Nee ik verwacht de andere kant op. Dit soort dingen komen en gaan in golfbewegingen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:05 schreef Kaas- het volgende:
Zouden dergelijke trends nog lang doorzetten? Dat mbo-meisjes over twintig jaar met blote borsten in het klaslokaal zitten?
Ja.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:08 schreef Kaas- het volgende:
Maar beschrijf de kleding dan eens Janneke?
Het gebrek aan kleding is juist het probleem. Hoe moet Janneke dat nu beschrijven.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:08 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:08 schreef Kaas- het volgende:
quote:
Tussen je tieten?quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:10 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, laat ik het zo zeggen. Als er in mijn lokaal met propjes gegooid was, dan weet ik wel waar ze heen gegaan waren.
Niet de mijne. Lees anders de voorgaande posts even.quote:
Oh, vmbo-meisjes.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet de mijne. Lees anders de voorgaande posts even.
Conciërge klappen verkopen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:16 schreef Heilwasser het volgende:
Straks natuurlijk de moeder naar school. Hoe durf je kledingadvies te geven.
Als de moeder dan in boerka verschijnt zou dat wel even een brainfart opleveren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:16 schreef Heilwasser het volgende:
Pubers zetten zich toch altijd af tegen pa en maquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als de moeder dan in boerka verschijnt zou dat wel even een brainfart opleveren.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:16 schreef Heilwasser het volgende:
quote:Belgische D66-rechters![]()
Dat wordt ook een steeds groter probleem, die D66-rechters, zie ikquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:24 schreef Kaas- het volgende:
Het volgende bericht las ik zojuist in NWS en vond ik wel een sterke post:
[..]
Dat lijkt me wel een zwaar intern conflict: je wil geen straffen opleggen maar je wil ook onderwijzers helpen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:35 schreef Janneke141 het volgende:
Ik vraag me wel af of de rechter die de overwerk-claim van die docente heeft afgewezen ook van D66 was.
Homonormatieve post, dit.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel conservatief hoor van Janneke, maar ook wel White privilege.
Mocht ik leraar worden en ik zeg tegen een dame dat ze wat meer kleren aan mag doen, sta ik dezelfde avond in het AD en de Telegraaf en de volgende dag krijg ik de bons.
En terecht natuurlijk. Het moest maar eens afgelopen zijn met al die homo's die ongestraft kledingadvies denken te moeten geven.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Mocht ik leraar worden en ik zeg tegen een dame dat ze wat meer kleren aan mag doen, sta ik dezelfde avond in het AD en de Telegraaf en de volgende dag krijg ik de bons.
Naar het topic waar dat uit komt mag op geen enkele wijze verwezen worden Kaas.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:24 schreef Kaas- het volgende:
Het volgende bericht las ik zojuist in NWS en vond ik wel een sterke post:
[..]
Heeft niet zoveel met conservatief te maken, maar (1) met dat ik het meisje gewoon een beetje in bescherming wil nemen tegen jongens die slimmer zijn dan zijn, en (2) dat het gewoon verstorend is in de les.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel conservatief hoor van Janneke,
Eerder woman's privilege. Maar verder ben ik inderdaad bang dat je gelijk hebt.quote:maar ook wel White privilege.
Je kent je plaats, hulde.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dan hadden ze eenvoudig de claim toe kunnen wijzen. Maar helaas voor die docente kreeg de school gelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een zwaar intern conflict: je wil geen straffen opleggen maar je wil ook onderwijzers helpen.
Is dit ook alweer kledingkritiek?quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Iemand in driedelig pak naast me in de metro leest de Daily Mail.
Autoverkopers dragen ook een pak.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Weet ik niet eens meer. Maar ik wilde die persoon niet hierheen lokken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Naar het topic waar dat uit komt mag op geen enkele wijze verwezen worden Kaas.
Ik ben ook niet serieus wat het eerste deel betreft (het is niet conservatief en als het dat wel is is dat het in dit geval niet per se in negatieve zin)en het is inderdaad ook gevoeliger als een man hier sowieso iets over zegt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met conservatief te maken, maar (1) met dat ik het meisje gewoon een beetje in bescherming wil nemen tegen jongens die slimmer zijn dan zijn, en (2) dat het gewoon verstorend is in de les.
[..]
Eerder woman's privilege. Maar verder ben ik inderdaad bang dat je gelijk hebt.
Zie de discussie in POL-FBquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet ik niet eens meer. Maar ik wilde die persoon niet hierheen lokken.
True. En je vergeet GeenStijl nog.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dat heeft ze ook wel verdiend met haar verzet tegen de samenwerking met de fascisten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Deel deze afbeelding gerust.
Ik vraag me af of de maker van dit plaatje meer of minder geld van de overheid uitgekeerd krijgt over het hele leven dan mevrouw Ferrier.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen hebben nogal moeite met het concept arbeidsvoorwaarden. Bij voetballers zie je die vreemde dichotomie ook vaak.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Aan mensen die Comic Sans gebruiken moeten ze sowieso iedere vorm van overheidssubsidie stopzetten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de maker van dit plaatje meer of minder geld van de overheid uitgekeerd krijgt over het hele leven dan mevrouw Ferrier.
Daarnaast schnabbelt mevrouw er aardig op los. Die ontvangt dus lang niet het hele wachtgeld.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de maker van dit plaatje meer of minder geld van de overheid uitgekeerd krijgt over het hele leven dan mevrouw Ferrier.
Flauw dat je er hier wel op reageert terwijl je je eigen topic links laat liggen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat wordt ook een steeds groter probleem, die D66-rechters, zie ik![]()
Het heeft zich al naar België verspreid.
Slimme jongens hebben zo hun maniertjes om de vrouwelijke rondingen van hun klasgenoten te aanschouwen. Of ze op school haar assets in de strijd gooit of thuis voor de webcam.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met conservatief te maken, maar (1) met dat ik het meisje gewoon een beetje in bescherming wil nemen tegen jongens die slimmer zijn dan zijn, en (2) dat het gewoon verstorend is in de les.
De eerste 20% of 30% van je laatstverdiende ambtsloon mocht je geloof ik verdienen zonder dat het ten koste gaat van je wachtgeld.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarnaast schnabbelt mevrouw er aardig op los. Die ontvangt dus lang niet het hele wachtgeld.
330%, toe maar.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De eerste 20% of 330% van je laatstverdiende ambtsloon mocht je geloof ik verdienen zonder dat het ten koste gaat van je wachtgeld.
Na enige factchecking bleek er niet zoveel mis te zijn met de Oscarnominaties. Stond recentelijk een aardig stuk over in the Economist.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:10 schreef Kaas- het volgende:
Het gaat nu over white privilege in DWDD.
Zie edit. Best prima, die eerste 25-32k bijschnabbelen zonder dat ze je uitkering verlagen.quote:
Ook al weer een aardig tijdje geleden dat een blanke MVP was in de NBA.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Na enige factchecking bleek er niet zoveel mis te zijn met de Oscarnominaties. Stond recentelijk een aardig stuk over in the Economist.
Je uitkering van 71K per jaarquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zie edit. Best prima, die eerste 25-32k bijschnabbelen zonder dat ze je uitkering verlagen.
Is dat programma daar ook niet zo ongeveer de belichaming van?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:10 schreef Kaas- het volgende:
Het gaat nu over white privilege in DWDD.
Werken alleen maar witte mannen op die redactie.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Na enige factchecking bleek er niet zoveel mis te zijn met de Oscarnominaties. Stond recentelijk een aardig stuk over in the Economist.
Sylvana Simons mag soms aanschuiven als excuuspiet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is dat programma daar ook niet zo ongeveer de belichaming van?
De editor-in-chief is een vrouw in ieder geval.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Werken alleen maar witte mannen op die redactie.
Oh nee, het werkt anders: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wachtgeldquote:
En die dikke zangeres.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sylvana Simons mag soms aanschuiven als excuuspiet.
Mooi loontje.quote:
Wereldschokkend inzicht. Bedankt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:43 schreef Gutmensch het volgende:
Geld is pas niet meer op te krijgen als je per dag meer rente vangt dan het bedrag dat je uitgeeft.
Gelukkig heteroseksueel.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Werken alleen maar witte mannen op die redactie.
Heb je je Safari al gefixt en een nieuwe laderstekker aangevraagd bij Apple?quote:
Vermogensrendementsheffing en inflatie gooien roet in het eten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:43 schreef Gutmensch het volgende:
Geld is pas niet meer op te krijgen als je per dag meer rente vangt dan het bedrag dat je uitgeeft.
Gewoon 0,- uitgeven op een dag. Oneindige winst.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:43 schreef Gutmensch het volgende:
Beide niet. Kan ik dat eerste doen en is dat tweede nodig dan?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Heb je je Safari al gefixt en een nieuwe laderstekker aangevraagd bij Apple?
Kun jij al koken op je nieuwe gasfornuis?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Heb je je Safari al gefixt en een nieuwe laderstekker aangevraagd bij Apple?
Dat rekenen we voor het gemak ook maar onder uitgaven.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vermogensrendementsheffing en inflatie gooien roet in het eten.
Ja en misschien.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beide niet. Kan ik dat eerste doen en is dat tweede nodig dan?
Ja, sinds dinsdagquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun jij al koken op je nieuwe gasfornuis?
quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Oh het valt me nu pas op dat Safari het weer doet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja en misschien.
http://www.iculture.nl/sa(...)uggesties-oplossing/
http://www.apple.com/nl/support/ac-wallplug-adapter/
Inderdaad.quote:
Ik las wel iets over problemen met safari:quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beide niet. Kan ik dat eerste doen en is dat tweede nodig dan?
yep, dinsdag meteenquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah lekker. Heb je al biefstukjes gebakken?
Hmm lekker. Ben gek op mosterdsoep.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
yep, dinsdag meteen
Nu verwarm ik Groninger mosterdsoep van De Kleinste Soepfabriek.
Mosterdsoepquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm lekker. Ben gek op mosterdsoep.
Mja, "bunch of schoolchildren" zou waarschijnlijk prima zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:46 schreef Gutmensch het volgende:
Het is weinig respectvol in ieder geval.
Welk filmpje heb je gekeken? Ik liep nog langs het iffr toen je er waarschijnlijk net zat. Uurtje of 4-5. Kwam net van slagerij Ooteman aan de oude binnenweg.quote:
Problemski hotel.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welk filmpje heb je gekeken? Ik liep nog langs het iffr toen je er waarschijnlijk net zat. Uurtje of 4-5.
Was 't wat? Wel lekker actueel.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Problemski hotel.
Zaterdag ga ik er ook naar twee.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef GSbrder het volgende:
>110.000 posts op fok, daar heeft een mens toch geen tijd voor?
Had jij niet 1100 films bekeken?quote:
Eigenlijk niet. Heb vanmiddag wat uurtjes vrij genomen en ik ga er in totaal nog 4 kijken zaterdag 2, maandagavond 1 en zaterdagavond daarop weer 1. Dat is wel handig als je in de stad woont.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef GSbrder het volgende:
Zoveel films, daar heeft een mens toch geen tijd voor?
Ik vond hem wel indrukwekkend en gezien het thema inderdaad erg actueel.quote:
En als je een leuke oppas hebt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:07 schreef Tem het volgende:
Eigenlijk niet. Heb vanmiddag wat uurtjes vrij genomen en ik ga er in totaal nog 4 kijken zaterdag 2, maandagavond 1 en zaterdagavond daarop weer 1. Dat is wel handig als je in de stad woont.
Exact 1800 nu.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Had jij niet 1100 films bekeken?
Hehe.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond hem wel indrukwekkend en gezien het thema inderdaad erg actueel.
Volk was wel redelijk bejaard in PathéDus ik paste er goed tussen.
En het is geen cook-in theater.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, vriendin mag niet mee. Heeft het toch niet zo op die films.
Wat is dat, sectievoorzitter?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:10 schreef Friek_ het volgende:
Overigens is er binnenkort in mijn sectie het voorzitterschap vrij. Direct naar de macht!
Ook zo'n grapje waar je drie keer zo veel tijd mee kwijt bent dan je er uren voor krijgt.quote:
Ah, dus Friek neemt meer lestaken op zich.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ook zo'n grapje waar je drie keer zo veel tijd mee kwijt bent dan je er uren voor krijgt.
Dat zijn toch geen studentenprijzen daar.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welk filmpje heb je gekeken? Ik liep nog langs het iffr toen je er waarschijnlijk net zat. Uurtje of 4-5. Kwam net van slagerij Ooteman aan de oude binnenweg.
O M Gquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik zag net Hadise en Wesley Sneijder in dezelfde Turkse reclame.
Kaas is een rijke tata. Die erft nog eens een boerderij van twee miljoen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen studentenprijzen daar.
Özquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:09 schreef Friek_ het volgende:
Die klotevriendjes van Guido verspreiden zich steeds verder. Nu ook Zihni Özdil bij NRC.
Dacht dat je deze vent bedoelde:quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:46 schreef Gutmensch het volgende:
Oh nee, ik ben in de war met Özcan Akyol
Zanger Rinus?quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:17 schreef Kaas- het volgende:
Manon
Ik deel met jou mijn laatste bon bon
Welke categorie?quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:18 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb mij aangemeld voor Per Seconde Wijzer.Ben benieuwd, schijnt nog wel een tijdje te duren voordat ze je uitnodigen.
Wetenschap?quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:18 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb mij aangemeld voor Per Seconde Wijzer.Ben benieuwd, schijnt nog wel een tijdje te duren voordat ze je uitnodigen.
Zou zomaar een vraag kunnen zijn. Welke ziekte veroorzaakt virus x?quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gaat wel lekker met dat Zika-virus.
Vond ik ook. Tegenwoordig Tijd ligt mij ook wel, maar dan heb je er ook altijd wel een paar bij zitten waar ik echt niks van weet.quote:
Een vierde ronde zal het wel niet worden hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als Kowloon beroemd wordt ga ik tegen iedereen zeggen dat hij mijn beste vriend was op een internetforum.
Bij Kunst zou ik de eerste ronde nog niet eens doorkomen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vond ik ook. Tegenwoordig Tijd ligt mij ook wel, maar dan heb je er ook altijd wel een paar bij zitten waar ik echt niks van weet.
Zodra er een Westerling dood gaat is het ineens nieuws.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Jij zegt het.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra er een Westerling dood gaat is het ineens nieuws.
Dat schijnt ook de minst gespeelde categorie te zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bij Kunst zou ik de eerste ronde nog niet eens doorkomen.
Je gaat na de derde ronde cashen?quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een vierde ronde zal het wel niet worden hoor.
De Wit zat er toch al heel lang in?quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
Verloop is van alle tijden. Maar volgens het Parlementair Documentatie Centrum gaan Kamerleden steeds vaker weg om persoonlijke redenen. Op zeker moment kan de reistijd bezwaarlijk worden (Berndsen, D66), komt de farmaceutische industrie met een interessant aanbod (Schouw, D66), wordt het te vermoeiend (De Wit, SP), speelt het geweten op (Hilkens en Bonis, PvdA), lonken het burgemeesterschap (Oskam, CDA), het wethouderschap (Jansen, SP) of de gedeputeerde staten (De Rouwe en Van Hijum, CDA), struikel je over je eigen voeten (Verheijen, Leegte, VVD), is het beter voor de partij, (Van Ojik, GroenLinks), voor jezelf (Slob, ChristenUnie), voor iedereen (Huizing, VVD). En heel soms (Wassila Hachchi) is blijkbaar Hillary Clinton in het spel.
Leuk geschreven, uit De Volkskrant.
Je moet bij Kunst het meest de diepte in, ja. Sport is een beetje een twijfelgeval. Volgens mij is het niet heel moeilijk, maar je zult maar net je tafeltennissers niet kennen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:45 schreef 99.999 het volgende:
Is ook wel verdomde moeilijk om zo breed kennis van kunst te hebben. Dat lukt met veel andere categorieën wat eenvoudiger, dan kom je met flink wat algemene kennis vaak best ver.
Brede kennis van een smal gebied inderdaad. Wetenschap is misschien wel het breedst nu ik er over denk. Zit ook geografie en economie bij, naast de natuurwetenschappen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:45 schreef 99.999 het volgende:
Is ook wel verdomde moeilijk om zo breed kennis van kunst te hebben. Dat lukt met veel andere categorieën wat eenvoudiger, dan kom je met flink wat algemene kennis vaak best ver.
Zolang je alle Oost-Europese Regeringsleiders uit de jaren '90 kent moet het lukkenquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:48 schreef Reya het volgende:
Bij tegenwoordige tijd kunnen ook wel kutitems zitten.
Slimste Mens vind ik leuker ja. Maar dan moet je eerst BN'er worden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:52 schreef 99.999 het volgende:
Maar wel een vrij gedateerd programma, volgde het vroeger wel redelijk kan me nu weinig meer boeien eerlijk gezegd.
Die is wel aardig inderdaad. Maar per seconde is ook al zeker 20 jaar totaal niks veranderd, dat kan wat sleets wordenquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Slimste Mens vind ik leuker ja. Maar dan moet je eerst BN'er worden.
Ach, zo'n lange reeks heeft wel wat vind. Op de BBC heb je de University Challenge, dat loopt al meer dan 50 jaar op hetzelfde format. Ook wel een leuke quiz vind ik, maar misschien wel wat saai voor tegenwoordig.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die is wel aardig inderdaad. Maar per seconde is ook al zeker 20 jaar totaal niks veranderd, dat kan wat sleets worden
Dat zal ook nog wel aan de orde komen in de X-files.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wilde ik net zwanger worden en daarheen op vakantie gaan. Heb ik weer.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gewoon de gok nemen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wilde ik net zwanger worden en daarheen op vakantie gaan. Heb ik weer.
Dat komt omdat je niks weet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:25 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind televisiespelletjesshows een beetje stom.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ach, zo'n lange reeks heeft wel wat vind. Op de BBC heb je de University Challenge, dat loopt al meer dan 50 jaar op hetzelfde format. Ook wel een leuke quiz vind ik, maar misschien wel wat saai voor tegenwoordig.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet..quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:35 schreef Kaas- het volgende:
Dit is wat ik vandaag heb meegemaakt. Dat en ik lachte om een grapje van m'n baas die ik niet zo lollig vond.
Dat je klappen tegen je stomme hoofd nodig hebt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet..
"Die je klappen" bedoel je zeker?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat je klappen tegen je stomme hoofd nodig hebt.
Mimi mimi mimimi mimi?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
"Die je klappen" bedoel je zeker?
Tokkies gonna tok.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:35 schreef Kaas- het volgende:
Ik zat vanmiddag broodjes te eten op een bankje aan de Westersingel, dicht tegen het Eendrachtsplein aan. Kwakende eendjes en zo. Helemaal mooi. Aan de overkant reed over de Mauritsweg een vuilniswagen. Die ging zo traag dat de auto's erachter stapvoets richting CS reden. Was allemaal niet zo'n probleem, maar toen kwam er een of andere afgeragde auto achter waarvan de bestuurder een volle minuut lang z'n hand niet van de nogal luide toeter afhaalde. Weg rust. Mensen een beetje kijken en lachen en zo. "Wat een opgefokte idioot". Maar meneer werd nog gekker. Hij wachte keer op keer tot de auto voor hem een meter of 15 vooruit was gegaan om dan telkens vanaf de handrem met piepende en rokende banden tot heel dicht naar de auto ervoor te scheuren om dan net op tijd te remmen en weer hard te toeteren. Toen de auto uit zicht verdween kon ik nog een tijd lang horen hoe de bestuurder van die auto er op een gegeven moment ook "hoer", "kankerlijers" en weet ik wat allemaal bij begon te schreeuwen. Of eerder te krijsen, tot het hysterische aan toe. Wel vervelend voor die auto voor hem, als daar een gezinnetje in zat zullen die mensen wel geschrokken zijn. Misschien is het later nog een handgemeen geworden?
Dit is wat ik vandaag heb meegemaakt. Dat en ik lachte om een grapje van m'n baas die ik niet zo lollig vond.
Hertenstoofpotjes vullen niet, heb ik je toch gezegd.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog steeds honger he.
Was gelukkig maar 18 euro, 3 euro per klein hapje. Studentenprijzen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hertenstoofpotjes vullen niet, heb ik je toch gezegd.
Ik eet voortaan wel gewoon thuis en dan mag jij ergens een whopper naar binnen gaan werken, goed?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was gelukkig maar 18 euro, 3 euro per klein hapje. Studentenprijzen.
Onbeperkt kipsate voor 11 euro bij Sijf, met echt hele goede bieren ipv zo'n ranzige Porter uit Estland.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik eet voortaan wel gewoon thuis en dan mag jij ergens een whopper naar binnen gaan werken, goed?
En wie bestelde die Porter?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Onbeperkt kipsate voor 11 euro bij Sijf, met echt hele goede bieren ipv zo'n ranzige Porter uit Estland.
Ze hadden slechts drie enorm overpriced biertjes op de kaart en ik hoopte dat de tweede keuze beter zou zijn dan die zure eerste. Die was niet vies ofzo, maar ook al typisch zo'n gevalletje he godverdomme nou vooruit het kost je zes euro dus laat ik er het beste van maken. Je hebt me echt zooo verkeerd ingeschat me daarheen te brengen.quote:
Puur voor jouw plezier was ik wel meteen aan de bitterballen gegaan Kaas.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze hadden slechts drie enorm overpriced biertjes op de kaart en ik hoopte dat de tweede keuze beter zou zijn dan die zure eerste. Die was niet vies ofzo, maar ook al typisch zo'n gevalletje he godverdomme nou vooruit het kost je zes euro dus laat ik er het beste van maken. Je hebt me echt zooo verkeerd ingeschat me daarheen te brengen.
Dat is tenminste echt voedsel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Puur voor jouw plezier was ik wel meteen aan de bitterballen gegaan Kaas.
Rapporten nakijken?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:27 schreef GSbrder het volgende:
Tijd voor een trainingsbroekentax:
[ afbeelding ]
Als ik het goed versta, zegt hij dat dat tegen hem gezegd is.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:37 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.demorgen.be/bu(...)verdrinken-b130f751/
Belgique.
Uiteraard. Dit is gewoon een proefballonnetje. Voordat het echt gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik het goed versta, zegt hij dat dat tegen hem gezegd is.
Nah, ik kan niet geloven dat men het zover laat komen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Uiteraard. Dit is gewoon een proefballonnetje. Voordat het echt gaat gebeuren.
Twitter reacties + Facebook icoon is ook een plusje voor de stagiair.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:31 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Mooi programma ook, dat ze dit graag willen delen met de rest van de kijkers.
Is cultuur.quote:
Hij vertolkt de mening van een groot deel van het electoraat. Wat dat betreft lijkt de Belgische democratie wel geslaagd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:37 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.demorgen.be/bu(...)verdrinken-b130f751/
Belgique.
Wat voor cultuur.quote:
Zonde. Albanezen zijn juist harde werkers en hebben geen enkele angst.quote:Illegale Albanezen in Nederland kunnen voortaan groepsgewijs met overheidsvluchten uitgezet worden. Dat hebben Nederland en Albanië afgesproken tijdens een werkbezoek van de Dienst Terugkeer en Vertrek (DT&V) aan de Albanese hoofdstad Tirana.
Telt niet, het plattelandsleven vergt nul discipline om vroeg te ontwaken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat voor cultuur.
Opa en oma stonden als boer elke dag rond 4-5 op en later in Nederland loonslaaf geweest tot aan hun pensioen.
Daarom ben jij ook zo succesvol.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat voor cultuur.
Opa en oma stonden als boer elke dag rond 4-5 op en later in Nederland loonslaaf geweest tot aan hun pensioen.
Daar zitten ook bepaalde nadelige kanten aan, weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zonde. Albanezen zijn juist harde werkers en hebben geen enkele angst.
Zal wel een proefballonnetje van de PvdD zijn. Albanezen staan in slachthuizen koeien af te knallen, dat wil Thieme niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zonde. Albanezen zijn juist harde werkers en hebben geen enkele angst.
Oftewel ze hebben een baan. Hulde voor deze immigranten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zal wel een proefballonnetje van de PvdD zijn. Albanezen staan in slachthuizen koeien af te knallen, dat wil Thieme niet.
Straks stemmen ze nog VVD, dat wil men voorkomen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oftewel ze hebben een baan. Hulde voor deze immigranten.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:56 schreef GSbrder het volgende:
Topprogramma was dit:
http://www.upcoming.nl/m/(...)het-nog-nooit-gedaan
quote:Macy's moeder laat 'm op z'n gemak voelen met een "Nou, welkom in Nederland."
Prachtig format.quote:
Paar honderd euro en ze zeggen alles wat je wil.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:04 schreef KoosVogels het volgende:
Goed programma, inderdaad. Altijd mooi, mensen die zichzelf te kakken laten zetten op tv.
Alsof ik weet wat een docent op een middelbare school doet wanneer hij geen lesuren heeft. In mijn beleving is lesgeven makkelijk, want de lessen waren ook makkelijk. Waterdichte gevolgtrekking.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom zou je rapporten gaan nakijken, bureaucraat?
De mening van het volk over docenten en onderwijs - altijd fijn om te horen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof ik weet wat een docent op een middelbare school doet wanneer hij geen lesuren heeft. In mijn beleving is lesgeven makkelijk, want de lessen waren ook makkelijk. Waterdichte gevolgtrekking.
Docenten worden onderbetaald, wat ik je brom.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De mening van het volk over docenten en onderwijs - altijd fijn om te horen.
Beste is dan wanneer ze van dezelfde partij zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
Mooie taferelen weer, gisteren in de raadszaal.
Wethouder biedt publiekelijk z'n excuses aan en een raadslid loopt te mompelen 'beetje te laat, beetje te laat, beetje laat'. Zo luid dat de hele zaal hem kon horen.
Raadsleden
Stel luie flikkers, die docenten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Op zwarte vmbo-scholen lijkt me dat inderdaad geen overbodige luxe.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:20 schreef Heilwasser het volgende:
Ze zouden gevarengeld moeten krijgen, op bepaalde scholen.
True, maar desalniettemin.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Telt niet, het plattelandsleven vergt nul discipline om vroeg te ontwaken.
Dat is zeldzaam, inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Maar wat er de afgelopen dagen in Midden-Delfland is gebeurd. Dat is onbeschrijfelijk.
Een gemeenschap die in de bres springt voor de burgemeester.
Nooit van gehoord.quote:
Niet over uzelf in de derde persoon praten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is zeldzaam, inderdaad.
In mijn woonplaats vroeg een doorgesnoven Tokkie laatste aan onze burgervader wie hij wel niet dacht wie hij was.
Tegen die tijd is het een Berlijns dictaat. En heet het gewoon een bevel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ooit zal een Brussels dictaat die weg weer sluiten.
Jaja, en dan menen sommige mensen dat gemeentepolitiek een suffig karakter heeft. Ze zouden eens moeten weten!!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
Mooie taferelen weer, gisteren in de raadszaal.
Wethouder biedt publiekelijk z'n excuses aan en een raadslid loopt te mompelen 'beetje te laat, beetje te laat, beetje laat'. Zo luid dat de hele zaal hem kon horen.
Raadsleden
Ik ben dol op de kneuterigheid van gemeentepolitiek.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jaja, en dan menen sommige mensen dat gemeentepolitiek een suffig karakter heeft. Ze zouden eens moeten weten!!
Dan heb je geluk. Sommige gemeenteraden blijven tot in de nachtelijke uren doorzeiken over irrelevante zaken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben dol op de kneuterigheid van gemeentepolitiek.
Bovendien duren de vergaderingen een stuk korter dan die in de Tweede Kamer.
Ik heb nu drie verschillende gemeenten onder mijn hoede gehad en de vergaderingen worden telkens korter.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dan heb je geluk. Sommige gemeenteraden blijven tot in de nachtelijke uren doorzeiken over irrelevante zaken.
Hulde.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het een Berlijns dictaat. En heet het gewoon een bevel.
De bankjes voor het publiek zitten bij ons ook echt beroerd na een paar uur. De pers heeft nog fatsoenlijke stoelen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb nu drie verschillende gemeenten onder mijn hoede gehad en de vergaderingen worden telkens korter.
In mijn eerste jaar heb ik inderdaad wel eens tot ver na middernacht in zo'n klote raadszaal gezeten.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De bankjes voor het publiek zitten bij ons ook echt beroerd na een paar uur. De pers heeft nog fatsoenlijke stoelen.
Ik gok dat ze hier volgende week wel tot pakweg middernacht nodig gaan hebben. Een raadsvergadering puur gewijd aan de komst van het azc
Daaaaaaaaaaaaar moet een piemel in!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De bankjes voor het publiek zitten bij ons ook echt beroerd na een paar uur. De pers heeft nog fatsoenlijke stoelen.
Ik gok dat ze hier volgende week wel tot pakweg middernacht nodig gaan hebben. Een raadsvergadering puur gewijd aan de komst van het azc
Wij hebben gewoon een stoel met zo'n klaptafeltje. Zwaar kut.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lekker voor je rug ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een stoel met zo'n klaptafeltje. Zwaar kut.
Interesse moet je veinzen, beste Friek_.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:54 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb laatst ook zo'n vergadering bijgewoond. Tot nu toe kan de lokale politiek me niet enorm hard boeien.
Correct. Dat is natuurlijk noodzakelijk voor een baantje als raadslid later.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:58 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Interesse moet je veinzen, beste Friek_.
Als je er niet voor betaald wordt, lijkt het mij ook een stuk minder.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:54 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb laatst ook zo'n vergadering bijgewoond. Tot nu toe kan de lokale politiek me niet enorm hard boeien.
In het übercriminele Tilburg lijkt me dat juist wel weer lachen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:54 schreef Friek_ het volgende:
Meer tijd voor de aansluitende borrel, derhalve.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben dol op de kneuterigheid van gemeentepolitiek.
Bovendien duren de vergaderingen een stuk korter dan die in de Tweede Kamer.
En 'medeleven' met de normale burger, dat is essentieel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Correct. Dat is natuurlijk noodzakelijk voor een baantje als raadslid later.
'Een luisterend oor.'quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:01 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
En 'medeleven' met de normale burger, dat is essentieel.
"Bouwen en benoemen".quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:01 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
En 'medeleven' met de normale burger, dat is essentieel.
U snapt het.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Meer tijd voor de aansluitende borrel, derhalve.
Problemen benoemen is belangrijk inderdaad. Geen doofpotten, geen achterkamertjes, gewoon direct zeggen dat de buitenlanders schuld hebben.quote:
Topidee weer, Avigdor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Problemen benoemen is belangrijk inderdaad. Geen doofpotten, geen achterkamertjes, gewoon direct zeggen dat de buitenlanders schuld hebben.
In uw geval werkt dat natuurlijk niet, godse allochtoon.quote:
"Het is mijn eigen schuld". Wel een originele houding in de politieke wereld.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
In uw geval werkt dat natuurlijk niet, godse allochtoon.
In Zimbabwe denkt men daar anders over.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:15 schreef Reya het volgende:
Verder geldt natuurlijk dat als je blond haar en blauwe ogen hebt, niemand je als een "buitenlander" ziet.
In Rotterdam val ik niet uit de toon gelukkig. Nergens eigenlijk, behalve in de provincie waar ik toch niet kom.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:15 schreef Reya het volgende:
Verder geldt natuurlijk dat als je blond haar en blauwe ogen hebt, niemand je als een "buitenlander" ziet.
Het volk mag immers jouw salaris betalen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het zich beperkt tot lokale tokkies met interpunctie- en spatieproblemen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaar moet een piemel in!
Verwacht je de Volksunie?
Scheefliggende stoeptegelsquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:03 schreef Friek_ het volgende:
Vooral dat eindeloze gezever over de meest zinloze of nietszeggende details - dat is wellicht nog het ergst.
Gebeurt aan de lopende band.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:49 schreef Kaas- het volgende:
NWS / Belgische minister zei: 'Drijf vluchtelingen terug in zee'
De meeste mensen vinden die uitspraak wel prima. Meest shockerende topic dat ik tot nu ooit in NWS zag. Openlijke doodsverwensingen. Bah.
Dat verbaast me niet echt, eigenlijk; veel mensen vinden het wel prima dat vluchtelingen verdrinken. Zolang hun eigen leventje maar niet verstoord wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:49 schreef Kaas- het volgende:
De meeste mensen vinden die uitspraak wel prima. Meest shockerende topic dat ik tot nu ooit in NWS zag. Openlijke doodsverwensingen. Bah.
Ik sla maar even over geloof ikquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:49 schreef Kaas- het volgende:
Debielen gonna debiel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:49 schreef Kaas- het volgende:
Want we hebben het zelf al zo slecht hierquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet echt, eigenlijk; veel mensen vinden het wel prima dat vluchtelingen verdrinken. Zolang hun eigen leventje maar niet verstoord wordt.
Nog nooit eerder gezien dat mensen het prima vonden dat Irak of Afghanistan werd gebombardeerd als er burgerslachtoffers vielen?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:49 schreef Kaas- het volgende:
We hebben hier voedselbanken en ouderen in luiers. Apenland Nederland, aldus een hoop arbeiders.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Want we hebben het zelf al zo slecht hier
Wat een enorm asociale tokkies zijn dar zeg.
Ja dan kan je inderdaad maar beter verdrinkenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We hebben hier voedselbanken en ouderen in luiers. Apenland Nederland, aldus een hoop arbeiders.
Verdrinken in het zompige moeras van de vaderlandse bureaucratie.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja dan kan je inderdaad maar beter verdrinken
GSoedpraterquote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog nooit eerder gezien dat mensen het prima vonden dat Irak of Afghanistan werd gebombardeerd als er burgerslachtoffers vielen?
Mooie is ook dat zo'n Elfletterig eventjes genuanceerd uit de hoek komt door te stellen dat mensen terug in zee drijven toch wel 'verkeerd' is.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:49 schreef Kaas- het volgende:
Kaasdaffi.quote:
Pak hem aan, die klaploper.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vooral gaan trollen in een topic waarin het al normaal lijkt voor de onderlaag van dit land om mensen dood te wensen. Kom op waht.
Commentaar op het bejubelen van moord en racisme is nu eenmaal totaal ongewenst.quote:
Matigjes.quote:
Dat verlichte intellectuelen als GS en ikzelf moderator zijn bewijst het tegendeel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:14 schreef 99.999 het volgende:
Ergens ook wel een trieste constatering dat de meest weerzinwekkende ellende geen enkel probleem blijkt hier en dat gezond verstand zoveel mogelijk wordt geweerd.
Deportaties op basis van geloof zijn echter wel prima volgens meneer. Ziek menneke is het.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooie is ook dat zo'n Elfletterig eventjes genuanceerd uit de hoek komt door te stellen dat mensen terug in zee drijven toch wel 'verkeerd' is.
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat verlichte intellectuelen als GS en ikzelf moderator zijn bewijst het tegendeel.
Nee nee, dat noemen we 'niet-policor'. Wel bij de les blijven.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deportaties op basis van geloof zijn echter wel prima volgens meneer. Ziek menneke is het.
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat als je beef met Elfletterig hebt, je het dan ook met hem uitvecht.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deportaties op basis van geloof zijn echter wel prima volgens meneer. Ziek menneke is het.
FOK! is een bastion van rede en rationaliteit tussen het geschreeuw van Joop, GeenStijl en nujij.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat verlichte intellectuelen als GS en ikzelf moderator zijn bewijst het tegendeel.
Allicht wat aangeschoten en dan zijn de lippen wat losser. Maar zo'n minister zou beter moeten weten.quote:
Nee, dat is totaal niet de bedoeling gezien het verleden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat als je beef met Elfletterig hebt, je het dan ook met hem uitvecht.
Britse vluchtelingen?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:18 schreef Kowloon het volgende:
Ondertussen 18 kilometer ten westen van Texel, een reddingsactie vanwege een mogelijk gezonken schip. En het is windkracht 8.Mooie job lijkt mij dat toch.
Hier zuur gaan lopen doen is ook maar zo'n matige optie.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, dat is totaal niet de bedoeling gezien het verleden.
Nou en.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:19 schreef Friek_ het volgende:
Mijn Bosch wasmachine is geďnstalleerd.
Net als de leerlingen in je klas, zeker.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb een maand niet kunnen wassen, oetlul.
Nou nou, onmenselijk, hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb een maand niet kunnen wassen, oetlul.
Tja.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Hier zuur gaan lopen doen is ook maar zo'n matige optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |