Ik blijf ook een dag of wat thuis tot het over is, alleen morgen even snel wat boodschappen, daar kom ik niet onderuit.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is kut en je doet er zo weinig tegen, uitzieken.
Ik heb in december een vleugje meegepikt, dus ik ben er voor de komende 5 jaar vanaf
Doe gewoon is in nieuwe topic posten jij MODquote:
In Zuid Amerika heerst een virus en dan mag je niet zwanger worden..quote:Op maandag 25 januari 2016 12:38 schreef Mickeys het volgende:
FiPo
Er schijnt toch een epidemie te zijn.. uitzieken is het beste
Zonder baarmoeder zal ik niet snel zwanger raken... dus waarschuwing geld niet voor mijquote:Op maandag 25 januari 2016 12:39 schreef chufi het volgende:
[..]
In Zuid Amerika heerst een virus en dan mag je niet zwanger worden..
nou zeg, ik schrok er zelf vanquote:Op maandag 25 januari 2016 12:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Doe gewoon is in nieuwe topic posten jij MOD
quote:
het was een mooie ervaringquote:Op maandag 25 januari 2016 12:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik dacht al.... die is blauw en gaat gelijk lopen patsen
Was ook niet persoonlijkquote:Op maandag 25 januari 2016 12:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zonder baarmoeder zal ik niet snel zwanger raken... dus waarschuwing geld niet voor mij
Hahaha..quote:
Voelde het goed, ja?quote:Op maandag 25 januari 2016 12:40 schreef sacha het volgende:
ik heb door een slotje heen gepost!![]()
stoer man
Een mens lijdt vaak het meest door het lijden dat hij vreestquote:
Ja idd... bang zijn omdat je denkt dat je iets eng vindt...quote:Op maandag 25 januari 2016 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een mens lijdt vaak het meest door het lijden dat hij vreest
Een beetje overdreven, dat wel, maar wel van die strekking.
Snel weghalen was geen optie?quote:Op maandag 25 januari 2016 12:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ik schrok serieus, en dacht 'wat heb ik nou weer gedaan'
En zo is het natuurlijk ookquote:Op maandag 25 januari 2016 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd... bang zijn omdat je denkt dat je iets eng vindt...
Tegen de kleuter is het "Proberen is leren, leren is proberen" en dat werkt eigenlijk heel goed
Ja, leg die handjes maar op de kachel en ja, stop je vingertje maar tussen de deur en de deurpost...quote:Op maandag 25 januari 2016 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tegen de kleuter is het "Proberen is leren, leren is proberen" en dat werkt eigenlijk heel goed
Dat blijkt niet uit je laatste....ik vind hem leuk, vooral dat plaatje.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vaak inspiratieloos qua TT en OP
jawel maar het liep allemaal door dus ik dacht ik ga even lekker lopen pochen met mijn blauwe kleurquote:
Heerlijk, dansen op de commode, er vanaf donderen met je hoofd op een of andere punt belanden en heerlijk bloedend als een rund richting dokter.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, leg die handjes maar op de kachel en ja, stop je vingertje maar tussen de deur en de deurpost...
Dankquote:Op maandag 25 januari 2016 12:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit je laatste....ik vind hem leuk, vooral dat plaatje.
Dat je gelijk hebtquote:Op maandag 25 januari 2016 12:55 schreef sacha het volgende:
[..]
jawel maar het liep allemaal door dus ik dacht ik ga even lekker lopen pochen met mijn blauwe kleur
Houd op, mijn zoon was ook vaak zo'n pechvogel, is regelmatig geplakt en gehecht, bijna gęnant.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heerlijk, dansen op de commode, er vanaf donderen met je hoofd op een of andere punt belanden en heerlijk bloedend als een rund richting dokter.
Ze wist daarna wel dat het niet erg slim was
Bij mijn ouders thuis was ik degene, en bij mijn eigen gezin was/is het de jongste van de tweeling.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Houd op, mijn zoon was ook vaak zo'n pechvogel, is regelmatig geplakt en gehecht, bijna gęnant.
Ha.. vroeger, toen ik klein was (ja nog kleiner dan ik nu ben) "speelde" ik altijd mee met de jongens uit de wijk. Dus lekker stoer doen en zo. Kwam soms bont en blauw weer thuis. Maar ik had wel de grootste lol.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Houd op, mijn zoon was ook vaak zo'n pechvogel, is regelmatig geplakt en gehecht, bijna gęnant.
quote:Op maandag 25 januari 2016 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, leg die handjes maar op de kachel en ja, stop je vingertje maar tussen de deur en de deurpost...
Ha, ja.. maar dan wel plat op je rug landen waarbij de lucht volledig uit je longen geslagen word... dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 25 januari 2016 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ook half dood-ervaringen met dit apparaat?
Hoe vaak ik hier niet afgedonderd ben, niet bij te houden.
Het meest serieuze was een schedelbreuk toen ik door het gat bovenIn op mijn kop viel en men van rubberen tegels nog niet gehoord had...
Rubbertegels, jeetje, dat is wat voor mietjes, die hadden we in onze tijd niet, je donderde gewoon ergens af, en klom er direct weer op.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het meest serieuze was een schedelbreuk toen ik door het gat bovenIn op mijn kop viel en men van rubberen tegels nog niet gehoord had...
Begin jaren 70 waren die rubbertegels wel verplicht, omdat het stagediven onder kinderen kennelijk iets te populair werd.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rubbertegels, jeetje, dat is wat voor mietjes, die hadden we in onze tijd niet, je donderde gewoon ergens af, en klom er direct weer op.
Of met je kin op de stangen klappen en weer een bloedende onderkaak...quote:Op maandag 25 januari 2016 13:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ha, ja.. maar dan wel plat op je rug landen waarbij de lucht volledig uit je longen geslagen word... dat waren nog eens tijden
Of geen bloedende onderkaak maar gewoon je tanden door je lip heen boren... werkt ook goedquote:Op maandag 25 januari 2016 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of met je kin op de stangen klappen en weer een bloedende onderkaak...
De dokter heeft je lid gemaakt...quote:Op maandag 25 januari 2016 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mooiste dat ik ooit meemaakte was dat ik met mijn crossfietsje in de bramenstruiken belandde en daarbij 'mijn deel' beschadigde, bij de dokter aangekomen werd het ding voorzien van 6 hechtingen.
Mijn vader had dat ook eens in het zwembad toen gaf hij duik-les aan mijn oudste zus.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal net als ik wel gewoon heel vaak mazzel gehad hebben, als ik aan alles terug denk had ik voor mijn 16e wel 20 keer dood kunnen blijven.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin jaren 70 waren die rubbertegels wel verplicht, omdat het stagediven onder kinderen kennelijk iets te populair werd.
Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen na mijn stuiterpartij...
Crossfietsje en hechtingen... niet door de bandjes heen toch?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mooiste dat ik ooit meemaakte was dat ik met mijn crossfietsje in de bramenstruiken belandde en daarbij 'mijn deel' beschadigde, bij de dokter aangekomen werd het ding voorzien van 6 hechtingen.
Het was best zwaar in de oorlog...quote:Op maandag 25 januari 2016 13:22 schreef sacha het volgende:
en op het schoolplein stond een stenen riool verbindingsstuk om mee te spelen
Die verdovingsspuit vergeet ik nooit meer.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dokter heeft je lid gemaakt...
Vaak mazzel en soms wat minder.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je zal net als ik wel gewoon heel vaak mazzel gehad hebben, als ik aan alles terug denk had ik voor mijn 16e wel 20 keer dood kunnen blijven.
vooral de honger...quote:Op maandag 25 januari 2016 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was best zwaar in de oorlog...
Ow... die hadden wij ook, maar dan wel "door de helft" en mega groot... leuk om op te gaan skateboarden... (die we in Frankrijk hadden gekocht omdat Nederland nog niet van het bestaan wist)quote:Op maandag 25 januari 2016 13:22 schreef sacha het volgende:
en op het schoolplein stond een stenen riool verbindingsstuk om mee te spelen
Hij ging toen toch later die middag gewoon zwemmen ?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:25 schreef Leandra het volgende:
Mijn altijd voorzichtige kleuter had vorige week ook voor het eerst z'n kin openliggen... dat was weer even wennen, en kind met pleisters en/of blauwe plekken
Gestruikeld op het schoolplein en toen met z'n kin op een houten rand terechtgekomen, dus wel min of meer old-skool damage
Een vriendje van mij viel een keer uit een boom en brak 2 armen, man man, dat was dubbel pech.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vaak mazzel en soms wat minder.
Heb wat EHBO posten gezien en mijn moeder bleef van die patches op mijn kleding zetten, omdat alles binnen no-time kapot was...
Skateboarden, ook zo'n fijne veroorzaker.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... die hadden wij ook, maar dan wel "door de helft" en mega groot... leuk om op te gaan skateboarden... (die we in Frankrijk hadden gekocht omdat Nederland nog niet van het bestaan wist)
Ja, of zand... omdat je wou skateboarden op het stuk waar ze de rondweg van Alkmaar aan het maken waren en asfalt er nog niet lag... Ben er achter gekomen dat het niet zo bevorderlijk was voor de lagertjesquote:Op maandag 25 januari 2016 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Skateboarden, ook zo'n fijne veroorzaker.
Mijn oom was vrachtwagenchauffeur en die vervoerde die dingen.
Zo kreeg ik er ook al snel 1 en dan die klote steentje voor de wielen, die alles blokkeerden...
Bij ons was een echte Speeltuin vlakbij.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was best zwaar in de oorlog...
Die eerste boards hadden nog standaard open lagers en harde wieltjes.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, of zand... omdat je wou skateboarden op het stuk waar ze de rondweg van Alkmaar aan het maken waren en asfalt er nog niet lag... Ben er achter gekomen dat het niet zo bevorderlijk was voor de lagertjes
Dan woonde je niet vlak bij Sacha...quote:Op maandag 25 januari 2016 13:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bij ons was een echte Speeltuin vlakbij.
Yeah right, de beste komt meestal te laat, zaken als 'pünktlichkeit' worden niet meegewogen in de beoordeling.quote:Verslapen op de dag dat je gehuldigd wordt door je collega's, omdat je bent uitgeroepen tot beste jonge ambtenaar van Nederland. Dat overkwam Souhail Chaghouani maandagochtend op het Baarnse gemeentehuis.
Zoiets had ik:quote:Op maandag 25 januari 2016 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die eerste boards hadden nog standaard open lagers en harde wieltjes.
Later kwamen de zachtere urethaan Kryptonic wielen met dichte lagers, Sims boards en Long trucks.
En dan dwars tussen de toeristen in de Kalverstraat doorraggen...
Beterschap en welkom bij de club (al hoewel ik er praktisch weer vanaf ben, even afkloppen)quote:Op maandag 25 januari 2016 13:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, hier is de ziekenboeg. Blegh, ik haat ziekzijn
Behalve als ze van je af willen, dan is het ineens een moorddadig ietsquote:Op maandag 25 januari 2016 13:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeah right, de beste komt meestal te laat, zaken als 'pünktlichkeit' worden niet meegewogen in de beoordeling.
Ik kwam in het verleden regelmatig te laat, en werd derhalve nooit als beste genomineerd.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Behalve als ze van je af willen, dan is het ineens een moorddadig iets
Ik kreeg ook geen taart.quote:Souhail liet burgemeester Mark Röell, leden van het college, de gemeenteraad en tientallen collega's een kwartier wachten in de hal. Ze vormden een erehaag. In de kantine stond een taart klaar voor Souhail.
Tja.. ik ben eigenlijk nooit te laat... behalve op mijn laatste werkdag... ik vond dat een geweldige stunt van me... had wekker of uitgedrukt, of vergeten aan te zetten...quote:Op maandag 25 januari 2016 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kwam in het verleden regelmatig te laat, en werd derhalve nooit als beste genomineerd.
Ik had een afspraak gemaakt met mijn manager, dat ik ergens tussen 8 en 10 u. 's ochtends kwam binnendruppelen, en er gewoon 8 uur bij optelde en gedurende die uren gewoon werkte.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja.. ik ben eigenlijk nooit te laat... behalve op mijn laatste werkdag... ik vond dat een geweldige stunt van me... had wekker of uitgedrukt, of vergeten aan te zetten...
Heb je er ondertiteling bij, want deze kan ik even nievolgenniequote:Op maandag 25 januari 2016 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had een afspraak gemaakt met mijn manager, dat ik ergens tussen 8 en 10 u. 's ochtends kwam binnendruppelen, en er gewoon 8 uur bij optelde en gedurende die uren gewoon werkte.
Volkomen heldere zin, ik werkte flexibel, en had een marge van 2 uur.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb je er ondertiteling bij, want deze kan ik even nievolgennie
Ow zo...quote:Op maandag 25 januari 2016 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volkomen heldere zin, ik werkte flexibel, en had een marge van 2 uur.
Smakelijk, geen slecht idee, ga ik ook maar eens doen.quote:
Volgens mij heeft mijn moeder de mijne weggegooid... ik kwam iets te vaak thuis met (weer) kapotte kledingquote:Op maandag 25 januari 2016 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, zoiets had ik dus ook.
Zijn nu weer helmaal in de mode...
quote:Op maandag 25 januari 2016 15:57 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog nooit op een skateboard gestaan en ga dat ook niet doen...
Ik zit te denken... Wou wel zoiets maar het werd een racefietsquote:Op maandag 25 januari 2016 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je wel zo eentje gehad?
Ik niet, zoiets was te duur, ik maakte mijn crossfietsjes zelf van een oude mini/vouwfiets, en wat hulp van de plaatselijke smid, die bestonden toen nog.
Maar goed, dat beruchte crossfietsje gemaakt van oude minifiets onderdelen kostte me dus bijna 'mijn deel', ik had verdomde mazzel....quote:Op maandag 25 januari 2016 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit te denken... Wou wel zoiets maar het werd een racefiets
laat me raden,quote:Op maandag 25 januari 2016 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit te denken... Wou wel zoiets maar het werd een racefiets
yep! skateboard & longboardquote:Op maandag 25 januari 2016 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, zoiets had ik dus ook.
Zijn nu weer helmaal in de mode...
Als ik iets wilde, moest ik dat betalen van wat ik met mijn krantenwijk verdiende, mijn vader deed wel altijd de helft meebetalen.quote:
Iedereen een kwartier wachten, ja, waar blijft ie nou?quote:
doe ik nog steeds met Aap, als het tenminste verantwoord isquote:Op maandag 25 januari 2016 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik iets wilde, moest ik dat betalen van wat ik met mijn krantenwijk verdiende, mijn vader deed wel altijd de helft meebetalen.
een kwartier met je handen in de lucht staanquote:Op maandag 25 januari 2016 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen een kwartier wachten, ja, waar blijft ie nou?
Doe je goed, zo leer je hem iig iets over de waarde van spullen, als je alles maar je reet in geschoven krijgt waardeer je helemaal niks.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:35 schreef sacha het volgende:
[..]
doe ik nog steeds met Aap, als het tenminste verantwoord is
beterschapquote:Op maandag 25 januari 2016 13:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, hier is de ziekenboeg. Blegh, ik haat ziekzijn
Ik zou gezegd hebben, excuseer me, ik ben even naar toilet, en ik was echt niet meer teruggekomen.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:37 schreef sacha het volgende:
[..]
een kwartier met je handen in de lucht staan
mag jij raden waar mijn Aap nu voor spaartquote:Op maandag 25 januari 2016 16:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe je goed, zo leer je hem iig iets over de waarde van spullen, als je alles maar je reet in geschoven krijgt waardeer je helemaal niks.
Baardaap spaart nu ook steeds voor al zijn spullen, en dat zijn er nogal wat, gitaar versterkers een stuk of 5 gitaren, speaker cabinets etc. Was heel lullig toen een van zijn gitaren 2 jaar geleden na een optreden in Duitsland gejat werd, toen hebben de jongens van de band samen een nieuwe voor hem gekocht, exact dezelfde..
Een gitaar? Woei, dat is tof.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:42 schreef sacha het volgende:
[..]
mag jij raden waar mijn Aap nu voor spaart
quote:
Jammer, want het is wel een zinvolle en rustgevende bezigheid.quote:
Ik kreeg alleen maar zere vingers.... en spierpijn in mijn hand, pols en vingers op de koop toe....(ik heb gewoon te kleine handjes)quote:Op maandag 25 januari 2016 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jammer, want het is wel een zinvolle en rustgevende bezigheid.
mijn Aap heeft bij oma de beschikking over een gitaar en een accordeon, bij zijn gestoorde oom tig elektrische gitaren en heeft sinds zijn 4e jaar een elektrische pianoquote:Op maandag 25 januari 2016 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap begon pas met 13 jaar met gitaar, hij speelde vanaf zijn 7e piano op de muziekschool, en opeens wilde meneer ook gitaar...
Hij kan altijd het gespaarde bankbiljet gebruiken voor als hij wel iets specifieks heeft gekozen.. slimme Aap!quote:Op maandag 25 januari 2016 16:58 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn Aap heeft bij oma de beschikking over een gitaar en een accordeon, bij zijn gestoorde oom tig elektrische gitaren en heeft sinds zijn 4e jaar een elektrische piano![]()
hij heeft er gevoel voor maar wil verder nog niets specifiek
Muziek werkt therapeutisch.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:58 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn Aap heeft bij oma de beschikking over een gitaar en een accordeon, bij zijn gestoorde oom tig elektrische gitaren en heeft sinds zijn 4e jaar een elektrische piano![]()
hij heeft er gevoel voor maar wil verder nog niets specifiek
hij zet de meest bizarre muziekstukken in elkaar op de computerquote:Op maandag 25 januari 2016 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jammer, want het is wel een zinvolle en rustgevende bezigheid.
Mooi, dat is het leuke van pc's tegenwoordig, je kan er zoveel mee.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:01 schreef sacha het volgende:
[..]
hij zet de meest bizarre muziekstukken in elkaar op de computer
Geef 'm Ableton en wat synthesizer emulators...quote:Op maandag 25 januari 2016 17:01 schreef sacha het volgende:
[..]
hij zet de meest bizarre muziekstukken in elkaar op de computer
Ik kreeg echt niet alles.. Ik kreeg zak/kleding geld en daar moest ik het meeste van kopen.. Verder bracht ik elk kwartaal de rekeningen rond.. Maar sommige dingen kreeg ik ...zoals die racefietsquote:Op maandag 25 januari 2016 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik iets wilde, moest ik dat betalen van wat ik met mijn krantenwijk verdiende, mijn vader deed wel altijd de helft meebetalen.
Preciesquote:Op maandag 25 januari 2016 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amber alert #1 kan ingetrokken worden...
Was er een Amber Alert dan? Volledig gemistquote:Op maandag 25 januari 2016 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amber alert #1 kan ingetrokken worden...
Ben een beetje grieperig, snotteren en zo, maar ik ben niet de enige.quote:
Aanvulling: * Mickeys heeft ze allemaal digitaal aangestoken... ik ben zowaar ergens goed inquote:Op maandag 25 januari 2016 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben een beetje grieperig, snotteren en zo, maar ik ben niet de enige.
Ik nog nietquote:Op maandag 25 januari 2016 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben een beetje grieperig, snotteren en zo, maar ik ben niet de enige.
Ja ik ook, ze postte gisteren gewoon.. Niks aan de hand lijkt me.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Was er een Amber Alert dan? Volledig gemist
Hier? Want dan heb ik ook dat gemistquote:Op maandag 25 januari 2016 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook, ze postte gisteren gewoon.. Niks aan de hand lijkt me.
Nee dat dan weer nietquote:Op maandag 25 januari 2016 17:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier? Want dan heb ik ook dat gemist
Geen idee, ik hou dat niet bij.....quote:
Ow... ik post heel Fok rond hoor... dus ik ben niet vermistquote:Op maandag 25 januari 2016 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook, ze postte gisteren gewoon.. Niks aan de hand lijkt me.
Als je L2B zoekt... die was druk met mijn recept in 40+ / Koken & bakken voor oude zakken maar aangezien hij het "antwoord" postte, leeft hij dus gewoon ook nogquote:Op maandag 25 januari 2016 17:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het bericht wel gezien en verder loop ik echt niet alle postgeschiedenissen door om iedereen te checken...
Maar als er al polls worden gestart...
Dan moet er iets aan de hand zijn?quote:Op maandag 25 januari 2016 17:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het bericht wel gezien en verder loop ik echt niet alle postgeschiedenissen door om iedereen te checken...
Maar als er al polls worden gestart...
Dan valt er minstens iets op...quote:Op maandag 25 januari 2016 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan moet er iets aan de hand zijn?
Nou ik had wel gezegd dat ik hier niet meer zou komen hoorquote:Op maandag 25 januari 2016 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan moet er iets aan de hand zijn?
Nogmaals, ik zoek niemand...quote:Op maandag 25 januari 2016 17:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je L2B zoekt... die was druk met mijn recept in 40+ / Koken & bakken voor oude zakken maar aangezien hij het "antwoord" postte, leeft hij dus gewoon ook nog
Ga je nou alweer ruzie zoeken?quote:Op maandag 25 januari 2016 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik had wel gezegd dat ik hier niet meer zou komen hoordus dat had Sacha wel
goed, maar ik ben niet vermist ....
Maar dat ik ook gelezen en ik vond dat je een sterk argument had...quote:Op maandag 25 januari 2016 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik had wel gezegd dat ik hier niet meer zou komen hoordus dat had Sacha wel
goed, maar ik ben niet vermist ....
Vond ik ook... en ik meende het ook, maar volgens mij begrijpen jullie het ook wel,quote:Op maandag 25 januari 2016 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat ik ook gelezen en ik vond dat je een sterk argument had...
Sinds wanneer is er dan een 'meldplicht'?quote:Op maandag 25 januari 2016 18:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Met jou nietnee hoor ik kwam me gewoon even melden, meer niet....
voor allemaal
quote:Op maandag 25 januari 2016 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Vond ik ook... en ik meende het ook, maar volgens mij begrijpen jullie het ook wel,
voor de rest, la maar waaien.... ik ben in elk geval gewoon op Fok
Sinds jij een Pol ging aanmakenquote:Op maandag 25 januari 2016 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er dan een 'meldplicht'?
Happelse (en "mijn" gerecht.... tja... daar moet je op voorbereid zijn... je moet voorkomen dat je je vingers erbij gaat opetenquote:Op maandag 25 januari 2016 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah...ik ben eten
nog niet jouw gerecht, maar dat komt wel
Mooi, want dat was tevens mijn laatste.quote:
eg niequote:Op maandag 25 januari 2016 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi, want dat was tevens mijn laatste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begeleidende tekst erbij:
Nieuw verplicht onderzoek voor mannen vanaf 50 jaar........Pappografie.
Nu weten mannen eindelijk wat wij vrouwen voelen bij een Mammografie!The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op maandag 25 januari 2016 19:20 schreef Mickeys het volgende:
Oh, dat zal wat zijn:
Als het net als bij vrouwen nut heeft, dan zal het maar moeten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begeleidende tekst erbij:
Nu weten mannen eindelijk wat wij vrouwen voelen bij een Mammografie!
Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat het nut heeft. Mijn eigen ervaring is helaas "traumatisch" en nadat 2 ziekenhuizen mij bestempeld hadden met mogelijk borstkanker was uiteindelijk het 3e (gespecialiseerde) ziekenhuis er erg duidelijk over.... NIETS AAN DE HAND.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het net als bij vrouwen nut heeft, dan zal het maar moeten...
quote:Op maandag 25 januari 2016 19:20 schreef Mickeys het volgende:
Oh, dat zal wat zijn:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begeleidende tekst erbij:
Nu weten mannen eindelijk wat wij vrouwen voelen bij een Mammografie!
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
De methode is misschien wat achterhaald, maar voorkomen blijft beter dan genezen...quote:Op maandag 25 januari 2016 19:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat het nut heeft. Mijn eigen ervaring is helaas "traumatisch" en nadat 2 ziekenhuizen mij bestempeld hadden met mogelijk borstkanker was uiteindelijk het 3e (gespecialiseerde) ziekenhuis er erg duidelijk over.... NIETS AAN DE HAND.
Ik liep alleen toen wel met inmiddels bont en blauwe tetten en nu, 8 jaar verder, heb ik er nog last van. Word tijd dat ze iets beters gaan verzinnen.
Das ook een manierquote:
Was het maar te voorkomen... Het enige wat ze kunnen doen, is constateren dat er misschien iets zou kunnen zitten.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De methode is misschien wat achterhaald, maar voorkomen blijft beter dan genezen...
Fannquote:
Ik ken meerdere mensen die borsten preventief hebben laten verwijderen, vreselijk. Ik weet niet of ik dat zou doenquote:Op maandag 25 januari 2016 19:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Was het maar te voorkomen... Het enige wat ze kunnen doen, is constateren dat er misschien iets zou kunnen zitten.
Ik heb zelf een nogal uitgesproken mening/idee over: preventief de borsten leeghalen en er implantaten in zetten. Maar dat schijnt niet zo te werken heb ik mij laten vertellen.
Nou, ik bedoelde eigenlijk meer op het moment dat ze knobbeltjes en zwarte vlekjes bij je constateren. Ik kan nl niet zo goed tegen zenuwslopende onzekerheid.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann [ afbeelding ]
[..]
Ik ken meerdere mensen die borsten preventief hebben laten verwijderen, vreselijk. Ik weet niet of ik dat zou doen
Nou dan wel, het zit niet in mijn familie. Dat scheeltquote:Op maandag 25 januari 2016 19:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde eigenlijk meer op het moment dat ze knobbeltjes en zwarte vlekjes bij je constateren. Ik kan nl niet zo goed tegen zenuwslopende onzekerheid.
Tja.. ik ben jaren geleden door de medici verkeerd ingelicht. Baarmoederhalskanker en borstkanker zouden met elkaar verband houden... dat blijkt nu, jaren en jaren later, niet zo te zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan wel, het zit niet in mijn familie. Dat scheelt
Wat was dan die zenuw slopende onzekerheid?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja.. ik ben jaren geleden door de medici verkeerd ingelicht. Baarmoederhalskanker en borstkanker zouden met elkaar verband houden... dat blijkt nu, jaren en jaren later, niet zo te zijn.
De knobbels en zwarte vlekjes.. zoals ik dus al eerder zei, 2 ziekenhuizen die vonden dat het mis was... uiteindelijk het gespecialiseerde ziekenhuis, die bijna een jaar later, eindelijk kan vertellen dat de 2 eerdere ziekenhuizen het volledig mis hadden (en toen had ik al de nodige onderzoeken (happen uit je tetten) gehad)quote:Op maandag 25 januari 2016 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat was dan die zenuw slopende onzekerheid?
Ok dan. Dat is wel kut jaquote:Op maandag 25 januari 2016 20:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De knobbels en zwarte vlekjes.. zoals ik dus al eerder zei, 2 ziekenhuizen die vonden dat het mis was... uiteindelijk het gespecialiseerde ziekenhuis, die bijna een jaar later, eindelijk kan vertellen dat de 2 eerdere ziekenhuizen het volledig mis hadden (en toen had ik al de nodige onderzoeken (happen uit je tetten) gehad)
Dat wel, maar volgens mij is een behandeling van borstkanker nog veel slopender. Ik mag dus eigenlijk niet klagen.quote:
Dus niet zo blauw als het nieuwe twintigje?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Leandra is zo blauw als een oud tientje.
Oh dat zeker.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat wel, maar volgens mij is een behandeling van borstkanker nog veel slopender. Ik mag dus eigenlijk niet klagen.
Dat durf ik niet zomaar te beweren.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dus niet zo blauw als het nieuwe twintigje?
Ik ben er bijna vanaf... dus dat scheeltquote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
* hips *quote:Op maandag 25 januari 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tegen de hoofdpijn toch?quote:Op maandag 25 januari 2016 21:49 schreef sacha het volgende:
[..]
noh! je mag helemaal niet drinken als mod
ja, bukken kreng!quote:Op maandag 25 januari 2016 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hmm, nu is het helemaal oppassen met die belofte.
Krijg je niet meer. 2 VVV bonnen. Daar heb ik ¤ 10,- bijgedaan en kocht er een spijkerbroek voor.quote:
dat weet ik, het wordt steeds treuriger in dit landquote:Op maandag 25 januari 2016 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Krijg je niet meer. 2 VVV bonnen. Daar heb ik ¤ 10,- bijgedaan en kocht er een spijkerbroek voor.
Dat doe je dan maar lekker in NWSquote:Op maandag 25 januari 2016 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De Leandra ontgroening is van start gegaan.
Ja, maar jij hebt het sowieso al getroffen met het schoonmonstertje.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dat weet ik, het wordt steeds treuriger in dit land
Nčh, onzinnig gedoe dat ontgroenen. Je zal via Google bij FOK! terechtkomen tijdens zo'n ontgroening.quote:
Dit.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nčh, onzinnig gedoe dat ontgroenen. Je zal via Google bij FOK! terechtkomen tijdens zo'n ontgroening.
Ze gooien het op traditie.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit.
Het puberale is Fok wat dat betreft helaas niet ontgroeid...
quote:Op maandag 25 januari 2016 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gooi het op de brandstapel...
Ze durven niet bij Leandra.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het valt vooralsnog mee op de index.
Nou Piet, daar kon je zomaar eens gelijk in hebben, want ze heeft wel het één en ander aan haar op haar kiezen.quote:
Het is maar goed dat ik geen mod ben daar, gooi zo meer dan de helft op slot in het kader van omgekeerde ontgroening.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou Piet, daar kon je zomaar eens gelijk in hebben, want ze heeft wel het één en ander aan haar op haar kiezen.
Ja dat zie ik je zo doen.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen mod ben daar, gooi zo meer dan de helft op slot in het kader van omgekeerde ontgroening.
quote:Op maandag 25 januari 2016 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen mod ben daar, gooi zo meer dan de helft op slot in het kader van omgekeerde ontgroening.
Nah... dan kan ik het daar op voorhand al schudden, dan hoeven de usual suspects niet eens bij te komen van hun hartverzakking.quote:
Of ze kunnen na zo'n ludieke actie nooit meer om je heenquote:Op maandag 25 januari 2016 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah... dan kan ik het daar op voorhand al schudden, dan hoeven de usual suspects niet eens bij te komen van hun hartverzakking.
Heb met verbazing mee zitten lezen hoe lang je het vol bleef houden op een nette manier in dat Jort Kelder gedoe.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah... dan kan ik het daar op voorhand al schudden, dan hoeven de usual suspects niet eens bij te komen van hun hartverzakking.
Ja hč hč, ze hebben jouw dreigement hier echt wel meegekregen.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is nog rustig in [NWS FeedBack]
Thnxquote:Op maandag 25 januari 2016 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb met verbazing mee zitten lezen hoe lang je het vol bleef houden op een nette manier in dat Jort Kelder gedoe.
mooi hč!quote:Op maandag 25 januari 2016 23:01 schreef chufi het volgende:
Op Sas dr eiland zijn ze echt gewoon allemaal gek... Zelfs de politie
een wattes?quote:
Bouwafval stortplaats dus... tja... recyclen kennen ze dan weer welquote:Een boulodrome is een (overdekte) sportgelegenheid voor het beoefenen van de Pétanque-sport. In een boulodrome zijn een aantal banen aangelegd waarop gespeeld kan worden. De ondergrond bestaat meestal uit een combinatie van leem en grind, zogenoemde Gralux. Deze toplaag is gestort op een onderlaag van gebroken puin en eventueel drainage zand. Een baan, die voldoet aan de eisen van de internationale bond, is 15 meter lang en 4 meter breed. Er kan worden afgeweken naar banen van 13 meter lang bij 3 meter breed.
Ze hebben fuckin een hele Ginkelse hei om met die ballen te gooien.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:13 schreef Mickeys het volgende:
Ow... tja... als je daarmee de Olympische Spelen binnen kunt halen....
Dan blijf ik er ver vandaan.. (waar is hier overigens?)
Ik kan me voorstellen dat je daar wegwiltquote:Op maandag 25 januari 2016 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gelijk veel meer toeschouwers ook.
[ afbeelding ]
Ik amuseer me er wel hoor, plek genoeg, lekker centraal.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je daar wegwilt
zie, het was ergens goed voor dat Symph z'n setje al die tijd heeft bewaard. Hij verkeert in de veronderstelling dat hij die sport ooit weer gaat oppakken, dit lijkt me een uitgelezen kansquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik amuseer me er wel hoor, plek genoeg, lekker centraal.
En op zijn tijd ga ik ff paar dagen hout hakken in Reichshof.
Van dik hout zaagt men planken, maar hout hakken doe je met een bijl.quote:
Van Dik Hout krijg ik hoofdpijn of erger...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 07:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Van dik hout zaagt men planken, maar hout hakken doe je met een bijl.
Het is een beetje 13 in een dozijn muziek met dito teksten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 07:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Dik Hout krijg ik hoofdpijn of erger...
DIe teren toch al een eeuwigheid op 1 nummer en verder niets dan Pijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 07:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een beetje 13 in een dozijn muziek met dito teksten.
Daar hebben we in Nederland wel meer van.
Marco Borsato schijnt meer 'hits' te hebben, al ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik een nummer van 'Van Dik Hout' beter trek dan die Borsato, als ik iets overrated, nep, en irritant vind is het toch wel dit zogenaamde doch talentloze fenomeen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:08 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe teren toch al een eeuwigheid op 1 nummer en verder niets dan Pijn
Zou best kunne, maar als ze mij vragen wat de bekendste hit van Marco is moet ik wel passen..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Marco Borsato schijnt meer 'hits' te hebben, al ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik een nummer van 'Van Dik Hout' beter trek dan die Borsato, als ik iets overrated, nep, en irritant vind is het toch wel dit zogenaamde doch talentloze fenomeen.
Kortom, 'hits' zeggen me weinig.
Op dat ene 'Dromen Zijn Bedrog' na, kan ik me geen enkel nummer bedenken, ik kan namelijk die nummers niet van elkaar onderscheiden omdat ze in feite allemaal van hetzelfde laken een pak zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou best kunne, maar als ze mij vragen wat de bekendste hit van Marco is moet ik wel passen..
Hele stadions vol fans weken lang, maar niet mn ding...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op dat ene 'Dromen Zijn Bedrog' na, kan ik me geen enkel nummer bedenken, ik kan namelijk die nummers niet van elkaar onderscheiden omdat ze in feite allemaal van hetzelfde laken een pak zijn.
Niks mis mee verder, er schijnen liefhebbers voor te zijn, maar ik ben er nooit een geweest en zal het nooit worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi! Dan zeg ik bij voorbaat gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:05 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
En dan voordat de 2e kop is gezet gebeld worden door headhunter...
2e kop zetten want hij wil even overleggen met zijn sales manager. zet je 2e kop koffie aan je lippen en *tring*... de sales manager... of ik vanmiddag om 13 uur even langs wil komen want ze zoeken met mega spoed iemand.
Eh... maar natuurlijk...
Nu tijd op bakkie 2 naar binnen te slurpen... (wat is er mis gegaan met niet storen voor 3e bak erin zit?)
* Mickeys is desondanks in uitstekende mood![]()
![]()
![]()
Ja, ik ben liefhebber van Marcoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op dat ene 'Dromen Zijn Bedrog' na, kan ik me geen enkel nummer bedenken, ik kan namelijk die nummers niet van elkaar onderscheiden omdat ze in feite allemaal van hetzelfde laken een pak zijn.
Niks mis mee verder, er schijnen liefhebbers voor te zijn, maar ik ben er nooit een geweest en zal het nooit worden.
Succesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:05 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
En dan voordat de 2e kop is gezet gebeld worden door headhunter...
2e kop zetten want hij wil even overleggen met zijn sales manager. zet je 2e kop koffie aan je lippen en *tring*... de sales manager... of ik vanmiddag om 13 uur even langs wil komen want ze zoeken met mega spoed iemand.
Eh... maar natuurlijk...
Nu tijd op bakkie 2 naar binnen te slurpen... (wat is er mis gegaan met niet storen voor 3e bak erin zit?)
* Mickeys is desondanks in uitstekende mood![]()
![]()
![]()
Nou... ik moet nog maar even zien of het gaat lukken... Ik heb natuurlijk wel de rode lok in mijn haar... zouden ze mij daarop gaan afwijzen schiet er dan door mijn hoofd. Maar ach.. that's me (toch?)quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi! Dan zeg ik bij voorbaat gefeliciteerd.
thnx!quote:
Is het familie van je?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, ik ben liefhebber van Marco![]()
(maar ik ben bevooroordeeld... dus ergens niet eerlijk)
Nee, ik ben geboren bij zijn opa & oma in huisquote:
Hou toch op zeg.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nou... ik moet nog maar even zien of het gaat lukken... Ik heb natuurlijk wel de rode lok in mijn haar... zouden ze mij daarop gaan afwijzen schiet er dan door mijn hoofd. Maar ach.. that's me (toch?)
Het is wel voor of Detavast of vast bij het bedrijf... alleen niet mega om de hoek.. maar verhuizen kan altijd als het echt een vaste vaste baan is geworden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hou toch op zeg.Als ze je daar op al afwijzen is het sowieso een flutbedrijf en daarbij is het spoed, dus dat zit wel goed hoor.
Het is te hopen voor je dat je een vast contract krijgt. Dat is tegenwoordig belangrijker dan verhuizen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is wel voor of Detavast of vast bij het bedrijf... alleen niet mega om de hoek.. maar verhuizen kan altijd als het echt een vaste vaste baan is geworden.
Ok danquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, ik ben geboren bij zijn opa & oma in huis
Als ze je afwijzen op je rode lok zou je hem niet verven?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nou... ik moet nog maar even zien of het gaat lukken... Ik heb natuurlijk wel de rode lok in mijn haar... zouden ze mij daarop gaan afwijzen schiet er dan door mijn hoofd. Maar ach.. that's me (toch?)
Nou eh.... UWV zei tegen mij (eind vorige week) dat het niet netjes is bij een sollicitatie gesprek. Het gaat om een eerste indruk blaat blaat. Vandaar dat ik dit weekend zat te denken om begin volgende maand de rode lok maar weer in "eigen" kleur te doen want ik wil graag weer aan het werk. Dus op zich zou het geen kwaad kunnen. Maar ja.. binnen 1 uur nu dat bij de kapper laten "fixen", dat gaan me niet lukken. (ik loop ook nog in joggingpak)quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze je afwijzen op je rode lok zou je hem niet verven?
* Mickeys vermoord jequote:
Nee, dat je dat niet in een uur kunt fixen snap ik, maar als een werkgever aangeeft er moeite mee te hebben dan zeg je, neem ik aan, toch dat je het weer in je eigen kleur zult laten verven?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nou eh.... UWV zei tegen mij (eind vorige week) dat het niet netjes is bij een sollicitatie gesprek. Het gaat om een eerste indruk blaat blaat. Vandaar dat ik dit weekend zat te denken om begin volgende maand de rode lok maar weer in "eigen" kleur te doen want ik wil graag weer aan het werk. Dus op zich zou het geen kwaad kunnen. Maar ja.. binnen 1 uur nu dat bij de kapper laten "fixen", dat gaan me niet lukken. (ik loop ook nog in joggingpak)
Dat is wel een strak plan. dank voor de tip!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat je dat niet in een uur kunt fixen snap ik, maar als een werkgever aangeeft er moeite mee te hebben dan zeg je, neem ik aan, toch dat je het weer in je eigen kleur zult laten verven?
En dat het bij het volgende gesprek geregeld zal zijn?
lol... ik ben nog niet zo lang wakker... en 3e kop koffie zit er nog niet in... ik ben nooit snel op gang te krijgenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blauw hč, dan horen dat soort dingen erbij![]()
Nee, ik ook niet, maar de ene auto bij de garage, dus de kleine maar op de fiets naar school gebracht... daar word je wel wakker vanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
lol... ik ben nog niet zo lang wakker... en 3e kop koffie zit er nog niet in... ik ben nooit snel op gang te krijgen
*Braaf*quote:
Ah.. ja, het ziet er buiten niet echt rooskleurig uit...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar de ene auto bij de garage, dus de kleine maar op de fiets naar school gebracht... daar word je wel wakker van
Nee, maar om 08.15 was het goed te doen, en een vrolijke kleuter op de fiets....quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah.. ja, het ziet er buiten niet echt rooskleurig uit...
Ik zou de auto maar vast in een andere straat zetten... ja, desnoods in je joggingbroek.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:32 schreef Mickeys het volgende:
NEE NEE NEE.... ze gaan nu de straat bij mij "open" trekken (riool) om te reinigen... Als ze over een uur niet weg zijn ga ik vragen hoe lang het gaat duren...
Beter nu?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:32 schreef Mickeys het volgende:
NEE NEE NEE.... ze gaan nu de straat bij mij "open" trekken (riool) om te reinigen... Als ze over een uur niet weg zijn ga ik vragen hoe lang het gaat duren...
Jouw "uk" is leukquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar om 08.15 was het goed te doen, en een vrolijke kleuter op de fiets....
Onderweg:
- "Kijk!! De Saab staat er weer, die had ik al jaren niet meer gezien"
- "Ik zag hem vorige week nog"
- "Ik niet, toen keek ik daar heen"
Kleuter kijkt naar links naar het park ipv naar rechts waar de auto langs de weg staat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sollicitatie Mickeys groot succes!
[ afbeelding ]
Hihi. Geweldig, dat soort logica.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar om 08.15 was het goed te doen, en een vrolijke kleuter op de fiets....
Onderweg:
- "Kijk!! De Saab staat er weer, die had ik al jaren niet meer gezien"
- "Ik zag hem vorige week nog"
- "Ik niet, toen keek ik daar heen"
Kleuter kijkt naar links naar het park ipv naar rechts waar de auto langs de weg staat![]()
![]()
Topquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, kind van z'n moeder hč![]()
Maar ik zie net op de site van de RDW dat m'n auto een verse APK heeft
wish-you-luckquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:15 schreef Mickeys het volgende:
Opgesmukt. spulletjes bij elkaar.. half uurtje rijden, half volle tank, 3 maal navigatiemogelijkheden.. moet lukken. lijkt me...
*wish-me-luck*
En (glim)lachen!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:15 schreef Mickeys het volgende:
Opgesmukt. spulletjes bij elkaar.. half uurtje rijden, half volle tank, 3 maal navigatiemogelijkheden.. moet lukken. lijkt me...
*wish-me-luck*
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:07 schreef Mickeys het volgende:
* * Mickeys is door naar de volgende ronde *
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Topquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:07 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
Goezo!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:07 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
yesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:07 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
Dankquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yes![]()
Hier de hele dag geen telefoon en internet. Ziggo zei dat het in de loop van de ochtend opgelost zou zijn.
Misschien moet je de decoder resetten...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yes![]()
Hier de hele dag geen telefoon en internet. Ziggo zei dat het in de loop van de ochtend opgelost zou zijn.
het werkt weer, anders was ik nu niet online. Maar ik moet nog steeds smsje van ze krijgen dat de storing is opgelostquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moet je de decoder resetten...
Misschien hebben ze het SMS'je wel verstuurd naar je telefoon die het niet deed... (leer mij de logica van sommige helpdeskmedewerkers kennen...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het werkt weer, anders was ik nu niet online. Maar ik moet nog steeds smsje van ze krijgen dat de storing is opgelost
nee, ik kreeg wel aanmeldsmsje voor die storing binnen. Maar goed, ik ben weer onlinequote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het SMS'je wel verstuurd naar je telefoon die het niet deed... (leer mij de logica van sommige helpdeskmedewerkers kennen...)
Gelukkig maar. Nooit leuk als je totaal "niets" meer hebt, want juist dan heb je het nodig natuurlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ik kreeg wel aanmeldsmsje voor die storing binnen. Maar goed, ik ben weer online
ik moest mobiel mijn werk en de klantnservice bellen en heb nu nog maar ¤2 beltegoed, dus dat werd een beetje krap, want opwaarderen gaat online.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Nooit leuk als je totaal "niets" meer hebt, want juist dan heb je het nodig natuurlijk
In noodgeval niet mogelijk met een "kraakaartje" bij de supermarkt te doen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moest mobiel mijn werk en de klantnservice bellen en heb nu nog maar ¤2 beltegoed, dus dat werd een beetje krap, want opwaarderen gaat online.
geen flauw idee, ik red het nu niet tot de supermarkt, maar goed, crisis afgewendquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In noodgeval niet mogelijk met een "kraakaartje" bij de supermarkt te doen?
De techniek gaat me zo langzamerhand boven de pet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In noodgeval niet mogelijk met een "kraakaartje" bij de supermarkt te doen?
Ja het wordt er allemaal alleen maar ingewikkelder van ...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De techniek gaat me zo langzamerhand boven de pet.
Kijk dat lezen we graag, die rode pluk kan wel weg hoor. Dat is wel erg kort en pittig eng Gerdaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:07 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
Je kunt nog altijd een tattoo op je schedel laten zetten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:47 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen keuze, kort of lang kapsel, wel of geen rooie lok... Dus ik maak nog minder kans ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd een tattoo op je schedel laten zetten.Tja.... een pruik kan ook nog altijd... ik zie het probleem eigenlijk niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja.... een pruik kan ook nog altijd... ik zie het probleem eigenlijk niet zo.Geen probleem, maar zonder haar de enige manier om een kleurtje te krijgen lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En haren verven is niet voorbehouden aan vrouwen........ben nog steeds gewoon man."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja.... een pruik kan ook nog altijd... ik zie het probleem eigenlijk niet zo.Het is zo 1980 die rode lok, pleaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Siert niemand imoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen had ik nog wel haar, maar rode lok echt niet ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |