Helemaal niets, tenzij men voorlichting en waarschuwingen als angstzaaierij ziet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:35 schreef Chewie het volgende:
Welke angstzaaierij is er nu precies vanuit de msm?
De angstzaaijerij zit wat mij betreft weer duidelijk bij de hoax-roepers en niet bij de msm. De toonzetting van de berichtgeving vanuit de msm is ook vele malen rustiger dan van de youtube filmpjes en alternatieve bronnen die hier voorbij komen.
Vind je? de MSM komt ermee dat de WHO alarm slaat, niet de hoax-roepers, dat wij er hier op dit moment weinig last van ondervinden omdat het winter is, is mooi.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:35 schreef Chewie het volgende:
Welke angstzaaierij is er nu precies vanuit de msm?
De angstzaaijerij zit wat mij betreft weer duidelijk bij de hoax-roepers en niet bij de msm. De toonzetting van de berichtgeving vanuit de msm is ook vele malen rustiger dan van de youtube filmpjes en alternatieve bronnen die hier voorbij komen.
Maar dat is toch geen angstzaaierij? Dat is gewoon voorlichting geven. Als ze het onder de pet houden krijg je juist complotroepers.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vind je? de MSM komt ermee dat de WHO alarm slaat, niet de hoax-roepers, dat wij er hier op dit moment weinig last van ondervinden omdat het winter is, is mooi.
Maar de WHO komt ermee wat de gevaren zijn en de rappe verspreiding van het virus wordt niet door de alternatieve media, die komen met de gm en opzet theorie.
Voorlichting kan ook angst inboezemen, vooral bij vrouwen die zwanger zijn en in de desbetreffende gebieden wonen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen angstzaaierij? Dat is gewoon voorlichting geven. Als ze het onder de pet houden krijg je juist complotroepers.
Ik heb toch zowat het hele jaar muggen gezien hoor, ook afgelopen dagen weer. Fear mongering CNN die ons inprent it's a scary virus, zelfs muskitonetten helpen niet, stay in want vooral overdag is de mug agressief en natuurlijk, er is nog geen vaccine maar daar wordt hard aangewerkt. Foto erbij continu van zielige baby. Deja vu anyone?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Vind je? de MSM komt ermee dat de WHO alarm slaat, niet de hoax-roepers, dat wij er hier op dit moment weinig last van ondervinden omdat het winter is, is mooi.
Maar de WHO komt ermee wat de gevaren zijn en de rappe verspreiding van het virus wordt niet door de alternatieve media, die komen met de gm en opzet theorie.
Dat is toch precies wat ik zeg?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb toch zowat het hele jaar muggen gezien hoor, ook afgelopen dagen weer. Fear mongering CNN die ons inprent it's a scary virus, zelfs muskitonetten helpen niet, stay in want vooral overdag is de mug agressief en natuurlijk, er is nog geen vaccine maar daar wordt hard aangewerkt. Foto erbij continu van zielige baby. Deja vu anyone?
Yup ik meende te lezen dat we niet zo'n last van (muggen?) hebben. Ik heb ze alleen even niet gezien na die drie dagen winterse kou, vrij snel erna waren ze er weer. Volgens CNN helpt smeren met Deet (neem volop mee is het advies als je gaat reizen, Deet zal wel in zijn handjes wrijven) maar er zijn ook genoeg alternatieve middeltjes te vinden, die net zo goed werken en niet zo agressief zijn.quote:
Ja dat vind ik en dat is ook wel duidelijk in de berichtgeving.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
dat weet msm juist niet. Zij hebben juist de definitie aangepastquote:Op woensdag 3 februari 2016 07:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik en dat is ook wel duidelijk in de berichtgeving.
Juist de berichtgeving over gm en opzet van de alternatieve media is angstzaaien, de berichtgeving van de who en de msm is toch heel anders van toon, die snappen namelijk wel wat een epidemie is in tegenstelling tot de alternatieve media en de volgers daar van.
Nou vertel eens wat volgens jou de definitie van een epidemie is, ben benieuwd?quote:Op woensdag 3 februari 2016 07:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat weet msm juist niet. Zij hebben juist de definitie aangepast
man man man wat zijn vaccins toch een feest.quote:GMO-muggen, TDAP vaccins en de miljarden van Bill Gates
U herkent Bill Gates uiteraard van zijn uitspraken dat vaccinaties gebruikt moeten worden voor depopulatie doeleinden, het uitdunnen van de mensheid op deze planeet. Zie de Ted toespraak van Bill uit feb 2010, vooral de uitspraken rondom 4m40. Bill zet zijn Microsoft-miljarden nu dus in om vaccinaties te verspreiden om de mensheid mee uit te dunnen. Tja, altruïsme en liefdadigheid, maar dan duidelijk heel anders.
Bill, Zika en TDAP. Het bedrijf dat ons Zika bracht heet Oxitec en heeft een flinke donatie van het Bill & Melinda Gates foundation ontvangen. TDAP komt van de Van der Bilt University te Nashville, en ook die hebben flink geprofiteerd van gulle giften van… de Bill & Melinda Gates foundation. Koppel dit met zijn Ted toespraak, waarin Bill zegt dat hij de bevolking wil uitdunnen met vaccinaties… En ineens is er een logisch en causaal verband.
Nu dan de gewenste ‘oplossing’ voor het Zika-virus. U raadt het al, welke oplossing voor het Zika-virus en ‘bijbehorend’ microcefalie wordt gezocht? Juist: vaccinatie. Het probleem van het schadelijke TDAP vaccin gaan we dus oplossen met het volgende schadelijke vaccin. Ondertussen geven diverse landen het advies niet zwanger te worden (zelfs tot 2018) en schieten de (al dan niet legale) abortussen uit de grond als paddenstoelen. ‘Mission Accomplished’ ?
Wat zijn we toch goed bezig!
http://langleveeuropa.nl/2016/02/het-zika-virus-dus/
Waarom blijf je toch in die leugens over Gates geloven? Je zou toch ondertussen wel beter moeten weten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
man man man wat zijn vaccins toch een feest.
Waarom blijven zijn bronnen dit fabeltje toch steeds herhalen? Soms staat zelfs de video met zogenaamd die beruchte uitspraak er bij, heb het nu meerdere malen bekeken maar hij zegt het nooit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom blijf je toch in die leugens over Gates geloven? Je zou toch ondertussen wel beter moeten weten.
Dan kan deze weer van stal gehaald wordenquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom blijven zijn bronnen dit fabeltje toch steeds herhalen? Soms staat zelfs de video met zogenaamd die beruchte uitspraak er bij, heb het nu meerdere malen bekeken maar hij zegt het nooit.
Voorbeeld van collectieve gekte?
Ik denk het ja? Misschien een stukje subtiliteit die gewoon te moeilijk is om te begrijpen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom blijven zijn bronnen dit fabeltje toch steeds herhalen? Soms staat zelfs de video met zogenaamd die beruchte uitspraak er bij, heb het nu meerdere malen bekeken maar hij zegt het nooit.
Voorbeeld van collectieve gekte?
Dat of er zit een agenda achter.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik denk het ja? Misschien een stukje subtiliteit die gewoon te moeilijk is om te begrijpen?
Vind je dan niet dat vrouwen die zwanger zijn en in dat gebied wonen, best een beetje voorzichtig mogen zijn? Het is toch een reeele dreiging voor ze?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Voorlichting kan ook angst inboezemen, vooral bij vrouwen die zwanger zijn en in de desbetreffende gebieden wonen.
En complot-roepers krijg je zo wie zo, die zoeken overal iets achter.![]()
. Jij zou beter moeten wetenquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom blijf je toch in die leugens over Gates geloven? Je zou toch ondertussen wel beter moeten weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |