oeh, vertelquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben blij dat Symph het nog een keer aandurfde, ik weet niet of ik dat in zijn geval had gedurfd. Eigenlijk was hij ook vastbesloten dat het gewoon klaar was, te veel ellende meegemaakt.
Verstandigquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ik verlaag me niet tot het niveau van de ex.
Ik weet de maand nog.quote:
Zelfs dat niet.... Ik zou de archieven in moeten duiken... Maar dan nog is het niet zeker.. Er bestaat zelfs onduidelijkheid over het geboortejaarquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet de maand nog.
Denk ik, ben me al niet meer zeker...
Je bent nu 1 meter 90?quote:
Sorry, dat wist ik niet, dat is net iets te groot.quote:
Geinige dingen, stoer en toch vrouwelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM d'r schoenen, onlangs gekocht in Berlijn...
past mooi bij jullie verzamelingquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM d'r schoenen, onlangs gekocht in Berlijn...
o dan kom je nog net onder de 2 meter uit, valt best mee dus die schoenen.quote:
De Dr. Martens shop bij de Hackischer Markt was onweerstaanbaar voor haar...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
past mooi bij jullie verzameling
kan me er alles bij voorstellen. Ik heb een kussenhoes met de tekst: Life is short, buy the shoesquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Dr. Martens shop bij de Hackischer Markt was onweerstaanbaar voor haar...
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kan me er alles bij voorstellen. Ik heb een kussenhoes met de tekst: Life is short, buy the shoes
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer hier maar eens zonder nieuwe schoenen naar buiten te lopen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of voor als ik helemaal weer MiniStig wil zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Nee... ik ben weer eens de UkkePuk hierquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder sleutel naar buiten gegaan?
jij hebt niets gekocht voor jezelf ?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb me zelf weten te beheersen...
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt niets gekocht voor jezelf ?
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:29 schreef Mickeys het volgende:
Voor als ik eens niet zo'n Ukkepuk wil zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of voor als ik helemaal weer MiniStig wil zijn:ik ben geen hakkenmensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Jawel, blauwe suede Vans elders, omdat mijn kastanjerode Vans die ik aan had niet sneeuwbestendig bleken te zijn...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt niets gekocht voor jezelf ?
Mw. MM en ik kunnen wedijveren qua meeste paren Dr. Martens, dus zo'n vreemde vraag is dat niet...quote:
Tja... ik wou wat groter lijken dus zo is het begonnen bij mij. Ben het zat om altijd onderdeurtje en zo genoemd te worden.quote:
Ow... ik dacht de dames uitvoeringenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM en ik kunnen wedijveren qua meeste paren Dr. Martens, dus zo'n vreemde vraag is dat niet...
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... ik dacht de dames uitvoeringen*oeps*
Oh jee... "leeft" dat op de achtergrond en zo ja, krijgt hij de keuze welke als de zijne/hare gaat gelden?quote:
Ze worden ook nog es goed bewaaktquote:
Jij bent inderdaad ook ergquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik ga inpakken voor de verhuizing zal ik mijn paren schoenen eens tellen, een voorzichtige schatting zegt ruim 50 paar.
die zijn leukquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, blauwe suede Vans elders, omdat mijn kastanjerode Vans die ik aan had niet sneeuwbestendig bleken te zijn...
[ afbeelding ]
Nee, dat is ruim 40 kilo beton...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oh jee... "leeft" dat op de achtergrond en zo ja, krijgt hij de keuze welke als de zijne/hare gaat gelden?
Wie is Merel?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:38 schreef just me het volgende:
* just me is geen hakkenmens... geen schoenenmens.... Merel daarentegen
jezus f*ck!quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
En dan ook maar de All Star collectie in enkelvoud van elk paar:
[ afbeelding ]
Zijn er inmiddels wel een paar van gesneuveld...
Oww.. dan is het veilig... Maar flinke schoenenbuit daar bij julliequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is ruim 40 kilo beton...
mijn dochter die ook foktquote:
Oh dat lukt mij welquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer hier maar eens zonder nieuwe schoenen naar buiten te lopen...
Dan kan je afwisselen en slijten ze niet zo snel...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oww.. dan is het veilig... Maar flinke schoenenbuit daar bij jullie
doe es gek, laat je gaanquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:40 schreef Mickeys het volgende:
*ARGH*... ik moet ophouden.. Sacha.. hou me tegen.. ik zit echt redelijk tegen het *trollen* aan in WGR![]()
wat moet ik?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:40 schreef Mickeys het volgende:
*ARGH*... ik moet ophouden.. Sacha.. hou me tegen.. ik zit echt redelijk tegen het *trollen* aan in WGR![]()
Ow.. maar ik heb ook ongeveer 50 paar... net als Doedezemaar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan je afwisselen en slijten ze niet zo snel...
oei.. stijging van 400%quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Sinds ik 'm ken is Symph van 1 paar schoenen naar 4 paar gegaan, kennelijk heb ik 'm besmet met mijn schoenentic.
quote:
Ik haat gastjes die volharden in verkeerde informatie te geven... GRMBL... ik moet gewoon niet meer reageren eigenlijk... maar goed... de TS is eigenlijk ook een slappe hap... dubbel ergernisquote:
jij bent niet van de Dr. Martens ?quote:
moet ik nou gaan zoeken zonder Fann en KT?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Ik haat gastjes die volharden in verkeerde informatie te geven... GRMBL... ik moet gewoon niet meer reageren eigenlijk... maar goed... de TS is eigenlijk ook een slappe hap... dubbel ergernis
Ben sowieso niet van dure kledingquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
jij bent niet van de Dr. Martens ?
Eh.. bedoelde je dit?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:46 schreef sacha het volgende:
[..]
moet ik nou gaan zoeken zonder Fann en KT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
het ging over schoenenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben sowieso niet van dure kledinggeef er geen moer om.
Ik had nog nooit van het merk gehoord eigenlijkquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
jij bent niet van de Dr. Martens ?
Ooit in London moesten we persé Dr. Martens kopen voor Merel en naar een cricket-shop om een cricket bat te kopen voor haar broer (Just Junior)quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van het merk gehoord eigenlijk
1 fokkende familie? hahahahaquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ooit in London moesten we persé Dr. Martens kopen voor Merel en naar een cricket-shop om een cricket bat te kopen voor haar broer (Just Junior)
Uit London komen die roze van mw. MM...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ooit in London moesten we persé Dr. Martens kopen voor Merel en naar een cricket-shop om een cricket bat te kopen voor haar broer (Just Junior)
Niet?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het was hier wel eens een grote fokkingbendequote:
huh?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Verbazend voor een lederhosen mevrouw...
Ik ook niet, totdat mijn dochter er vorige maand mee terug kwam uit Dublinquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Merel had toen schoenen gekocht die hier niet verklaarbaar waren, geen idee van wie ze dat heeftquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit London komen die roze van mw. MM...
Niet verklaarbaar of niet verkrijgbaar?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
Merel had toen schoenen gekocht die hier niet verklaarbaar waren, geen idee van wie ze dat heeft
Nee, van Leer maar dat is het merk HELDquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat witte pak dan van latex?
niet verkrijgbaarquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet verklaarbaar of niet verkrijgbaar?
Nee, Dr. Martens zijn zgn. working class schoenen, in de loop der jaren zijn er echter ook wat luxere modellen uitgekomen. Ontworpen ooit door een kreupele Duitse soldaat die geen geschikte legerschoenen kon krijgen en ze toen zelf maar is gaan maken...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:52 schreef Mickeys het volgende:
Moet ik dr. Martens nu zien zoals Van Bommel's hier in Nederland is?
Onder motorrijders zijn Dr. Martens ook populair, vandaar verbazingwekkend dat je ze niet kent...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, van Leer maar dat is het merk HELD
Ah.. ik leer nog eens iets bijquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Dr. Martens zijn zgn. working class schoenen, in de loop der jaren zijn er echter ook wat luxere modellen uitgekomen. Ontworpen ooit door een kreupele Duitse soldaat die geen geschikte legerschoenen kon krijgen en ze toen zelf maar is gaan maken...
Het is inmiddels wel een cultschoen geworden die symbool staat voor verschillende groeperingen, waaronder de skinheads...
Mogelijk meer onder de shoppers.. ik ben meer racemodel dus ik heb echte SiDi laarzenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder motorrijders zijn Dr. Martens ook populair, vandaar verbazingwekkend dat je ze niet kent...
Ik heb Timberlands, voor als ik veel ga wandelenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
In mijn studententijd liep iedereen op kistjes of Docs, behalve ik, ik kan er niet op lopen.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:52 schreef Mickeys het volgende:
Moet ik dr. Martens nu zien zoals Van Bommel's hier in Nederland is?
Sowly... MM heeft gelukkig mij net een lesje dr Martens gegevenquote:
ik heb lichtgewicht wandelschoenen van de Aldiquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb Timberlands, voor als ik veel ga wandelen
maar hoe kan je dr. Martens niet kennen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sowly... MM heeft gelukkig mij net een lesje dr Martens gegeven
quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb lichtgewicht wandelschoenen van de Aldi
Ik ben blij met mijn 2 boeken over de geschiedenis van Dr. Martens met de vele mooie foto's.quote:
Omdat ik nu net de foto's zat te bekijken van MM en dat zijn gewoon niet mijn stijl schoenen dus ook niet belangrijk wat hun (merk)naam is...quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:01 schreef sacha het volgende:
[..]
maar hoe kan je dr. Martens niet kennen?
*oprecht nieuwsgierig is*
Maar alleen de 2e foto is toch skinhead? en volgens mij is de onderste Madness maar dat weet ik niet zekerquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn 2 boeken over de geschiedenis van Dr. Martens met de vele mooie foto's.
En MadMaster was zelf ooit ook skinhead, waardoor de gekte begonnen is...
Die ligt alleen op zijn rug toch?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dr Bibber loopt een stuk minder comfortabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |