Nee, maar beste tijd wel achter de rug, denk ik soms.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Vaal broekje en een strakke zweetband?
hardstikke leuk stukje Q!quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:51 schreef Quoi het volgende:
Lekker McTwente. Klinkt als een goed compromis![]()
En fijn Mo!
Omdat hier het snot overal uitkomt, mijn stem ver te zoeken is en ik nog steeds geen meter loop, schreef ik maar een stukje over de fundamenten van onze hardloopcultuur: de oude bazen! Muv wat schoonheidsfoutjes: http://www.prorun.nl/borntorun/columns/hulde-aan-de-oude-bazen/
Ja mooi, dit is wat ik ongeveer had staan maar twijfelde aan het krachtgedeelte. Als ik de benen inderdaad niet (extra) train, dan kan dit prima. Bedankt weer! (je moet een servicedesk beginnen voor hardloopvragen. Ik wil het wel voor je in de markt zettenquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou een krachttraining na een rustige/korte looptraining doen, maar ook wel echte rustdagen inplannen om van de lange duurlopen te herstellen. En dan bij krachttraining vooral richten op core, rug en buikspieren en bovenlichaam, benen niet al te zwaar trainen, vooral richten op verbeteren van kleine balansspiertjes in de enkels, knieen etc.
Dus bijv. zoiets:
Ma: rust
Di: Korte duurloop
Wo: Kracht
Do: interval
Vr: kracht
Za: lange duurloop
Zo: herstelloopje
Is dat ongeveer wat je bedoelt?
Ja hallo maak mij eens niet zenuwachtig.quote:Nog iets meer dan een maand, dan sta jij aan de start voor de NN Halve Marathon bij de 42e NN CPC Loop Den Haag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik denk ook dat dit een goede keuze was. Ik heb in ieder geval geen last van mijn benen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:51 schreef Quoi het volgende:
Lekker McTwente. Klinkt als een goed compromis![]()
En fijn Mo!
Omdat hier het snot overal uitkomt, mijn stem ver te zoeken is en ik nog steeds geen meter loop, schreef ik maar een stukje over de fundamenten van onze hardloopcultuur: de oude bazen! Muv wat schoonheidsfoutjes: http://www.prorun.nl/borntorun/columns/hulde-aan-de-oude-bazen/
Bah, oud water...quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:18 schreef ser het volgende:
Wil ik net gaan lopen hier op het werk in de lunchpauze hangt er een briefje dat er alleen oud water is ivm lekkende boiler.....Nou is het wel lekker weer, maar niet zo lekker om koud te douchen.
Dan maar op tijd naar huis en aan einde van de dag een stukje lopen heeft de hond mazzel kan ie meelopen ;-)
Ik ook!quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:06 schreef Guard het volgende:
Hoe langer de zon door de ramen van het kantoor naar binnen schijnt hoe meer zin ik krijg om te gaan lopen vanavond.
scherp zeg! Maar warm oud water maakt me niet uit ;-)quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:35 schreef McTwente het volgende:
[..]
Bah, oud water...
Eén letter kan een wereld van verschil betekenen.
dat hardlopen valt wel mee zijn vooral de gadgets etc. die het zwaar maken ;-) Soms zie ik mensen lopen met telefoons, headsets die in een studio niet zouden misstaan en belts met gels, repen etc.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:24 schreef McTwente het volgende:
Dit wordt nog lastig loopjes plannen, nu ik ook net een Strava account heb aangemaakt:
- segmenten lopen in Strava
- nieuwe straten lopen voor Citystrides
Gelukkig stelt Runkeeper verder geen bijzondere eisen.
Ik hoop dat ik alles onderling kan syncen via Tapiriik.
Als dit niet werkt, is het alternatief:
- uitlezen van mijn horloge in Polar Personal Trainer
- loopjes exporteren naar Polar Flow
- vanuit Polar Flow zou hij automagisch moeten syncen met Strava.
Wat een gedoe joh, dat hardlopen...
Dat lopen an sich is wel te doen, de ene voet voor de andere en dat een paar keer herhalen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:41 schreef ser het volgende:
[..]
dat hardlopen valt wel mee zijn vooral de gadgets etc. die het zwaar maken ;-) Soms zie ik mensen lopen met telefoons, headsets die in een studio niet zouden misstaan en belts met gels, repen etc.
Vraag me altijd af hoe veel tijd die bezig zijn om dat allemaal nodig te hebben.
Alhoewel ik soms ook wel 'teveel' bij me heb ivm onbekend terrein of niet weten of ik 10k of 15+k wil lopen.......
Jij moet gewoon meer je best doen en stoppen met dichtgroeien. Word je vanzelf weer snellerquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:45 schreef pijll het volgende:
[..]
Nee, maar beste tijd wel achter de rug, denk ik soms.
Gaat wel weer over
Bouw het wel op naar 11-12 km en ga niet ineens van 5 naar 10. Je pezen enzo moeten ook wennen. Goeie schoenen is altijd slim!quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:00 schreef tha_dark het volgende:
Vanaf deze maand ben ik ook begonnen met het wat serieuzer hardlopen. Ik liep al regelmatig rondjes maar dat was dan vaak slechts 5-6 kilometer. Vanaf nu probeer ik elke week 1/2 keer hard te lopen en dan minimaal 10 kilometer. Op dit moment loop ik het gemiddeld in 11-12 km/u.
Het probleem is dat ik tot nu toe altijd op Crossfit schoenen heb gelopen waardoor ik wat last kreeg van mijn voeten. Ik ga daarom dit weekend echt goede schoenen kopen waarna ik pas echt kan beginnen met hardlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |