abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 januari 2016 @ 07:03:20 #26
284411 crew  heywoodu
pi_159484652
Edit: Foutje, deze post mag wel weg :+
pi_159484836
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 03:51 schreef Wantie het volgende:
We certainly seem due for a pandemic, which likely will occur between 2017 and 2020 thanks to the abuse of antibiotics.

maar antibiotica helpt niet tegen virussen en de huidige pandemieën zijn virus-gebaseerd.
Welke huidige pandemieën..?
-
pi_159485729
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 07:47 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Welke huidige pandemieën..?
Mexicaanse griep was geclassificeerd als pandemie.

Maar kom op, mensen die hier "bang" van worden moeten dan maar elke dag binnenblijven ofzo :')

Het is goed dat er voor zwangere vrouwen wordt gemeld dat dit niet veilig is maar je kunt beter "bang" zijn voor ziektes als malaria ofzo. Als je dat oploopt dan zit je pas aan een lange kuur vast.
pi_159485747
Saillant detail; De griep-uitbraak in Nederland nu is van het type H1N1 > Jep, de Mexicaanse griep dus })
pi_159485926
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Saillant detail; De griep-uitbraak in Nederland nu is van het type H1N1 > Jep, de Mexicaanse griep dus })
Punt 1, er is geen kut aan de hand, anders hadden de ziekenhuizen wel vol gelegen.

Punt 2, gaerne even je bron voor deze bewering.

Punt 3, H1N1 is de vogelgriep, en geen varkensgriep, lompe hork.
-
  vrijdag 29 januari 2016 @ 09:47:09 #31
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159486101
Welke griep? Is er weer een zogenaamde griepuitbraak? Wellicht verwart men een verkoudheidje al snel met de griep. Bovendien merk ik er niks van in mijn omgeving dat mensen massaal bezwijken aan de griep.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159486167
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Welke griep? Is er weer een zogenaamde griepuitbraak? Wellicht verwart men een verkoudheidje al snel met de griep. Bovendien merk ik er niks van in mijn omgeving dat mensen massaal bezwijken aan de griep.
Dan snap jij domweg de definitie van een epidemie niet

quote:
We spreken van een epidemie als er in een bepaalde regio meer griepgevallen zijn dan normaal in een specifieke periode. In Nederland spreken we van een griepepidemie als er in een tijdsbestek van 14 dagen:
– bij 2 op de drie mensen (die bij de huisarts komen met griepverschijnselen) door middel van onderzoek wordt geconstateerd dat zij een griepvirus bij zich dragen;
– er meer dan 51 mensen op de 1oo.000 griep hebben. - See more at: http://griep.mpict.nl/gri(...)sthash.MZU4YwwN.dpuf
Zo spannend is het allemaal niet.

Zika is ook niet nieuw trouwens, het is wel nieuw in Zuid-Amerika.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 09:58:11 #33
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_159486325
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:37 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Punt 1, er is geen kut aan de hand, anders hadden de ziekenhuizen wel vol gelegen.

H1N1 flu is also known as swine flu. It's called swine flu because in the past, the people who caught it had direct contact with pigs. That changed several years ago, when a new virus emerged that spread among people who hadn't been near pigs.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_159486584
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:37 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Wat een persoonlijkheden en boosheid :')

https://nl.wikipedia.org/wiki/Mexicaanse_griep

Zie 2016.

Bovendien; tuurlijk liggen de ziekenhuizen niet vol. Dit is geen killer-virus ofzo maar gewoon de griep. Voor zwakkere groepen wel gevaarlijk maar niet voor de gemiddelde mens.

Denk aan je bloeddruk man :')
pi_159487726
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 03:49 schreef Wantie het volgende:

[..]

Alles is een hoax, dat is BNW 2.0
Betekent het dat wij ook hoax zijn?! Oh dan moet ik dat even verwerken.
pi_159487827
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 07:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Niemand probeert mensen bang te maken. Het voornaamste wat men doet is zwangere vrouwen waarschuwen en dat is gewoon logisch. Er zijn negatieve reisadviezen voor zwangere vrouwen, tenzij ze een verhoogd risico willen gaan lopen op een kind met een verstandelijke beperking, maar dat lijkt me niet in de lijn der verwachtingen te liggen.
En dat is alleen maar goed dat ze dat doen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 januari 2016 @ 11:20:39 #37
284411 crew  heywoodu
pi_159488018
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat is alleen maar goed dat ze dat doen.
Nou, inderdaad dus. Ik snap ook echt niet wat iemand daar tegen zou kunnen hebben.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:20:56 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159488026
Het geval is dat het nogal opgeblazen word, terwijl in feite het alleen als waarschuwing bekend voor zwangere vrouwen geld.
Het probleem is dat je overal wel bepaalde ziektes kan oplopen.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:57:10 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159488943
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:34 schreef Wantie het volgende:
Een andere theorie:

http://bestgezond.nl/inde(...)VqiokOc0FkQ.facebook

Kort samengevat: het Zika-virus is niet de oorzaak,maar een nieuw vaccin dat in 2015 in Brazilie is geintroduceerd. Deze zou bij zwangere vrouwen als bijwerking hebben dat kinderen mismaakt te wereld komen.
Maar in plaats van het vaccin uit de handel te nemen heeft men deze afwijking gekoppeld aan een zogenaamd nieuw virus, zodat de pharma weer een nieuw vaccin kan ontwikkelen en verkopen.
Ik hoop op deze variant, nog steeds verschrikkelijk en naar maar Genetisch gemodificeerde frankenstein muggen die ook nog broeden en verder verspreiden is zo verschrikkelijk veel erger :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_159490242
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik hoop op deze variant, nog steeds verschrikkelijk en naar maar Genetisch gemodificeerde frankenstein muggen die ook nog broeden en verder verspreiden is zo verschrikkelijk veel erger :{.
Er is toch 0,0 bewijs dat die GMO muggen ook maar iets met Zika te maken hebben? Er is alleen een correlatie tussen het loslaten van die muggen en zika. Is het niet veel logischer dat die correlatie er is omdat die muggen losgelaten zijn in gebieden met veel Aedes muggen, waar je dus makkelijke verspreiding van Zika verwacht.

En hoe zou het mechanistisch werken? Misschien als het tot een toename van Aedes muggen heeft geleid, maar is die 90% reductie uit de lucht gegrepen, of niet meer accuraat? Dat moet niet al te moeilijk te checken zijn - gewoon Aedes muggen tellen (ik hoop dat ze dat sowieso doen) en kijken hoeveel er GMO zijn met een PCRtje.

Sorry, ik geloof geen fuck van dat muggenverhaal, dat is m.i. gewoon bangmakerij van de anti-GMO lobby die wel vaker op leugentjes zijn te betrappen.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 12:53:15 #41
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159490288
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:51 schreef Broomer het volgende:

[..]

Er is toch 0,0 bewijs dat die GMO muggen ook maar iets met Zika te maken hebben? Er is alleen een correlatie tussen het loslaten van die muggen en zika. Is het niet veel logischer dat die correlatie er is omdat die muggen losgelaten zijn in gebieden met veel Aedes muggen, waar je dus makkelijke verspreiding van Zika verwacht.

En hoe zou het mechanistisch werken? Misschien als het tot een toename van Aedes muggen heeft geleid, maar is die 90% reductie uit de lucht gegrepen, of niet meer accuraat? Dat moet niet al te moeilijk te checken zijn - gewoon Aedes muggen tellen (ik hoop dat ze dat sowieso doen) en kijken hoeveel er GMO zijn met een PCRtje.

Sorry, ik geloof geen fuck van dat muggenverhaal, dat is m.i. gewoon bangmakerij van de anti-GMO lobby die wel vaker op leugentjes zijn te betrappen.
Ik hoop echt dat je gelijk hebt en dat dit 'gewoon' een uitbraak is hoor. Maar hoe het ook zij, genetisch gemodificeerde muggen mogen van mij voorlopig nog wel verboden blijven door hun ongrijpbare karakter.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_159490685
Muggen zijn wellicht ook weer de manier om het te bestrijden

quote:
In Brazilië wordt geëxperimenteerd met het loslaten van genetisch veranderde muggen om de gevreesde ziekte dengue te bestrijden. Nu wordt gepraat over de inzet van die muggen tegen zika, want het is dezelfde mug die dat overbrengt. De discussie is of er versneld toestemming moet komen voor het toepassen van de techniek, die nog in de onderzoeksfase is. Lees hier de reportage 'Met een mug schieten op muggen' uit 2012.
http://www.volkskrant.nl/(...)-zich-snel~a4231369/
pi_159497699
Oh no - gaan we weer allemaal sterven van 'n dodelijk virus/epidemie/ziekte?
Wordt 'n beetje saai.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159497749
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:07 schreef Tingo het volgende:
Oh no - gaan we weer allemaal sterven van 'n dodelijk virus/epidemie/ziekte?
Wordt 'n beetje saai.
Niemand die dat zegt.
pi_159497803
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:10 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Niemand die dat zegt.
Mensen gaat ook dood van stress and worry over dit soort BS.
De Ebola bollocks was/is duidelijk fake.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159497821
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er is echt niemand die zich zorgen maakt om zika. Het is alleen wel goed dat ze zwangere vrouwen waarschuwen. Niks mis mee.

Ebola fake? In jouw wereld gaat niemand schijnbaar dood? Hoe verklaar je al die doden dan?
pi_159508846
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:06 schreef loni55 het volgende:

[..]

Betekent het dat wij ook hoax zijn?! Oh dan moet ik dat even verwerken.
...schenkt een glas water in voor Ion55...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 30 januari 2016 @ 02:53:24 #48
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_159510624
Ik zag een kind op tv die scheel keek met een klein hoofdje..is dat nu het gevolg? Teneerste heel erg "sneu" voor dat kind als dat zo is..tentweede de wereld is fokked maar dat wisten we al.
pi_159512357
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 02:53 schreef Spellmeista het volgende:
Ik zag een kind op tv die scheel keek met een klein hoofdje..is dat nu het gevolg? Teneerste heel erg "sneu" voor dat kind als dat zo is..tentweede de wereld is fokked maar dat wisten we al.
Dat is inderdaad het gevolg.
Maar wat de oorzaak is, daarover zijn de meningen nogal verdeeld ;)
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_159512411
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jouw dood zet ik in de toekomst ook weg als fake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')