In Den Haag zijn er voldoende Chinezen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Chinezen klagen toch ook niet dat ze met weinig zijn in films.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:18 schreef DrDentz het volgende:
Negers kunnen wel alleen KFC eten in landen die bestuurd worden door witten. Landen bestuurd door negers = oorlog armoede ellende.
KingRolandgod.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens wie we daar hebben
Freek de Jonge is een en al dieptepuntquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:21 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Freek is over zijn hoogtepunt heen
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Zeker.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
Freek de Jonge was ooit een grappige man.
Oh ja?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:22 schreef opperkleurder het volgende:
Freek de Jonge was ooit een grappige man.
nou ik ben er halfjes hoor kijk masterchefquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens wie we daar hebben
Mani exposed!quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In de tijd dat jij nog geen cider dronk.
kinderversie of zonder? ik vind die kinderversie altijd leuker hoorquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
nou ik ben er halfjes hoor kijk masterchef
F16 is ook aftands. We zijn toe aan de Joint Strike Fighter!quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:23 schreef NoCigar het volgende:
Freek is een dubbeldekker, Teeuwen een F16.
Peterrrrrr Pannekoekquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
F16 is ook aftands. We zijn toe aan de Joint Strike Fighter!
en Herman Finkers?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:23 schreef NoCigar het volgende:
Freek is een dubbeldekker, Teeuwen een F16.
Met zuurtjes en bittertjes?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
nou ik ben er halfjes hoor kijk masterchef
Appelsapjes waren niet aan te slepen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In de tijd dat jij nog geen cider dronk.
Wat vind jij er boeiend aan dan?quote:
Bill Burrquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:26 schreef Vatta het volgende:
Zijn er behalve Daniel Arends überhaupt nog grappige caberatiers?
Stop deze act dat je buiten komtquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:28 schreef GGMM het volgende:
Wat een ontzettend lieve TTDat is heerlijk thuiskomen zeg.
Davy en Opper waren niet ''happy'' dat je er niet was en ik kon mij daarin vinden dus vandaar deze TT.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:28 schreef GGMM het volgende:
Wat een ontzettend lieve TTDat is heerlijk thuiskomen zeg.
Die davyquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Davy en Opper waren niet ''happy'' dat je er niet was en ik kon mij daarin vinden dus vandaar deze TT.
Lijkt er wel op idd.quote:
Ja, want alle homo's zijn hier verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
En het dan raar vinden dat mensen homo's raar vinden
best een leuke meidquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:40 schreef Vatta het volgende:
Al zou ik een miljoen krijgen dan zou ik Paulien nog niet doen.
Sybert is een mooiere naam.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:42 schreef KingRoland het volgende:
Sywert wie noemt zijn kind nou zo
Wat doet-ie eigenlijk naast DWDD?quote:
kan nog jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sybert is een mooiere naam.
Voel je je aangesproken? Dat was niet mijn bedoelingquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want alle homo's zijn hier verantwoordelijk voor.
Gewoon lekker generaliseren ja toch.
Seabert.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sybert is een mooiere naam.
Humbertoquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:45 schreef Vatta het volgende:
Hoe heten jullie eigenlijk. Even een rondje
Hans.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:45 schreef Vatta het volgende:
<------quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:45 schreef Vatta het volgende:
Niet allemaal tegelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:45 schreef Vatta het volgende:
Ik kijk liever naar Beatrice.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:45 schreef KingRoland het volgende:
Daar is Beatrice. Ik vraag me af waarom ze zo vaak te gast is. Het lijkt net een vrouwelijke Peter R. de vries.
Tyronequote:Op donderdag 28 januari 2016 19:45 schreef Vatta het volgende:
Nee hoor, deze goedkope comeback had ik wel verwacht. Jammer dat je het toch moet doen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:44 schreef alors het volgende:
Voel je je aangesproken? Dat was niet mijn bedoeling![]()
Dat durf ik te betwijfelen, maar als dat zo was had ik hetzelfde gezegd. Het is namelijk een behoorlijk domme opmerking.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:44 schreef alors het volgende:
Als er een moslim kwam met allemaal terrorisme/ISIS kunst of een neger met allemaal halfblote hiphopvrouwen, was er ook wel iets over gezegd.
Beatrice zo vaak te gast is prima.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:45 schreef KingRoland het volgende:
Daar is Beatrice. Ik vraag me af waarom ze zo vaak te gast is. Het lijkt net een vrouwelijke Peter R. de vries.
Ik laat dit aan Mani of Mortaxx over. Dat zijn de echte kenners.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:47 schreef Vatta het volgende:
Even wat anders. Zouden jullie haar doen?
Ik schuif hem door naar marcodej.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik laat dit aan Mani of Mortaxx over. Dat zijn de echte kenners.
caviequote:Op donderdag 28 januari 2016 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Wim de cavie van Marc Marie op zijn hoofd?
Ik had hem in een seconde al aangepast, beetje overbodige en geforceerde reactie derhalve.quote:
Sorry dat ik zo snel ben.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had hem in een seconde al aangepast, beetje overbodige en geforceerde reactie derhalve.
Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn. Maar ze doen wel weinig moeite om het imago van zich af te schudden. Ik weet wel dat er genoeg normale homo's zijn. Maar kritiek op die stereotype soort levensstijl hoor je ook nooit uit die hoek. Terwijl men dat van andere groepen wel altijd verwacht.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, deze goedkope comeback had ik wel verwacht. Jammer dat je het toch moet doen.
[..]
Dat durf ik te betwijfelen, maar als dat zo was had ik hetzelfde gezegd. Het is namelijk een behoorlijk domme opmerking.
Oke, ik vond dat je formulering beter had gekund.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn. Maar ze doen wel weinig moeite om het imago van zich af te schudden. Ik weet wel dat er genoeg normale homo's zijn. Maar kritiek op die stereotype soort levensstijl hoor je ook nooit uit die hoek. Terwijl men dat van andere groepen wel altijd verwacht.
Ben ik even blij dat ik één van jou trouwe volgens ben.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:53 schreef KingRoland het volgende:
5.7/10.0 show
Ik ga nu op Twitter wat leuks tweeten
quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kinderversie of zonder? ik vind die kinderversie altijd leuker hoor
Masterchef USA. Maar ik zit nu wow te spelenquote:
Daar is Frits Barend het niet mee eens.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:24 schreef superniger het volgende:
Europa heeft een nieuwe Adolf nodig.
Jouw rotkop zit in een neerwaartse spiraal.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:35 schreef NoCigar het volgende:
Waar bemoeit zo'n kutbaas zich mee. Je persoonlijkheid zit in een neerwaartse spiraal. Val dood, lul.
Volgens mij zit minstens één van je persoonlijkheden in een neerwaartse spiraalquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:37 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Jouw rotkop zit in een neerwaartse spiraal.
hebben ze op het einde toch ook even samsom belachelijk gemaakt, vind je dat niet leuk?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Even lachen om de bezorgde burger. Altijd VARA.
Ik sloeg me nog niet op de dijen van het lachenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:58 schreef wuuht het volgende:
[..]
hebben ze op het einde toch ook even samsom belachelijk gemaakt, vind je dat niet leuk?
+quote:Op maandag 1 februari 2016 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond komt Rob Harmeling huilen over mechanische doping.
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:40 schreef Stofje het volgende:
Ik had weer es zin in DWDD, maar nu niet meer. Prem.
Ik vind dat wel grappig eigenlijk, een motortje in je fiets bouwenquote:Op maandag 1 februari 2016 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond komt Rob Harmeling huilen over mechanische doping.
[ afbeelding ]
ALLE FEYENOORDERS NAAR SYRIËquote:Op maandag 1 februari 2016 19:05 schreef Stofje het volgende:
Ik hoor Prem praten maar ik luister niet. Na na na na na..
Je vergeet Cavaliersquote:Op maandag 1 februari 2016 19:05 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Users die ik niet serieus neem:
Caland
KingRoland
Zeker, niks mis mee. Alleen beetje weinig persoonlijkheidquote:Op maandag 1 februari 2016 19:06 schreef Paxcon het volgende:
Kindroland vind ik overigens een erg vriendelijke jongeman
Ik dacht even dat hij ging huilen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:06 schreef Falco het volgende:
Harmeling is weer eens depressief geworden
En jij bent...?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:05 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Users die ik niet serieus neem:
Caland
KingRoland
En dan zeker niet met EPO?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat meisje kan zich beter laten volspuiten
Chagrijnquote:Op maandag 1 februari 2016 19:05 schreef Stofje het volgende:
Ik hoor Prem praten maar ik luister niet. Na na na na na..
Jammer dat ons aller Lance, geen come-back meer mag makenquote:Op maandag 1 februari 2016 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me echt vet om stiekem mee te doen met zo'n motor in je fiets en Lance Armstrong te verslaan
Gaat je niet lukken want Lance mag geen wedstrijden meer rijden.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me echt vet om stiekem mee te doen met zo'n motor in je fiets en Lance Armstrong te verslaan
Kenny van Hummel had motorpech.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:11 schreef Paxcon het volgende:
Froome heeft ook zo'n motortje
die moest bergop in de remmen
Maar verder ken ik geen wielrenner namen dus ik denk noem hemquote:Op maandag 1 februari 2016 19:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken want Lance mag geen wedstrijden meer rijden.
Die hele bond is corrupt. Hypocriet allemaal weer.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jammer dat ons aller Lance, geen come-back meer mag maken
Ik wist niet wat ik hoorde. Wat een sport.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:13 schreef VXXLL het volgende:
Mechanische doping is écht not done
In tegenstelling tot EPO
Met EPO moet je nog steeds als een beest trainen en leven. Hier hoef je alleen op een knopje te drukken.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:13 schreef VXXLL het volgende:
Mechanische doping is écht not done
In tegenstelling tot EPO
Van wie moet dat ?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met EPO moet je nog steeds als een beest trainen en leven. Hier hoef je alleen op een knopje te drukken.
Dat wilde Eddy Bouwmans ook als één van de grootste talenten van z\;n generatie. Dier wilde er niet aan mee doen.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vrees dat Rob nog ooit van het dak springt?
Hoe voelt dit in jullie wielerhart?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Diekstra en Rob zijn prima gasten. Mogen ze vaker uitnodigen.
Vind ik ook, een motortje in je fiets, zo simpel eigenlijkquote:
Die heeft dan niet of nauwelijks EPO gepakt maar van overige pilletjes en andere rotzooi was hij ook niet vies.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wilde Eddy Bouwmans ook als één van de grootste talenten van z\;n generatie. Dier wilde er niet aan mee doen.
Wat denk je van die nieuwe Russische topsprinter op de schaats. Is ooit al een betrapt en rijdt als broeke iedereen naar huis.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:16 schreef Paxcon het volgende:
Ik wacht op de dag dat Froome gepakt wordt
Dat weet ik dan niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die heeft dan niet of nauwelijks EPO gepakt maar van overige pilletjes en andere rotzooi was hij ook niet vies.
Ik zit in #TeamRob. Dit kan echt niet en is 1000x erger dan een spuit EPO in de kont.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
[..]
Hoe voelt dit in jullie wielerhart?
nooit, hij heeft Jeltsin ook vergiftigtquote:Op maandag 1 februari 2016 19:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar kan Putin niet aan tippen.
Ken je Taco ? Poetin on de Ritz. Was meer tappen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar kan Putin niet aan tippen.
Het is beide fout.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zit in #TeamRob. Dit kan echt niet en is 1000x erger dan een spuit EPO in de kont.
Reagan was toen al aan het dementeren.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:19 schreef DrDentz het volgende:
Toch eng dat die dronken man altijd met zijn hand bij de rode nuclear bomb knop zat
Trump en Palin :/quote:Op maandag 1 februari 2016 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Reagan was toen al aan het dementeren.Straks krijgt we misschien Trump. Ha ha ha
Bron?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
nooit, hij heeft Jeltsin ook vergiftigt
Iddquote:
Ik ken alleen deze Taco:quote:Op maandag 1 februari 2016 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Taco ? Poetin on de Ritz. Was meer tappen.
Die is dood.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:21 schreef superniger het volgende:
Dit onderwerp is meer iets voor Joost Zwagerman.
Joost kon nietquote:Op maandag 1 februari 2016 19:21 schreef superniger het volgende:
Ja, Koelizjnikovquote:Op maandag 1 februari 2016 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat denk je van die nieuwe Russische topsprinter op de schaats. Is ooit al een betrapt en rijdt als broeke iedereen naar huis.
waar is ie als je 'm nodig hebtquote:Op maandag 1 februari 2016 19:21 schreef superniger het volgende:
Het team van Armstrong rekende ook precies de watts uit die het opleverde, net als bij een motortje.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met EPO moet je nog steeds als een beest trainen en leven. Hier hoef je alleen op een knopje te drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |