SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverdomme wat een fijne training was dat!!!!!!!!!!!
3.2km speed training gedaan, en het was (en is!!!!! ) pijnvrij. Ik kan wel janken van blijdschapzeker als ik naar mijn segment snelheden keek: voor mijn gevoel ging ik rustig, maar zat op de 4.50min/km op de 200m stukken die snel moesten. Hoezee.
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
3.2km speed training gedaan, en het was (en is!!!!! ) pijnvrij. Ik kan wel janken van blijdschapzeker als ik naar mijn segment snelheden keek: voor mijn gevoel ging ik rustig, maar zat op de 4.50min/km op de 200m stukken die snel moesten. Hoezee.
![]()
Goed nieuws!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lekker MoBlo!quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Oh ja segmentjes, kijken of ik er vandaag weer een kan terugpakken...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Jeujjjj!!!quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
fijn zeg
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Geen idee. Ik heb hem niet om als ik op de bank zit. Ik loop er vanavond mee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
@mosselmossel en GotC: Mijn klok geeft een schommelende hartslag van 70-75 aan... terwijl het ding naast me op de bank ligt.
Doet ie dat bij jullie ook?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooiquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
Er is niets fijner dan na een (lange) periode blessures eindelijk zonder pijn te kunnen lopen.
Hoewel... Een intervaltraining van 5x1000m op 15km/HM tempo, met slechts 60 seconden pauze, op een natte baan met belachelijk veel wind, en dat dan 2 keer, is ook erg lekker.
Achteraf dan. Tijdens het lopen heb ik mijn trainer meerdere malen hartgrondig vervloekt![]()
Ik heb gisteren dus het Strava segment gelopen als (hoofd)onderdeel van de training.
Zoals gezegd niet volle bak, ook de andere lopers die zondag hadden gelopen deden het rustig aan. Er is dus nog geen toptijd neergezet. Als ik zin heb, loop ik hem later misschien nog wel een keer zo snel mogelijk.
Nu gingen de 5,15 km in 27.42, oftewel in 5.21/km. En we hebben zelfs nog heel even stil gestaan om de route te checken op een punt waar we niet zeker waren.
De training was verder ook leuk, alleen zijn we vier lopers kwijt geraakt onderweg.![]()
Die hadden hun eigen route bedacht. Gelukkig liepen ze in twee tweetallen en is iedereen weer veilig terug gekeerd op het startpunt. Dat is het nadeel van een redelijk groot niveauverschil in een loopgroep, je bent elkaar zo uit het oog verloren op een route met veel bochten.![]()
Lekker McTwente. Klinkt als een goed compromis![]()
En fijn Mo!
Omdat hier het snot overal uitkomt, mijn stem ver te zoeken is en ik nog steeds geen meter loop, schreef ik maar een stukje over de fundamenten van onze hardloopcultuur: de oude bazen! Muv wat schoonheidsfoutjes: http://www.prorun.nl/borntorun/columns/hulde-aan-de-oude-bazen/![]()
Tof!quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:51 schreef Quoi het volgende:
En fijn Mo!
Omdat hier het snot overal uitkomt, mijn stem ver te zoeken is en ik nog steeds geen meter loop, schreef ik maar een stukje over de fundamenten van onze hardloopcultuur: de oude bazen! Muv wat schoonheidsfoutjes: http://www.prorun.nl/borntorun/columns/hulde-aan-de-oude-bazen/F means you're fucked![]()
Heb mezelf ook maar eens aangemeld voor een hardloop klasje bij mijn sportschool. Merk dat als ik alleen loop vaak te hard en te ver ging als beginner met goede conditie door het wielrennen, maar dat toch te zwaar voor de pezen enzo Is. Klasje helpt me wat temperen, en wat meer vastheid in de routine te brengen. Vanavond weer, heb er zin in, nooit gedacht dat ik rennen ooit leuk zou gaan vinden.![]()
Ik ben ook met zo'n klasje begonnen en ik vond dat heel motiverendquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:15 schreef ramonlambal het volgende:
Heb mezelf ook maar eens aangemeld voor een hardloop klasje bij mijn sportschool. Merk dat als ik alleen loop vaak te hard en te ver ging als beginner met goede conditie door het wielrennen, maar dat toch te zwaar voor de pezen enzo Is. Klasje helpt me wat temperen, en wat meer vastheid in de routine te brengen. Vanavond weer, heb er zin in, nooit gedacht dat ik rennen ooit leuk zou gaan vinden.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Heel herkenbaarquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:51 schreef Quoi het volgende:
Omdat hier het snot overal uitkomt, mijn stem ver te zoeken is en ik nog steeds geen meter loop, schreef ik maar een stukje over de fundamenten van onze hardloopcultuur: de oude bazen! Muv wat schoonheidsfoutjes: http://www.prorun.nl/borntorun/columns/hulde-aan-de-oude-bazen/
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik ben een schema aan het maken voor een marathon. Ik wil met name op hartslag trainen, af en toe een 30+ voor het mentale gedeelte én een stuk krachttraining (onderstel en core).
Ik wil altijd een dag rust tussen looptrainingen, maar denken jullie dat je op zo'n dag dan krachttraining kunt doen? Of is dat niet verstandig?![]()
Ik voel me aangesprokenquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:51 schreef Quoi het volgende:
Omdat hier het snot overal uitkomt, mijn stem ver te zoeken is en ik nog steeds geen meter loop, schreef ik maar een stukje over de fundamenten van onze hardloopcultuur: de oude bazen! Muv wat schoonheidsfoutjes: http://www.prorun.nl/borntorun/columns/hulde-aan-de-oude-bazen/![]()
![]()
Ik zou een krachttraining na een rustige/korte looptraining doen, maar ook wel echte rustdagen inplannen om van de lange duurlopen te herstellen. En dan bij krachttraining vooral richten op core, rug en buikspieren en bovenlichaam, benen niet al te zwaar trainen, vooral richten op verbeteren van kleine balansspiertjes in de enkels, knieen etc.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:29 schreef Ciscus het volgende:
Ik ben een schema aan het maken voor een marathon. Ik wil met name op hartslag trainen, af en toe een 30+ voor het mentale gedeelte én een stuk krachttraining (onderstel en core).
Ik wil altijd een dag rust tussen looptrainingen, maar denken jullie dat je op zo'n dag dan krachttraining kunt doen? Of is dat niet verstandig?
Dus bijv. zoiets:
Ma: rust
Di: Korte duurloop
Wo: Kracht
Do: interval
Vr: kracht
Za: lange duurloop
Zo: herstelloopje
Is dat ongeveer wat je bedoelt?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik wilde vandaag weer gaan hardlopen maar heel af en toe voel ik mijn enkel toch nog een beetje, dus ik neem het risico nog niet. Zaterdag gewoon een stukje voor mezelf gaan hobbelen op rustig tempo. Dan heb ik bijna 2 weken niet gelopen (op één keer proberen na maar dat was 4km).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee, maar beste tijd wel achter de rug, denk ik soms.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Vaal broekje en een strakke zweetband?
Gaat wel weer over![]()
![]()
Hoe langer de zon door de ramen van het kantoor naar binnen schijnt hoe meer zin ik krijg om te gaan lopen vanavond.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
hardstikke leuk stukje Q!quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:51 schreef Quoi het volgende:
En fijn Mo!
Omdat hier het snot overal uitkomt, mijn stem ver te zoeken is en ik nog steeds geen meter loop, schreef ik maar een stukje over de fundamenten van onze hardloopcultuur: de oude bazen! Muv wat schoonheidsfoutjes: http://www.prorun.nl/borntorun/columns/hulde-aan-de-oude-bazen/
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja mooi, dit is wat ik ongeveer had staan maar twijfelde aan het krachtgedeelte. Als ik de benen inderdaad niet (extra) train, dan kan dit prima. Bedankt weer! (je moet een servicedesk beginnen voor hardloopvragen. Ik wil het wel voor je in de markt zettenquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou een krachttraining na een rustige/korte looptraining doen, maar ook wel echte rustdagen inplannen om van de lange duurlopen te herstellen. En dan bij krachttraining vooral richten op core, rug en buikspieren en bovenlichaam, benen niet al te zwaar trainen, vooral richten op verbeteren van kleine balansspiertjes in de enkels, knieen etc.
Dus bijv. zoiets:
Ma: rust
Di: Korte duurloop
Wo: Kracht
Do: interval
Vr: kracht
Za: lange duurloop
Zo: herstelloopje
Is dat ongeveer wat je bedoelt?)
![]()
Wil ik net gaan lopen hier op het werk in de lunchpauze hangt er een briefje dat er alleen koud water is ivm lekkende boiler.....Nou is het wel lekker weer, maar niet zo lekker om koud te douchen.
Dan maar op tijd naar huis en aan einde van de dag een stukje lopen heeft de hond mazzel kan ie meelopen ;-)
[ Bericht 0% gewijzigd door ser op 28-01-2016 12:36:57 (oud of koud is wel ene verschil ) ]Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Ja hallo maak mij eens niet zenuwachtig.quote:Nog iets meer dan een maand, dan sta jij aan de start voor de NN Halve Marathon bij de 42e NN CPC Loop Den Haag.![]()
Net terug van een toeristisch rondje van 8,2km door eigen dorp. Inclusief Chinezen die netjes hallo tegen mij zeiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik denk ook dat dit een goede keuze was. Ik heb in ieder geval geen last van mijn benen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:51 schreef Quoi het volgende:
En fijn Mo!
En leuk stukje weer!![]()
Bah, oud water...quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:18 schreef ser het volgende:
Wil ik net gaan lopen hier op het werk in de lunchpauze hangt er een briefje dat er alleen oud water is ivm lekkende boiler.....Nou is het wel lekker weer, maar niet zo lekker om koud te douchen.
Dan maar op tijd naar huis en aan einde van de dag een stukje lopen heeft de hond mazzel kan ie meelopen ;-)
Eén letter kan een wereld van verschil betekenen.![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:06 schreef Guard het volgende:
Hoe langer de zon door de ramen van het kantoor naar binnen schijnt hoe meer zin ik krijg om te gaan lopen vanavond.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
scherp zeg! Maar warm oud water maakt me niet uit ;-)quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:35 schreef McTwente het volgende:
[..]
Bah, oud water...
Eén letter kan een wereld van verschil betekenen.
Wel leuk dat er niet stond er is geen warm water maar gewoon positief blijven met er is koud water
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Mooi stukje weer Q! Vind die oude bazen zien lopen altijd mooi. Geeft ook een mooi idee dat ik dat mogelijk over een jaar of 40-50 zou kunnen
Murmeli, gefeliciteerd!![]()
Mooi stukje Quoi. Daarom vind ik het masterzwemmen ook zo gaaf.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Zeker mooi stukje QDoet me erg denken aan die man die in Lima zijn 118e marthon gaat lopen, in het 73e land
Liep vroeger marathons in 2:37 uur maar doet het nu vooral voor "de leuk".
Murmel, feliz cumple!
Moblo:
En ik zei de gek... ga vandaag een uurtje lopen, maar misschien dat ik hem doortrek naar 10km (rustig aan hobbelend)Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Leuk stukje Q!
Ik zie hier in de buurt wel eens een klein vrouwtje aan hardloopwedstrijden meedoen. Ziet er allemaal bijzonder moeizaam uit, maar ik kwam er deze week achter dat dit Ineke Scheffer is, die inmiddels 600 marathons gelopen heeft...It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Dit wordt nog lastig loopjes plannen, nu ik ook net een Strava account heb aangemaakt:
- segmenten lopen in Strava
- nieuwe straten lopen voor Citystrides
Gelukkig stelt Runkeeper verder geen bijzondere eisen.
Ik hoop dat ik alles onderling kan syncen via Tapiriik.
Als dit niet werkt, is het alternatief:
- uitlezen van mijn horloge in Polar Personal Trainer
- loopjes exporteren naar Polar Flow
- vanuit Polar Flow zou hij automagisch moeten syncen met Strava.
Wat een gedoe joh, dat hardlopen...![]()
![]()
dat hardlopen valt wel mee zijn vooral de gadgets etc. die het zwaar maken ;-) Soms zie ik mensen lopen met telefoons, headsets die in een studio niet zouden misstaan en belts met gels, repen etc.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:24 schreef McTwente het volgende:
Dit wordt nog lastig loopjes plannen, nu ik ook net een Strava account heb aangemaakt:
- segmenten lopen in Strava
- nieuwe straten lopen voor Citystrides
Gelukkig stelt Runkeeper verder geen bijzondere eisen.
Ik hoop dat ik alles onderling kan syncen via Tapiriik.
Als dit niet werkt, is het alternatief:
- uitlezen van mijn horloge in Polar Personal Trainer
- loopjes exporteren naar Polar Flow
- vanuit Polar Flow zou hij automagisch moeten syncen met Strava.
Wat een gedoe joh, dat hardlopen...
Vraag me altijd af hoe veel tijd die bezig zijn om dat allemaal nodig te hebben.
Alhoewel ik soms ook wel 'teveel' bij me heb ivm onbekend terrein of niet weten of ik 10k of 15+k wil lopen.......Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Dat lopen an sich is wel te doen, de ene voet voor de andere en dat een paar keer herhalen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:41 schreef ser het volgende:
[..]
dat hardlopen valt wel mee zijn vooral de gadgets etc. die het zwaar maken ;-) Soms zie ik mensen lopen met telefoons, headsets die in een studio niet zouden misstaan en belts met gels, repen etc.
Vraag me altijd af hoe veel tijd die bezig zijn om dat allemaal nodig te hebben.
Alhoewel ik soms ook wel 'teveel' bij me heb ivm onbekend terrein of niet weten of ik 10k of 15+k wil lopen.......
Mijn duurloop van 10 januari:
telefoon![]()
headsets die in een studio niet zouden misstaan![]()
oordopjes![]()
belts met gels, repen etc.![]()
camelbag met gels en snelle Jelle![]()
En dan nog een trainingsbroek en een jasje in de camelbag omdat ik met de trein ging en terug ben gelopen. En het "noodpakket": OV kaart (sowieso al nodig voor de trein), ID bewijs, pinpas en briefgeld.
Had ik het allemaal nodig? Nee, op zich niet. Maar een aantal dingen vind ik prettig als ik een ldl alleen loop en ik was ook een kleine 3 uur aan het lopen en dus al met al dik 3 uur onderweg.![]()
Vanaf deze maand ben ik ook begonnen met het wat serieuzer hardlopen. Ik liep al regelmatig rondjes maar dat was dan vaak slechts 5-6 kilometer. Vanaf nu probeer ik elke week 1/2 keer hard te lopen en dan minimaal 10 kilometer. Op dit moment loop ik het gemiddeld in 11-12 km/u.
Het probleem is dat ik tot nu toe altijd op Crossfit schoenen heb gelopen waardoor ik wat last kreeg van mijn voeten. Ik ga daarom dit weekend echt goede schoenen kopen waarna ik pas echt kan beginnen met hardlopen.
Koning.![]()
Jij moet gewoon meer je best doen en stoppen met dichtgroeien. Word je vanzelf weer snellerquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:45 schreef pijll het volgende:
[..]
Nee, maar beste tijd wel achter de rug, denk ik soms.
Gaat wel weer over
Bouw het wel op naar 11-12 km en ga niet ineens van 5 naar 10. Je pezen enzo moeten ook wennen. Goeie schoenen is altijd slim!quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:00 schreef tha_dark het volgende:
Vanaf deze maand ben ik ook begonnen met het wat serieuzer hardlopen. Ik liep al regelmatig rondjes maar dat was dan vaak slechts 5-6 kilometer. Vanaf nu probeer ik elke week 1/2 keer hard te lopen en dan minimaal 10 kilometer. Op dit moment loop ik het gemiddeld in 11-12 km/u.
Het probleem is dat ik tot nu toe altijd op Crossfit schoenen heb gelopen waardoor ik wat last kreeg van mijn voeten. Ik ga daarom dit weekend echt goede schoenen kopen waarna ik pas echt kan beginnen met hardlopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb pijnNiet miepen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb pijnTutje! Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merk dat ik vrij eenvoudig 10 kilometer loop op een gemiddelde van 11km/u. Wil het nu langzaam gaan uitbouwen naar de 15 kilometer en het tempo ook langzaam opvoeren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bouw het wel op naar 11-12 km en ga niet ineens van 5 naar 10. Je pezen enzo moeten ook wennen. Goeie schoenen is altijd slim!Koning.![]()
Zo even de TT eer aangedaan, mijn intervallen liepen vandaag zo ongeveer synchroon met strava segmentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijke training gelopen, en het is te merken dat het mooi weer was en weer wat langer licht, ik kwam alweer wat meer mede-hardlopers tegen dan de afgelopen weken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 28-01-2016 17:53:02 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:42 schreef Guard het volgende:
Zo even de TT eer aangedaan, mijn intervallen liepen vandaag zo ongeveer synchroon met strava segmentenWow die Oude Warande, je zou denken dat de megasnelle Warandelopers die zouden hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijke training gelopen, en het is te merken dat het mooi weer was en weer wat langer licht, ik kwam alweer wat meer mede-hardlopers tegen dan de afgelopen weken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo mijn nieuwe horloge maar eens testen. 3x(4x3 met 1min pauze) Wordt pittig.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
nee, dit is een fietspad net achter het bos, daar komt de Warandeloop niet, anders zou ik daar nooit een CR kunnen pakken natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wow die Oude Warande, je zou denken dat de megasnelle Warandelopers die zouden hebben
Enjoyquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:17 schreef mosselmossel het volgende:
Zo mijn nieuwe horloge maar eens testen. 3x(4x3 met 1min pauze) Wordt pittig.Ik mag straks 4x6 min.
![]()
Op mijn programma staat een testloop van 8000m. Op de baan. Ammehoela dat ik dat ga doen. Ik ga wel 800jes lopen ofzo.![]()
Ja weet ik maar ik dacht met inlopen of zoquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:33 schreef Guard het volgende:
[..]
nee, dit is een fietspad net achter het bos, daar komt de Warandeloop niet, anders zou ik daar nooit een CR kunnen pakken natuurlijkVolgens mij heb ik daar wel gelopen, eens checken. Onee toch niet
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hahaha wat voor sadist heb jij als trainerquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:44 schreef hatsaflats het volgende:
Op mijn programma staat een testloop van 8000m. Op de baan. Ammehoela dat ik dat ga doen. Ik ga wel 800jes lopen ofzo.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:42 schreef Guard het volgende:
Zo even de TT eer aangedaan, mijn intervallen liepen vandaag zo ongeveer synchroon met strava segmentenIs dat de nieuwe fartlek? Stravasegmentjes pakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijke training gelopen, en het is te merken dat het mooi weer was en weer wat langer licht, ik kwam alweer wat meer mede-hardlopers tegen dan de afgelopen weken.
@Murmeli: Gefeliciteerd!!!
@Moblo: Yeah voor spierpijn!
Ik ga zo weer eens lekker lopen. Op het programma staat 12x3, afwisselend in zone 1 en 3. Met in- en uitlopen dus toch een klein uurtje onderweg..![]()
![]()
Ja, gefeliciteerd Murmeli!
Ik heb me net op de valreep in kunnen schrijven voor de Klein Zwitserland Trail op tweede paasdag. Nu zit ie alweer vol
F means you're fucked![]()
Te lang segment om in te lopen vermoed ik, en de start is aan de andere kant van het bos, dus denk dat het eerder inlopen is op de Warandelaan en het parkeerterrein en campus van de uni.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik dacht met inlopen of zoVolgens mij heb ik daar wel gelopen, eens checken. Onee toch niet
Strava-fartlek, goed idee, lekker op het gemak naar het segment hobbelen, segmentje knallen en doorhobbelen naar het volgende segmentquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:05 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe fartlek? Stravasegmentjes pakken?
Ik ga zo weer eens lekker lopen. Op het programma staat 12x3, afwisselend in zone 1 en 3. Met in- en uitlopen dus toch een klein uurtje onderweg..![]()
Veel plezier zo
Ik heb voor de tweede keer in m'n nieuwe werk-stad gelopenconclusie, daar kan het ook!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Veel plezier!quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:05 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe fartlek? Stravasegmentjes pakken?
@Murmeli: Gefeliciteerd!!!
@Moblo: Yeah voor spierpijn!
Ik ga zo weer eens lekker lopen. Op het programma staat 12x3, afwisselend in zone 1 en 3. Met in- en uitlopen dus toch een klein uurtje onderweg..
Ben nu niet jaloers, als ik zo naar buiten kijk hier. Al zal ik morgen ook niet aan rennen toekomen, dus zaterdag maar weer!
Ja doei.![]()
Oh en Murmeli gefeliciteerd!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heeft iemand de Runners World van deze maand binnen en wil diegene kijken waar ik sta in de Marathonlijst?Ik ga hem morgen ook halen maar ik ben te benieuwd!
Hahaha!quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Heeft iemand de Runners World van deze maand binnen en wil diegene kijken waar ik sta in de Marathonlijst?Ik ga hem morgen ook halen maar ik ben te benieuwd!
ik ben ook benieuwd! Foto!
quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:37 schreef La_Tramposa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik goed tel ben je 68e!![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:51 schreef Quoi het volgende:
[..]Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik goed tel ben je 68e!Jero ook nog gespot?
Oeh, thanks for sharingquote:
Een best pro filmpje voor zo'n evenement.
En Snap is best fijn om op te lopen. Ik liep toen tijdens de puinduinrun een fijn rondje met Zwabber in die omgeving, weet ik nog. En... ik sta op de film!
Oja, en ik heb heb best veel zin om te lopen, als ik het filmpje bekijk.Wat was zijn eindtijd?quote:![]()
2:45-2:47 uit mijn hoofd..quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oeh, thanks for sharing
Een best pro filmpje voor zo'n evenement.
En Snap is best fijn om op te lopen. Ik liep toen tijdens de puinduinrun een fijn rondje met Zwabber in die omgeving, weet ik nog. En... ik sta op de film!
Oja, en ik heb heb best veel zin om te lopen, als ik het filmpje bekijk.
[..]
Wat was zijn eindtijd?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bij de mannen is het wel echt veel bitser. Maar goed daar hebben we het vorig jaar ook al over gehadquote:Semtex staat er ook nog in als het goed is?
Apeldoornquote:
Nice Gupper! Al heb ik er nooit gelopen.Dat zou zomaar kunnen ja. 1198 vrouwen. Een eindtijd is wel handig danquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij de mannen is het wel echt veel bitser. Maar goed daar hebben we het vorig jaar ook al over gehadSemtex staat er ook nog in als het goed is?
![]()
![]()
Rond de 3.50 dacht ik..quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:17 schreef Quoi het volgende:
Nice Gupper! Al heb ik er nooit gelopen.
[..]
Dat zou zomaar kunnen ja. 1198 vrouwen. Een eindtijd is wel handig danIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik loop nu ook nog maar een beetje door de woonwijken hoorik hoop van de zomer de bossen rond Apeldoorn te gaan ontdekken!
Rondom Apeldoorn is het supermooi!! En je kan ook een keer via Eerbeek naar huis rijden en daar een rondje lopen, ook heel mooi.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik loop nu ook nog maar een beetje door de woonwijken hoorik hoop van de zomer de bossen rond Apeldoorn te gaan ontdekken!
Mijn training ging best lekker. Ik vind het alleen zo frappant dat de intervallen in zone 1 veel langer lijken te duren dan die in zone 3, terwijl die juist zwaarder zijn. Maar in zone 1 voel ik ieder restje spierpijn en loop ik veel zwaarder... Anyway; het zit er weer op, zondag weer!![]()
Ik heb nu al zin in de zomerquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:40 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Rondom Apeldoorn is het supermooi!! En je kan ook een keer via Eerbeek naar huis rijden en daar een rondje lopen, ook heel mooi.
Mijn training ging best lekker. Ik vind het alleen zo frappant dat de intervallen in zone 1 veel langer lijken te duren dan die in zone 3, terwijl die juist zwaarder zijn. Maar in zone 1 voel ik ieder restje spierpijn en loop ik veel zwaarder... Anyway; het zit er weer op, zondag weer!![]()
Je bent ook lekker bezig!
Gewoon 3 mensen van hier in de Runnersworld dus
Mijn training ging lekker! 4x 6min gelopen en per versnelling minstens 1 km gelopen. Snelste (tevens laatste) km zelfs in 5:35min/km. Happy!
![]()
Gelukkig was er een reservetrainer vandaag en mochten we 400'jes lopen. Viel nog best tegen na de 300'jes van dinsdag. Ik had vandaag ook geen looptempomatties, dus mocht alleen op de baan bikkelen. Maargoed, zowaar 2 keer in een week op de baan gelopen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hahaha wat voor sadist heb jij als trainer![]()
Ik zag 'm net op Strava. Wat ga je snel!quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:51 schreef GotC het volgende:
Gewoon 3 mensen van hier in de Runnersworld dus
Mijn training ging lekker! 4x 6min gelopen en per versnelling minstens 1 km gelopen. Snelste (tevens laatste) km zelfs in 5:35min/km. Happy!
![]()
![]()
Hoop dat ie bij jou en GotC beter bevalt. Die van mij zit weer in de doos voor een retourtje Coolbluequote:Op donderdag 28 januari 2016 18:17 schreef mosselmossel het volgende:
Zo mijn nieuwe horloge maar eens testen. 3x(4x3 met 1min pauze) Wordt pittig.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2016 21:12:37 ]![]()
Ik zie niks raars. Loopje ging prima. En gegevens zijn ook allemaal prima op Garmin Connect gekomen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoop dat ie bij jou en GotC beter bevalt. Die van mij zit weer in de doos voor een retourtje Coolblue
Wow, ik zie dat ik zelfs een pasfrequentie van tegen de 190 heb. Ik dacht altijd dat Jero overdreef met zijn 180.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mijn vorige Garmin ookquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:14 schreef Devv het volgende:
Dan had je maar een Suunto moeten kopen. Dat werkt gewoon![]()
.
Ik geef de FR235 nog een kans. Ze sturen een nieuwe op. Indien die weer op korte termijn problemen oplevert, vraag ik mijn geld terug en kijk ik voor een ander merk. Coolblue is gelukkig niet zo moeilijk![]()
![]()
Super toch?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zie niks raars. Loopje ging prima. En gegevens zijn ook allemaal prima op Garmin Connect gekomen.
Wow, ik zie dat ik zelfs een pasfrequentie van tegen de 190 heb. Ik dacht altijd dat Jero overdreef met zijn 180.Hopen dat het zo blijft, want ik lees toch wel wat probleempjes her en der.
Maar goed, genoeg over mijn defecte klok
Edit: Zie dat mijn cadans ook boven de 180 ligt. Wat is daar bijzonder aan?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2016 21:23:18 ]![]()
In principe niksquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Super toch?Hopen dat het zo blijft, want ik lees toch wel wat probleempjes her en der.
Edit: Zie dat mijn cadans ook boven de 180 ligt. Wat is daar bijzonder aan?180 wordt ongeveer aangeraden als optimale cadans.
Ah, hoef ik daar iig niets of niet veel aan te verbeterenquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In principe niks180 wordt ongeveer aangeraden als optimale cadans.
![]()
![]()
Mijn cadans is met de 235 lager dan met een voetsensor. Blijkbaar beweeg ik m'n armen niet zo goed.Wat is er mis met jouw 235 dan? Bij mij is de hartslag af en toe een beetje gek (dinsdag nam ie bijvoorbeeld ook een keer m'n cadans over als hartslag), maar verder lijkt ie het prima te doen. Ik gebruik 'm wel alleen als hardloophorloge, en niet als activity tracker, dus ik heb iig niet het probleem dat de hartslag op 66 ofzo blijft hangen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Super toch?Hopen dat het zo blijft, want ik lees toch wel wat probleempjes her en der.
Edit: Zie dat mijn cadans ook boven de 180 ligt. Wat is daar bijzonder aan?![]()
Nou, dat!quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:28 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn cadans is met de 235 lager dan met een voetsensor. Blijkbaar beweeg ik m'n armen niet zo goed.
[..]
Wat is er mis met jouw 235 dan? Bij mij is de hartslag af en toe een beetje gek (dinsdag nam ie bijvoorbeeld ook een keer m'n cadans over als hartslag), maar verder lijkt ie het prima te doen. Ik gebruik 'm wel alleen als hardloophorloge, en niet als activity tracker, dus ik heb iig niet het probleem dat de hartslag op 66 ofzo blijft hangen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2016 21:33:03 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: