Nee ik verwacht de andere kant op. Dit soort dingen komen en gaan in golfbewegingen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:05 schreef Kaas- het volgende:
Zouden dergelijke trends nog lang doorzetten? Dat mbo-meisjes over twintig jaar met blote borsten in het klaslokaal zitten?
Ja.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:08 schreef Kaas- het volgende:
Maar beschrijf de kleding dan eens Janneke?
Het gebrek aan kleding is juist het probleem. Hoe moet Janneke dat nu beschrijven.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:08 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:08 schreef Kaas- het volgende:
quote:
Tussen je tieten?quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:10 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, laat ik het zo zeggen. Als er in mijn lokaal met propjes gegooid was, dan weet ik wel waar ze heen gegaan waren.
Niet de mijne. Lees anders de voorgaande posts even.quote:
Oh, vmbo-meisjes.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet de mijne. Lees anders de voorgaande posts even.
Conciërge klappen verkopen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:16 schreef Heilwasser het volgende:
Straks natuurlijk de moeder naar school. Hoe durf je kledingadvies te geven.
Als de moeder dan in boerka verschijnt zou dat wel even een brainfart opleveren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:16 schreef Heilwasser het volgende:
Pubers zetten zich toch altijd af tegen pa en maquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als de moeder dan in boerka verschijnt zou dat wel even een brainfart opleveren.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:16 schreef Heilwasser het volgende:
quote:Belgische D66-rechters![]()
Dat wordt ook een steeds groter probleem, die D66-rechters, zie ikquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:24 schreef Kaas- het volgende:
Het volgende bericht las ik zojuist in NWS en vond ik wel een sterke post:
[..]
Dat lijkt me wel een zwaar intern conflict: je wil geen straffen opleggen maar je wil ook onderwijzers helpen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:35 schreef Janneke141 het volgende:
Ik vraag me wel af of de rechter die de overwerk-claim van die docente heeft afgewezen ook van D66 was.
Homonormatieve post, dit.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel conservatief hoor van Janneke, maar ook wel White privilege.
Mocht ik leraar worden en ik zeg tegen een dame dat ze wat meer kleren aan mag doen, sta ik dezelfde avond in het AD en de Telegraaf en de volgende dag krijg ik de bons.
En terecht natuurlijk. Het moest maar eens afgelopen zijn met al die homo's die ongestraft kledingadvies denken te moeten geven.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Mocht ik leraar worden en ik zeg tegen een dame dat ze wat meer kleren aan mag doen, sta ik dezelfde avond in het AD en de Telegraaf en de volgende dag krijg ik de bons.
Naar het topic waar dat uit komt mag op geen enkele wijze verwezen worden Kaas.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:24 schreef Kaas- het volgende:
Het volgende bericht las ik zojuist in NWS en vond ik wel een sterke post:
[..]
Heeft niet zoveel met conservatief te maken, maar (1) met dat ik het meisje gewoon een beetje in bescherming wil nemen tegen jongens die slimmer zijn dan zijn, en (2) dat het gewoon verstorend is in de les.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel conservatief hoor van Janneke,
Eerder woman's privilege. Maar verder ben ik inderdaad bang dat je gelijk hebt.quote:maar ook wel White privilege.
Je kent je plaats, hulde.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dan hadden ze eenvoudig de claim toe kunnen wijzen. Maar helaas voor die docente kreeg de school gelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een zwaar intern conflict: je wil geen straffen opleggen maar je wil ook onderwijzers helpen.
Is dit ook alweer kledingkritiek?quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Iemand in driedelig pak naast me in de metro leest de Daily Mail.
Autoverkopers dragen ook een pak.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Weet ik niet eens meer. Maar ik wilde die persoon niet hierheen lokken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Naar het topic waar dat uit komt mag op geen enkele wijze verwezen worden Kaas.
Ik ben ook niet serieus wat het eerste deel betreft (het is niet conservatief en als het dat wel is is dat het in dit geval niet per se in negatieve zin)en het is inderdaad ook gevoeliger als een man hier sowieso iets over zegt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met conservatief te maken, maar (1) met dat ik het meisje gewoon een beetje in bescherming wil nemen tegen jongens die slimmer zijn dan zijn, en (2) dat het gewoon verstorend is in de les.
[..]
Eerder woman's privilege. Maar verder ben ik inderdaad bang dat je gelijk hebt.
Zie de discussie in POL-FBquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet ik niet eens meer. Maar ik wilde die persoon niet hierheen lokken.
True. En je vergeet GeenStijl nog.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dat heeft ze ook wel verdiend met haar verzet tegen de samenwerking met de fascisten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Deel deze afbeelding gerust.
Ik vraag me af of de maker van dit plaatje meer of minder geld van de overheid uitgekeerd krijgt over het hele leven dan mevrouw Ferrier.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen hebben nogal moeite met het concept arbeidsvoorwaarden. Bij voetballers zie je die vreemde dichotomie ook vaak.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Aan mensen die Comic Sans gebruiken moeten ze sowieso iedere vorm van overheidssubsidie stopzetten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de maker van dit plaatje meer of minder geld van de overheid uitgekeerd krijgt over het hele leven dan mevrouw Ferrier.
Daarnaast schnabbelt mevrouw er aardig op los. Die ontvangt dus lang niet het hele wachtgeld.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de maker van dit plaatje meer of minder geld van de overheid uitgekeerd krijgt over het hele leven dan mevrouw Ferrier.
Flauw dat je er hier wel op reageert terwijl je je eigen topic links laat liggen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat wordt ook een steeds groter probleem, die D66-rechters, zie ik![]()
Het heeft zich al naar België verspreid.
Slimme jongens hebben zo hun maniertjes om de vrouwelijke rondingen van hun klasgenoten te aanschouwen. Of ze op school haar assets in de strijd gooit of thuis voor de webcam.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met conservatief te maken, maar (1) met dat ik het meisje gewoon een beetje in bescherming wil nemen tegen jongens die slimmer zijn dan zijn, en (2) dat het gewoon verstorend is in de les.
De eerste 20% of 30% van je laatstverdiende ambtsloon mocht je geloof ik verdienen zonder dat het ten koste gaat van je wachtgeld.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarnaast schnabbelt mevrouw er aardig op los. Die ontvangt dus lang niet het hele wachtgeld.
330%, toe maar.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De eerste 20% of 330% van je laatstverdiende ambtsloon mocht je geloof ik verdienen zonder dat het ten koste gaat van je wachtgeld.
Na enige factchecking bleek er niet zoveel mis te zijn met de Oscarnominaties. Stond recentelijk een aardig stuk over in the Economist.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:10 schreef Kaas- het volgende:
Het gaat nu over white privilege in DWDD.
Zie edit. Best prima, die eerste 25-32k bijschnabbelen zonder dat ze je uitkering verlagen.quote:
Ook al weer een aardig tijdje geleden dat een blanke MVP was in de NBA.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Na enige factchecking bleek er niet zoveel mis te zijn met de Oscarnominaties. Stond recentelijk een aardig stuk over in the Economist.
Je uitkering van 71K per jaarquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zie edit. Best prima, die eerste 25-32k bijschnabbelen zonder dat ze je uitkering verlagen.
Is dat programma daar ook niet zo ongeveer de belichaming van?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:10 schreef Kaas- het volgende:
Het gaat nu over white privilege in DWDD.
Werken alleen maar witte mannen op die redactie.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Na enige factchecking bleek er niet zoveel mis te zijn met de Oscarnominaties. Stond recentelijk een aardig stuk over in the Economist.
Sylvana Simons mag soms aanschuiven als excuuspiet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is dat programma daar ook niet zo ongeveer de belichaming van?
De editor-in-chief is een vrouw in ieder geval.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Werken alleen maar witte mannen op die redactie.
Oh nee, het werkt anders: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wachtgeldquote:
En die dikke zangeres.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sylvana Simons mag soms aanschuiven als excuuspiet.
Mooi loontje.quote:
Wereldschokkend inzicht. Bedankt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:43 schreef Gutmensch het volgende:
Geld is pas niet meer op te krijgen als je per dag meer rente vangt dan het bedrag dat je uitgeeft.
Gelukkig heteroseksueel.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Werken alleen maar witte mannen op die redactie.
Heb je je Safari al gefixt en een nieuwe laderstekker aangevraagd bij Apple?quote:
Vermogensrendementsheffing en inflatie gooien roet in het eten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:43 schreef Gutmensch het volgende:
Geld is pas niet meer op te krijgen als je per dag meer rente vangt dan het bedrag dat je uitgeeft.
Gewoon 0,- uitgeven op een dag. Oneindige winst.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:43 schreef Gutmensch het volgende:
Beide niet. Kan ik dat eerste doen en is dat tweede nodig dan?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Heb je je Safari al gefixt en een nieuwe laderstekker aangevraagd bij Apple?
Kun jij al koken op je nieuwe gasfornuis?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Heb je je Safari al gefixt en een nieuwe laderstekker aangevraagd bij Apple?
Dat rekenen we voor het gemak ook maar onder uitgaven.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vermogensrendementsheffing en inflatie gooien roet in het eten.
Ja en misschien.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beide niet. Kan ik dat eerste doen en is dat tweede nodig dan?
Ja, sinds dinsdagquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun jij al koken op je nieuwe gasfornuis?
quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Oh het valt me nu pas op dat Safari het weer doet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja en misschien.
http://www.iculture.nl/sa(...)uggesties-oplossing/
http://www.apple.com/nl/support/ac-wallplug-adapter/
Inderdaad.quote:
Ik las wel iets over problemen met safari:quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beide niet. Kan ik dat eerste doen en is dat tweede nodig dan?
yep, dinsdag meteenquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah lekker. Heb je al biefstukjes gebakken?
Hmm lekker. Ben gek op mosterdsoep.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
yep, dinsdag meteen
Nu verwarm ik Groninger mosterdsoep van De Kleinste Soepfabriek.
Mosterdsoepquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm lekker. Ben gek op mosterdsoep.
Mja, "bunch of schoolchildren" zou waarschijnlijk prima zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:46 schreef Gutmensch het volgende:
Het is weinig respectvol in ieder geval.
Welk filmpje heb je gekeken? Ik liep nog langs het iffr toen je er waarschijnlijk net zat. Uurtje of 4-5. Kwam net van slagerij Ooteman aan de oude binnenweg.quote:
Problemski hotel.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welk filmpje heb je gekeken? Ik liep nog langs het iffr toen je er waarschijnlijk net zat. Uurtje of 4-5.
Was 't wat? Wel lekker actueel.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Problemski hotel.
Zaterdag ga ik er ook naar twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |