dat is geen voorlichting. Het is doelbewuste misleiding en lobby voor weer een volstrekt nutteloze vaccinsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen angstzaaierij? Dat is gewoon voorlichting geven. Als ze het onder de pet houden krijg je juist complotroepers.
Oh ja joh? Die hele context waarin je die toespraak moet zien is zeker ook maar onzin? En dingen als hogere welvaart die er voor zorgt dat gezinnen kleiner worden slaat natuurlijk ook nergens op?quote:
onze zogenaamde welvaart, corruptie in kwadraat, staat op exploderen en we zitten al ver in gekochte tijd.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh ja joh? Die hele context waarin je die toespraak moet zien is zeker ook maar onzin? En dingen als hogere welvaart die er voor zorgt dat gezinnen kleiner worden slaat natuurlijk ook nergens op?
nee vaccins is de reële bedreigingquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:00 schreef Broomer het volgende:
[..]
Vind je dan niet dat vrouwen die zwanger zijn en in dat gebied wonen, best een beetje voorzichtig mogen zijn? Het is toch een reeele dreiging voor ze?
Dat voorlichting angst inboezemt betekent toch niet gelijk dat er sprake is van angstzaaien? Bij angstzaaien hoort nog een motief bij denk ik, dat je doelbewust mensen een bang maakt om ze een bepaald gedrag te laten vertonen dat niet proportioneel is met de dreiging.
Ik weet niet hoor maar... https://vactruth.com/2014/10/05/bill-gates-vaccine-crimes/quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh ja joh? Die hele context waarin je die toespraak moet zien is zeker ook maar onzin? En dingen als hogere welvaart die er voor zorgt dat gezinnen kleiner worden slaat natuurlijk ook nergens op?
Tdap en microcephaly in brazilie: geen link.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee vaccins is de reële bedreiging
quote:Zika: Vicious Fraud: Abortions at Sea: The War on Women
As I’ve detailed in previous articles, the original propaganda which launched the whole Zika-birth defect hysteria, has been contradicted by Brazilian researchers who’ve gone back and rechecked the findings. They’ve found far, far fewer cases of the birth defect, microcephaly, and only a handful of cases where the Zika virus was present.
But this hasn’t stopped the fear mongers. And now we have abortions at sea, based on zero truth and zero science.
Put this together with the travel warnings governments have been issuing to women, and the advisories (“don’t get pregnant for two years”), and this is turning out to be a war against women.
Depopulation by press conference.
bron
Op vrijdag 5 februari 2016 20:36 schreef Lambiekje het volgende:
Een Nederlandse zwangere vrouw heeft waarschijnlijk het zika-virus opgelopen. Uit een echo, gemaakt in het AMC, blijkt dat haar kind in orde is. Dat meldt de NOS.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:30 schreef Broomer het volgende:
Ik snap de samenzwering niet helemaal meer. Is het nou het tdap vaccine, gmo muggen, het Zika virus zelf, het aankomende Zika vaccine, een combinatie, of iets anders?
Nee, d'r moet een complot zijn. Ik weet het zeker. Er is een complot. Ik weet alleen niet wat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een Nederlandse zwangere vrouw heeft waarschijnlijk het zika-virus opgelopen. Uit een echo, gemaakt in het AMC, blijkt dat haar kind in orde is. Dat meldt de NOS.
De vrouw heeft de vermoedelijke besmetting opgelopen terwijl ze op vakantie was in Suriname. Ze had wel de symptomen, maar er is in Suriname geen bloed geprikt. Omdat het virus nu sowieso uit haar bloed is, weten dokters niet zeker of ze besmet was.
BEPERKT RISICO
Vrijdag meldde minister Schippers dat er in Nederland ongeveer 20 mensen besmet zijn met het zika-virus. Waarschijnlijk zijn de risico's voor de volksgezondheid vrij beperkt, zeker aangezien de zika-mug hier niet overleeft.
Eerder deze week werd er al een besmetting met het zika-virus geconstateerd in Spanje. Ook in de Verenigde Staten zijn de eerste besmettingen een feit.
http://www.metronieuws.nl(...)andse-zwangere-vrouw
Zikavirus
Het zikavirus kan zikakoorts veroorzaken. Het virus wordt verspreid door zogenaamde Aedes-muggen. De ziekte verloopt meestal vrij mild. Er is geen behandeling mogelijk. De symptomen gaan vanzelf over. Er zijn aanwijzingen dat een infectie tijdens de zwangerschap schadelijk kan zijn voor het ongeboren kind.
http://www.rivm.nl/Onderwerpen/Z/Zikavirus
Dus nee, een complot zie ik er niet in
Dat wordt dus interessant voor de zika-> microcephaly hypothese. Mocht er geen microcephaly gevonden worden de komende maanden, dan is er misschien toch iets anders aan de hand.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
Al 3.100 zwangere vrouwen met zika-virus in Colombia
In Colombia zijn meer dan 3.100 zwangere vrouwen besmet met het zika-virus. Dit heeft de president van het Zuid-Amerikaanse land, Juan Manuel Santos, zaterdag gezegd. Wel zijn er tot dusverre geen gevallen van aan zika gelinkte microcefalie bekend in Colombia. In Colombia zijn in totaal bijna 26 duizend mensen besmet met het zika-virus.
Dat lijkt me een sample size die ruim genoeg is ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:47 schreef Broomer het volgende:
[..]
Dat wordt dus interessant voor de zika-> microcephaly hypothese. Mocht er geen microcephaly gevonden worden de komende maanden, dan is er misschien toch iets anders aan de hand.
En dan heb je Bill Gates to the rescue met kwaardaardige vaccins.quote:
Confirmed: Zika virus can be purchased over the internet; origins linked to Rockefeller Foundation
Zika virus origins: Rockefeller Foundation and Dr. Jordi Casals
Some of the alt. media have misreported the Zika virus as being "patented" by the Rockefeller Foundation. We have not been able to find any patent on the virus, but we have found numerous references to the virus being "isolated" by Dr. Jordi Casals who worked for the Rockefeller Foundation.
According to this NYT article, Dr. Casals died in 2004 at the age of 92. He was also the discoverer of the Lassa Virus and was nearly killed by it in 1969.
As the NYT reports:
Jordi Casals-Ariet was born in Viladrau, Girona, in Spain on May 15, 1911. He served with the Spanish Army before earning his medical degree from the University of Barcelona in 1934. After interning there, Dr. Casals moved to Manhattan and worked at Cornell University Medical College from 1936 to 1938, when he joined the Rockefeller Institute of Medical Research in Manhattan.
The Rockefeller Foundation, of course, is the same globalist institution that helped destroy alternative medicine while establishing a market monopoly for pharmaceutical-based medications and vaccines.
Purchasing Zika virus online
Natural News confirmed that live Zika virus specimens can be purchased online from at least two science research cell line providers.
ATCC, found at this link, offers a Zika Virus VR-84 strain for $516.
BEI Resources, found at this link, offers three different strains of Zika Virus: Zika virus MR 766, Zika virus IbH 30656 and Zika virus DAK AR 41542.
bron
Kun je wel lezen wat er staat? Dit is misschien nog wel de domste theorie die ik van deze website heb gelezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 07:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dan heb je Bill Gates to the rescue met kwaardaardige vaccins.
Hoe godvergeten ziek is deze wereld. Reken maar dat het RIVM het koopt en loslaat en verkondigd dat we gevaccineerd moeten worden.
ja maar....ja maar....quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:08 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Overigens, zika wordt zwaar overhyped door juist deze alternatieve sites. Ieder weldenkend mens maakt zich echt geen zorgen om dit virus lijkt me. Ik in elk geval niet.
Nee de overhype van de medische ultrafascisten wordt juist de kop in gedrukt door de alt.sites. WHO, RIVM etc. hyperhypen het juist. De alternatieven zeggen dat het dus een non-issue is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:08 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Kun je wel lezen wat er staat? Dit is misschien nog wel de domste theorie die ik van deze website heb gelezen.
Hoef je alleen maar zo'n zika-mug te ontleden en je weet welk virus hij bij zich heeft. Crosscheck met de verkoopregisters van die site en je zou de daders vinden.
Als dit zo'n supercomplot zou zijn dan is dat wel heeeeeel slecht doordacht denk je ook niet?
Overigens, zika wordt zwaar overhyped door juist deze alternatieve sites. Ieder weldenkend mens maakt zich echt geen zorgen om dit virus lijkt me. Ik in elk geval niet.
quote:
Nou, Polio en Pokken hebben nog nooit zo huisgehouden onder de bevolking he.quote:Je moet begrijpen dat vaccins een wapen is. Vaccins heeft ABSOLUUT niets maar dan ook echt helemaal niets te maken met bescherming tegen en je gezondhouden. Dat men wel denkt is gewoon stupide.
Medici worden met dag kwalijker met hun frankenstein activiteiten.quote:
Snugger harry. Snap je nu werkelijk waar niet met wat voor intenties de instituren WHO en RIVM bestaan ?!!quote:[..]
Nou, Polio en Pokken hebben nog nooit zo huisgehouden onder de bevolking he.
Naturalnews waarschuwt dat die zika-mug als biowapen wordt gebruikt. Maar nee dat is geen fearmongering hoor
Waarom moeten we dat begrijpen terwijl je in al die honderden delen over vaccins en pharma al bent gewezen op je foute aannames zoals je die hier ook weer neerzet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:12 schreef Lambiekje het volgende:
Je moet begrijpen dat vaccins een wapen is. Vaccins heeft ABSOLUUT niets maar dan ook echt helemaal niets te maken met bescherming tegen en je gezondhouden. Dat men wel denkt is gewoon stupide.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |