Was je bij de wedstrijd? Je hebt toch wel mee met de entrada gedaan ?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Javast een virusje maar de misselijkheid begon tijdens de wedstrijd
Bij Nantes hebben ze nog een spits overquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:15 schreef S0nic het volgende:
Gelukkig is Marc druk bezig met een spits te halen achter de schermen. Komt allemaal goed.
Inb4 over een paar dagen. "we gaan het met deze selectie doen"
Daar waren we nog niet achter.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:17 schreef gazhims3lv het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het aan de selectie ligt. Ik denk dat het eerder aan Frank of de speelwijze ligt.
Welke spits is haalbaar dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:15 schreef S0nic het volgende:
Gelukkig is Marc druk bezig met een spits te halen achter de schermen. Komt allemaal goed.
Inb4 over een paar dagen. "we gaan het met deze selectie doen"
You don't say...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:17 schreef gazhims3lv het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het aan de selectie ligt. Ik denk dat het eerder aan Frank of de speelwijze ligt.
Dat wisten we voor het seizoen begon ook al.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
ajax ging wel even kampioen worden hoor
Psv dus weer.
Ligt aan alles.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:17 schreef gazhims3lv het volgende:
99% van de mensen hier niet hoor. Wil je wat quotes?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wisten we voor het seizoen begon ook al.
Nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
99% van de mensen hier niet hoor. Wil je wat quotes?
oh jeetje, deze opmerking slaat als een lul op een drumstelquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
ajax ging wel even kampioen worden hoor
Psv dus weer.
en je doet er wat betreft ironie nog een schepje bovenopquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
Gelukkig maar trouwens. Tenminste een club die wel in Europa presteert.
Onhaalbaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:20 schreef S0nic het volgende:
[..]
Tijd voor de terugkeer van Klaas-Jan.
Dat is niet verboden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
99% van de mensen hier niet hoor. Wil je wat quotes?
Spelers zoals Ziyech moet je wel halen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:20 schreef S0nic het volgende:
[..]
Tijd voor de terugkeer van Klaas-Jan.
Ze hebben al 2 miljoen middenvelders.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Spelers zoals Ziyech moet je wel halen.
Dan kan je Sinkgraven ook meteen afschrijven. Wat hebben ze daar belachelijk veel voor betaaldquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Spelers zoals Ziyech moet je wel halen.
Dat is dus het probleem. Enige haalbare spitsen zijn die shit spitsen in de Eredivisie zoals Weghorst/Haller/Janssen. Dan kan je net zo goed helemaal niet kopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:22 schreef S0nic het volgende:
[..]
Verdient daar volgens mij 5 miljoen per jaar ofzo, die is ook niet gek idd.
Er moeten er een paar weg ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben al 2 miljoen middenvelders.
Janssen heeft Feyenoord geslacht. Dat lijkt me genoeg reden voor een contract voor het leven.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:24 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Enige haalbare spitsen zijn die shit spitsen in de Eredivisie zoals Weghorst/Haller/Janssen. Dan kan je net zo goed helemaal niet kopen.
Heracles mag wel het laatste zijn waar Ajax of de fan zich druk om mag maken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:25 schreef BadderHaring het volgende:
Dat Heracles kan er ook geen kut meer van trouwens. Wat een armzalig clubje zeikerds.
Des te slechter als je daartegen gelijkspeelt dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:25 schreef BadderHaring het volgende:
Dat Heracles kan er ook geen kut meer van trouwens. Wat een armzalig clubje zeikerds.
Je club faalt gewoon. Je grote praatjes komen niet uitquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:20 schreef Adames het volgende:
[..]
oh jeetje, deze opmerking slaat als een lul op een drumstel
en nog vreselijk ironisch ook
Snel kopen dus!!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Janssen heeft Feyenoord geslacht. Dat lijkt me genoeg reden voor een contract voor het leven.
En wat voegt deze opmerking toe, oh meneer de Feyenoordfan...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je club faalt gewoon. Je grote praatjes komen niet uit
Ho ho, Feyenoord voldoet nog steeds aan de doelstellingen hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En wat voegt deze opmerking toe, oh meneer de Feyenoordfan...
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je club faalt gewoon. Je grote praatjes komen niet uit
Nee godzijdank niet zegquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:17 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Was je bij de wedstrijd? Je hebt toch wel mee met de entrada gedaan ?
De gok met Janssen zou ik inderdaad wagen. Ik weet dat veel mensen er nog steeds vraagtekens bijstellen maar ik vind het een hele complete spits. Sterk, tweebenig en toch ook behoorlijk technisch als je zijn goals bekijkt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Janssen heeft Feyenoord geslacht. Dat lijkt me genoeg reden voor een contract voor het leven.
Als ik hem vraag ontopic te blijven, dan geldt dat ook voor jou.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ho ho, Feyenoord voldoet nog steeds aan de doelstellingen hoor.
En speelt bij AZ. Daar onderhandelt Ajax heel graag mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De gok met Janssen zou ik inderdaad wagen. Ik weet dat veel mensen er nog steeds vraagtekens bijstellen maar ik vind het een hele complete spits. Sterk, tweebenig en toch ook behoorlijk technisch als je zijn goals bekijkt.
Ow, was dat het doel van je opmerking. Doe dan ook niet zo cryptisch.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik hem vraag ontopic te blijven, dan geldt dat ook voor jou.
Opzich wel toch? Of doel je op El Hamdaoui?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
En speelt bij AZ. Daar onderhandelt Ajax heel graag mee.
mooi stukje prozaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:31 schreef Cavaliers het volgende:
"Het gras is glad, het dak is dicht. Reclameborden verschieten af en toe van kleur, toeschouwers gaan verzitten. De verjarende supportersclub zingt monotoon repertoire, de pinautomaat is kapot. En op het veld van de Arena rennen voetballers, in rood-wit of zwart, in vrijwel voortdurend vruchteloze pogingen tot vermaak. Maar het is toch vooral een verloren avond, zo'n avond waarop de regisseur nog zijn best moet doen om een puike samenvatting te peuren uit de wanvertoning"
~ Pedroso
In 10 zomers 9 keer een AZ speler gekocht druifquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Opzich wel toch? Of doel je op El Hamdaoui?
Mijn post was niet echt serieus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Opzich wel toch? Of doel je op El Hamdaoui?
bij dezenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:32 schreef DonRaja het volgende:
Bij deze voor iedereen in dit topic:
- blijf ontopic
- geen getroll
- geen geflame
- persoonlijk geflirt en vendetta's via DM
Kan je dit niet, dan optyfen uit dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |