SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajax mist nog wat middenveldersquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Ajax nu gewoon eens een echte spits koopt, hoef je ook niet naar PSV te kijken.![]()
iedere trainer die ze 5 keer achterelkaar kan laten overspelen op de helft van de tegenstanderquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben het op zich met je eens, maar er zijn weinig namen waarvan ik direct zeg dat ik ze bij Ajax zou willen (en die haalbaar zijn)RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik weet niet meer wat erger is, geen kampioen worden of iedere week 90 enorm kutte minuten hebben.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ook Pep lukt dat nietquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
iedere trainer die ze 5 keer achterelkaar kan laten overspelen op de helft van de tegenstander![]()
Goed voorbeeld hier van is El Ghazi, god wat wil hij graag maar wat komt hij ontzettend te kort.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Deze jongens gaan aanvallend teveel denken en teveel verkrampen als het even niet lukt, daardoor creeer je veel te weinig.
Duur puntverlies dit.
Fischer kan er ook wat van, Milik dikke drama want kan niet kaatsen? of er is niemand om dit mee te doen. Allemaal beetje hotseknotsend de 16 in en dan de bal kwijt raken.
Drama ditNarf!![]()
Dit was echt niet normaal, zo slecht.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Bedankt voor het kampioenschap vrienden![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ben benieuwd of Ajax nog kampioen wordt, denk dat ze toch tekort gaan komen. 0 creativiteit, 0 klasse voorin.![]()
Als PSV een degelijke tweede helft draait, worden die sowieso kampioen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ben benieuwd of Ajax nog kampioen wordt, denk dat ze toch tekort gaan komen. 0 creativiteit, 0 klasse voorin.![]()
Frank weg. Van dijk weg, veltman weg, gudelj weg, el ghazi weg, younes weg, iedereen wegvraag maar aan je mama![]()
Je denkt dat Ajax meer van dit soort stront gaat afleveren de tweede seizoenshelft?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als PSV een degelijke tweede helft draait, worden die sowieso kampioen.![]()
En dan zondag nog zo'n enorme zaadpot om 12:30 tegen Roda, genot. Weer puntverlies als ze zo spelen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik zie PSV morgen trouwens ook niet winnen, maar je moet snel aanvallend echt meer gaan creeerenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ze leveren al heel het seizoen dit soort stront, het is alleen maar viezer gewordenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je denkt dat Ajax meer van dit soort stront gaat afleveren de tweede seizoenshelft?![]()
Jazeker, dat was al met de wedstrijd tegen Vitesse het geval.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je denkt dat Ajax meer van dit soort stront gaat afleveren de tweede seizoenshelft?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Watquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie PSV morgen trouwens ook niet winnen, maar je moet snel.aanvallend echt meer gaan creeeren.
![]()
Jij denkt dat PSV weer met het hoofd naar beneden niks gaat lopen doen in Rotterdam?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie PSV morgen trouwens ook niet winnen, maar je moet snel.aanvallend echt meer gaan creeeren
Excelsior is op dit moment hopeloos uit vorm namelijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar zit het probleem em al sinds begin 2013 in. Waar is de tijd gebleven dat Ajax tegen dit soort clubs 6 honderd procent kansen kreeg?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie PSV morgen trouwens ook niet winnen, maar je moet snel.aanvallend echt meer gaan creeeren![]()
Als Marc nou een keer een paar redelijke spelers zou halen, dan zou Ajax die voorronde voor het eerst sinds eeuwen weer eens kunnen overleven.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:50 schreef Schijf het volgende:
Pamper, weer een jaar geen champions league![]()
2009/2010 onder Jol. Maar dat was alle ballen op Suarez aldus Frank.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Daar zit het probleem em al sinds begin 2013 in. Waar is de tijd gebleven dat Ajax tegen dit soort clubs 6 honderd procent kansen kreeg?Snelle Egel![]()
Lijkt het opquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
Was dit de uitleg van Drank vooraf aan de wedstrijd?![]()
Tijd om het interview te beluisterenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja, Ajax heeft meer punten dan het voetbal doet vermoeden, voor PSV geldt het andersom. Dat trekt uiteindelijk wel recht.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je denkt dat Ajax meer van dit soort stront gaat afleveren de tweede seizoenshelft?![]()
Haha vooral volgens Ronald volgens mij. Maar inderdaad, het laatste goede Ajax.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:54 schreef S0nic het volgende:
[..]
2009/2010 onder Jol. Maar dat was alle ballen op Suarez aldus Frank.![]()
PSV heeft een veel leuker (en vooral creatiever) elftal dus als redelijk neutrale toeschouwer hoop ik dat eerlijk gezegd wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, Ajax heeft meer punten dan het voetbal doet vermoeden, voor PSV geldt het andersom. Dat trekt uiteindelijk wel recht.![]()
Deze wedstrijd verdiende geen winnaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:55 schreef Tagliano het volgende:
"Er moest maar één ploeg winnen, dat was Ajax"[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik quote Frank voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze wedstrijd verdiende geen winnaar.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Eriksenquote:, ik ga even huilen.
Snelle Egel![]()
Waar Ajax aanvallend een probleem heeft, heeft PSV dat verdedigend.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat PSV weer met het hoofd naar beneden niks gaat lopen doen in Rotterdam?
Excelsior is op dit moment hopeloos uit vorm namelijk.
Het hele seizoen heeft PSV het al lastig tegen de kleintjesOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Goh. Die man heeft echt stront in zijn ogen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik quote Frank voor de duidelijkheid
Hij had na dat 4e kampioenschap moeten vertrekken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik geniet hiervanquote:
Jan Vertonghen en Toby Alderweireld![]()
![]()
Sightorgod word gemist.quote:Narf!![]()
Wat goed dat ajax zo weinig tegendoelpunten krijgt. Daar kom je europees zeker wel een ronde verder meeNothing to see here, carry on![]()
Zelfs dat 4e kampioenschap was al kut eigenlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh. Die man heeft echt stront in zijn ogen.
Hij had na dat 4e kampioenschap moeten vertrekken.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Frank: "Er moeten dingen worden nagekomen."
Interviewer: "Wat moet er nagekomen worden?"
Frank: "Wat ik zeg. Mensen die diep moeten vragen."
Goed interview.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2016 22:58:00 ]![]()
Op de backposities gaat er veel mis ja, maar Excelsior is juist daar niet al te sterk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar Ajax aanvallend een probleem heeft, heeft PSV dat verdedigend.
Het hele seizoen heeft PSV het al lastig tegen de kleintjes[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Frank is wel een beetje debiel aan het doen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nog even Heracles de schuld geven van het puntverlies, donder op
En het probleem is dat we geen Messi hebben
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als zelfs Lukoki en Imbecilio kunnen uitblinken tegen Heracles dan zijn Younes en Ghazi echt echt echt slecht![]()
Youness is wel zo een speler.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Wij hebben geen Messi , daarom spelen we gelijkWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Dat was inderdaad het slechtste kampioenschap uit de geschiedenis van de eredivisie.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfs dat 4e kampioenschap was al kut eigenlijk![]()
Goede context bij die wedstrijd iddquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als zelfs Lukoki en Imbecilio kunnen uitblinken tegen Heracles dan zijn Younes en Ghazi echt echt echt slecht.
Compleet niet te vergleijken![]()
Vanaf seizoen 3 werd de neerwaartse lijn ingezet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het slechtste kampioenschap uit de geschiedenis van de eredivisie.![]()
'De inzet was goed', alsof het Feyenoord is.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik word gewoon moedeloos van dat geschreeuw over diepte en al die dingen terwijl er gewoon geen goed werkend middenveld is.![]()
Milik zit zondag op de bank
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Schöne was toen de grote man, zegt genoeg eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het slechtste kampioenschap uit de geschiedenis van de eredivisie.Snelle Egel![]()
Vanaf seizoen 3 nam de kwaliteit van de selectie ook enorm af. Sinds 2013 speelt Ajax eigenlijk gewoon met kutaanvallers.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vanaf seizoen 3 werd de neerwaartse lijn ingezet.![]()
Precies. Een NEC-speler.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:00 schreef S0nic het volgende:
[..]
Schöne was toen de grote man, zegt genoeg eigenlijk.![]()
mede door de totale middelmaat die door o.a. De Boer er doorgedrukt moest worden. En het probleem zit hem echt niet meer in de spelers. Er zit geen enkele lijn/gedachte meer in.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vanaf seizoen 3 nam de kwaliteit van de selectie ook enorm af. Sinds 2013 speelt Ajax eigenlijk gewoon met kutaanvallers.![]()
Die matennaaier gooide er vandaag weer een fijne schwalbe uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:00 schreef S0nic het volgende:
[..]
Schöne was toen de grote man, zegt genoeg eigenlijk.Dit, dus.![]()
Dat deden ze bij Heracles ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die matennaaier gooide er vandaag weer een fijne schwalbe uit.
Het is allemaal wat.![]()
Ik ben er nog steeds niet uit of het nou aan De Boer ligt of aan de spelers. De interviews van Frank zijn tenenkrommend, maar als ik naar de selectie kijk dan denk ik: Het is allemaal toch weer pure middelmaat. Ook spelers zoals Klaassen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
mede door de totale middelmaat die door o.a. De Boer er doorgedrukt moest worden. En het probleem zit hem echt niet meer in de spelers. Er zit geen enkele lijn/gedachte meer in.![]()
Wat een vreselijke verliezers zijn jullie. Bah vooral De Boer. 0-0 was dik verdiend. Jullie hebben 1 kans gehad. Hij kan een voorbeeld aan Cocu nemen.![]()
thxquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:05 schreef hafcfan het volgende:
Wat een vreselijke verliezers zijn jullie. Bah vooral De Boer. 0-0 was dik verdiend. Jullie hebben 1 kans gehad. Hij kan een voorbeeld aan Cocu nemen.![]()
Je hebt echt gekotst?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:05 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb net (geen grap) gekotst![]()
Schuld van Frank.![]()
El Ghazi is de nieuwe Ronaldo man.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als zelfs Lukoki en Imbecilio kunnen uitblinken tegen Heracles dan zijn Younes en Ghazi echt echt echt slecht![]()
Daarom juist, de Boer doet het gewoon uitstekend met die kut spelers van hem.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit of het nou aan De Boer ligt of aan de spelers. De interviews van Frank zijn tenenkrommend, maar als ik naar de selectie kijk dan denk ik: Het is allemaal toch weer pure middelmaat. Ook spelers zoals Klaassen.![]()
Zelfs al je trollpogingen falenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
El Ghazi is de nieuwe Ronaldo man.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Als ik de afgelopen drie wedstrijden even op een rij zet vraag ik mezelf echt af hoe ze er in godsnaam 45 in hebben gekregen in de eerste seizoenshelft.![]()
Het meest zure is gewoon dat je het succes van 4 kampioenschappen totaal niet hebt kunnen verzilveren in Europa. Opzich deed Ajax het in moeilijke poules redelijk, maar het gaat natuurlijk om die extra stap. Elk jaar beter worden.![]()
Veel dode spelmomenten, paar afstandsschoten. Dat hielp wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:07 schreef Ramboetan het volgende:
Als ik de afgelopen drie wedstrijden even op een rij zet vraag ik mezelf echt af hoe ze er in godsnaam 45 in hebben gekregen in de eerste seizoenshelft.![]()
Hafcfan, beste Hafcfan.
We zijn het op elk gebied met je eens behalve een select groepje wegkijkers die vinden dat het er goed uit ziet.![]()
Ik heb niks gezien, ik ga niet op dinsdagavond naar Ajax-Heracles kijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsjeblieft Rickert. Wat was Ajax treurig he. Ik wacht op felicitaties van PL.![]()
Gefeliciteerd met dit vernieuwde slaapmiddelquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsjeblieft Rickert. Wat was Ajax treurig he. Ik wacht op felicitaties van PL.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dit wisten we al.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Beetje oud nieuws misschien.
http://www.goalsandglamou(...)-scheldt-met-ziekte/![]()
Gelukkig is Marc druk bezig met een spits te halen achter de schermen. Komt allemaal goed.
Inb4 over een paar dagen. "we gaan het met deze selectie doen"
Snelle Egel![]()
Dan had je Traoré moeten halen. Of zou Marc weer met Eto'o gebeld hebben?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:15 schreef S0nic het volgende:
Gelukkig is Marc druk bezig met een spits te halen achter de schermen. Komt allemaal goed.
Inb4 over een paar dagen. "we gaan het met deze selectie doen"![]()
Was je bij de wedstrijd? Je hebt toch wel mee met de entrada gedaan ?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Javast een virusje maar de misselijkheid begon tijdens de wedstrijd
![]()
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het aan de selectie ligt. Ik denk dat het eerder aan Frank of de speelwijze ligt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Bij Nantes hebben ze nog een spits overquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:15 schreef S0nic het volgende:
Daar waren we nog niet achter.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:17 schreef gazhims3lv het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het aan de selectie ligt. Ik denk dat het eerder aan Frank of de speelwijze ligt.![]()
Welke spits is haalbaar dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:15 schreef S0nic het volgende:
You don't say...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:17 schreef gazhims3lv het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het aan de selectie ligt. Ik denk dat het eerder aan Frank of de speelwijze ligt.BFF met GGMM![]()
Dat wisten we voor het seizoen begon ook al.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
ajax ging wel even kampioen worden hoor
Psv dus weer.![]()
Ligt aan alles.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:17 schreef gazhims3lv het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het aan de selectie ligt. Ik denk dat het eerder aan Frank of de speelwijze ligt.![]()
99% van de mensen hier niet hoor. Wil je wat quotes?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wisten we voor het seizoen begon ook al.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
99% van de mensen hier niet hoor. Wil je wat quotes?BFF met GGMM![]()
oh jeetje, deze opmerking slaat als een lul op een drumstelquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
ajax ging wel even kampioen worden hoor
Psv dus weer.
en nog vreselijk ironisch ook![]()
en je doet er wat betreft ironie nog een schepje bovenopquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
Gelukkig maar trouwens. Tenminste een club die wel in Europa presteert.![]()
Onhaalbaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:20 schreef S0nic het volgende:
[..]
Tijd voor de terugkeer van Klaas-Jan.![]()
Dat is niet verboden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
99% van de mensen hier niet hoor. Wil je wat quotes?
AH VOLGENS DE DON IS HET VERBODEN![]()
Spelers zoals Ziyech moet je wel halen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:20 schreef S0nic het volgende:
[..]
Tijd voor de terugkeer van Klaas-Jan.![]()
Ze hebben al 2 miljoen middenvelders.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Spelers zoals Ziyech moet je wel halen.BFF met GGMM![]()
Dan kan je Sinkgraven ook meteen afschrijven. Wat hebben ze daar belachelijk veel voor betaaldquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Spelers zoals Ziyech moet je wel halen.
Snelle Egel![]()
Is het dan allemaal puur geluk dat PSV kwaliteitsaankopen heeft gedaan met Luuk, Pröpper en Guardado? Kan toch niet?
(als response op de reactie dat alle goede spelers onhaalbaar zijn)![]()
Dat is dus het probleem. Enige haalbare spitsen zijn die shit spitsen in de Eredivisie zoals Weghorst/Haller/Janssen. Dan kan je net zo goed helemaal niet kopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:22 schreef S0nic het volgende:
[..]
Verdient daar volgens mij 5 miljoen per jaar ofzo, die is ook niet gek idd.![]()
Er moeten er een paar weg ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben al 2 miljoen middenvelders.![]()
Janssen heeft Feyenoord geslacht. Dat lijkt me genoeg reden voor een contract voor het leven.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:24 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Enige haalbare spitsen zijn die shit spitsen in de Eredivisie zoals Weghorst/Haller/Janssen. Dan kan je net zo goed helemaal niet kopen.![]()
Heracles mag wel het laatste zijn waar Ajax of de fan zich druk om mag maken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:25 schreef BadderHaring het volgende:
Dat Heracles kan er ook geen kut meer van trouwens. Wat een armzalig clubje zeikerds.![]()
Des te slechter als je daartegen gelijkspeelt dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:25 schreef BadderHaring het volgende:
Dat Heracles kan er ook geen kut meer van trouwens. Wat een armzalig clubje zeikerds.![]()
Je club faalt gewoon. Je grote praatjes komen niet uitquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:20 schreef Adames het volgende:
[..]
oh jeetje, deze opmerking slaat als een lul op een drumstel
en nog vreselijk ironisch ook![]()
Snel kopen dus!!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Janssen heeft Feyenoord geslacht. Dat lijkt me genoeg reden voor een contract voor het leven.![]()
En wat voegt deze opmerking toe, oh meneer de Feyenoordfan...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je club faalt gewoon. Je grote praatjes komen niet uit
BFF met GGMM![]()
Ho ho, Feyenoord voldoet nog steeds aan de doelstellingen hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En wat voegt deze opmerking toe, oh meneer de Feyenoordfan...![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je club faalt gewoon. Je grote praatjes komen niet uit![]()
![]()
Nee godzijdank niet zegquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:17 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Was je bij de wedstrijd? Je hebt toch wel mee met de entrada gedaan ?![]()
De gok met Janssen zou ik inderdaad wagen. Ik weet dat veel mensen er nog steeds vraagtekens bijstellen maar ik vind het een hele complete spits. Sterk, tweebenig en toch ook behoorlijk technisch als je zijn goals bekijkt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Janssen heeft Feyenoord geslacht. Dat lijkt me genoeg reden voor een contract voor het leven.![]()
Als ik hem vraag ontopic te blijven, dan geldt dat ook voor jou.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ho ho, Feyenoord voldoet nog steeds aan de doelstellingen hoor.BFF met GGMM![]()
En speelt bij AZ. Daar onderhandelt Ajax heel graag mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De gok met Janssen zou ik inderdaad wagen. Ik weet dat veel mensen er nog steeds vraagtekens bijstellen maar ik vind het een hele complete spits. Sterk, tweebenig en toch ook behoorlijk technisch als je zijn goals bekijkt.![]()
Ow, was dat het doel van je opmerking. Doe dan ook niet zo cryptisch.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik hem vraag ontopic te blijven, dan geldt dat ook voor jou.![]()
"Het gras is glad, het dak is dicht. Reclameborden verschieten af en toe van kleur, toeschouwers gaan verzitten. De verjarende supportersclub zingt monotoon repertoire, de pinautomaat is kapot. En op het veld van de Arena rennen voetballers, in rood-wit of zwart, in vrijwel voortdurend vruchteloze pogingen tot vermaak. Maar het is toch vooral een verloren avond, zo'n avond waarop de regisseur nog zijn best moet doen om een puike samenvatting te peuren uit de wanvertoning"
~ Pedroso![]()
Opzich wel toch? Of doel je op El Hamdaoui?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
En speelt bij AZ. Daar onderhandelt Ajax heel graag mee.![]()
mooi stukje prozaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:31 schreef Cavaliers het volgende:
"Het gras is glad, het dak is dicht. Reclameborden verschieten af en toe van kleur, toeschouwers gaan verzitten. De verjarende supportersclub zingt monotoon repertoire, de pinautomaat is kapot. En op het veld van de Arena rennen voetballers, in rood-wit of zwart, in vrijwel voortdurend vruchteloze pogingen tot vermaak. Maar het is toch vooral een verloren avond, zo'n avond waarop de regisseur nog zijn best moet doen om een puike samenvatting te peuren uit de wanvertoning"
~ Pedroso![]()
Bij deze voor iedereen in dit topic:
- blijf ontopic
- geen getroll
- geen geflame
- persoonlijk geflirt en vendetta's via DM
Kan je dit niet, dan optyfen uit dit topic.BFF met GGMM![]()
In 10 zomers 9 keer een AZ speler gekocht druifquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Opzich wel toch? Of doel je op El Hamdaoui?![]()
Mijn post was niet echt serieus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Opzich wel toch? Of doel je op El Hamdaoui?![]()
bij dezenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:32 schreef DonRaja het volgende:
Bij deze voor iedereen in dit topic:
- blijf ontopic
- geen getroll
- geen geflame
- persoonlijk geflirt en vendetta's via DM
Kan je dit niet, dan optyfen uit dit topic.![]()
Ja ik zeg toch zelf 'opzich wel'? Wist alleen niet of ik rickerts post als sarcastisch moest opvatten? Ja dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:32 schreef Adames het volgende:
[..]
In 10 zomers 9 keer een AZ speler gekocht druif![]()
Quality interview nummer 2 van De Boer:
http://nos.nl/video/2083027-de-boer-het-was-niet-oogstrelend.html![]()
Jaap, heb je dat combinatiespel in Jong Ajax niet gezien?quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Dat is nog echt een goede optie ook trouwens.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2016 23:53:26 ]![]()
Met Kluivert en Stam als assistenten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is nog echt een goede optie ook trouwens.![]()
Dat lijkt me dan weer een heel slecht ideequote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met Kluivert en Stam als assistenten.Geen fan van Stam, al helemaal geen fan van Kluivert.
![]()
Stam doet het aardig bij Jong-Ajax en Kluivert heeft met Jong-Twente en zijn werk bij AZ en PSV laten zien iets toe te voegen aan een staff.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer een heel slecht ideeGeen fan van Stam, al helemaal geen fan van Kluivert.
![]()
Gelukkig gaat het er niet om wat Feyenoord-supporters vinden. Wat is er mis met Stam en Kluivert? Stam doet het momenteel toch vrij aardig bij Jong Ajax.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer een heel slecht ideeGeen fan van Stam, al helemaal geen fan van Kluivert.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
En met Stam, Kluivert en Seedorf heb je drie internationale toppers die in elke linie weten wat er gevraagd wordt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:56 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het er niet om wat Feyenoord-supporters vinden. Wat is er mis met Stam en Kluivert? Stam doet het momenteel toch vrij aardig bij Jong Ajax.
Overigens beetje raar dat een supporter van een andere club zijn mening niet mag geven van je.![]()
Ik vind Kluivert nou niet bepaald een superintelligente gozer eigenlijk. Als ik zijn interviews hoor, dan komt er weinig zinnigs uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:56 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het er niet om wat Feyenoord-supporters vinden. Wat is er mis met Stam en Kluivert? Stam doet het momenteel toch vrij aardig bij Jong Ajax.
Stam is een goede kerel, maar ook daar weet ik het niet zo.![]()
We hebben deze discussie al eerder gevoerd, maar Stam en Kluivert blinken niet echt uit in intellectuele genialiteit. Seedorf wel, die weet waar hij over praat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En met Stam, Kluivert en Seedorf heb je drie internationale toppers die in elke linie weten wat er gevraagd wordt.![]()
Gelukkig hoef je geen raketgeleerde te zijn om een goede trainer te worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind Kluivert nou niet bepaald een superintelligente gozer eigenlijk. Als ik zijn interviews hoor, dan komt er weinig zinnigs uit.
Stam is een goede kerel, maar ook daar weet ik het niet zo.![]()
Tja, die jeugdteams... Ik weet nooit hoeveel dat nou precies zegt. Van Basten heeft toch ook nog Jong Ajax getraind?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Stam doet het aardig bij Jong-Ajax en Kluivert heeft met Jong-Twente en zijn werk bij AZ en PSV laten zien iets toe te voegen aan een staff.![]()
Ja dat oud-voetballers automatisch veel verstand hebben van voetbal is wel geblekenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En met Stam, Kluivert en Seedorf heb je drie internationale toppers die in elke linie weten wat er gevraagd wordt.
Overigens beetje raar dat een supporter van een andere club zijn mening niet mag geven van je.
man man man![]()
Ja, jij vindt Kluivert dom. Dat weet ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
We hebben deze discussie al eerder gevoerd, maar Stam en Kluivert blinken niet echt uit in intellectuele genialiteit. Seedorf wel, die weet waar hij over praat.
Loop het trainerscorps in de Europese top eens na, intellectuele genialiteit is niet echt een criterium.![]()
Geen raketgeleerde, maar een beetje intelligentie is wel handig. Weet niet of je bijvoorbeeld Peter van Vossen weleens gehoord hebt? Dan weet je ook wel meteen hoe laat het is en waarom die als trainer geen succes is geworden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je geen raketgeleerde te zijn om een goede trainer te worden.![]()
Nou ja, ze hebben er wel verstand van, maar het maakt ze niet automatisch goede trainers, dat ben ik met je eens. Toch zie ik dat bij die drie eerder gebeuren dan bij heel veel anderen. Het zijn wel gasten die in het veld ook precies wisten wat er moest gebeuren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja dat oud-voetballers automatisch veel verstand hebben van voetbal is wel gebleken
man man man![]()
Ik vind het een prima gozer, maar daar gaat het niet om. Ik vind hem eigenlijk wel een beetje vergelijkbaar met Gullit. Veel kletsen, maar als je goed luistert komt er eigenlijk weinig zinnigs uit.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, jij vindt Kluivert dom. Dat weet ik.![]()
Hij mag prima zijn mening geven maar als hij bij de zoektocht naar een coach aangeeft dat hij daar geen 'fan' van is dan neem ik die mening niet serieus. Wanneer er goede argumenten op tafel komen wil ik best in zijn mening mee gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En met Stam, Kluivert en Seedorf heb je drie internationale toppers die in elke linie weten wat er gevraagd wordt.
Overigens beetje raar dat een supporter van een andere club zijn mening niet mag geven van je.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ach, als jij dat kunt beoordelen uit een paar interviews, prima hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Geen raketgeleerde, maar een beetje intelligentie is wel handig. Weet niet of je bijvoorbeeld Peter van Vossen weleens gehoord hebt? Dan weet je ook wel meteen hoe laat het is en waarom die als trainer geen succes is geworden.![]()
Ik heb daarna argumenten gegeven. Qua persoonlijkheid heb ik niets tegen Stam of Kluivert, ik vind het alleen niet zulke slimme gasten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hij mag prima zijn mening geven maar als hij bij de zoektocht naar een coach aangeeft dat hij daar geen 'fan' van is dan neem ik die mening niet serieus. Wanneer er goede argumenten op tafel komen wil ik best in zijn mening mee gaan.![]()
Je kunt opzich wel een globaal oordeel vellen na een paar interviews lijkt me ja. Als jij Van Bommel of Cocu hoort praten en dat vergelijkt met Frank dan kies jij toch ook voor de eerste twee?quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, als jij dat kunt beoordelen uit een paar interviews, prima hoor.![]()
Je hebt ook de resultaten van de IQ-test die je bij ze hebt afgenomen? Post even een linkje.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb daarna argumenten gegeven. Qua persoonlijkheid heb ik niets tegen Stam of Kluivert, ik vind het alleen niet zulke slimme gasten.![]()
Come on, je snapt best wat ik bedoel. Stam kon de cursus niet eens halen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je hebt ook de resultaten van de IQ-test die je bij ze hebt afgenomen? Post even een linkje.![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je kunt opzich wel een globaal oordeel vellen na een paar interviews lijkt me ja. Als jij Van Bommel of Cocu hoort praten en dat vergelijkt met Frank dan kies jij toch ook voor de eerste twee?
Mensen die moeilijk praten zijn niet per definitie dommer.![]()
![]()
Dat had hele andere redenenquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Come on, je snapt best wat ik bedoel. Stam kon de cursus niet eens halen.![]()
Ook dat lag niet aan zijn intelligentie, maar aan zijn persoonlijkheid.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Come on, je snapt best wat ik bedoel. Stam kon de cursus niet eens halen.![]()
Dat was dus niet omdat hij niet slim genoeg was.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Come on, je snapt best wat ik bedoel. Stam kon de cursus niet eens halen.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
We gaan er niet uitkomen vrees ik. Ik denk dat het beiden is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ook dat lag niet aan zijn intelligentie, maar aan zijn persoonlijkheid.![]()
Dat is zeker waar. Maar het gaat ook om het inhoudelijke verhaal wat ik een stuk sterker vind bij Van Bommel en Cocu.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mensen die moeilijk praten zijn niet per definitie dommer.![]()
Dat 'denk' jij. Op basis waarvan? Je vooringenomen mening over hem? Omdat hij wat sloom praat, kaal is en tattoos heeft en dus wel dom moet zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
We gaan er niet uitkomen vrees ik. Ik denk dat het beiden is.![]()
Dat laatste heeft er niets mee te maken, ik baseer me inderdaad vooral op de interviewtjes die ik heb gezien van hem. Jij vind dat niet genoeg, ik welquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat 'denk' jij. Op basis waarvan? Je vooringenomen mening over hem? Omdat hij wat sloom praat, kaal is en tattoos heeft en dus wel dom moet zijn?![]()
![]()
Ik vind vooral dat Cocu en van Bommel eerlijker zijn in hun verhaal en dat de Boer wat doorschiet in het verdedigen van zijn spelers en het beleid van de club.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar het gaat ook om het inhoudelijke verhaal wat ik een stuk sterker vind bij Van Bommel en Cocu.
En zelfs als Cocu een hoger IQ zou hebben, dan nog maakt dat hem niet automatisch een betere trainer.![]()
Van mij mogen ze hun kans krijgen hoor. (kluivert en stam) Ik zou het alleen zelf niet doen. En wat betreft dat IQ heb je ook wel gelijk, maar nogmaals: een beetje intelligentie is wel handig.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat Cocu en van Bommel eerlijker zijn in hun verhaal en dat de Boer wat doorschiet in het verdedigen van zijn spelers en het beleid van de club.
En zelfs als Cocu een hoger IQ zou hebben, dan nog maakt dat hem niet automatisch een betere trainer.
Duidelijk formuleren (wat je net nog noemde) is trouwens ook een belangrijke kwaliteit als trainer. Daarom lijkt Van Bommel me een hele goede.![]()
Stam is nog meer drama dan Frankie. Gauw weg ermeequote:Op woensdag 27 januari 2016 00:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze hun kans krijgen hoor. (kluivert en stam) Ik zou het alleen zelf niet doen. En wat betreft dat IQ heb je ook wel gelijk, maar nogmaals: een beetje intelligentie is wel handig.
Duidelijk formuleren (wat je net nog noemde) is trouwens ook een belangrijke kwaliteit als trainer. Daarom lijkt Van Bommel me een hele goede."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
En hierom is FC Basel tegenwoordig een grotere club dan Ajax.quote:'Bod van bijna dertig miljoen afgeslagen: ‘Zeer professioneel en netjes’
Breel Embolo gaat in ieder geval niet in de huidige transferperiode naar VfL Wolfsburg. De werkgever van onder anderen Bas Dost zou een bod van omgerekend 27,3 miljoen euro op de achttienjarige aanvaller hebben uitgebracht, maar bij FC Basel is men niet van plan om medewerking te verlenen.
“We hebben alle pro’s en contra’s tegen elkaar afgewogen en besloten om Wolfsburg af te wijzen, zonder nog over de precieze economische voorwaarden te hebben onderhandeld. De speler vond de aanbieding van Wolfsburg natuurlijk interessant, maar hij heeft de beslissing van de club geaccepteerd. Zeer professioneel en netjes”, aldus voorzitter Bernhard Heusler in BILD.
Embolo is een in Kameroen geboren Zwitser die in het eerste elftal van Basel al goed was voor 26 doelpunten en 17 assists in 73 officiële wedstrijden. Hij werd eerder ook al in verband gebracht met clubs als Barcelona, Juventus, Manchester United, Arsenal, Chelsea, Liverpool, Everton en Tottenham Hotspur. Zijn contract loopt nog tot de zomer van 2019 door.![]()
Omdat ze een bod van 27 miljoen op hun beste speler afwijzen? Wat een onzin. Ajax krijgt ook gewoon dat soort biedingen op hun topspelers. Een Cillessen, Klaassen, Bazoer, El Ghazi, Tete (mits weer in vorm van voor zijn blessure) gaan allemaal niet voor minder dan 20 weg. Het eerste bod op Bazoer was inclusief makkelijke bonussen zelfs al rond de 45 miljoen, moet je je voorstellen wat Ajax vangt als Barcelona langskomt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:34 schreef Donnis het volgende:
[..]
En hierom is FC Basel tegenwoordig een grotere club dan Ajax.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Barcelona Real en al dat soort clubs gaan niet meer in Nederland kijken hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:57 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Omdat ze een bod van 27 miljoen op hun beste speler afwijzen? Wat een onzin. Ajax krijgt ook gewoon dat soort biedingen op hun topspelers. Een Cillessen, Klaassen, Bazoer, El Ghazi, Tete (mits weer in vorm van voor zijn blessure) gaan allemaal niet voor minder dan 20 weg. Het eerste bod op Bazoer was inclusief makkelijke bonussen zelfs al rond de 45 miljoen, moet je je voorstellen wat Ajax vangt als Barcelona langskomt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hou toch op met die ongefundeerde uitspraken. http://www.vi.nl/web/nieu(...)gt.htm?channel=phonequote:Op woensdag 27 januari 2016 01:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Barcelona Real en al dat soort clubs gaan niet meer in Nederland kijken hoorhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Heel goed verwoord.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:31 schreef Cavaliers het volgende:
~ Pedroso![]()
Nelom.quote:Op woensdag 27 januari 2016 07:58 schreef Sunri5e het volgende:
Ben benieuwd met welke topper Netto op de proppen komt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Allereerst brengen scouts van de echte topclubs jonge spelers al in kaart ver voordat ze daadwerkelijk een toevoeging voor de club zijn. Neem maar gewoon aan dat er regelmatig medewerkers van het scoutingsapparaat van de absolute topclubs bij Ajax op de tribune zitten. Sterker nog, elk jongetje boven de 8 dat op Varkenoord, de Toekomst of de Herdgang rondloopt staat gewoon in de database van Barcelona en wordt gevolgd. Niet wekelijks natuurlijk, maar men 'kijkt' echt nog wel hier. Hier in Nederland ontstaat nog steeds veel talent, ook al is het een paar jaar iets minder geweest met spelers die naar de top gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Barcelona Real en al dat soort clubs gaan niet meer in Nederland kijken hoor
Daarnaast zullen er altijd spelers zijn die dusdanig snel ontwikkelen dat de clubs hun kans zullen wagen. Als Bazoer de rest van het seizoen ook zo speelt dan zal de combinatie van leeftijd en talent er voor zorgen dat hij de Southamptons van deze wereld overslaat. Barcelona is dan echt wel een optie. Kan best dat ze hem dan nog een jaar verhuren in de primera division, maar natuurlijk is die jongen wel interessant.![]()
Zivkovicquote:Op woensdag 27 januari 2016 07:58 schreef Sunri5e het volgende:
Ben benieuwd met welke topper Netto op de proppen komt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
het veld![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Is de oplossing al gevonden? Of was het een incident?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als de wedstrijd tegen Vitesse de wedstrijd was waarmee je het kampioenschap wint, dan was het gisteren toch wel de wedstrijd waarmee je het hopeloos verliest.
Verdedigend weer niks weg gegeven, maar aanvallend was het echte zware oogaids. Eerste 10 minuten had ik goede hoop en zag het er zo waar fris en aanvallend uit. Maar met elke minuut werden de passes kanslozer en vanaf de tweede helft was zelfs Bazoer van het niveau bal op het dak.
En dan met wissels als Schone komen om nog wat te forceren, tegen Heracles, dat zegt eigenlijk alles
Sinkgraven ben ik nu wel klaar mee, daar had gewoon Ziyech moeten staan, en Milik wordt gewoon compleet misbruikt. Elke spits die ze aankopen zal op deze manier falen.
Ben benieuwd met welke speler Marc niet zal komen. Om toch maar even te benadrukken dat ze het geprobeerd hebben.
Als Ajax dit jaar kampioen wordt is er geen redden meer aan voor het Nederlandse voetbal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
PowerLoungen onze dorpspessimistquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Barcelona Real en al dat soort clubs gaan niet meer in Nederland kijken hoor
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ajax wordt echt bij lange na geen kampioen. En stel dat het gebeurt zal ik er weer nauwelijks blij mee kunnen zijn. Met dit tyfusvoetbalOh.![]()
quote:Ajax legde dinsdagavond een zeer matig duel op de mat tegen Heracles Almelo (0-0). Het speelveld in de Arena was de spelers van de thuisploeg wederom een doorn in het oog. Volgens De Telegraaf leek het zo nu en dan op 'Dancing with the Stars'.
Om de haverklap ging er iemand onderuit op het spekgladde veld. In hoeverre had dat te maken met de matige prestatie van Ajax? "Je kunt niet alleen de schuld geven aan het veld, alleen het is wel lastig. We kregen zelfs een aantal counters tegen omdat spelers van ons uitgleden", aldus Nemanja Gudelj na de wedstrijd voor de camera van Telegraaf TV. "Dit is wel een punt om te verbeteren voor de club."
"We praten hier al langer over. Ik heb ook begrepen dat er nu intern over gesproken gaat worden. Het is duidelijk dat het beter moet", voegt doelman Jasper Cillessen daar aan toe. Ook Heracles-captain Mark-Jan Fledderus was niet te spreken over het veld. "Het ziet er heel goed uit, maar de bovenlaag is heel glibberig. Je heb weinig grip en dat is jammer voor het voetbal. Dit is niet echt genieten."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De Boer: 'We missen in zo'n situatie iemand die het verschil kan maken. Younes is zo'n type, maar die had het vandaag niet'
De Boer: 'We waren niet bij machte de trekker over te halen. Dat moeten we onszelf aanrekenen.'
De Boer: 'Elk puntenverlies is zuur. In Arena mag je sowieso niet veel morsen. Was niet nodig vandaag'FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dacht dat het veld de laatste jaren gewoon weer prima was. Blijft toch raar dat je niet eens in de zoveel weken voor een prima matje kan zorgen.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je quote niet het stuk waarin hij de vergelijking met Barcelona en Messi maakt, dat is jammer want dat was net het grappigste deel van zijn relaas.quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:52 schreef mokkiemok het volgende:
De Boer: 'We missen in zo'n situatie iemand die het verschil kan maken. Younes is zo'n type, maar die had het vandaag niet'
De Boer: 'We waren niet bij machte de trekker over te halen. Dat moeten we onszelf aanrekenen.'
De Boer: 'Elk puntenverlies is zuur. In Arena mag je sowieso niet veel morsen. Was niet nodig vandaag'![]()
eerst zeggen messi niet te willen halen, om vervolgens te zeggen een messi nodig te hebben. dat is niet grappig, dat is kansloos.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je quote niet het stuk waarin hij de vergelijking met Barcelona en Messi maakt, dat is jammer want dat was net het grappigste deel van zijn relaas.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat je 90 minuten niet scoort is een incident, en gisteravond buiten beschouwing gelaten, ook qua gecreëerde kansen waren er de afgelopen wedstrijden eigenlijk genoeg mogelijkheden te noteren. Feit is wel dat het scorend vermogen structureel niet al te hoog is en als meerdere spelers het niet hebben dan krijg je dus een wedstrijd als gisteren.quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de oplossing al gevonden? Of was het een incident?
Oorzaken zijn denk ik het feit dat je toch net wat minder fris bent als je binnen 4 dagen twee keer 90 minuten speelt, er hadden nogal wat spelers last van pijntjes (oa Veltman, Dijks, Riedewald). Dan speel je ook nog op een halve schaatsbaan wat het combinatievoetbal en het zelfvertrouwen ook niet ten goede komt.
Daarnaast kun je je afvragen of de keus voor Veltman als back zo'n gelukkige is, aangezien hij niet gewend is om in die rol ook nog aanvallend te denken. Dat beheerst Van Rhijn van nature meer, ook al is hij verdedigend wat zwakker. Dan mis je op een vleugel al veel aanvallende impulsen en wordt het met alleen El Ghazi wel voorspelbaar. Aan de andere kant liep dat iets beter, maar je zag dat Dijks ook verre van fris was.
De keus voor Sinkgraven als aanvallende middenvelder en Milik die niet veel samen spelen komt de automatismen ook niet ten goede, los van het feit dat Sinkgraven sowieso weinig scorend vermogen heeft.
Alles bij elkaar dus een reeks op zichzelf staande feiten die ervoor zorgen dat je gisteren niet scoort.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het ergst van allemaal vind ik nog wel dat ze bij Ajax denken dat dit probleem met een nieuwe spits zomaar de wereld uit wordt geholpen.![]()
Milik is niet het probleem, dat lijken ze inderdaad niet te beseffen. Het probleem zijn spelers als fisscher, schone, sinkgraven, gudelj en in mindere maten ook Ghazi.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:13 schreef Fargo het volgende:
Het ergst van allemaal vind ik nog wel dat ze bij Ajax denken dat dit probleem met een nieuwe spits zomaar de wereld uit wordt geholpen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
El Ghazi is toch zo'n supertalent? Waarom staat die niet in de spits?quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:13 schreef Fargo het volgende:
Het ergst van allemaal vind ik nog wel dat ze bij Ajax denken dat dit probleem met een nieuwe spits zomaar de wereld uit wordt geholpen.![]()
Er is geen match tussen de aanvallers, ze versterken elkaar onvoldoende, de buitenspelers vinden het vooral belangrijk om zelf de goals te maken en slaan anderen over die er beter voor staan op dat moment. Da's zowel bij Fischer en El Ghazi een probleem, Youness heeft dat weer wat minder.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Milik is niet het probleem, dat lijken ze inderdaad niet te beseffen. Het probleem zijn spelers als fisscher, schone, sinkgraven, gudelj en in mindere maten ook Ghazi.
Aan de andere kant is Milik zelf in de combinatie ook niet de meest handige, want ook hij maakt soms ongelukkige keuzes om voor eigen succes te gaan. Waarschijnlijk omdat hij een soort druk voelt dat hij moet scoren gezien de (interne) kritiek en dan sneller voor eigen succes gaat. Als hij no matter what het vertrouwen zou krijgen zou hij denk ik veel beter gedijen omdat het allemaal wat minder geforceerd wordt. Nu is dat sowieso voor alle aanvallende posities wel het geval, een of twee mindere wedstrijden en je staat er weer naast. Dat komt je zelfvertrouwen niet ten goede.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
laat het duidelijk zijn, het is een godswonder dat Ajax nog bovenaan staat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het zou wel bij de eredivisie passen als PSV nu ook punten morst.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zijn we al kampioen?
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
quote:'Droom Ajacied komt uit: FC Barcelona in de markt voor toptalent Ajax'
Het ziet ernaar uit dat Marc Overmars uiterst drukke dagen tegemoet gaat bij Ajax. De een na de andere speler wordt in verband gebracht met een vertrek naar het buitenland en nu ook Riechedly Bazoer. Mogelijk komt er een jongensdroom van de middenvelder in vervulling.
Het toptalent van Ajax liet onlangs weten dat hij zou twijfelen aan een vertrek bij Ajax als Barcelona zich in de winterse transferperiode al zou melden in Amsterdam. Mogelijk gaat dat gebeuren, want de Spanjaarden zien in Bazoer de goedkopere versie van Paul Pogba.
Het liefst zouden de Catalanen zich uiteraard versterken met Pogba, maar de sterspeler van Juventus heeft een gigantisch prijskaart om zijn nek hangen. Volgens El Mundo Deportivo zou het dus maar zo kunnen dat Barcelona gaat voor Bazoer. De middenvelder staat ook op het lijstje van Juventus voor het geval dat Pogba vertrekt.![]()
Als bazoer nu nog vertrekt is het dweilen met de kraan openFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Misschien tellen de verstandelijk gehandicapte wel dubbel. Weet jij veel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:55 schreef Sunri5e het volgende:
Gister 44.571 toeschouwers volgens teletekst:
[ afbeelding ]![]()
Je bent er wel ontzettend druk mee, zeg.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:55 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]![]()
gewoon niet reageren joh, we hebben wel wat ergers om ons druk over te maken dan mijnheer sunrijstquote:Op woensdag 27 januari 2016 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent er wel ontzettend druk mee, zeg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:55 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]Je kijkt wel vaak op teletekst he.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:55 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Daar wint Ajax meestalquote:Op woensdag 27 januari 2016 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende wedstrijd likkebaarden in Kerkrade.![]()
loooool die oogkleppen!!!quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat je 90 minuten niet scoort is een incident, en gisteravond buiten beschouwing gelaten, ook qua gecreëerde kansen waren er de afgelopen wedstrijden eigenlijk genoeg mogelijkheden te noteren. Feit is wel dat het scorend vermogen structureel niet al te hoog is en als meerdere spelers het niet hebben dan krijg je dus een wedstrijd als gisteren.
Oorzaken zijn denk ik het feit dat je toch net wat minder fris bent als je binnen 4 dagen twee keer 90 minuten speelt, er hadden nogal wat spelers last van pijntjes (oa Veltman, Dijks, Riedewald). Dan speel je ook nog op een halve schaatsbaan wat het combinatievoetbal en het zelfvertrouwen ook niet ten goede komt.
Daarnaast kun je je afvragen of de keus voor Veltman als back zo'n gelukkige is, aangezien hij niet gewend is om in die rol ook nog aanvallend te denken. Dat beheerst Van Rhijn van nature meer, ook al is hij verdedigend wat zwakker. Dan mis je op een vleugel al veel aanvallende impulsen en wordt het met alleen El Ghazi wel voorspelbaar. Aan de andere kant liep dat iets beter, maar je zag dat Dijks ook verre van fris was.
De keus voor Sinkgraven als aanvallende middenvelder en Milik die niet veel samen spelen komt de automatismen ook niet ten goede, los van het feit dat Sinkgraven sowieso weinig scorend vermogen heeft.
Alles bij elkaar dus een reeks op zichzelf staande feiten die ervoor zorgen dat je gisteren niet scoort.
2 wedstrijden in 4 dagen
Dijks met pijntjes
International Veltman op rechtsback
Tja...nee dat zijn echt teveel tegenslagen, das vechten tegen de bierkaai, da winde nooit.![]()
Kijk Ajax - Roda nog eens terug. Daar lieten ze zich volledig afslachten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan , maar met Kalezic als trainer wordt me dat weer een GENOT![]()
Die zal nu wel geleerd hebben om geen 442 te gaan spelen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kijk Ajax - Roda nog eens terug. Daar lieten ze zich volledig afslachten.![]()
Zit wat in, maar ver geet niet dat Ajax wel snel afstand nam.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kijk Ajax - Roda nog eens terug. Daar lieten ze zich volledig afslachten.![]()
Ik praat het niet goed he... het is alleen een constatering dat ze blijkbaar fysiek en tactisch niet in staat zijn om twee keer in 4 dagen goed te presterenquote:Op woensdag 27 januari 2016 10:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
loooool die oogkleppen!!!
2 wedstrijden in 4 dagen
Dijks met pijntjes
International Veltman op rechtsback
Tja...nee dat zijn echt teveel tegenslagen, das vechten tegen de bierkaai, da winde nooit.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
maak nog eens zo'n relaas maar dan met de woorden : beleid, visie, structureel, kwaliteit en uitgeblust. Dan klopt t 100% zeker.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed he... het is alleen een constatering dat ze blijkbaar fysiek en tactisch niet in staat zijn om twee keer in 4 dagen goed te presteren![]()
Slechter dan 2013-2014 zal het nooit meer worden hoor. Weet niet of je die eindsprint vanaf begin maart nog herinnert? Utrecht-Ajax 1-1, Ajax-Cambuur 1-1, Nac-Ajax 0-0, Vitesse-Ajax 1-1, (meest lucky gelijkspel ooit) Heracles-Ajax 1-1, (kampioenswedstrijd) Ajax-NEC 2-2.quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax wordt echt bij lange na geen kampioen. En stel dat het gebeurt zal ik er weer nauwelijks blij mee kunnen zijn. Met dit tyfusvoetbal
Weet nog dat de supporters zich bij de kampioenswedstrijd in Almelo eigenlijk schaamden voor de titel. Er werd echt 0 gecreëerd, net als in alle andere wedstrijden van die serie.
Kun je nagaan hoe slecht de rest van de eredivisie dat jaar was.![]()
precies wat ik bedoel met "Als Ajax dit jaar kampioen wordt is er geen redden meer aan voor het Nederlandse voetbal."quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Slechter dan 2013-2014 zal het nooit meer worden hoor. Weet niet of je die eindsprint vanaf begin maart nog herinnert? Utrecht-Ajax 1-1, Ajax-Cambuur 1-1, Nac-Ajax 0-0, Vitesse-Ajax 1-1, (meest lucky gelijkspel ooit) Heracles-Ajax 1-1, (kampioenswedstrijd) Ajax-NEC 2-2.
Weet nog dat de supporters zich bij de kampioenswedstrijd in Almelo eigenlijk schaamden voor de titel. Er werd echt 0 gecreëerd, net als in alle andere wedstrijden van die serie.
Kun je nagaan hoe slecht de rest van de eredivisie dat jaar was.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vandaag is #Ajax-aanvaller Yaya Sanogo 23 jaar geworden. Van harte Yaya!
kaartje gestuurd namens ons allenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, maar 2 jaar geleden was er dus al geen redden meer aanquote:Op woensdag 27 januari 2016 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
precies wat ik bedoel met "Als Ajax dit jaar kampioen wordt is er geen redden meer aan voor het Nederlandse voetbal."Gelukkig heeft PSV het niveau in anderhalf jaar tijd toch flink omhoog getrokken, ere wie ere toekomt.
Alleen is dat niet het volledige eredivisieniveau, maar alleen het niveau van de club zelf.![]()
Ajax heeft ook een aantal goede wedstrijden gespeeld in de CLquote:Op woensdag 27 januari 2016 11:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja, maar 2 jaar geleden was er dus al geen redden meer aanGelukkig heeft PSV het niveau in anderhalf jaar tijd toch flink omhoog getrokken, ere wie ere toekomt.
Alleen is dat niet het volledige eredivisieniveau, maar alleen het niveau van de club zelf.
laten we PSV nu niet omhoog praten, hadden een relatief makkelijke poule waarin ze het uitstekend gedaan hebben. Maar het is nu niet zo dat ze gewonnen hebben van een Barca/Real ofzo. ManU is nu niet bepaald een hoog niveau op het moment.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die wedstrijd in Almelo was een van de ergste wedstrijden die ik ooit heb gezienquote:Op woensdag 27 januari 2016 11:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Slechter dan 2013-2014 zal het nooit meer worden hoor. Weet niet of je die eindsprint vanaf begin maart nog herinnert? Utrecht-Ajax 1-1, Ajax-Cambuur 1-1, Nac-Ajax 0-0, Vitesse-Ajax 1-1, (meest lucky gelijkspel ooit) Heracles-Ajax 1-1, (kampioenswedstrijd) Ajax-NEC 2-2.
Kun je nagaan hoe slecht de rest van de eredivisie dat jaar was.![]()
zeker top 3 slechtste wedstrijden ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die wedstrijd in Almelo was een van de ergste wedstrijden die ik ooit heb gezienFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik nam ook de 88 punten mee die PSV vorig jaar pakte in de eredivisie. PSV creëerde toch elke wedstrijd veel kansen en had veel meer creativiteit dan het Ajax in de jaren ervoor. Bovendien vind ik het voetbal veel aantrekkelijker, ook in de CL.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ajax heeft ook een aantal goede wedstrijden gespeeld in de CL
laten we PSV nu niet omhoog praten, hadden een relatief makkelijke poule waarin ze het uitstekend gedaan hebben. Maar het is nu niet zo dat ze gewonnen hebben van een Barca/Real ofzo. ManU is nu niet bepaald een hoog niveau op het moment.
Wat betreft de CL heeft Ajax het met feitelijk waardeloos materiaal inderdaad nog niet eens zo heel slecht gedaan.1 lucky vrije trap van Schöne onderkant lat en verder 0 kansen. Er heerste toen ook erg veel sarcasme bij supporters, zelfs in Almelo.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die wedstrijd in Almelo was een van de ergste wedstrijden die ik ooit heb gezien
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2016 11:39:21 ]![]()
Als afgelopen wedstrijd een incident was ging dit op, maar het combinatie voetbal wat dat dan ook moge zijn met het voetballen naar voren en kansen creëren lukt al 2 jaar niet. En inderdaad we hebben niet een ploeg waar veel doelpunten in zit, maar het heeft ook te maken met de hele spelopvatting, gisteren en afgelopen weken is er gewoon bar weinig gecreëerd. In de Eredivisie kom je daar "gelukkig" mee weg, maar tegen al die clubjes uit de EL ben je dan al kansloos.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat je 90 minuten niet scoort is een incident, en gisteravond buiten beschouwing gelaten, ook qua gecreëerde kansen waren er de afgelopen wedstrijden eigenlijk genoeg mogelijkheden te noteren. Feit is wel dat het scorend vermogen structureel niet al te hoog is en als meerdere spelers het niet hebben dan krijg je dus een wedstrijd als gisteren.
Alles bij elkaar dus een reeks op zichzelf staande feiten die ervoor zorgen dat je gisteren niet scoort.
Verder is het ronduit belachelijk om tegen Heracles voor defensie zekerheid te gaan, dramatisch tactisch inzicht weer van Frank. Veltman op rb () , Hoorn die niet kan voetballen (wat je juist nodig hebt in zo'n thuis wedstrijd). Inderdaad zoals jij zei, Rhijn op rb en Veltman in het centrum. Daarbij duurde het weer zolang voor er wissels kwamen, Ghazi, Younes, Milik (die overigens ernstig misbruikt wordt), Gudelj en Sink waren dramatisch.
![]()
Dat schot gisteren in de 92e minuutquote:Op woensdag 27 januari 2016 11:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die mag echt weg van mij, wat een kansloze voetballer is dat zeg..
![]()
Die rent ook altijd voor lul, heeft geen overzicht, geen geweldig techniek, geen scorend vermogen, geen rust. Op zo'n moment verlang je naar Kishna, die kan nog voetballen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat schot gisteren in de 92e minuut.
![]()
Ik verlang naar een goed middenveld. Fischer is zijn basisplaats toch wel kwijt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die rent ook altijd voor lul, heeft geen overzicht, geen geweldig techniek, geen scorend vermogen, geen rust. Op zo'n moment verlang je naar Kishna, die kan nog voetballen.![]()
Zat nog ff te kijken of er nou een groot verschil zit in het aantal doelpunten de laatste jaren maar dat ligt nog redelijk dicht bij elkaar. Eerste seizoenshelft 2013-2014 39 goals, tweede seizoenshelft 30 goals. (dramatisch dus inderdaad) 2014-2015 eerste seizoenshelft 37 goals. tweede seizoenshelft 32 goals.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als afgelopen wedstrijd een incident was ging dit op, maar het combinatie voetbal wat dat dan ook moge zijn met het voetballen naar voren en kansen creëren lukt al 2 jaar niet. En inderdaad we hebben niet een ploeg waar veel doelpunten in zit, maar het heeft ook te maken met de hele spelopvatting, gisteren en afgelopen weken is er gewoon bar weinig gecreëerd. In de Eredivisie kom je daar "gelukkig" mee weg, maar tegen al die clubjes uit de EL ben je dan al kansloos.
Dat zijn dus voor Ajaxbegrippen inderdaad 2 enorme kutseizoenen geweest, 69 goals slaat voor een club als Ajax eigenlijk nergens op.
En dan nu 45 goals in één seizoenshelft, niet slecht. Het lijkt er met de weinige creativiteit van de laatste weken echter op alsof de neerwaartse lijn alweer is ingezet.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2016 11:48:18 ]![]()
Ik denk dat het door de spelopvatting van De Boer komt dat het voor geen meter loopt. Kwaliteiten genoeg op dat middenveld.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verlang naar een goed middenveld. Fischer is zijn basisplaats toch wel kwijt.![]()
Snap het ook echt niet van Fischer, slimme, rustige en belezen voetballer. In het begin had hij nog iets meer rust aan de bal, goal tegen Feyenoord. Na de blessure van een jaar is het gewoon helemaal niks meer.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik vergat ''goed functionerend'' inderdaad. Gapende gat op het middenveld is pijnlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik denk dat het door de spelopvatting van De Boer komt dat het voor geen meter loopt. Kwaliteiten genoeg op dat middenveld.![]()
Werd Fischer in zijn eerste seizoen ook niet enorm gehyped eigenlijk? Ik hoorde op een gegeven moment iedereen roepen dat het een geweldige speler was, maar zo heel spectaculair was dat nou toch ook weer niet?quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:48 schreef Abed het volgende:
Snap het ook echt niet van Fischer, slimme, rustige en belezen voetballer. In het begin had hij nog iets meer rust aan de bal, goal tegen Feyenoord. Na de blessure van een jaar is het gewoon helemaal niks meer.![]()
voor zijn blessure had het er toch veel weg van dat het een hele goede voetballer is/was. Maar na zijn blessure is hij te geforceerd gaan spelen, en na een aantal wedstrijden door de ondergrens gezakt te zijn werd het alleen maar geforceerder.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Werd Fischer in zijn eerste seizoen ook niet enorm gehyped eigenlijk? Ik hoorde op een gegeven moment iedereen roepen dat het een geweldige speler was, maar zo heel spectaculair was dat nou toch ook weer niet?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eigenlijk snakt iedereen in de Arena naar een talent als Suarez 5 jaar geleden. Knokken, mannetjes passeren en gewoon scoren. Ik weet dat dat soort spelers niet veel voorkomen, dus daar moet je mazzel mee hebben. Maar nu is het met Ghazi, Milik en Younes wel heel matig bezet allemaal.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voor zijn blessure had het er toch veel weg van dat het een hele goede voetballer is/was. Maar na zijn blessure is hij te geforceerd gaan spelen, en na een aantal wedstrijden door de ondergrens gezakt te zijn werd het alleen maar geforceerder.
(Nouja, 2 jaar geleden speelde Ajax regelmatig met Hoessen in de spits)![]()
Nou, was wel echt goed voor zijn leeftijd voor z'n blessures hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Werd Fischer in zijn eerste seizoen ook niet enorm gehyped eigenlijk? Ik hoorde op een gegeven moment iedereen roepen dat het een geweldige speler was, maar zo heel spectaculair was dat nou toch ook weer niet?![]()
quote:Ajax-speler Kenny Tete heeft volgens justitie een hoofdagent grof beledigd bij zijn aanhouding in december 2015. De voetballer, die woensdag terecht staat, was betrokken bij een vechtpartij en bij zijn aanhouding zou hij zich stevig hebben verzet. De aanklager stelt dat Tete de agent vastgegrepen heeft bij zijn keel of nek. Volgens justitie liep de agent daarbij een schaafwond op. Ook zou Tete de politieagent hebben beledigd met de woorden: 'Ik verdien miljoenen en jij bent een kankerlijer', zo schrijft AT5 op haar website. Overigens is Tete momenteel geblesseerd. Dinsdag onderging de speler een operatie aan zijn enkel. Tete staat vermoedelijk zo'n 2 tot 3 maanden buitenspel.![]()
Speelde echt wel prima. Maar velen zeiden toen meteen dat hij een veel groter talent was dan Eriksen, volgens mij vooral door het verschil in uitstraling. Dat sloeg nergens op.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Werd Fischer in zijn eerste seizoen ook niet enorm gehyped eigenlijk? Ik hoorde op een gegeven moment iedereen roepen dat het een geweldige speler was, maar zo heel spectaculair was dat nou toch ook weer niet?![]()
Voor mij is zijn probleem redelijk obvious: hij denkt te veel na.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:48 schreef Abed het volgende:
Snap het ook echt niet van Fischer, slimme, rustige en belezen voetballer. In het begin had hij nog iets meer rust aan de bal, goal tegen Feyenoord. Na de blessure van een jaar is het gewoon helemaal niks meer.![]()
Klinkt niet best, Kenny komt totaal niet zo over moet ik eerlijk zeggen. Hij komt op me over als een verstandige jongen, maar wat zegt dat.quote:![]()
geen ideale schoonzoon dusquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hij heeft zijn keuze van zaakwaarnemer wel tegen zich inzake "verstandig"quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klinkt niet best, Kenny komt totaal niet zo over moet ik eerlijk zeggen. Hij komt op me over als een verstandige jongen, maar wat zegt dat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Schiet altijd relatief zacht met zn binnenkantje in, naar de hoek toe weliswaar maar de keeper heeft genoeg tijd om de bal te pareren.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor mij is zijn probleem redelijk obvious: hij denkt te veel na.![]()
Ja dat is waarquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij heeft zijn keuze van zaakwaarnemer wel tegen zich inzake "verstandig"![]()
Valt mij ook op, heeft totaal geen hard schot.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Schiet altijd relatief zacht met zn binnenkantje in, naar de hoek toe weliswaar maar de keeper heeft genoeg tijd om de bal te pareren.![]()
Iedereen die zijn zaakjes door Raiola laat regelen krijgt van mij minpunten ja. Het is nog een wonder dat zijn contract verlengd is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij heeft zijn keuze van zaakwaarnemer wel tegen zich inzake "verstandig"
Desondanks lijkt het voor de camera geen domme jongen.![]()
En dan vergeet ik die kut Deen nog die de bal moet afleggen op Milik aan het einde. Wat een hopelijs zooitje.Laat de zon in je hart.![]()
Commentator vergelijkt hem met Messi. Alweer een nieuwe Messi! De talenten blijven maar komen, onvoorstelbaar.quote:![]()
Belachelijke opmerking misschien, maar hoorde net dat het contract van Torres niet verlengd wordt. Zou Ajax die niet kunnen oppikken?
(Dat hij de laatste paar ongeveer 3 keer gescoord heeft spreekt niet in zijn voordeel, maar toch)![]()
Waarschijnlijk ligt zijn salaris veel te hoog. Mocht dat niet uitmaken dan zou het zeker een goede optie zijn. Heeft veel ervaring, kan mooi weer leren scoren in de Eredivisie om zijn vertrouwen op te krikken, voetbalt toch altijd wel goed mee ondanks dat hij niet scoort.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
Belachelijke opmerking misschien, maar hoorde net dat het contract van Torres niet verlengd wordt. Zou Ajax die niet kunnen oppikken?
(Dat hij de laatste paar ongeveer 3 keer gescoord heeft spreekt niet in zijn voordeel, maar toch)http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Het is erg jammer dat Ajax in een jaar of 10 zijn volledige aantrekkingskracht voor grote buitenlandse spelers is verloren. De broertjes Laudrup kwamen met alle plezier naar de Arena, maar ik denk dat Torres niet zo heel erg meer onder de indruk zou zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:28 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt zijn salaris veel te hoog. Mocht dat niet uitmaken dan zou het zeker een goede optie zijn. Heeft veel ervaring, kan mooi weer leren scoren in de Eredivisie om zijn vertrouwen op te krikken, voetbalt toch altijd wel goed mee ondanks dat hij niet scoort.
Wat betreft Torres zelf, altijd een beetje een speler met 2 kanten geweest. Technisch zag het er vaak geweldig uit, maar eerlijk gezegd is hij altijd ook enorm overrated geweest. Zelfs in zijn Liverpooltijd scoorde hij niet ongelofelijk veel, en sinds 2010 is het gewoon helemaal niets meer. Toch vond ik het een goeie kerel en ook wel een mooie speler om naar te kijken.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2016 14:34:55 ]![]()
Je zou bijna gaan denken dat die blessure wellicht iets zwaarder is aangezet dan dat ie in werkelijkheid is om hem de komende maanden uit de wind te houdenquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Fischer? Die gaat na zijn blessure de hele eredivisie kapot spelen hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:58 schreef JapieJapo het volgende:
En dan vergeet ik die kut Deen nog die de bal moet afleggen op Milik aan het einde. Wat een hopelijs zooitje.![]()
HAhahahaHAHAahahaHAha!!!!!111!!quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Fischer? Die gaat na zijn blessure de hele eredivisie kapot spelen hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niet dat Ajax iets verdiende maar wat was Higler kut zeg3 minuten extra tijd terwijl Heracles minimaal 5 minuten bij elkaar had gerekt.
Fischer![]()
![]()
tijdrekken zouden ze sowieso meer tegen moeten doen, erg jammer altijd. Het was al een zaadpot, maar door tijdrekken wordt elke wedstrijd niet om aan te kijken. Het is dan ook geen voetballen meer. Erg irritant vind ik dat altijd, je laat dan ook wel heel duidelijk zien dat je erg bang bent voor de tegenstander.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef Brammess het volgende:
Niet dat Ajax iets verdiende maar wat was Higler kut zeg3 minuten extra tijd terwijl Heracles minimaal 5 minuten bij elkaar had gerekt.
FischerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Werkt wel voor Heracles.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tijdrekken zouden ze sowieso meer tegen moeten doen, erg jammer altijd. Het was al een zaadpot, maar door tijdrekken wordt elke wedstrijd niet om aan te kijken. Het is dan ook geen voetballen meer. Erg irritant vind ik dat altijd, je laat dan ook wel heel duidelijk zien dat je erg bang bent voor de tegenstander.![]()
Ajax had zonder dat tijdrekken ook niet gescoord, vind het gewoon voetbal onwaardig.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoogtepunt was toen Zomer de bal even 5 keer verplaatste en goed op zijn ventiel legde.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tijdrekken zouden ze sowieso meer tegen moeten doen, erg jammer altijd. Het was al een zaadpot, maar door tijdrekken wordt elke wedstrijd niet om aan te kijken. Het is dan ook geen voetballen meer. Erg irritant vind ik dat altijd, je laat dan ook wel heel duidelijk zien dat je erg bang bent voor de tegenstander.![]()
Het is gewoon een tactiek.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ajax had zonder dat tijdrekken ook niet gescoord, vind het gewoon voetbal onwaardig.![]()
tijdrekken hoort erbij als je bij de fjes speelt, niet als je professioneel bent.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hoogtepunt was toen Zomer de bal even 5 keer verplaatste en goed op zijn ventiel legde.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voelt die gast zich niet gewoon onschendbaar omdat z'n papa bouncer is in het 020 nachtleven?quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klinkt niet best, Kenny komt totaal niet zo over moet ik eerlijk zeggen. Hij komt op me over als een verstandige jongen, maar wat zegt dat.![]()
het maakt van elke wedstrijd een zaadpot, zou ik als knvb best wat tegen willen doen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar anders hadden ze probs verloren.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het maakt van elke wedstrijd een zaadpot, zou ik als knvb best wat tegen willen doen.![]()
denk het niet, had nog 90 minuten gespeeld en dan was het nog 0-0 en lag iedereen dood op de grond, incl publiek.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Maar anders hadden ze probs verloren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:De Eredivisie gaat mogelijk een geheel nieuwe opzet krijgen. De hoge heren van de competitie gaan binnenkort om tafel met het bureau Hypercube, dat voor vele voetbalbonden de opzet van competities ontwerpt. Eredivisie CV-directeur Jacco Swart liet tegenover VI weten binnenkort met de clubs te gaan praten. "We willen kijken of het huidige model wel goed is met het oog op de toekomst."
De vraag is of de huidige opzet sportief en zakelijk nog wel afdoende is, vooral gezien de inkomsten die afnemen en de prestaties die de verkeerde kant op gaan. "We willen de competitie natuurlijk sportief houden, maar we moeten het ook voor bedrijven, media en fans zo aantrekkelijk mogelijk krijgen", aldus Swart.
Jelle Goed, technisch manager van de KNVB, zei eerder al dat het degradatiesysteem in Nederland veel te makkelijk is. Slechts één ploeg degradeert automatisch, iets wat slechts in 19 van de 54 UEFA-landen het geval is. Daarbij zit geen enkele topcompetitie, behalve de Eredivisie - mits dat nog een topcompetitie genoemd mag worden.
Peter Nieuwenhuis van Hypercube heeft nog geen idee wat er verwacht moet worden. "We gaan de gesprekken zonder vast idee in, dus wat het resultaat gaan worden is nog volkomen onbekend." Hij was eerder al betrokken bij het creeëren van het nieuwe systeem in België, wat doorgaans als vrij ingewikkeld gezien wordt. Er was kritiek op het systeem waarin de top-6 zich afscheidt en om de prijzen gaat spelen, maar inmiddels zijn de resultaten zowel financieel als sportief wel beter.
"We willen altijd zorgen dat de spanning zo lang mogelijk vastgehouden wordt in een competitie. Zo hebben we de opzet voor de hoogste divisie in Denemarken bedacht, waar de competitie op een bepaald punt in tweeën gesplitst wordt. Het is niet zo dat we het Belgische of Deense model per se als dé oplossing voor Nederland zien, maar het ligt voor de hand dat er iets moderners uitkomt."
Op het moment is de opzet in Nederland nog simpel. Alle ploegen spelen twee keer tegen elkaar en wie aan het eind de meeste punten heeft is kampioen. Eerlijker kan het dus niet, maar het lijkt mogelijk dat er kunstmatige grepen uitgehaald gaan worden om het vooral commercieel interessanter te maken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hahahahaahahahaquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:28 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt zijn salaris veel te hoog. Mocht dat niet uitmaken dan zou het zeker een goede optie zijn. Heeft veel ervaring, kan mooi weer leren scoren in de Eredivisie om zijn vertrouwen op te krikken, voetbalt toch altijd wel goed mee ondanks dat hij niet scoort.![]()
enige kans van de wedstrijd verprutstquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:33 schreef Brammess het volgende:
Ik vond Milik trouwens wel goed spelen. Fischer die die bal niet op hem aflegtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: