Bah bah bah... mij zus gaat 3 maanden op rondreis ik krijg de zenuwen van zulke berichtenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:20 schreef Lichtkogel het volgende:
Mag ik even lol doen over deze nieuwe ziekte...?
We hebben nu gehad:
- SARS
- Vogelgriep (H1N1)
- Varkensgriep
- Ebola
- nu weer deze onzin
Op angst van het volk regeert men.
Dit is niet nieuw hoor. Wordt ook nergens beweerd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:20 schreef Lichtkogel het volgende:
Mag ik even lol doen over deze nieuwe ziekte...?
We hebben nu gehad:
- SARS
- Vogelgriep (H1N1)
- Varkensgriep
- Ebola
- nu weer deze onzin
Op angst van het volk regeert men.
Fucking with nature...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:05 schreef Beathoven het volgende:
Those genetically-modified mosquitoes work to control wild, potentially disease-carrying populations in a very specific manner. Only the male modified Aedes mosquitoes are supposed to be released into the wild — as they will mate with their unaltered female counterparts. Once offspring are produced, the modified, scientific facet is supposed to ‘kick in’ and kill that larvae before it reaches breeding age — if tetracycline is not present during its development. But there is a problem.
[...]
“After a lot of testing and comparing experimental design, it was found that [researchers] had used a cat food to feed the [OX513A] larvae and this cat food contained chicken. It is known that tetracycline is routinely used to prevent infections in chickens, especially in the cheap, mass produced, chicken used for animal food. The chicken is heat-treated before being used, but this does not remove all the tetracycline. This meant that a small amount of tetracycline was being added from the food to the larvae and repressing the [designed] lethal system.”
Maak je niet druk...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Bah bah bah... mij zus gaat 3 maanden op rondreis ik krijg de zenuwen van zulke berichten
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Maak je niet druk...
Destijds hadden we onze reis naar Mexico gecancelled vanwege de 'varkensgriep'.... was niks aan de hand uiteindelijk.
En nu is dat ook niet.. alleen maar bangmakerij van de elite.
Zolang ze niet zwanger is of wordt tijdens die reis is er niks aan de hand verderquote:
Ah... daar is geen kans opquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:32 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Zolang ze niet zwanger is of wordt tijdens die reis is er niks aan de hand verder
Helaas, de ziekte kan ook ernstige blijvende gevolgen hebben voor volwassenen. Het zenuwstelsel wordt aangetast.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:32 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Zolang ze niet zwanger is of wordt tijdens die reis is er niks aan de hand verder
Geloof mij nou maar... het is weer 1 van de vele verzonnen ziektes die ons angst moeten aanjagen.quote:
okequote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:35 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar... het is weer 1 van de vele verzonnen ziektes die ons angst moeten aanjagen.
Niks aan de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No worries dan, voor volwassenen is het Zika virus enkel vervelend vanwege het ziektebeeld, maar verder heeft het geen verstrekkende gevolgen, alleen bij zwangere vrouwen kan het dat akelige microcephalie tot gevolg hebben...quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
oke
Haha, dat zijn we allemaal hier in BNW, wetende wat wij weten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit is echt niks om je zorgen over te hoeven maken..
-
De kans dat je met muggen in contact komt is wel wat hoger dan dat je met varkensgriep besmet wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Maak je niet druk...
Destijds hadden we onze reis naar Mexico gecancelled vanwege de 'varkensgriep'.... was niks aan de hand uiteindelijk.
Pics van je zus.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Bah bah bah... mij zus gaat 3 maanden op rondreis ik krijg de zenuwen van zulke berichten
Wat weet jij?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:39 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Haha, dat zijn we allemaal hier in BNW, wetende wat wij weten...
Maar dit is echt niks om je zorgen over te hoeven maken..
Niemand probeert mensen bang te maken. Het voornaamste wat men doet is zwangere vrouwen waarschuwen en dat is gewoon logisch. Er zijn negatieve reisadviezen voor zwangere vrouwen, tenzij ze een verhoogd risico willen gaan lopen op een kind met een verstandelijke beperking, maar dat lijkt me niet in de lijn der verwachtingen te liggen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Maak je niet druk...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |