Welke huidige pandemieën..?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 03:51 schreef Wantie het volgende:
We certainly seem due for a pandemic, which likely will occur between 2017 and 2020 thanks to the abuse of antibiotics.
maar antibiotica helpt niet tegen virussen en de huidige pandemieën zijn virus-gebaseerd.
Mexicaanse griep was geclassificeerd als pandemie.quote:
Punt 1, er is geen kut aan de hand, anders hadden de ziekenhuizen wel vol gelegen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Saillant detail; De griep-uitbraak in Nederland nu is van het type H1N1 > Jep, de Mexicaanse griep dus
Dan snap jij domweg de definitie van een epidemie nietquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Welke griep? Is er weer een zogenaamde griepuitbraak? Wellicht verwart men een verkoudheidje al snel met de griep. Bovendien merk ik er niks van in mijn omgeving dat mensen massaal bezwijken aan de griep.
Zo spannend is het allemaal niet.quote:We spreken van een epidemie als er in een bepaalde regio meer griepgevallen zijn dan normaal in een specifieke periode. In Nederland spreken we van een griepepidemie als er in een tijdsbestek van 14 dagen:
– bij 2 op de drie mensen (die bij de huisarts komen met griepverschijnselen) door middel van onderzoek wordt geconstateerd dat zij een griepvirus bij zich dragen;
– er meer dan 51 mensen op de 1oo.000 griep hebben. - See more at: http://griep.mpict.nl/gri(...)sthash.MZU4YwwN.dpuf
H1N1 flu is also known as swine flu. It's called swine flu because in the past, the people who caught it had direct contact with pigs. That changed several years ago, when a new virus emerged that spread among people who hadn't been near pigs.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:37 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Punt 1, er is geen kut aan de hand, anders hadden de ziekenhuizen wel vol gelegen.
Punt 2, gaerne even je bron voor deze bewering.
Punt 3, H1N1 is de vogelgriep, en geen varkensgriep, lompe hork.
Wat een persoonlijkheden en boosheidquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:37 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Punt 1, er is geen kut aan de hand, anders hadden de ziekenhuizen wel vol gelegen.
Punt 2, gaerne even je bron voor deze bewering.
Punt 3, H1N1 is de vogelgriep, en geen varkensgriep, lompe hork.
En dat is alleen maar goed dat ze dat doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 07:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niemand probeert mensen bang te maken. Het voornaamste wat men doet is zwangere vrouwen waarschuwen en dat is gewoon logisch. Er zijn negatieve reisadviezen voor zwangere vrouwen, tenzij ze een verhoogd risico willen gaan lopen op een kind met een verstandelijke beperking, maar dat lijkt me niet in de lijn der verwachtingen te liggen.
Nou, inderdaad dus. Ik snap ook echt niet wat iemand daar tegen zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat is alleen maar goed dat ze dat doen.
Ik hoop op deze variant, nog steeds verschrikkelijk en naar maar Genetisch gemodificeerde frankenstein muggen die ook nog broeden en verder verspreiden is zo verschrikkelijk veel ergerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:34 schreef Wantie het volgende:
Een andere theorie:
http://bestgezond.nl/inde(...)VqiokOc0FkQ.facebook
Kort samengevat: het Zika-virus is niet de oorzaak,maar een nieuw vaccin dat in 2015 in Brazilie is geintroduceerd. Deze zou bij zwangere vrouwen als bijwerking hebben dat kinderen mismaakt te wereld komen.
Maar in plaats van het vaccin uit de handel te nemen heeft men deze afwijking gekoppeld aan een zogenaamd nieuw virus, zodat de pharma weer een nieuw vaccin kan ontwikkelen en verkopen.
Er is toch 0,0 bewijs dat die GMO muggen ook maar iets met Zika te maken hebben? Er is alleen een correlatie tussen het loslaten van die muggen en zika. Is het niet veel logischer dat die correlatie er is omdat die muggen losgelaten zijn in gebieden met veel Aedes muggen, waar je dus makkelijke verspreiding van Zika verwacht.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hoop op deze variant, nog steeds verschrikkelijk en naar maar Genetisch gemodificeerde frankenstein muggen die ook nog broeden en verder verspreiden is zo verschrikkelijk veel erger.
Ik hoop echt dat je gelijk hebt en dat dit 'gewoon' een uitbraak is hoor. Maar hoe het ook zij, genetisch gemodificeerde muggen mogen van mij voorlopig nog wel verboden blijven door hun ongrijpbare karakter.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:51 schreef Broomer het volgende:
[..]
Er is toch 0,0 bewijs dat die GMO muggen ook maar iets met Zika te maken hebben? Er is alleen een correlatie tussen het loslaten van die muggen en zika. Is het niet veel logischer dat die correlatie er is omdat die muggen losgelaten zijn in gebieden met veel Aedes muggen, waar je dus makkelijke verspreiding van Zika verwacht.
En hoe zou het mechanistisch werken? Misschien als het tot een toename van Aedes muggen heeft geleid, maar is die 90% reductie uit de lucht gegrepen, of niet meer accuraat? Dat moet niet al te moeilijk te checken zijn - gewoon Aedes muggen tellen (ik hoop dat ze dat sowieso doen) en kijken hoeveel er GMO zijn met een PCRtje.
Sorry, ik geloof geen fuck van dat muggenverhaal, dat is m.i. gewoon bangmakerij van de anti-GMO lobby die wel vaker op leugentjes zijn te betrappen.
http://www.volkskrant.nl/(...)-zich-snel~a4231369/quote:In Brazilië wordt geëxperimenteerd met het loslaten van genetisch veranderde muggen om de gevreesde ziekte dengue te bestrijden. Nu wordt gepraat over de inzet van die muggen tegen zika, want het is dezelfde mug die dat overbrengt. De discussie is of er versneld toestemming moet komen voor het toepassen van de techniek, die nog in de onderzoeksfase is. Lees hier de reportage 'Met een mug schieten op muggen' uit 2012.
Niemand die dat zegt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:07 schreef Tingo het volgende:
Oh no - gaan we weer allemaal sterven van 'n dodelijk virus/epidemie/ziekte?
Wordt 'n beetje saai.
Mensen gaat ook dood van stress and worry over dit soort BS.quote:
Er is echt niemand die zich zorgen maakt om zika. Het is alleen wel goed dat ze zwangere vrouwen waarschuwen. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mensen gaat ook dood van stress and worry over dit soort BS.
De Ebola bollocks was/is duidelijk fake.
...schenkt een glas water in voor Ion55...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:06 schreef loni55 het volgende:
[..]
Betekent het dat wij ook hoax zijn?! Oh dan moet ik dat even verwerken.
Dat is inderdaad het gevolg.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 02:53 schreef Spellmeista het volgende:
Ik zag een kind op tv die scheel keek met een klein hoofdje..is dat nu het gevolg? Teneerste heel erg "sneu" voor dat kind als dat zo is..tentweede de wereld is fokked maar dat wisten we al.
Jouw dood zet ik in de toekomst ook weg als fake.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mensen gaat ook dood van stress and worry over dit soort BS.
De Ebola bollocks was/is duidelijk fake.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |