Kan allebei.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:01 schreef timmmmm het volgende:
vertel eens wat over jezelf. Ben je een moslimmod of een PVV-tokkie
Omkoopbaar, dusquote:
Een van de eliteracisten dusquote:
quote:Een groep moslim immigranten wil Zwitserland dwingen de nationale vlag te veranderen omdat het witte kruis op een rode achtergrond 'de rechten van de niet christelijke overtuigingen schendt.' De moslims denken waarschijnlijk op deze manier terug te kunnen slaan als wraak voor het in Zwitserland ingestelde verbod op de bouw van minaretten. De verwachting is echter dat de autochtone Zwitsers het voorstel niet kunnen waarderen en in nog grotere getale op de anti-islamitische rechtse Volks Partij zullen gaan stemmen.
Het allereerste idee om de vlag te veranderen kwam overigens uit de koker van een niet-moslim, Ivica Petrushich, de katholieke vice-president van de vereniging van immigranten Secondos Plus. 'Het kruis past niet bij het multiculturele Zwitserland van vandaag,' was zijn argumentatie. De organisatie die bestaat uit Turkse, Albanese en andere immigranten uit moslimlanden volgde hem vervolgens met een eigen initiatief, en wil nu dat de in de 18e en 19e eeuw gebruikte groen-geel-rood gekleurde Helvetische vlag -waar geen kruis op staat- opnieuw wordt ingevoerd.
Meer dan 20% van de ruim 7 miljoen Zwitsers bestaat uit immigranten. Ruim 5% van hen (bijna 400.000 mensen) zijn moslim. De meesten van hen hebben min of meer gebroken met de religie van hun voorouders. Hooguit 50.000 moslims bidden vijf keer per dag tot Allah. Niettemin zijn vrouwen met hoofddoekjes een vertrouwd beeld geworden in steden zoals Zürich en Genève. Ook is net als in veel andere Europese landen het geboortecijfer onder moslims veel hoger als onder autochtonen.
Steeds meer Zwitsers anti-islam
Aangezien de Zwitsers altijd al een moeizame relatie met immigranten hebben gehad, zal de oproep om de vlag te veranderen alleen maar olie op het vuur werpen. Mayzar Hisham, het hoofd van de Federatie van Islamitische Organisaties in Zwitserland, noemde de oproep de vlag te veranderen dan ook 'contraproductief'. Hij vindt niet dat de oude tradities van de landen veranderd hoeven te worden.
In 2009 stemde 57,5% van de Zwitsers in een referendum voor een verbod op de bouw van minaretten bij moskeeën. Ook werd zowel kosher als halal (onverdoofd) ritueel slachten van dieren verboden.
Ongeveer de helft van de Zwitsers beschouwt zichzelf als katholiek. De huidige rode vlag met een wit kruis wordt echter in heel Zwitserland als een symbool van eenheid gezien; de door de moslim immigranten voorgestelde groen-geel-rode Helvetische vlag juist als een symbool van onderdrukking, omdat deze werd ingevoerd toen Napoleon het land bezette.
Zwitsers verdedigen 160 jaar vrede
Ondanks de drie verschillende voertalen in Zwitserland (Duits, Frans en Italiaans) kent het land al 160 jaar geen geweld meer en is het een bastion van stabiliteit. Pas sinds moslim immigranten de basisprincipes van het land begonnen aan te vallen, zijn steeds meer Zwitsers op de rechtse, anti-islamitische Volks Partij gaan stemmen. Vier jaar geleden behaalde de partij 29% van alle stemmen, een percentage dat bij de komende verkiezingen op 23 oktober nog hoger zou kunnen uitvallen.
De Zwitsers, die zichzelf vrij hebben weten te houden door zich niet aan te sluiten bij de totalitaire en steeds fascistischer wordende dwang van de Europese Unie, zijn met hun minarettenverbod duidelijk niet bang om tegen het overheersende linkse politiek correcte denken in te gaan. Hoe meer aan de poten van de Zwitserse samenleving wordt gezaagd, des te harder zal daarom hun tegenreactie zijn. 160 jaar vrede en stabiliteit zullen niet zomaar worden opgegeven - niet voor Europa en ook niet voor moslims.
En bewapend.quote:
Wat is dat nou weer voor een opmerking? tijd dat jij je speciale buttons in gaat leveren.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:01 schreef timmmmm het volgende:
vertel eens wat over jezelf. Ben je een moslimmod of een PVV-tokkie
Impossiblue.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh Jézus! Ze was al onmogelijk en nu nog blauw ook.
Ja succes daarmeequote:
Laten we het een insidejoke noemen.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:06 schreef hoas het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een opmerking? tijd dat jij je speciale buttons in gaat leveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Oehquote:Op maandag 25 januari 2016 20:09 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Enjoy![]()
Dat verdient een mooi nummer![]()
Staat jullie nu te dansen, in huize Soneal?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:09 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Enjoy![]()
Dat verdient een mooi nummer![]()
zo rolt NWS toch of niet danquote:Op maandag 25 januari 2016 20:08 schreef Abed het volgende:
PVV topics zijn nogsteeds open, vermoed dat Leandra een moslimhater is.
quote:Op maandag 25 januari 2016 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat jullie nu te dansen, in huize Soneal?
Daarom mij gewoon MOD maken. Dan is het tenminste terecht om iemand uit te maken van Gutmenscherij en links voortrekkenquote:Op maandag 25 januari 2016 20:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laten we het een insidejoke noemen.
Het leuke van NWSmod zijn is namelijk dat rechte users je veel te links vinden en linkse users je veel te rechts. Zo word je dus voor dingen als nazi en PVV-tokkie aan de ene kant uitgemaakt en voor moslimmod aan de andere kant.
Stiekem heb ik zo'n vermoeden dat Leandra net als de andere NWSmods gewoon neutraal zal zijn
nee achter alle mods zit een uniek persoonquote:
Ik waardeer je bezorgdheid en zal hem naar je doorsturen als hij tekortkomt.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat ziet mijn oog? Jij ook nog 'modje'? Damn! Zorg je wel dat je vent nog op de tijd aan z'n trekken komtTis niet alsof je hier al niet hele dagen zit, he
![]()
Maar hee, succes!
Doe geen moeite! Plsquote:Op maandag 25 januari 2016 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik waardeer je bezorgdheid en zal hem naar je doorsturen als hij tekortkomt.
Ik verwacht dat dat medio 2060 ergens zal zijn.
Het is eigenlijk net zo logisch als dat Leandra modje wordt/is.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:07 schreef Tem het volgende:
Trekken en Kim Holland, je verwacht het niet.
Het laatste zeer waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:11 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net zo logisch als dat Leandra modje wordt/is.
Ligt in de lijn der verwachtingen ;-)
.. of je bent onnozel. Kan ook.
Die is al ingesteld....quote:Op maandag 25 januari 2016 23:31 schreef hugecooll het volgende:
Je moet je standaard-PI nog even instellen
'Leuk dat je mod geworden bent, laat ik deze gelegenheid even aangrijpen het over mij te hebben'quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:19 schreef Fylax het volgende:
Van de ene mod naar de ander: Gefeliciteerd. Welkom. Have fun. ;*
Ik weet het niet of Leandra hier wel op haar plaatst zit als moderator.quote:
quote:
Nee, zij schopt naar mensen die feit en fictie niet uit elkaar kunnen houden. En het verschil tussen NWS en BNW niet willen leren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 03:02 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik weet het niet of Leandra hier wel op haar plaatst zit als moderator.
Zij schopt naar iedereen die het niet met haar eens is.
Maar dat is waarschijnlijk jullie doel lekker om de boel hier levend te houden
Dat dus. Zo verschrikkelijk eigenwijs en volledig van haar eigen mening overtuigd dat ik NWS maar denk te gaan mijden om me niet te ergeren.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh Jézus! Ze was al onmogelijk en nu nog blauw ook.
Sssssttttquote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
Leandra
Als daar geen Panamese gids achter zit om hier en daar wat te porren zodat ze blauw werd
Precies! Laatst heeft ze nog iemand een bult geslagen, om het vlak daarna snel weg te moffelen met een jolige pleister! Maar dat lees je niet in NWS terug hè.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:49 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat dus. Zo verschrikkelijk eigenwijs en volledig van haar eigen mening overtuigd dat ik NWS maar denk te gaan mijden om me niet te ergeren.
Ze zijn dan ook echt wel heel leuk, die pleistersquote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Precies! Laatst heeft ze nog iemand een bult geslagen, om het vlak daarna snel weg te moffelen met een jolige pleister! Maar dat lees je niet in NWS terug hè.
Lol, die zijn grappig ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook echt wel heel leuk die pleisters![]()
[ afbeelding ]
Relaties en Problemen modden... onbegonnen werkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
Het is nog ondankbaarder dan R&P mod zijn, en dat zegt wat_!
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Waarschijnlijk waren er geen betere alternatieven voor handen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:49 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat dus. Zo verschrikkelijk eigenwijs en volledig van haar eigen mening overtuigd dat ik NWS maar denk te gaan mijden om me niet te ergeren.
Maar z'n LIE-O biertje smaakt anders uitstekend hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 02:38 schreef Specularium het volgende:
Mannen die op linedancen zitten neemt sowieso niemand serieus.
Dit. Past daarmee wel uitstekend (bij een aantal) in het teamquote:Op dinsdag 26 januari 2016 03:02 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik weet het niet of Leandra hier wel op haar plaatst zit als moderator.
Zij schopt naar iedereen die het niet met haar eens is.
Niveautje hoor, bravo.quote:Op woensdag 27 januari 2016 02:38 schreef Specularium het volgende:
Mannen die op linedancen zitten neemt sowieso niemand serieus.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_populumquote:Op woensdag 27 januari 2016 08:19 schreef leolinedance het volgende:
Wel opvallend dat er nogal wat gelijkgestemden zijn wat betreft haar aanstelling. Dan zit er toch op zijn minst een kern van waarheid in, zou je zeggen.
Ik vind het ook wel opvallend dat het vooral een speciaal slag volk lijkt te zijn welke dit een slechte ontwikkeling vind. Zijn vaak mensen die in NWS nu niet de meest briljante postings plaatsen om het nog enigzins subtiel te brengen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niveautje hoor, bravo.
Wel opvallend dat er nogal wat gelijkgestemden zijn wat betreft haar aanstelling. Dan zit er toch op zijn minst een kern van waarheid in, zou je zeggen.
Ook wel opvallend dat deze 'gelijkgestemden' dit in een topic doen waar 'welkom' heten en 'succes wensen' de bedoeling is. Alleen al het gebrek aan dit inzicht benadrukt de ietwat sneue bedoelingquote:Op woensdag 27 januari 2016 08:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niveautje hoor, bravo.
das NWS voor mijquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:20 schreef sly-nl het volgende:
Je uitgesproken mening moet je deels inleveren
Kattenquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:17 schreef DuizendGezichten het volgende:
Succes met het hoeden van de kudde katten!
Goed denk ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En, hoe bevalt het tot dusver?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |