Ik blijf ook een dag of wat thuis tot het over is, alleen morgen even snel wat boodschappen, daar kom ik niet onderuit.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is kut en je doet er zo weinig tegen, uitzieken.
Ik heb in december een vleugje meegepikt, dus ik ben er voor de komende 5 jaar vanaf
Doe gewoon is in nieuwe topic posten jij MODquote:
In Zuid Amerika heerst een virus en dan mag je niet zwanger worden..quote:Op maandag 25 januari 2016 12:38 schreef Mickeys het volgende:
FiPo
Er schijnt toch een epidemie te zijn.. uitzieken is het beste
Zonder baarmoeder zal ik niet snel zwanger raken... dus waarschuwing geld niet voor mijquote:Op maandag 25 januari 2016 12:39 schreef chufi het volgende:
[..]
In Zuid Amerika heerst een virus en dan mag je niet zwanger worden..
nou zeg, ik schrok er zelf vanquote:Op maandag 25 januari 2016 12:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Doe gewoon is in nieuwe topic posten jij MOD
quote:
het was een mooie ervaringquote:Op maandag 25 januari 2016 12:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik dacht al.... die is blauw en gaat gelijk lopen patsen
Was ook niet persoonlijkquote:Op maandag 25 januari 2016 12:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zonder baarmoeder zal ik niet snel zwanger raken... dus waarschuwing geld niet voor mij
Hahaha..quote:
Voelde het goed, ja?quote:Op maandag 25 januari 2016 12:40 schreef sacha het volgende:
ik heb door een slotje heen gepost!![]()
stoer man
Een mens lijdt vaak het meest door het lijden dat hij vreestquote:
Ja idd... bang zijn omdat je denkt dat je iets eng vindt...quote:Op maandag 25 januari 2016 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een mens lijdt vaak het meest door het lijden dat hij vreest
Een beetje overdreven, dat wel, maar wel van die strekking.
Snel weghalen was geen optie?quote:Op maandag 25 januari 2016 12:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ik schrok serieus, en dacht 'wat heb ik nou weer gedaan'
En zo is het natuurlijk ookquote:Op maandag 25 januari 2016 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd... bang zijn omdat je denkt dat je iets eng vindt...
Tegen de kleuter is het "Proberen is leren, leren is proberen" en dat werkt eigenlijk heel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |