oeh, vertelquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben blij dat Symph het nog een keer aandurfde, ik weet niet of ik dat in zijn geval had gedurfd. Eigenlijk was hij ook vastbesloten dat het gewoon klaar was, te veel ellende meegemaakt.
Verstandigquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ik verlaag me niet tot het niveau van de ex.
Ik weet de maand nog.quote:
Zelfs dat niet.... Ik zou de archieven in moeten duiken... Maar dan nog is het niet zeker.. Er bestaat zelfs onduidelijkheid over het geboortejaarquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet de maand nog.
Denk ik, ben me al niet meer zeker...
Je bent nu 1 meter 90?quote:
Sorry, dat wist ik niet, dat is net iets te groot.quote:
Geinige dingen, stoer en toch vrouwelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM d'r schoenen, onlangs gekocht in Berlijn...
past mooi bij jullie verzamelingquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM d'r schoenen, onlangs gekocht in Berlijn...
o dan kom je nog net onder de 2 meter uit, valt best mee dus die schoenen.quote:
De Dr. Martens shop bij de Hackischer Markt was onweerstaanbaar voor haar...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
past mooi bij jullie verzameling
kan me er alles bij voorstellen. Ik heb een kussenhoes met de tekst: Life is short, buy the shoesquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Dr. Martens shop bij de Hackischer Markt was onweerstaanbaar voor haar...
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kan me er alles bij voorstellen. Ik heb een kussenhoes met de tekst: Life is short, buy the shoes
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer hier maar eens zonder nieuwe schoenen naar buiten te lopen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of voor als ik helemaal weer MiniStig wil zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Nee... ik ben weer eens de UkkePuk hierquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder sleutel naar buiten gegaan?
jij hebt niets gekocht voor jezelf ?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb me zelf weten te beheersen...
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt niets gekocht voor jezelf ?
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:29 schreef Mickeys het volgende:
Voor als ik eens niet zo'n Ukkepuk wil zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of voor als ik helemaal weer MiniStig wil zijn:ik ben geen hakkenmensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Jawel, blauwe suede Vans elders, omdat mijn kastanjerode Vans die ik aan had niet sneeuwbestendig bleken te zijn...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt niets gekocht voor jezelf ?
Mw. MM en ik kunnen wedijveren qua meeste paren Dr. Martens, dus zo'n vreemde vraag is dat niet...quote:
Tja... ik wou wat groter lijken dus zo is het begonnen bij mij. Ben het zat om altijd onderdeurtje en zo genoemd te worden.quote:
Ow... ik dacht de dames uitvoeringenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM en ik kunnen wedijveren qua meeste paren Dr. Martens, dus zo'n vreemde vraag is dat niet...
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... ik dacht de dames uitvoeringen*oeps*
Oh jee... "leeft" dat op de achtergrond en zo ja, krijgt hij de keuze welke als de zijne/hare gaat gelden?quote:
Ze worden ook nog es goed bewaaktquote:
Jij bent inderdaad ook ergquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik ga inpakken voor de verhuizing zal ik mijn paren schoenen eens tellen, een voorzichtige schatting zegt ruim 50 paar.
die zijn leukquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, blauwe suede Vans elders, omdat mijn kastanjerode Vans die ik aan had niet sneeuwbestendig bleken te zijn...
[ afbeelding ]
Nee, dat is ruim 40 kilo beton...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oh jee... "leeft" dat op de achtergrond en zo ja, krijgt hij de keuze welke als de zijne/hare gaat gelden?
Wie is Merel?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:38 schreef just me het volgende:
* just me is geen hakkenmens... geen schoenenmens.... Merel daarentegen
jezus f*ck!quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
En dan ook maar de All Star collectie in enkelvoud van elk paar:
[ afbeelding ]
Zijn er inmiddels wel een paar van gesneuveld...
Oww.. dan is het veilig... Maar flinke schoenenbuit daar bij julliequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is ruim 40 kilo beton...
mijn dochter die ook foktquote:
Oh dat lukt mij welquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer hier maar eens zonder nieuwe schoenen naar buiten te lopen...
Dan kan je afwisselen en slijten ze niet zo snel...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oww.. dan is het veilig... Maar flinke schoenenbuit daar bij jullie
doe es gek, laat je gaanquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:40 schreef Mickeys het volgende:
*ARGH*... ik moet ophouden.. Sacha.. hou me tegen.. ik zit echt redelijk tegen het *trollen* aan in WGR![]()
wat moet ik?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:40 schreef Mickeys het volgende:
*ARGH*... ik moet ophouden.. Sacha.. hou me tegen.. ik zit echt redelijk tegen het *trollen* aan in WGR![]()
Ow.. maar ik heb ook ongeveer 50 paar... net als Doedezemaar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan je afwisselen en slijten ze niet zo snel...
oei.. stijging van 400%quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Sinds ik 'm ken is Symph van 1 paar schoenen naar 4 paar gegaan, kennelijk heb ik 'm besmet met mijn schoenentic.
quote:
Ik haat gastjes die volharden in verkeerde informatie te geven... GRMBL... ik moet gewoon niet meer reageren eigenlijk... maar goed... de TS is eigenlijk ook een slappe hap... dubbel ergernisquote:
jij bent niet van de Dr. Martens ?quote:
moet ik nou gaan zoeken zonder Fann en KT?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Ik haat gastjes die volharden in verkeerde informatie te geven... GRMBL... ik moet gewoon niet meer reageren eigenlijk... maar goed... de TS is eigenlijk ook een slappe hap... dubbel ergernis
Ben sowieso niet van dure kledingquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
jij bent niet van de Dr. Martens ?
Eh.. bedoelde je dit?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:46 schreef sacha het volgende:
[..]
moet ik nou gaan zoeken zonder Fann en KT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
het ging over schoenenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben sowieso niet van dure kledinggeef er geen moer om.
Ik had nog nooit van het merk gehoord eigenlijkquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
jij bent niet van de Dr. Martens ?
Ooit in London moesten we persé Dr. Martens kopen voor Merel en naar een cricket-shop om een cricket bat te kopen voor haar broer (Just Junior)quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van het merk gehoord eigenlijk
1 fokkende familie? hahahahaquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ooit in London moesten we persé Dr. Martens kopen voor Merel en naar een cricket-shop om een cricket bat te kopen voor haar broer (Just Junior)
Uit London komen die roze van mw. MM...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ooit in London moesten we persé Dr. Martens kopen voor Merel en naar een cricket-shop om een cricket bat te kopen voor haar broer (Just Junior)
Niet?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het was hier wel eens een grote fokkingbendequote:
huh?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Verbazend voor een lederhosen mevrouw...
Ik ook niet, totdat mijn dochter er vorige maand mee terug kwam uit Dublinquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Merel had toen schoenen gekocht die hier niet verklaarbaar waren, geen idee van wie ze dat heeftquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit London komen die roze van mw. MM...
Niet verklaarbaar of niet verkrijgbaar?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
Merel had toen schoenen gekocht die hier niet verklaarbaar waren, geen idee van wie ze dat heeft
Nee, van Leer maar dat is het merk HELDquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat witte pak dan van latex?
niet verkrijgbaarquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet verklaarbaar of niet verkrijgbaar?
Nee, Dr. Martens zijn zgn. working class schoenen, in de loop der jaren zijn er echter ook wat luxere modellen uitgekomen. Ontworpen ooit door een kreupele Duitse soldaat die geen geschikte legerschoenen kon krijgen en ze toen zelf maar is gaan maken...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:52 schreef Mickeys het volgende:
Moet ik dr. Martens nu zien zoals Van Bommel's hier in Nederland is?
Onder motorrijders zijn Dr. Martens ook populair, vandaar verbazingwekkend dat je ze niet kent...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, van Leer maar dat is het merk HELD
Ah.. ik leer nog eens iets bijquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Dr. Martens zijn zgn. working class schoenen, in de loop der jaren zijn er echter ook wat luxere modellen uitgekomen. Ontworpen ooit door een kreupele Duitse soldaat die geen geschikte legerschoenen kon krijgen en ze toen zelf maar is gaan maken...
Het is inmiddels wel een cultschoen geworden die symbool staat voor verschillende groeperingen, waaronder de skinheads...
Mogelijk meer onder de shoppers.. ik ben meer racemodel dus ik heb echte SiDi laarzenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder motorrijders zijn Dr. Martens ook populair, vandaar verbazingwekkend dat je ze niet kent...
Ik heb Timberlands, voor als ik veel ga wandelenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
In mijn studententijd liep iedereen op kistjes of Docs, behalve ik, ik kan er niet op lopen.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:52 schreef Mickeys het volgende:
Moet ik dr. Martens nu zien zoals Van Bommel's hier in Nederland is?
Sowly... MM heeft gelukkig mij net een lesje dr Martens gegevenquote:
ik heb lichtgewicht wandelschoenen van de Aldiquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb Timberlands, voor als ik veel ga wandelen
maar hoe kan je dr. Martens niet kennen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sowly... MM heeft gelukkig mij net een lesje dr Martens gegeven
quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb lichtgewicht wandelschoenen van de Aldi
Ik ben blij met mijn 2 boeken over de geschiedenis van Dr. Martens met de vele mooie foto's.quote:
Omdat ik nu net de foto's zat te bekijken van MM en dat zijn gewoon niet mijn stijl schoenen dus ook niet belangrijk wat hun (merk)naam is...quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:01 schreef sacha het volgende:
[..]
maar hoe kan je dr. Martens niet kennen?
*oprecht nieuwsgierig is*
Maar alleen de 2e foto is toch skinhead? en volgens mij is de onderste Madness maar dat weet ik niet zekerquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn 2 boeken over de geschiedenis van Dr. Martens met de vele mooie foto's.
En MadMaster was zelf ooit ook skinhead, waardoor de gekte begonnen is...
Die ligt alleen op zijn rug toch?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dr Bibber loopt een stuk minder comfortabel.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn 2 boeken over de geschiedenis van Dr. Martens met de vele mooie foto's.
En MadMaster was zelf ooit ook skinhead, waardoor de gekte begonnen is...
ken je ook geen mensen die ze nu of ooit dragen/droegen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat ik nu net de foto's zat te bekijken van MM en dat zijn gewoon niet mijn stijl schoenen dus ook niet belangrijk wat hun (merk)naam is...
Correct, de rest zijn 'celebs'/niet skinheads...quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar alleen de 2e foto is toch skinhead? en volgens mij is de onderste Madness maar dat weet ik niet zeker
quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die ligt alleen op zijn rug toch?
eh.. zoals ik net zei, mogelijk de chopper rijders... maar ik ga niet vragen welk merk schoenen zij dragen..quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ken je ook geen mensen die ze nu of ooit dragen/droegen?
okéquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
eh.. zoals ik net zei, mogelijk de chopper rijders... maar ik ga niet vragen welk merk schoenen zij dragen..![]()
De benaming kistjes ken ik wel maar verder ken ik eigenlijk niemand in mijn omgeving die zulke schoenen dragen
Vroeger en piercings?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dr. Martens was een erg populair merk vroeger. Toch zag het er met de modellen van toen bij vrouwen meestal niet uit. Komt je nichtje ineens aangestampt met een paar van die lompe dingen aan haar voeten en een pondje ijzer door tong, lip en wenkbrauw.
Daar typ je wat! Denk dat Johnny Rotten is begonnen met die ongein en de rest het ook wel interessant leek. Toen gingen ze het massaal dragen. Mijn nichtje had ringen en niet zo'n lullig beetje ook, maar dat zal inderdaad in een later stadium zijn geweest.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroeger en piercings?
Niet echt, op wat verdwaalde veiligheidsspelden na...
Je beste jaren naar de kloten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:11 schreef Mickeys het volgende:
Hallo.... ik heb van mijn 16e tot 32e in het achterlijke afgelegen Groningen gewoond...
Ik vind er geen reet aan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ikke nu...
[ afbeelding ]
... En mijn vriendjes/vriendinnetjes vroeger...
Is dat een Levi's?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:13 schreef sacha het volgende:
mijn vader droeg altijd de 1461 in de fabriek
Yep, oorbellen van het formaat hoepel en een veiligheidsspeld door je wang waren wel tijdens de punkperiode, maar piercings in wenkbrauwen, lippen en tong kwamen pas medio jaren 90 echt opzetten...quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar typ je wat! Denk dat Johnny Rotten is begonnen met die ongein en de rest het ook wel interessant leek. Toen gingen ze het massaal dragen. Mijn nichtje had ringen en niet zo'n lullig beetje ook, maar dat zal inderdaad in een later stadium zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:16 schreef Mickeys het volgende:
Ik wil deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Zeg dat dan op zijn Papiamento : Njang mi marsquote:
merkkleding ben ik ook niet mee opgegroeid en koop ik nu alleen bij kringloop. Vroeger hoogstens een shirtje van Esprit uit de uitverkoop in Duitsland voor mijn zusje, mij boeide het totaal niet, ik kocht mijn kleding gewoon bij Zeeman en C&A en als student veel tweedehands.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:11 schreef Mickeys het volgende:
Hallo.... ik heb van mijn 16e tot 32e in het achterlijke afgelegen Groningen gewoond... daar lopen ze minimaal 10 jaar achter dus toen ik terug naar het "westen" kwam, toen heb ik een volledig decennium overgeslagen.
Daarnaast heb ik van huis uit nooit dit soort dingen meegekregen. Ik moest Roots dragen en andere gezondheidsschoenen... ow... en de kleding die ik van mijn nichtjes kreeg of van de kringloopwinkel. Merkkleding werd niet aan gedaan.
Aha. Dat zit iets lager dan een broek ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zijn Dr. Martens werkschoenen voordat ze hip werden
Ik hoefde niet perse merkkleding, maar doordat ik vanaf mijn 8e altijd in "afdankertjes" moest lopen, heb ik daar toch een tik van overgehouden. Ik koop nu overigens bijna alleen maar EDC of Esprit. Maar ook mede omdat zij de korte lengte maten hebben. (ik ben maar 162 cm hoog dus tja...)quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
merkkleding ben ik ook niet mee opgegroeid en koop ik nu alleen bij kringloop. Vroeger hoogstens een shirtje van Esprit uit de uitverkoop in Duitsland voor mijn zusje, mij boeide het totaal niet, ik kocht mijn kleding gewoon bij Zeeman en C&A en als student veel tweedehands.
Mij zusje zegt nog steeds: als er bij jou in huis een A-merkproduct of een duur merk kleding of schoenen in huis te vinden is, dan was het vast gratis of van de kringloop.
Even opgezocht... zitten verdomd leuke tussen die google laat zienquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:13 schreef sacha het volgende:
mijn vader droeg altijd de 1461 in de fabriek
Ik vermoed dat jij echt een moeder moeder had... ik had een moeder die op mijn 8e in 1975 wereldkundig maakte dat ze pot was en vervolgens moest ik kort haar, net als zij op de biologische shitzooi, zowel eten als kleding als levensstijl. Ik noem mijn moeder ook altijd het mannetje van haar huidige huwelijkspartnerquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond het altijd heerlijk als er weer een zak kleding van kennissen afgeleverd werd: heerlijk graaien en opeens een kast vol. Verder maakte mijn moeder het meeste van onze kleding zelf, ik wou dat ik dat talent geërfd had, ik heb alleen de naaimachine geërfd.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh dat zijn wel heeeeel lelijke schoenen. Sorry
Oude concepten in een nieuw jasje.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:34 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben ineens helemaal verdiept in dit stuk over dr. Martens... meteen de verklaring waarom 1460
http://www.metronieuws.nl(...)hele-wereld-op-loopt
ach Roots!quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:29 schreef Mickeys het volgende:
Dit waren mijn schoenen in mijn jeugd
[ afbeelding ]
Huhuh... ik wou de donkerblauwe of zwarte sučde... maar mooi dat dat niet mocht. Ik kreeg deze en in een of andere mosgroene poepkleurquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ach Roots!dat waren destijds hippe dingen, don't blame you're mother
ik wilde piano spelen maar er was al een orgel, get over it!quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Huhuh... ik wou de donkerblauwe of zwarte sučde... maar mooi dat dat niet mocht. Ik kreeg deze en in een of andere mosgroene poepkleur
Ik moest piano spelen want er was een piano, maar ik wou niet...quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wilde piano spelen maar er was al een orgel, get over it!
Eerste wat ik kocht toen ik met mijn 15e de deur uit ging waren schoenen met hakken... ook wel pumps genaamdquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wilde piano spelen maar er was al een orgel, get over it!
quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest piano spelen want er was een piano, maar ik wou niet...
om je moeder te pesten zekerquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eerste wat ik kocht toen ik met mijn 15e de deur uit ging waren schoenen met hakken... ook wel pumps genaamd
Nee, omdat ik een meisje meisje wou zijnquote:
EN vind je dat je dat gelukt is?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een meisje meisje wou zijn
ow dat ken ik gelukkig niet, ik wilde mijzelf zijnquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een meisje meisje wou zijn
Redelijkquote:
Dat wou ik ook... ik ben een meisje... die jongensstreken uithaalde... Hoef ik nog niet als een jongen gekleed te moeten gaan (inclusief kort dom kapsel), een redelijke jongensnaam hebben(ja, ik heb een andere roepnaam dan de roepnaam waar ik mee geboren ben, maar nog wel altijd mijn echte naam) etc etcquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ow dat ken ik gelukkig niet, ik wilde mijzelf zijn
Dat zal dan weer niets met je Nickname hier te maken hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat wou ik ook... ik ben een meisje... die jongensstreken uithaalde... Hoef ik nog niet als een jongen gekleed te moeten gaan (inclusief kort dom kapsel), een redelijke jongensnaam hebben(ja, ik heb een andere roepnaam dan de roepnaam waar ik mee geboren ben, maar nog wel altijd mijn echte naam) etc etc
Nope, maar dat wist je al. Maar mijn roepnaam sinds mijn 15e is Nathalie (staat ook gewoon bij mijn profiel) en toevallig is dat ook de 1e (voor)naam in mijn paspoortquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal dan weer niets met je Nickname hier te maken hebben
heel vervelend voor je, je moeder heeft hoogstwaarschijnlijk gehandeld naar eer en geweten, nu ben je een volwassen vrouw toch, of heb je er nog steeds issues over?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat wou ik ook... ik ben een meisje... die jongensstreken uithaalde... Hoef ik nog niet als een jongen gekleed te moeten gaan (inclusief kort dom kapsel), een redelijke jongensnaam hebben(ja, ik heb een andere roepnaam dan de roepnaam waar ik mee geboren ben, maar nog wel altijd mijn echte naam) etc etc
Ja dat weet ik idd, maar dat vind ik niet echt een "jongensnaam"quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nope, maar dat wist je al. Maar mijn roepnaam sinds mijn 15e is Nathalie (staat ook gewoon bij mijn profiel) en toevallig is dat ook de 1e (voor)naam in mijn paspoort
Mijn Pa knipte voeger mijn zussen, di dans ben ik ontsprongenquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:38 schreef sacha het volgende:
ik had gewoon een vierkant bloempot kapsel
Op een gegeven moment weet je niet anders meerquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen trauma's ook van pittig kort kapsel![]()
nog steeds niet
Zie ik er zo donker uit dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zeg dat dan op zijn Papiamento : Njang mi mars
Soms had ik het ook wel eens langer, maar dan liep ik langs een kapper en dan gingquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Op een gegeven moment weet je niet anders meer
ik vond het ook niet grappigquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ik op mijn tiende ofzo kort haar had werd ik ook wel eens voor een jongetje aangezien, vreselijk vond ik dat.
Dat ging in elk geval makkelijker dan tetten kwekenquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:42 schreef sacha het volgende:
[..]
oplossing toentertijd: haar laten groeien
oh, dat lukte mij wel maar die moesten er weer afquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat ging in elk geval makkelijker dan tetten kweken
Spontaan moet ik aan een uitdrukking van Van Gaal denken:quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik idd, maar dat vind ik niet echt een "jongensnaam"
je tetten eraf?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, dat lukte mij wel maar die moesten er weer af
Ik mis jou ook ondanks dat je een pittig kort kapsel hebtquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:35 schreef FANN het volgende:
ik mis jullie wel een beetje![]()
en ik was ook gewoon een meisje met mijn pittig kort kapsel
Huh?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, dat lukte mij wel maar die moesten er weer af
Hahaha.. nee, maar je weet wel wat het betekent dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie ik er zo donker uit dan?
* MadMaster had even visite...
Tja, dat kapsel is wel een minpuntjequote:Op woensdag 27 januari 2016 22:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik mis jou ook ondanks dat je een pittig kort kapsel hebt
Vaders knipten wel vakerquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn Pa knipte voeger mijn zussen, di dans ben ik ontsprongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaders knipten wel vakerOh..... maar dat ziet er heel lief uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn Pa pakte gewoon de botte schaarik heb wel foto's van mijn zussie's allemaal
met een scheve pony![]()
Dat vraag je aan iemand die 6 jaar in de Bijlmer heeft gewoond, 12 keer op de Antillen is geweest en op Curacao en Aruba vrienden heeft wonen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hahaha.. nee, maar je weet wel wat het betekent dan?
Ja duh... omdat ik vaak in Venezuela ben geweest betekend nog niet dat ik Spaans spreekquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vraag je aan iemand die 6 jaar in de Bijlmer heeft gewoond, 12 keer op de Antillen is geweest en op Curacao en Aruba vrienden heeft wonen?
hier in elk geval wel ja. Die kwamen pas veeeeeeel laterquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat ging in elk geval makkelijker dan tetten kweken
Of een botte uitdunschaar... die waren ergquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh..... maar dat ziet er heel lief uit![]()
Mijn Pa pakte gewoon de botte schaarik heb wel foto's van mijn zussie's allemaal
met een scheve pony
Ik had het gevoel dat het in één nacht was gegroeidquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier in elk geval wel ja. Die kwamen pas veeeeeeel later
Never mind, maar ik dacht ik zet het maar even in het juiste perspectief...quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh... omdat ik vaak in Venezuela ben geweest betekend nog niet dat ik Spaans spreekSowly
Ja, échte kappers had je ook niet in het dorp, mijn pony was niet veel beterquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Of een botte uitdunschaar... die waren erg
"twee erwtjes op een plankje" formaatquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat het in één nacht was gegroeidineens viel het me op
![]()
en het was maar een béétje
Komt goed...quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never mind, maar ik dacht ik zet het maar even in het juiste perspectief...
Kop op!quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, échte kappers had je ook niet in het dorp, mijn pony was niet veel beter
die kleintjes zijn leukquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kop op!![]()
Jouw pony had weer andere kwaliteiten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kop op!![]()
Jouw pony had weer andere kwaliteiten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:56 schreef FANN het volgende:
ik zie nu pas dat geval hangen![]()
Slyyyyyyyyyyyyyyyyy
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:56 schreef FANN het volgende:
Slyyyyyyyyyyyyyyyyy
Leuk hč, die kleintjesquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:56 schreef FANN het volgende:
Slyyyyyyyyyyyyyyyyy
Meisjes piesen niet!quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:57 schreef Mickeys het volgende:
Hou op FANN... ik pies zowat in m'n broek van het lachen hier
tot het einde toe gekeken en ik dacht er komt vast iets, maar er kwam niksquote:
fantastischquote:
Easy livingquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Van jou komen ook steeds dingen die je niet verwacht
ga je daar naar luisteren danquote:
Ik zit nog bij Easy livingquote:
quote:
kijk uit voor de virusquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ik luister nuik ben zo gek dat ik alles aanklik
![]()
nou ja bijna alles
Lol, maar ik ben Sly nietquote:
vreemd toch had ik een 8quote:
vannacht?quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:10 schreef Treehut362 het volgende:
en dan nu de superhit uit 19zoveel
[..]
vreemd toch had ik een 8
"de groente" is dacht ik Rotterdamsquote:
Nederlands V.W.O.Engels 8quote:
Klopt, zure bommen...quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
"de groente" is dacht ik Rotterdams
dacht ikquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nederlands V.W.O.Engels 8
Frans 6 Geschiedenis 6 Aardrijkskunde 6 Frans 6 Biologie 6
of zoiets
integendeelquote:
ik zit met Paul Wellerquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow, het leek even zo, kom net binnenvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Leuk maar niet bijzonder vind ik.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zit met Paul Weller
https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Weller
mojjij nie slapequote:Op donderdag 28 januari 2016 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow, het leek even zo, kom net binnenvallen.
achquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Leuk maar niet bijzonder vind ik.
David Bowiequote:Op donderdag 28 januari 2016 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Leuk maar niet bijzonder vind ik.
Hoor ik liever The Jam
succes ik nok zoquote:
de nachtquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga beetje knutselen zo, muziekje erbij, kom ik de tijd wel door.
En dan krijg je je geld terug?quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na mijn behandeling wordt meestal de spychiater opgenomen.
Dus je weet dat je er niets mee opschiet maar toch ga je er heen...quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee eigen risico naar de kloten.
ze doen maarquote:Op donderdag 28 januari 2016 08:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je weet dat je er niets mee opschiet maar toch ga je er heen...
Klinkt bekend
Antwoord staat erbij apenkopquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En heb je lekker geslapen?
Dat weet ik niet, ik sliep.
Nogmaals.. mijn naam is niet Slyquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Durf niet te klikken, straks staat my little pony er weer of zo.
Good luckquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, dat was erg grappig.
Nu eerst eens wat eten en dan mijn fiets wegbrengen, want die heb ik gisteren verpatst.
Elektrisch teringding.![]()
Tot ehm... ja.![]()
Ik ook van jouquote:
Ah wacht, voortaan noem ik je 'die griet'. Klinkt bijna als 'die Griek', maar dan anders.quote:
Ik mag jouw vader wel...quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah wacht, voortaan noem ik je 'die griet'. Klinkt bijna als 'die Griek', maar dan anders.![]()
Op fiets stapt.
Als ik dat dan lees, dan vraag ik mij werkelijk waar af wat zo'n man bezielt. Blijkbaar vindt hij het wel fijnquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vrouw verplicht man in hondenhok te slapen en vleesafval te eten.
Toch is het stel nog steeds gelukkig getrouwd!
Iedereen mag uiteraard op zijn eigen manier gelukkig zijn, maar dit is natuurlijk behoorlijk bizar, dus inderdaad, wat bezielt die gast?quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als ik dat dan lees, dan vraag ik mij werkelijk waar af wat zo'n man bezielt. Blijkbaar vindt hij het wel fijn
Tja... als je daarvan, als de betreffende man zijnde, gelukkig van wordt, dan heb je ergens iets gemist of je bent gewoon graag het "slaafje" en wordt graag onderdrukt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen mag uiteraard op zijn eigen manier gelukkig zijn, maar dit is natuurlijk behoorlijk bizar, dus inderdaad, wat bezielt die gast?
Dat wordt op den duur ook saai lijkt me..quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja... als je daarvan, als de betreffende man zijnde, gelukkig van wordt, dan heb je ergens iets gemist of je bent gewoon graag het "slaafje" en wordt graag onderdrukt.
Ik sta wel stevig in mijn schoenen, dus verwacht ik min of meer van mijn vrienden/partner of wat dan ook, dat zij dat ook doen. Ik zou er niet aan moeten denken dat ik iemand zou moeten "overheersen". brrrr![]()
eh... ik weet even niet waar "Dat" betrekking op heeftquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat wordt op den duur ook saai lijkt me..
Op "overheersen".quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
eh... ik weet even niet waar "Dat" betrekking op heeft
Gezellig, blaffen voor een koekje.quote:
Aha. Maar ja, andersom zou zij dat mogelijk over ons zeggen.quote:
En wat gekrabbel achter je oor.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gezellig, blaffen voor een koekje.
Persoonlijk heb ik liever dat kriebeltje achter mijn oor dan een koekkie.quote:
En dan mag je ook nog gewoon in de vijver zwemmen en tegen een boom aan piesen... ik zie probleem nietquote:
Tegen een boom aan pissen doen mannen geregeld, als er geen andere mogelijkheid voorhanden is, dan komt 'ons' oer gevoel heel even omhoog.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En dan mag je ook nog gewoon in de vijver zwemmen en tegen een boom aan piesen... ik zie probleem niet
Op zich vind ik dat best grappig.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:30 schreef Mickeys het volgende:
Ow... heb ik dat? Kom ik nu volgend "nieuwsitem" tegen..... over katten gesproken en zo
Linkje
Tja.. ik weet niet wat ik er van moet vinden...quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat best grappig.
Neem jij zulke mensen dan serieus? Ik niet, maar ik wil het spelletje tot op zekere hoogte best meespelen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja.. ik weet niet wat ik er van moet vinden...
Zulke mensen ontwijk ik liever. Ik wil daar gewoon niets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem jij zulke mensen dan serieus? Ik niet, maar ik wil het spelletje tot op zekere hoogte best meespelen.
Ach, ze doet niemand kwaad.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zulke mensen ontwijk ik liever. Ik wil daar gewoon niets mee te maken hebben.
Dit is net zo achterlijk als die man in het hondenhokquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja.. ik weet niet wat ik er van moet vinden...
Dan ben ik toch liever een kat.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is net zo achterlijk als die man in het hondenhok
Ik snap dat jij liever de vrouw als kat dan de man als hond hebtquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ben ik toch liever een kat.
Ik denk dat zulke mensen iets in de vroege ontwikkeling gemist hebben en dat vullen ze dan op zo'n manier op, en de maatschappij zal daar in het algemeen weinig begrip voor hebben waardoor ze nog meer gaan volharden in hun 'spel'. En dan ben je uiteindelijk een weirdo.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat jij liever de vrouw als kat dan de man als hond hebt
Aan die mensen zit toch een beetje een steekje los, denk ik, maar zolang ze er niemand kwaad mee doen gaan ze hun gang maar.
Dus je loopt er niet warm voor een partner 5 x daags aangelijnd uit te laten?quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:59 schreef Mickeys het volgende:
Zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen of dat ik dus rekening met zo iemand moet houden. Dat zou mij te ver gaan.
Nee!quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus je loopt er niet warm voor een partner 5 x daags aangelijnd uit te laten?
quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vrouw verplicht man in hondenhok te slapen en vleesafval te eten.
Toch is het stel nog steeds gelukkig getrouwd!
*SmOeL*quote:
Het zijn dan ook Belgen hč.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Beetje wazig verhaal wel. Hij deed zijn behoefte in het bos staat er te lezen. Nou, dan smeer je hem toch zou je denken.
Aangezien hij bleef, neem ik het hele bericht met een zak zout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |