Oh die lijkt me ook wel tof, thanks!quote:Op maandag 25 januari 2016 17:10 schreef Karzai het volgende:
in de hallen heb je trouwens ook nog een marktje twee keer per maand op zaterdag & zondag
http://dehallen-amsterdam(...)ods-saturday-market/
weet niet of ze daar bezorgen maar pizza's van renato's en burgers van the butcher zijn heel goedquote:Op maandag 1 februari 2016 18:04 schreef borisz het volgende:
Wat zijn de beste bezorgtoko's in Slotervaart/Zuid? Omgeving Aalsmeer-/Hoofddorpplein.
Thuisbezorgd heeft veel keuze
K zag er net eentje door de hal van CS lopenquote:Op maandag 1 februari 2016 18:36 schreef Karina het volgende:
Normaal let ik niet zo op reclame, maar deze zag ik steeds bij de tramhalte hangen en ik was toch nieuwsgierig gewordenZitten wel een paar bij waarvan ik denk, nou... dat lijkt me wel wat
https://www.foodora.nl/?gclid=CJ2Fm-qM18oCFUSVGwodhvABpw
Deze bijvoorbeeld https://www.foodora.nl/restaurant/s8vj/frietboutique
Nog geen ervaring mee trouwensZo te zien bezorgen ze in de buurt van het Hoofddorpplein.
http://www.sushiasianprofood.com/quote:Op maandag 1 februari 2016 18:04 schreef borisz het volgende:
Wat zijn de beste bezorgtoko's in Slotervaart/Zuid? Omgeving Aalsmeer-/Hoofddorpplein.
Thuisbezorgd heeft veel keuze
leuk idee!quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:23 schreef Iies het volgende:
Nieuwe Amsterdammers opgeletWe zijn bezig met een nieuwe op FOK! een leuk forumdeel
Stad & Streek..
Ik ga ook kijken, niet gratis want ik heb een seizoenskaart, maar ik hoop dat het lekker vol zit morgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
In deze nieuwsbrief aandacht voor:
Gratis naar een ijshockeywedstrijd van de Amstel Tijgers
Kom deze zaterdag (6 februari) gratis kijken naar de ijshockeywedstrijd van de Amstel Tijgers tegen de Heerenveen Flyers!
Het is een bloedstollende strijd tussen de nummer 2 en de nummer 3 met als inzet een plek in de play-offs.
Op vertoon van je Jaap Eden IJsbaan-pas heb je gratis toegang tot de wedstrijd. Puck drops @ 18.00 uur.
Heb eerst nog een verjaardag maar als ik eerder weg kan ga ik zeker, verwacht je een spannende wedstrijd?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken, niet gratis want ik heb een seizoenskaart, maar ik hoop dat het lekker vol zit morgen.
Ja het wordt zeker spannend. We zijn dan zo goed als zeker van de play offs als we winnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb eerst nog een verjaardag maar als ik eerder weg kan ga ik zeker, verwacht je een spannende wedstrijd?
Gewoon gaan joh. Gunstige tijd ook, je bent weer op tijd thuis zelfs met overtime en shoot outs.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Ben al eeuwen niet meer bij de Tigers geweest.
Larry van Wieren speelde nog bij de Flyers toen...
Neuh, ga ik niet redden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon gaan joh. Gunstige tijd ook, je bent weer op tijd thuis zelfs met overtime en shoot outs.
en was het wat?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:02 schreef Bugno het volgende:
Vrijdag maar eens kijken bij opening van nieuwe club Depot in Noord
Mwah, publiek aan begin van de avond erg jong (konijnendansarena incluis), trok wel wat bij. Mooi volle bak uiteindelijk en aardige muziek. Geluid was top, de hal zelf niet zo denderend vond ik...quote:
De slag om het Waterlooplein in 1980 en aanverwanten zeker niet meegemaakt?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:23 schreef computergirl het volgende:
Teringg zeg, even boodschappen doen en ik kom in oorlogszone terecht. Nooit zoveel ME bij elkaar gezien
https://ejbron.wordpress.(...)dag-6-februari-2015/
nee, toen zat ik nog in verweggistan op middelbare schoolquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De slag om het Waterlooplein in 1980 en aanverwanten zeker niet meegemaakt?
De heisa is alweer voorbij, zag ik net.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:44 schreef Bleie het volgende:
Ziet er niet heel gezellig uit allemaal.
Historisch gezien natuurlijk wel 'grappig' dat ze op de Blauwbrug staan.
Mooi.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De heisa is alweer voorbij, zag ik net.
Pegida is in de bus gestapt...
dat is historisch wel geinig idd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:44 schreef Bleie het volgende:
Ziet er niet heel gezellig uit allemaal.
Historisch gezien natuurlijk wel 'grappig' dat ze op de Blauwbrug staan.
let wel op: minimum bedrag voor bestelling is meestal 15 euro, dat is veel patatquote:Op maandag 1 februari 2016 18:36 schreef Karina het volgende:
Normaal let ik niet zo op reclame, maar deze zag ik steeds bij de tramhalte hangen en ik was toch nieuwsgierig gewordenZitten wel een paar bij waarvan ik denk, nou... dat lijkt me wel wat
https://www.foodora.nl/?gclid=CJ2Fm-qM18oCFUSVGwodhvABpw
Deze bijvoorbeeld https://www.foodora.nl/restaurant/s8vj/frietboutique
Nog geen ervaring mee trouwensZo te zien bezorgen ze in de buurt van het Hoofddorpplein.
Klopt maar op de posters staat elke keer een kortingscode voor 8 euro, dus dan is het prima te doen.quote:Op zondag 7 februari 2016 09:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
let wel op: minimum bedrag voor bestelling is meestal 15 euro, dat is veel patat
Eigenlijk alleen last gehad van in oude huizen. In de kolenkit was het dramatisch (jaren 50 huisjes), voorderest eigenlijk in geen enkel huis. maar die waren ook allemaal bouwjaar 2000+ (vooral Bos en Lommer).quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is historisch wel geinig idd.
Hoe gaat het met jullie muizenoverlast? ik heb het onder controle op het moment. Muizenval (5 gepakt afgelopen jaar) en zoveel mogelijk dat eetbaar is in bakken gestopt.
http://www.at5.nl/artikel(...)pectaculair-gestegen
Ze bezorgen niet bij mij, niemand nietquote:Op zondag 7 februari 2016 11:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt maar op de posters staat elke keer een kortingscode voor 8 euro, dus dan is het prima te doen.
Af en toe hoor ik ze lopen maar het gaat met 'periodes'. Momenteel geen last.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is historisch wel geinig idd.
Hoe gaat het met jullie muizenoverlast? ik heb het onder controle op het moment. Muizenval (5 gepakt afgelopen jaar) en zoveel mogelijk dat eetbaar is in bakken gestopt.
welke uithoek zit jij danquote:Op zondag 7 februari 2016 11:27 schreef leeell het volgende:
[..]
Ze bezorgen niet bij mij, niemand niet
Noord!quote:Op zondag 7 februari 2016 11:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
welke uithoek zit jij danheb je wel riool en kabel?
Sinds ik in nieuwbouw woon geen last meer van, goddank.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:38 schreef Againzender het volgende:
In ons vorige huis, dat nieuwbouw was, inderdaad nooit last gehad, op een verdwaalde spitsmuis na die met wat spullen van mn vader was meegelift. Maar spitsmuizen heb je geen last van in huis, die heb ik netjes gevangen en naar buiten gebracht.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:45 schreef Bleie het volgende:
[..]
Sinds ik in nieuwbouw woon geen last meer van, goddank.
Vroeger: gif. En zo veel mogelijk zorgen dat er geen eten bereikbaar is voor ze, maar ze eten bijna overal doorheen.
Geen plannen hierquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:21 schreef -Miauw- het volgende:
Hoi Amsterdam![]()
Wat zijn de plannen dit weekend?
vandaag ben ik brood aan het bakken en boodschappen doen etc.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:21 schreef -Miauw- het volgende:
Hoi Amsterdam![]()
Hé Juicyquote:
Huiselijk klinkt ook goedquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
vandaag ben ik brood aan het bakken en boodschappen doen etc.
Morgen weet ik het nog niet want waarschijnlijk weer schijtweer
Aan het werk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:21 schreef -Miauw- het volgende:
Hoi Amsterdam![]()
Heyquote:
Ehm de Amsterdam-meet gaan we dit jaar doen hčquote:
Ik heb vandaag tijd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm de Amsterdam-meet gaan we dit jaar doen hčik roep het nog maar drie jaar ofzo
Ik nog steeds nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb vandaag tijd.![]()
Ben al zolang niet meer op een fok meet geweest
Laten we dan gewoon wat drinken met wat mensen hier. Gewoon op Leidseplein ofzoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik nog steeds nietIk verzin altijd een excuus om niet te hoeven gaan
Haha dan moet ik me van tevoren zoveel moed indrinken dat ik dat hele Leidseplein niet meer op magquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laten we dan gewoon wat drinken met wat mensen hier. Gewoon op Leidseplein ofzo
Ik ben net zo ongemakkelijk hoor irl.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha dan moet ik me van tevoren zoveel moed indrinken dat ik dat hele Leidseplein niet meer op mag![]()
Maarre als het weer een beetje mooi weer is?
Ik ben onhandigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben net zo ongemakkelijk hoor irl.
Ja dat sowieso. Nu is echt bagger...
Ben nu een eerst vakantie voor volgende maand aan het uitzoeken
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja het is toch gaar weer....
Weet ik nog nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben onhandigook sociaal...
Waar wil je heen?
Wat is je budget?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Weet ik nog nietIets binnen mijn budget en met een strand.
Rond de 1000 euro.quote:
Dat weet ik nog nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar kun je iets mee!
In welke richting zoek je?
Valencia staat op mijn lijstje dit jaar, maar daar is het nog niet echt strandweer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietWil dus graag in een strand, maar wel in of vlakbij een stad om ook nog een beetje sightseeing te doen ofzo.
Strand in maart. Lastig. Wat later in het jaar zou ik Valencia aanraden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietWil dus graag in een strand, maar wel in of vlakbij een stad om ook nog een beetje sightseeing te doen ofzo.
Inderdaad, ik zag iets van 18 graden in maart. Zat op zich te kijken naar Turkije, maar weet niet zeker of ik weer in zo'n groot resort met russen wil zittenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Valencia staat op mijn lijstje dit jaar, maar daar is het nog niet echt strandweer.
Hmmmm dat lijkt me echt niets.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag iets van 18 graden in maart. Zat op zich te kijken naar Turkije, maar weet niet zeker of ik weer in zo'n groot resort met russen wil zitten
Voor 350 euro zit je ook in Panama-Stad.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Strand in maart. Lastig. Wat later in het jaar zou ik Valencia aanraden.
Ziet er ook wel netjes uitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmmm dat lijkt me echt niets.
Ga anders naar Bari. Ook nog niet echt bloedheet, maar wel een mooie omgeving.
Ik ga er in juni heen
Zag hem ook. Of althans, in de periode waarin ik al vrij gevraagd had is het 500 euro. Alleen hotel blijft dan niet binnen het budgetquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Voor 350 euro zit je ook in Panama-Stad.
31 graden en de hele dag zon (op het strand).
Klopt. Dat zijn vaak de goedkoopste stoelen. Maart is wel een prima tijd voor Panama.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zag hem ook. Of althans, in de periode waarin ik al vrij gevraagd had is het 500 euro. Alleen hotel blijft dan niet binnen het budget
Airbnb?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zag hem ook. Of althans, in de periode waarin ik al vrij gevraagd had is het 500 euro. Alleen hotel blijft dan niet binnen het budget
Daar zitten ook nog wel aardige appartementen tussenquote:
Russen komen er niet veel meer in Turkije ivm de politieke strubbelingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag iets van 18 graden in maart. Zat op zich te kijken naar Turkije, maar weet niet zeker of ik weer in zo'n groot resort met russen wil zitten
Ah ja, dat is zoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Russen komen er niet veel meer in Turkije ivm de politieke strubbelingen.
Aan andere geweldadige spanningen daartegen geen gebrek
Bari en meer naar het zuiden was mijn volgende tip.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:11 schreef -Miauw- het volgende:
Hmmmm dat lijkt me echt niets.
Ga anders naar Bari. Ook nog niet echt bloedheet, maar wel een mooie omgeving.
Ik ga er in juni heen
Aangezien dit het Amsterdam topic is adviseer ik IJburg of eventueel het strandje bij de Sloterplas.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Weet ik nog nietIets binnen mijn budget en met een strand.
Surequote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bari en meer naar het zuiden was mijn volgende tip..
Anders voor meer warmte de Canarische eilanden of Madeira.
We hebben natuurlijk ook een mooi travel-forum voor de nodige tips..
Sommige Amsterdammers zijn wél wereldburgersquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien dit het Amsterdam topic is adviseer ik IJburg of eventueel het strandje bij de Sloterplas.
Enjoy!
Gelukkig kom ik nooit verder dan de speelvijver in het Oosterpark...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sommige Amsterdammers zijn wél wereldburgers![]()
Maar misschien de moeite waard aankomende zomer, IJburg en Sloterplas
Nou ja, het Oosterpark is wel mooi opgeknaptquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik nooit verder dan de speelvijver in het Oosterpark...![]()
![]()
Zit die speelvijver achter het Tropenmuseum er eigenlijk nog wel?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja, het Oosterpark is wel mooi opgeknapt
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit die speelvijver achter het Tropenmuseum er eigenlijk nog wel?
Ben er al jaren niet meer geweest, terwijl ik er vroeger elke dag kwam...
Als je het gaat proberen bij IJburg, let dan wel op waar je een duik neemt. Het strand is namelijk verplaatst.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien dit het Amsterdam topic is adviseer ik IJburg of eventueel het strandje bij de Sloterplas.
Enjoy!
Waar zit dat café?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik loop of fiets er altijd snel voorbij in de zomer, maar je ziet ze daar flocken, ouders met hun kroost![]()
Het park ziet er goed uit en is met dat nieuwe grand café wel een lokkertje.
Ik moest het Googelen, want als import-Amsterdammer wist ik niet waar de Amstelbrouwerij zatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar zit dat café?
Ik ben bijna in het park opgegroeid, ik woonde er pal tegenover.
Naast de Amstel Brouwerij toen, die die huizen om de fabriek had laten bouwen en waar mijn vader werkte...
Ow, aan de buitenlant van het park dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest het Googelen, want als import-Amsterdammer wist ik niet waar de Amstelbrouwerij zatHet café (de Tropen) heet het zit in het Tropenmuseum, de ingang zit aan het Mauritscircuit.
Die is weg volgens mijquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, aan de buitenlant van het park dus.
Ik dacht dqt ze in het park een tent er bij hadden gezet.
Iets anders dan het vroegere snoepkraampje daar ken ik niet...
Ja, daar stond Ome Piet vaak in, die ook een oogje in het zeil hield bij de speeltuin.quote:
Ehm dat is zeker een tijdje geleden ja. Ik was daar niet actief bij neequote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daar stond Ome Piet vaak in, die ook een oogje in het zeil hield bij de speeltuin.
Ome Piet is al zeker 35 jaar dood...
Sloterplas! Onze achtertuinquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Enjoy!
minuut lopen hierquote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn achtertuin kan ik het niet noemen, maar met zo'n 5 minuten rijden ben ik er...
ik doe dit normaal ook snellerquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:33 schreef Juicyhil het volgende:
Reis is geboekt![]()
All-inclusive resort in Egypte.
Lekker, zal wel goedkoop zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:33 schreef Juicyhil het volgende:
Reis is geboekt![]()
All-inclusive resort in Egypte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |