Ja ik zeg toch zelf 'opzich wel'? Wist alleen niet of ik rickerts post als sarcastisch moest opvatten? Ja dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:32 schreef Adames het volgende:
[..]
In 10 zomers 9 keer een AZ speler gekocht druif
Jaap, heb je dat combinatiespel in Jong Ajax niet gezien?quote:
Dat is nog echt een goede optie ook trouwens.quote:
Met Kluivert en Stam als assistenten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is nog echt een goede optie ook trouwens.
Dat lijkt me dan weer een heel slecht ideequote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met Kluivert en Stam als assistenten.
Stam doet het aardig bij Jong-Ajax en Kluivert heeft met Jong-Twente en zijn werk bij AZ en PSV laten zien iets toe te voegen aan een staff.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer een heel slecht ideeGeen fan van Stam, al helemaal geen fan van Kluivert.
Gelukkig gaat het er niet om wat Feyenoord-supporters vinden. Wat is er mis met Stam en Kluivert? Stam doet het momenteel toch vrij aardig bij Jong Ajax.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer een heel slecht ideeGeen fan van Stam, al helemaal geen fan van Kluivert.
En met Stam, Kluivert en Seedorf heb je drie internationale toppers die in elke linie weten wat er gevraagd wordt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:56 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het er niet om wat Feyenoord-supporters vinden. Wat is er mis met Stam en Kluivert? Stam doet het momenteel toch vrij aardig bij Jong Ajax.
Ik vind Kluivert nou niet bepaald een superintelligente gozer eigenlijk. Als ik zijn interviews hoor, dan komt er weinig zinnigs uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:56 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het er niet om wat Feyenoord-supporters vinden. Wat is er mis met Stam en Kluivert? Stam doet het momenteel toch vrij aardig bij Jong Ajax.
We hebben deze discussie al eerder gevoerd, maar Stam en Kluivert blinken niet echt uit in intellectuele genialiteit. Seedorf wel, die weet waar hij over praat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En met Stam, Kluivert en Seedorf heb je drie internationale toppers die in elke linie weten wat er gevraagd wordt.
Gelukkig hoef je geen raketgeleerde te zijn om een goede trainer te worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind Kluivert nou niet bepaald een superintelligente gozer eigenlijk. Als ik zijn interviews hoor, dan komt er weinig zinnigs uit.
Stam is een goede kerel, maar ook daar weet ik het niet zo.
Tja, die jeugdteams... Ik weet nooit hoeveel dat nou precies zegt. Van Basten heeft toch ook nog Jong Ajax getraind?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Stam doet het aardig bij Jong-Ajax en Kluivert heeft met Jong-Twente en zijn werk bij AZ en PSV laten zien iets toe te voegen aan een staff.
Ja dat oud-voetballers automatisch veel verstand hebben van voetbal is wel geblekenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En met Stam, Kluivert en Seedorf heb je drie internationale toppers die in elke linie weten wat er gevraagd wordt.
Overigens beetje raar dat een supporter van een andere club zijn mening niet mag geven van je.
Ja, jij vindt Kluivert dom. Dat weet ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
We hebben deze discussie al eerder gevoerd, maar Stam en Kluivert blinken niet echt uit in intellectuele genialiteit. Seedorf wel, die weet waar hij over praat.
Geen raketgeleerde, maar een beetje intelligentie is wel handig. Weet niet of je bijvoorbeeld Peter van Vossen weleens gehoord hebt? Dan weet je ook wel meteen hoe laat het is en waarom die als trainer geen succes is geworden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je geen raketgeleerde te zijn om een goede trainer te worden.
Nou ja, ze hebben er wel verstand van, maar het maakt ze niet automatisch goede trainers, dat ben ik met je eens. Toch zie ik dat bij die drie eerder gebeuren dan bij heel veel anderen. Het zijn wel gasten die in het veld ook precies wisten wat er moest gebeuren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja dat oud-voetballers automatisch veel verstand hebben van voetbal is wel gebleken
man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |