oeh, vertelquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben blij dat Symph het nog een keer aandurfde, ik weet niet of ik dat in zijn geval had gedurfd. Eigenlijk was hij ook vastbesloten dat het gewoon klaar was, te veel ellende meegemaakt.
Verstandigquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ik verlaag me niet tot het niveau van de ex.
Ik weet de maand nog.quote:
Zelfs dat niet.... Ik zou de archieven in moeten duiken... Maar dan nog is het niet zeker.. Er bestaat zelfs onduidelijkheid over het geboortejaarquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet de maand nog.
Denk ik, ben me al niet meer zeker...
Je bent nu 1 meter 90?quote:
Sorry, dat wist ik niet, dat is net iets te groot.quote:
Geinige dingen, stoer en toch vrouwelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM d'r schoenen, onlangs gekocht in Berlijn...
past mooi bij jullie verzamelingquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM d'r schoenen, onlangs gekocht in Berlijn...
o dan kom je nog net onder de 2 meter uit, valt best mee dus die schoenen.quote:
De Dr. Martens shop bij de Hackischer Markt was onweerstaanbaar voor haar...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
past mooi bij jullie verzameling
kan me er alles bij voorstellen. Ik heb een kussenhoes met de tekst: Life is short, buy the shoesquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Dr. Martens shop bij de Hackischer Markt was onweerstaanbaar voor haar...
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kan me er alles bij voorstellen. Ik heb een kussenhoes met de tekst: Life is short, buy the shoes
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer hier maar eens zonder nieuwe schoenen naar buiten te lopen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of voor als ik helemaal weer MiniStig wil zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Nee... ik ben weer eens de UkkePuk hierquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder sleutel naar buiten gegaan?
jij hebt niets gekocht voor jezelf ?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb me zelf weten te beheersen...
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt niets gekocht voor jezelf ?
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:29 schreef Mickeys het volgende:
Voor als ik eens niet zo'n Ukkepuk wil zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of voor als ik helemaal weer MiniStig wil zijn:ik ben geen hakkenmensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Jawel, blauwe suede Vans elders, omdat mijn kastanjerode Vans die ik aan had niet sneeuwbestendig bleken te zijn...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt niets gekocht voor jezelf ?
Mw. MM en ik kunnen wedijveren qua meeste paren Dr. Martens, dus zo'n vreemde vraag is dat niet...quote:
Tja... ik wou wat groter lijken dus zo is het begonnen bij mij. Ben het zat om altijd onderdeurtje en zo genoemd te worden.quote:
Ow... ik dacht de dames uitvoeringenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM en ik kunnen wedijveren qua meeste paren Dr. Martens, dus zo'n vreemde vraag is dat niet...
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... ik dacht de dames uitvoeringen*oeps*
Oh jee... "leeft" dat op de achtergrond en zo ja, krijgt hij de keuze welke als de zijne/hare gaat gelden?quote:
Ze worden ook nog es goed bewaaktquote:
Jij bent inderdaad ook ergquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik ga inpakken voor de verhuizing zal ik mijn paren schoenen eens tellen, een voorzichtige schatting zegt ruim 50 paar.
die zijn leukquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, blauwe suede Vans elders, omdat mijn kastanjerode Vans die ik aan had niet sneeuwbestendig bleken te zijn...
[ afbeelding ]
Nee, dat is ruim 40 kilo beton...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oh jee... "leeft" dat op de achtergrond en zo ja, krijgt hij de keuze welke als de zijne/hare gaat gelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |