Op de backposities gaat er veel mis ja, maar Excelsior is juist daar niet al te sterk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar Ajax aanvallend een probleem heeft, heeft PSV dat verdedigend.
Het hele seizoen heeft PSV het al lastig tegen de kleintjes
Youness is wel zo een speler.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Wij hebben geen Messi , daarom spelen we gelijk
Dat was inderdaad het slechtste kampioenschap uit de geschiedenis van de eredivisie.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfs dat 4e kampioenschap was al kut eigenlijk
Goede context bij die wedstrijd iddquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als zelfs Lukoki en Imbecilio kunnen uitblinken tegen Heracles dan zijn Younes en Ghazi echt echt echt slecht
Vanaf seizoen 3 werd de neerwaartse lijn ingezet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het slechtste kampioenschap uit de geschiedenis van de eredivisie.
Schöne was toen de grote man, zegt genoeg eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het slechtste kampioenschap uit de geschiedenis van de eredivisie.
Vanaf seizoen 3 nam de kwaliteit van de selectie ook enorm af. Sinds 2013 speelt Ajax eigenlijk gewoon met kutaanvallers.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vanaf seizoen 3 werd de neerwaartse lijn ingezet.
Precies. Een NEC-speler.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:00 schreef S0nic het volgende:
[..]
Schöne was toen de grote man, zegt genoeg eigenlijk.
mede door de totale middelmaat die door o.a. De Boer er doorgedrukt moest worden. En het probleem zit hem echt niet meer in de spelers. Er zit geen enkele lijn/gedachte meer in.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vanaf seizoen 3 nam de kwaliteit van de selectie ook enorm af. Sinds 2013 speelt Ajax eigenlijk gewoon met kutaanvallers.
Die matennaaier gooide er vandaag weer een fijne schwalbe uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:00 schreef S0nic het volgende:
[..]
Schöne was toen de grote man, zegt genoeg eigenlijk.
Dat deden ze bij Heracles ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die matennaaier gooide er vandaag weer een fijne schwalbe uit.
Ik ben er nog steeds niet uit of het nou aan De Boer ligt of aan de spelers. De interviews van Frank zijn tenenkrommend, maar als ik naar de selectie kijk dan denk ik: Het is allemaal toch weer pure middelmaat. Ook spelers zoals Klaassen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
mede door de totale middelmaat die door o.a. De Boer er doorgedrukt moest worden. En het probleem zit hem echt niet meer in de spelers. Er zit geen enkele lijn/gedachte meer in.
thxquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:05 schreef hafcfan het volgende:
Wat een vreselijke verliezers zijn jullie. Bah vooral De Boer. 0-0 was dik verdiend. Jullie hebben 1 kans gehad. Hij kan een voorbeeld aan Cocu nemen.
Je hebt echt gekotst?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:05 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb net (geen grap) gekotst![]()
Schuld van Frank.
El Ghazi is de nieuwe Ronaldo man.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als zelfs Lukoki en Imbecilio kunnen uitblinken tegen Heracles dan zijn Younes en Ghazi echt echt echt slecht
Daarom juist, de Boer doet het gewoon uitstekend met die kut spelers van hem.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit of het nou aan De Boer ligt of aan de spelers. De interviews van Frank zijn tenenkrommend, maar als ik naar de selectie kijk dan denk ik: Het is allemaal toch weer pure middelmaat. Ook spelers zoals Klaassen.
Zelfs al je trollpogingen falenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
El Ghazi is de nieuwe Ronaldo man.
Veel dode spelmomenten, paar afstandsschoten. Dat hielp wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:07 schreef Ramboetan het volgende:
Als ik de afgelopen drie wedstrijden even op een rij zet vraag ik mezelf echt af hoe ze er in godsnaam 45 in hebben gekregen in de eerste seizoenshelft.
Ik heb niks gezien, ik ga niet op dinsdagavond naar Ajax-Heracles kijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsjeblieft Rickert. Wat was Ajax treurig he. Ik wacht op felicitaties van PL.
Gefeliciteerd met dit vernieuwde slaapmiddelquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsjeblieft Rickert. Wat was Ajax treurig he. Ik wacht op felicitaties van PL.
Dit wisten we al.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Beetje oud nieuws misschien.
http://www.goalsandglamou(...)-scheldt-met-ziekte/
Dan had je Traoré moeten halen. Of zou Marc weer met Eto'o gebeld hebben?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:15 schreef S0nic het volgende:
Gelukkig is Marc druk bezig met een spits te halen achter de schermen. Komt allemaal goed.
Inb4 over een paar dagen. "we gaan het met deze selectie doen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |