach has been talked about, but people didn't take it seriously.'
The polio virus is tiny in genetic terms, but building an artificial replica took several years.
The scientists followed a genetic 'recipe' for polio downloaded from the Internet and using genetic material - DNA --from a mail-order supplier to use as building blocks.
They made a series of small genetic changes to its structure compared to a normal polio virus - a kind of 'artist's signature' to prove that they had produced it artificially. Most scientists do not consider viruses to be alive, because they depend on host organisms for survival.
Dr Wimmer added: 'No, I would not say I created life in a test tube. We created a chemical in a test tube that, when put into cells, begins to behave a little bit like something alive.'
But the research paves the way
for the construction of more complex organisms. For instance, smallpox, which has been eradicated in the wild, is a much larger and more complex virus than polio.
Some experts believe it would now be possible to recreate it for use as a biological weapon.
Vadim Agol, a virologist at the Russian Academy of Medical Sciences in Moscow, said: 'In principle, yes, it's possible to synthesise smallpox.' James LeDuc, director of the Division Control and Prevention in Atlanta, Georgia, added: 'It is a little sobering to see that folks can create a virus from scratch.'
Despite the concerns, there are potential benefits to research on synthetic viruses.
Viruses are increasingly being used in gene therapy, carrying genes into the cells of patients and correcting genetic disorders.
Organisms to clean up pollution, or even generate fuel, could also be created.
Dr Clyde Hutchison, of the University of North Carolina and The Institute for Genomic Research, told a recent scientific meeting that he is not concerned about the ethics of creating lifeforms in the laboratory.
Ultimately, perhaps within 100 years, Dr Hutchison said mankind might be able to use the technology to reconstruct species that have become extinct.
'I like the idea of making extinction obsolete, ' he declared.
http://www.dailymail.co.u(...)tmare-man-virus.html
Voor de gemiddelde haatbaard is sterven als martelaar het hoogst haalbare dus dat zal geen enkel probleem zijn voor ze.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ja, daar hebben ze misschien te weinig kennis voor en wellicht zijn ze bang dat ze er dan zelf ook aan gaan, dus houden ze het liever bij bommen en granaten.
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde haatbaard is sterven als martelaar het hoogst haalbare dus dat zal geen enkel probleem zijn voor ze.
Wat is de 'gemiddelde haatbaard' ?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde haatbaard is sterven als martelaar het hoogst haalbare dus dat zal geen enkel probleem zijn voor ze.
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:29 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Fucking with nature...
Heeft dan niemand nagedacht voor ze de larven voeden met kattenvoer??
Zijn larven die met dit kippenvoer zijn gevoed ook losgelaten? Dat staat er namelijk niet in, en lijkt me nogal relevant.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:29 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Fucking with nature...
Heeft dan niemand nagedacht voor ze de larven voeden met kattenvoer??
vervelender voor de supporters dan voor de sporters. Neem niet aan dat die rond die tijd zwanger zijn.quote:
In de toekomst is zoiets met een andere en iets intelligentere groepering niet uitgesloten maar de terroristen van IS en Al Qaida zijn daar wat te simpel voor. De meesten kunnen hun achterste nog niet eens afvegen. Ja, een trekker overhalen kunnen ze en een bomgordel doet 't ook, maar dat is simpel. Daar zit geen kwade 'genius' tussen omdat er uberhaupt geen genius tussenzit. De Nazi's hadden Mengele, maar nu moet 't al van India komen naar Pakistan toe oid of als de Russen of Amerikanen daar iets mee willen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:47 schreef THEFXR het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:18 schreef Lambiekje het volgende:
Zika zwendel.
http://www.activistpost.c(...)ert-op-continue.html
En jawel het is gmo, pesticiden en uiteraard die verdomde kwaadaardige en totaal nutteloze vaccins
Malaria krijg je ook via bepaalde muggen. Is wel wat heftiger dan alleen maar wat jeuk hequote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Joh ben niet zo bang voor wat muggen, nooit geweest ook waar ik ook was. Hooguit vervelend die jeuk.
Helemaal niets, tenzij men voorlichting en waarschuwingen als angstzaaierij ziet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:35 schreef Chewie het volgende:
Welke angstzaaierij is er nu precies vanuit de msm?
De angstzaaijerij zit wat mij betreft weer duidelijk bij de hoax-roepers en niet bij de msm. De toonzetting van de berichtgeving vanuit de msm is ook vele malen rustiger dan van de youtube filmpjes en alternatieve bronnen die hier voorbij komen.
Vind je? de MSM komt ermee dat de WHO alarm slaat, niet de hoax-roepers, dat wij er hier op dit moment weinig last van ondervinden omdat het winter is, is mooi.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:35 schreef Chewie het volgende:
Welke angstzaaierij is er nu precies vanuit de msm?
De angstzaaijerij zit wat mij betreft weer duidelijk bij de hoax-roepers en niet bij de msm. De toonzetting van de berichtgeving vanuit de msm is ook vele malen rustiger dan van de youtube filmpjes en alternatieve bronnen die hier voorbij komen.
Maar dat is toch geen angstzaaierij? Dat is gewoon voorlichting geven. Als ze het onder de pet houden krijg je juist complotroepers.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vind je? de MSM komt ermee dat de WHO alarm slaat, niet de hoax-roepers, dat wij er hier op dit moment weinig last van ondervinden omdat het winter is, is mooi.
Maar de WHO komt ermee wat de gevaren zijn en de rappe verspreiding van het virus wordt niet door de alternatieve media, die komen met de gm en opzet theorie.
Voorlichting kan ook angst inboezemen, vooral bij vrouwen die zwanger zijn en in de desbetreffende gebieden wonen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen angstzaaierij? Dat is gewoon voorlichting geven. Als ze het onder de pet houden krijg je juist complotroepers.
Ik heb toch zowat het hele jaar muggen gezien hoor, ook afgelopen dagen weer. Fear mongering CNN die ons inprent it's a scary virus, zelfs muskitonetten helpen niet, stay in want vooral overdag is de mug agressief en natuurlijk, er is nog geen vaccine maar daar wordt hard aangewerkt. Foto erbij continu van zielige baby. Deja vu anyone?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vind je? de MSM komt ermee dat de WHO alarm slaat, niet de hoax-roepers, dat wij er hier op dit moment weinig last van ondervinden omdat het winter is, is mooi.
Maar de WHO komt ermee wat de gevaren zijn en de rappe verspreiding van het virus wordt niet door de alternatieve media, die komen met de gm en opzet theorie.
Dat is toch precies wat ik zeg?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb toch zowat het hele jaar muggen gezien hoor, ook afgelopen dagen weer. Fear mongering CNN die ons inprent it's a scary virus, zelfs muskitonetten helpen niet, stay in want vooral overdag is de mug agressief en natuurlijk, er is nog geen vaccine maar daar wordt hard aangewerkt. Foto erbij continu van zielige baby. Deja vu anyone?
Yup ik meende te lezen dat we niet zo'n last van (muggen?) hebben. Ik heb ze alleen even niet gezien na die drie dagen winterse kou, vrij snel erna waren ze er weer. Volgens CNN helpt smeren met Deet (neem volop mee is het advies als je gaat reizen, Deet zal wel in zijn handjes wrijven) maar er zijn ook genoeg alternatieve middeltjes te vinden, die net zo goed werken en niet zo agressief zijn.quote:
Ja dat vind ik en dat is ook wel duidelijk in de berichtgeving.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
dat weet msm juist niet. Zij hebben juist de definitie aangepastquote:Op woensdag 3 februari 2016 07:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik en dat is ook wel duidelijk in de berichtgeving.
Juist de berichtgeving over gm en opzet van de alternatieve media is angstzaaien, de berichtgeving van de who en de msm is toch heel anders van toon, die snappen namelijk wel wat een epidemie is in tegenstelling tot de alternatieve media en de volgers daar van.
Nou vertel eens wat volgens jou de definitie van een epidemie is, ben benieuwd?quote:Op woensdag 3 februari 2016 07:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat weet msm juist niet. Zij hebben juist de definitie aangepast
man man man wat zijn vaccins toch een feest.quote:GMO-muggen, TDAP vaccins en de miljarden van Bill Gates
U herkent Bill Gates uiteraard van zijn uitspraken dat vaccinaties gebruikt moeten worden voor depopulatie doeleinden, het uitdunnen van de mensheid op deze planeet. Zie de Ted toespraak van Bill uit feb 2010, vooral de uitspraken rondom 4m40. Bill zet zijn Microsoft-miljarden nu dus in om vaccinaties te verspreiden om de mensheid mee uit te dunnen. Tja, altruïsme en liefdadigheid, maar dan duidelijk heel anders.
Bill, Zika en TDAP. Het bedrijf dat ons Zika bracht heet Oxitec en heeft een flinke donatie van het Bill & Melinda Gates foundation ontvangen. TDAP komt van de Van der Bilt University te Nashville, en ook die hebben flink geprofiteerd van gulle giften van… de Bill & Melinda Gates foundation. Koppel dit met zijn Ted toespraak, waarin Bill zegt dat hij de bevolking wil uitdunnen met vaccinaties… En ineens is er een logisch en causaal verband.
Nu dan de gewenste ‘oplossing’ voor het Zika-virus. U raadt het al, welke oplossing voor het Zika-virus en ‘bijbehorend’ microcefalie wordt gezocht? Juist: vaccinatie. Het probleem van het schadelijke TDAP vaccin gaan we dus oplossen met het volgende schadelijke vaccin. Ondertussen geven diverse landen het advies niet zwanger te worden (zelfs tot 2018) en schieten de (al dan niet legale) abortussen uit de grond als paddenstoelen. ‘Mission Accomplished’ ?
Wat zijn we toch goed bezig!
http://langleveeuropa.nl/2016/02/het-zika-virus-dus/
Waarom blijf je toch in die leugens over Gates geloven? Je zou toch ondertussen wel beter moeten weten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
man man man wat zijn vaccins toch een feest.
Waarom blijven zijn bronnen dit fabeltje toch steeds herhalen? Soms staat zelfs de video met zogenaamd die beruchte uitspraak er bij, heb het nu meerdere malen bekeken maar hij zegt het nooit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom blijf je toch in die leugens over Gates geloven? Je zou toch ondertussen wel beter moeten weten.
Dan kan deze weer van stal gehaald wordenquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom blijven zijn bronnen dit fabeltje toch steeds herhalen? Soms staat zelfs de video met zogenaamd die beruchte uitspraak er bij, heb het nu meerdere malen bekeken maar hij zegt het nooit.
Voorbeeld van collectieve gekte?
Ik denk het ja? Misschien een stukje subtiliteit die gewoon te moeilijk is om te begrijpen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom blijven zijn bronnen dit fabeltje toch steeds herhalen? Soms staat zelfs de video met zogenaamd die beruchte uitspraak er bij, heb het nu meerdere malen bekeken maar hij zegt het nooit.
Voorbeeld van collectieve gekte?
Dat of er zit een agenda achter.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik denk het ja? Misschien een stukje subtiliteit die gewoon te moeilijk is om te begrijpen?
Vind je dan niet dat vrouwen die zwanger zijn en in dat gebied wonen, best een beetje voorzichtig mogen zijn? Het is toch een reeele dreiging voor ze?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Voorlichting kan ook angst inboezemen, vooral bij vrouwen die zwanger zijn en in de desbetreffende gebieden wonen.
En complot-roepers krijg je zo wie zo, die zoeken overal iets achter.![]()
. Jij zou beter moeten wetenquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom blijf je toch in die leugens over Gates geloven? Je zou toch ondertussen wel beter moeten weten.
dat is geen voorlichting. Het is doelbewuste misleiding en lobby voor weer een volstrekt nutteloze vaccinsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen angstzaaierij? Dat is gewoon voorlichting geven. Als ze het onder de pet houden krijg je juist complotroepers.
Oh ja joh? Die hele context waarin je die toespraak moet zien is zeker ook maar onzin? En dingen als hogere welvaart die er voor zorgt dat gezinnen kleiner worden slaat natuurlijk ook nergens op?quote:
onze zogenaamde welvaart, corruptie in kwadraat, staat op exploderen en we zitten al ver in gekochte tijd.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh ja joh? Die hele context waarin je die toespraak moet zien is zeker ook maar onzin? En dingen als hogere welvaart die er voor zorgt dat gezinnen kleiner worden slaat natuurlijk ook nergens op?
nee vaccins is de reële bedreigingquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:00 schreef Broomer het volgende:
[..]
Vind je dan niet dat vrouwen die zwanger zijn en in dat gebied wonen, best een beetje voorzichtig mogen zijn? Het is toch een reeele dreiging voor ze?
Dat voorlichting angst inboezemt betekent toch niet gelijk dat er sprake is van angstzaaien? Bij angstzaaien hoort nog een motief bij denk ik, dat je doelbewust mensen een bang maakt om ze een bepaald gedrag te laten vertonen dat niet proportioneel is met de dreiging.
Ik weet niet hoor maar... https://vactruth.com/2014/10/05/bill-gates-vaccine-crimes/quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh ja joh? Die hele context waarin je die toespraak moet zien is zeker ook maar onzin? En dingen als hogere welvaart die er voor zorgt dat gezinnen kleiner worden slaat natuurlijk ook nergens op?
Tdap en microcephaly in brazilie: geen link.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee vaccins is de reële bedreiging
quote:Zika: Vicious Fraud: Abortions at Sea: The War on Women
As I’ve detailed in previous articles, the original propaganda which launched the whole Zika-birth defect hysteria, has been contradicted by Brazilian researchers who’ve gone back and rechecked the findings. They’ve found far, far fewer cases of the birth defect, microcephaly, and only a handful of cases where the Zika virus was present.
But this hasn’t stopped the fear mongers. And now we have abortions at sea, based on zero truth and zero science.
Put this together with the travel warnings governments have been issuing to women, and the advisories (“don’t get pregnant for two years”), and this is turning out to be a war against women.
Depopulation by press conference.
bron
Op vrijdag 5 februari 2016 20:36 schreef Lambiekje het volgende:
Een Nederlandse zwangere vrouw heeft waarschijnlijk het zika-virus opgelopen. Uit een echo, gemaakt in het AMC, blijkt dat haar kind in orde is. Dat meldt de NOS.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:30 schreef Broomer het volgende:
Ik snap de samenzwering niet helemaal meer. Is het nou het tdap vaccine, gmo muggen, het Zika virus zelf, het aankomende Zika vaccine, een combinatie, of iets anders?
Nee, d'r moet een complot zijn. Ik weet het zeker. Er is een complot. Ik weet alleen niet wat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een Nederlandse zwangere vrouw heeft waarschijnlijk het zika-virus opgelopen. Uit een echo, gemaakt in het AMC, blijkt dat haar kind in orde is. Dat meldt de NOS.
De vrouw heeft de vermoedelijke besmetting opgelopen terwijl ze op vakantie was in Suriname. Ze had wel de symptomen, maar er is in Suriname geen bloed geprikt. Omdat het virus nu sowieso uit haar bloed is, weten dokters niet zeker of ze besmet was.
BEPERKT RISICO
Vrijdag meldde minister Schippers dat er in Nederland ongeveer 20 mensen besmet zijn met het zika-virus. Waarschijnlijk zijn de risico's voor de volksgezondheid vrij beperkt, zeker aangezien de zika-mug hier niet overleeft.
Eerder deze week werd er al een besmetting met het zika-virus geconstateerd in Spanje. Ook in de Verenigde Staten zijn de eerste besmettingen een feit.
http://www.metronieuws.nl(...)andse-zwangere-vrouw
Zikavirus
Het zikavirus kan zikakoorts veroorzaken. Het virus wordt verspreid door zogenaamde Aedes-muggen. De ziekte verloopt meestal vrij mild. Er is geen behandeling mogelijk. De symptomen gaan vanzelf over. Er zijn aanwijzingen dat een infectie tijdens de zwangerschap schadelijk kan zijn voor het ongeboren kind.
http://www.rivm.nl/Onderwerpen/Z/Zikavirus
Dus nee, een complot zie ik er niet in
Dat wordt dus interessant voor de zika-> microcephaly hypothese. Mocht er geen microcephaly gevonden worden de komende maanden, dan is er misschien toch iets anders aan de hand.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
Al 3.100 zwangere vrouwen met zika-virus in Colombia
In Colombia zijn meer dan 3.100 zwangere vrouwen besmet met het zika-virus. Dit heeft de president van het Zuid-Amerikaanse land, Juan Manuel Santos, zaterdag gezegd. Wel zijn er tot dusverre geen gevallen van aan zika gelinkte microcefalie bekend in Colombia. In Colombia zijn in totaal bijna 26 duizend mensen besmet met het zika-virus.
Dat lijkt me een sample size die ruim genoeg is ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:47 schreef Broomer het volgende:
[..]
Dat wordt dus interessant voor de zika-> microcephaly hypothese. Mocht er geen microcephaly gevonden worden de komende maanden, dan is er misschien toch iets anders aan de hand.
En dan heb je Bill Gates to the rescue met kwaardaardige vaccins.quote:
Confirmed: Zika virus can be purchased over the internet; origins linked to Rockefeller Foundation
Zika virus origins: Rockefeller Foundation and Dr. Jordi Casals
Some of the alt. media have misreported the Zika virus as being "patented" by the Rockefeller Foundation. We have not been able to find any patent on the virus, but we have found numerous references to the virus being "isolated" by Dr. Jordi Casals who worked for the Rockefeller Foundation.
According to this NYT article, Dr. Casals died in 2004 at the age of 92. He was also the discoverer of the Lassa Virus and was nearly killed by it in 1969.
As the NYT reports:
Jordi Casals-Ariet was born in Viladrau, Girona, in Spain on May 15, 1911. He served with the Spanish Army before earning his medical degree from the University of Barcelona in 1934. After interning there, Dr. Casals moved to Manhattan and worked at Cornell University Medical College from 1936 to 1938, when he joined the Rockefeller Institute of Medical Research in Manhattan.
The Rockefeller Foundation, of course, is the same globalist institution that helped destroy alternative medicine while establishing a market monopoly for pharmaceutical-based medications and vaccines.
Purchasing Zika virus online
Natural News confirmed that live Zika virus specimens can be purchased online from at least two science research cell line providers.
ATCC, found at this link, offers a Zika Virus VR-84 strain for $516.
BEI Resources, found at this link, offers three different strains of Zika Virus: Zika virus MR 766, Zika virus IbH 30656 and Zika virus DAK AR 41542.
bron
Kun je wel lezen wat er staat? Dit is misschien nog wel de domste theorie die ik van deze website heb gelezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 07:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dan heb je Bill Gates to the rescue met kwaardaardige vaccins.
Hoe godvergeten ziek is deze wereld. Reken maar dat het RIVM het koopt en loslaat en verkondigd dat we gevaccineerd moeten worden.
ja maar....ja maar....quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:08 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Overigens, zika wordt zwaar overhyped door juist deze alternatieve sites. Ieder weldenkend mens maakt zich echt geen zorgen om dit virus lijkt me. Ik in elk geval niet.
Nee de overhype van de medische ultrafascisten wordt juist de kop in gedrukt door de alt.sites. WHO, RIVM etc. hyperhypen het juist. De alternatieven zeggen dat het dus een non-issue is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:08 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Kun je wel lezen wat er staat? Dit is misschien nog wel de domste theorie die ik van deze website heb gelezen.
Hoef je alleen maar zo'n zika-mug te ontleden en je weet welk virus hij bij zich heeft. Crosscheck met de verkoopregisters van die site en je zou de daders vinden.
Als dit zo'n supercomplot zou zijn dan is dat wel heeeeeel slecht doordacht denk je ook niet?
Overigens, zika wordt zwaar overhyped door juist deze alternatieve sites. Ieder weldenkend mens maakt zich echt geen zorgen om dit virus lijkt me. Ik in elk geval niet.
quote:
Nou, Polio en Pokken hebben nog nooit zo huisgehouden onder de bevolking he.quote:Je moet begrijpen dat vaccins een wapen is. Vaccins heeft ABSOLUUT niets maar dan ook echt helemaal niets te maken met bescherming tegen en je gezondhouden. Dat men wel denkt is gewoon stupide.
Medici worden met dag kwalijker met hun frankenstein activiteiten.quote:
Snugger harry. Snap je nu werkelijk waar niet met wat voor intenties de instituren WHO en RIVM bestaan ?!!quote:[..]
Nou, Polio en Pokken hebben nog nooit zo huisgehouden onder de bevolking he.
Naturalnews waarschuwt dat die zika-mug als biowapen wordt gebruikt. Maar nee dat is geen fearmongering hoor
Waarom moeten we dat begrijpen terwijl je in al die honderden delen over vaccins en pharma al bent gewezen op je foute aannames zoals je die hier ook weer neerzet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:12 schreef Lambiekje het volgende:
Je moet begrijpen dat vaccins een wapen is. Vaccins heeft ABSOLUUT niets maar dan ook echt helemaal niets te maken met bescherming tegen en je gezondhouden. Dat men wel denkt is gewoon stupide.
Na al die jaren kan je nog steeds niet uitleggen wat er anders is aan een vaccin, en waarom deze niet kan werken. Ga daar maar eens wat voor bedenken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Medici worden met dag kwalijker met hun frankenstein activiteiten.
[..]
Snugger harry. Snap je nu werkelijk waar niet met wat voor intenties de instituren WHO en RIVM bestaan ?!!
Ik vind jouw dagelijkse uitlatingen over ALLE medici stukken kwalijker.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Medici worden met dag kwalijker met hun frankenstein activiteiten.
[..]
Snugger harry. Snap je nu werkelijk waar niet met wat voor intenties de instituren WHO en RIVM bestaan ?!!
Geef het op Lavenderrquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind jouw dagelijkse uitlatingen over ALLE medici stukken kwalijker.
als jij medicatie voorschrijven een goed iets vind dan snap ik dat wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind jouw dagelijkse uitlatingen over ALLE medici stukken kwalijker.
Fijn dat je daar begrip voor hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als jij medicatie voorschrijven een goed iets vind dan snap ik dat wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |