Ja dat neem ik ze kwalijk ja. Ze zijn hier als gast binnen gekomen, dan ga je jezelf niet boven een ander plaatsen. Gelijkwaardigheid is je maximum, dit is een teken van agressie en imperialisme. En wat de fuck bezielt jou om dit goed te gaan praten.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:33 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Kun je het een groep kwalijk nemen die hun cultuur in stand kan en mag houden en welke een geloof aanhangt die hun boven ongelovigen zet. Daar komt ook nog die lekkere anti-westerse propaganda bij die we alle ruimte geven en onze eigen onzekere houding doet hun al helemaal lachen. "were going to take over'' scandeert iemand daar vol zekerheid, want in die buurt denken ze allemaal zo.
Niet weten dat het voor de infidels al te laat isquote:Op maandag 25 januari 2016 00:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat neem ik ze kwalijk ja. Ze zijn hier als gast binnen gekomen, dan ga je jezelf niet boven een ander plaatsen. Gelijkwaardigheid is je maximum, dit is een teken van agressie en imperialisme. En wat de fuck bezielt jou om dit goed te gaan praten.
Ze kunnen er niets aan doen, het is onze eigen schuld. Lapswans.
Je bent kennelijk niet bekend met mijn eerdere posts.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat neem ik ze kwalijk ja. Ze zijn hier als gast binnen gekomen, dan ga je jezelf niet boven een ander plaatsen. Gelijkwaardigheid is je maximum, dit is een teken van agressie en imperialisme. En wat de fuck bezielt jou om dit goed te gaan praten.
DEUS VULT DEUS VULT DEUS VULT DEUS VULTquote:Op maandag 25 januari 2016 00:49 schreef Abed het volgende:
[..]
Niet weten dat het voor de infidels al te laat is
Tyfus volk. Per direct deporteren. En daarmee bedoel ik natuurlijk de islamieten.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 17:35 schreef berko13 het volgende:
[ afbeelding ]
De oplossing is al bij al vrij eenvoudig:
1. Griekenland uit de schengenzone
2. Bouw een muur aan de oostgrens van schengen, Donald Trump kan heel goed muren bouwen.
3. Voer een pushback beleid voor de kusten van Noord-Afrika
4. Geef alle jonge, fitte mannen tussen 15 en 35 die hier al zijn een legeropleiding van één jaar en laat hen strijden om hun land te heroveren.
En de Europeanen? Die leefden nog lang en gelukkig!![]()
![]()
Dit waren christenen, geen "infidels" hè, geen ongelovigen. Moslims respecteren toch de mensen van het Heilige Boek zoals christenen, Jezus was toch ook een profeet? Ongelovigen daar hebben ze de meeste problemen mee, denk ik. Alleen als atheïst heb je geen symbool om mee te zeulen en moslims op stang te jagen. Atheïsten zijn ook niet zo van het protesteren voor hun filosofische opvattingen. Bovendien hun filosofische opvattingen jagen ook christenen op stang. Alleen punt is wel dat christenen hebben leren leven met toenemend atheïsme en secularisme, daar waar moslims het op dit gebied laten afweten.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:49 schreef Abed het volgende:
[..]
Niet weten dat het voor de infidels al te laat is
Engeland overnemen? Dat konden de nazi's niet eens en dat was de grootste dreiging die de UK ooit kende.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een beetje meesmuilend naar zitten kijken, een stel Pakistaanse tokkies die Engeland wel even over zullen nemen.quote:Op maandag 25 januari 2016 03:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Engeland overnemen? Dat konden de nazi's niet eens en dat was de grootste dreiging die de UK ooit kende.
Als de Britten los gaan dan geef ik die Muzzelmannen weinig kans...
Interessante inside observatie. Ik heb het idee dat een aanzienlijk deel van Nederland er ook zo over denkt. Het zogenaamde Goedvolk bedoel ik dan. Dat niet "goed" is om anderen te helpen maar puur voor hun eigen ego en haat tegen anderen "goed" speelt.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:03 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Het is een radicaal linkse organisatie welke zich inzet voor de immigranten. Toch maar even het citaat van Hitchens erbij halen;
When I was a Revolutionary Marxist, we were all in favour of as much immigration as possible.
It wasn't because we liked immigrants, but because we didn't like Britain. We saw immigrants - from anywhere - as allies against the staid, settled, conservative society that our country still was at the end of the Sixties. Also, we liked to feel oh, so superior to the bewildered people - usually in the poorest parts of Britain - who found their neighbourhoods suddenly transformed into supposedly 'vibrant communities'. If they dared to express the mildest objections, we called them bigots. What did we know, or care, of the great silent revolution which even then was beginning to transform the lives of the British poor? To us, it meant patriotism and tradition could always be derided as 'racist'.
De migranten kijken op je neer om die reden. Ze snappen er niks van dat wij onze cultuur zo maar laten vertrappen. Maar maken hier wel heel dankbaar misbruik van natuurlijk. Moslims kijken sws neer op alle niet moslims. en helemaal als ze zich in hun ogen slap en dom gedragen. Ze vinden ons in het algemeen gesproken volkomen eerloos.quote:Op maandag 25 januari 2016 08:31 schreef MartijnUK het volgende:
^^ heilige boontjesmentaliteit. Je zou maar eens onaardig gevonden kunnen worden omdat je opkomt voor je cultuur..
quote:The government is currently considering plans to admit unaccompanied minors who have fled war and persecution at home into the UK.
Several charities have asked Downing Street to grant asylum to at least 3,000 young people from Syria and Afghanistan who are travelling on their own and are deemed most at risk from people traffickers.
During his visit to the camps this weekend the Labour leader urged Cameron to not just grant children asylum but to ensure they have access to homes and an education, drawing parallels to the provisions offered to Jewish children rescued from the Nazis and bought to the UK in 1939.
En dat gaat over die veeleisende wilden in Calais? Beloon ze, zitten er volgende week 50000 meer!quote:Op maandag 25 januari 2016 11:51 schreef deedeetee het volgende:
The government is currently considering plans to admit unaccompanied minors who have fled war and persecution at home into the UK.
Moet ze zelf weten, maar realiseert niemand zich nu dat andere volkeren minstens zo racistisch - en meestal veel erger- zijn als wij ? Realiseert men zich niet dat de aanrandingen en verkrachtingen van europese vrouwen daar ook veel mee te maken hebben ? Echt de onnozelheid van de Europeaan die zó graag heel lief en sociaal wil zijn naar naar vreemdelingen toe....quote:
^^ En dat inderdaad. Scholen zijn enorme bolwerken van extreem linkse propaganda. "Iedereen is lief", kindjes geld laten inzamelen voor de directeur van Unicef, dat soort blaat.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:17 schreef bluemoon23 het volgende:
Nog aardig jong en naïef zo te zien, gehersenspoeld op school waarschijnlijk.
Ik dacht even dat het serieus was maar de foto volgens de sitenote komt van een humorsite. Rote Antifa Front.quote:
quote:9gag.com: 9GAG has the best funny pics, GIFs, videos, memes, cute, wtf, geeky, cosplay photos on the web. 9GAG is your best source of fun. Check out 9GAG now!
Komt ze nog wel op terug.quote:
https://www.facebook.com/(...)7181/?type=3&theaterquote:Op maandag 25 januari 2016 15:15 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het serieus was maar de foto volgens de sitenote komt van een humorsite. Rote Antifa Front.
Scherp hoor!!!!
[..]
Je m'excuse maar ik kan dit niet serieus nemen. Het is meer schoppen en schokken om meidageil te gaan prikk(el)en.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)7181/?type=3&theater
Op de FB.
"“One asylum seeker wanted to cut his fellow’s throat. But the crime scene report included only severe injuries rather than murder attempt. This looks better for the statistics” Bernd K. explained. In his view, the crime rate among refugees far exceeds that of the local population"quote:
quote:15:17 GMT
Czech, Slovak PMs propose ‘Plan B’ border controls if Greece can’t manage influx of migrants
The Czech and Slovak prime ministers say the EU needs a “Plan B” if Greece can’t manage the influx of migrants through its territory, AP said. To protect the European visa-free Schengen travel zone in that case, the bloc should take the required measures on Greece’s borders with Macedonia and Bulgaria, Bohuslav Sobotka and Robert Fico said. “Macedonia and Bulgaria could play a key role in protecting the Schengen border,” according to Fico. The two states earlier agreed to deploy police forces in Macedonia.
En hier moeten we t met wat achterhaald geneuzel van Timmermans doenquote:11:55 GMT
Poland to veto forced relocation of migrants - interior minister
Polish Interior Minister Mariusz Blaszczak has said Warsaw will veto any plan by the EU that would oblige member states to accept fixed numbers of migrants, AP reported. Blaszcak said Tuesday that any new relocation plan that imposed migrant quotas could encourage more arrivals. Poland will also "most probably" introduce temporary border controls in July when it will host the NATO summit and world youth meeting with Pope Francis, the minister said.
Het lijkt wel een scene uit: A Serbian Film.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:06 schreef Proximo het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-multiple-times.html
En het wordt met de dag gezelliger in het hoge noorden. Vluchtende politie
Tenenkrommende video ook van die reactie van de PM, een kort zinnetje over boosheid en verslagenheid over het nieuws, máár trauma's en nuance vullen de rest van de boodschap.
Wanneer gaan ze het eens over ONZE rechten hebben op een goed leven in een prettige omgeving en reken maar dat ik te veel moslims niet bij een een prettige omgeving vind horen. Democratie ? Laat me niet lachen er is niks democratisch aan de manier waarop het nu toegaat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Proximo het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)urope-s-borders.html
De belgen willen een kamp voor 300.000 mensen in Griekenland en het einde van de grieken in Schengen komt eraan.
De EU zal wel weer vooraan staan met gelul over mensenrechten en democratie als gouden dageraad vervolgens een boom in populariteit ziet ten gevolge van dit soort dingen.
Humaan beleid, morele plicht,"wat als wij moeten vluchten", goed voor de economie, vergrijzing. Pick your choice aan gelegenheidsargumenten waarmee dit beleid wordt goedgepraat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze het eens over ONZE rechten hebben op een goed leven in een prettige omgeving en reken maar dat ik te veel moslims niet bij een een prettige omgeving vind horen. Democratie ? Laat me niet lachen er is niks democratisch aan de manier waarop het nu toegaat.
Volgens zie ik heel in de verte anders al het een en ander zieltogend neer gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:28 schreef Proximo het volgende:
[..]
Humaan beleid, morele plicht,"wat als wij moeten vluchten", goed voor de economie, vergrijzing. Pick your choice aan gelegenheidsargumenten waarmee dit beleid wordt goedgepraat.
Als bovenstaande niet voldoen kun je altijd nog beginnen over de koloniale tijd, de holocaust of de kruistochten, en passant schilder je de tegenpartij af als xenofobe neoliberale nazi en tadáa
Goed het begint inmiddels al lang scheuren te vertonen maar het idee is nog springlevend
Hoe kunnen we dan zo stellig zeggen dat het om vluchtelingen gaat?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:18 schreef Achterhoker het volgende:
We weten voor de helft nog niet wat voor tuig er zo binnen loopt.
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:28 schreef beautyjennifer het volgende:
[..]
Hoe kunnen we dan zo stellig zeggen dat het om vluchtelingen gaat?
quote:
Niet echt.quote:
Griekenland buiten Schengen, dan zul je zien dat de Grieken opeens héél goed hun eigen grenzen kunnen bewaken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Proximo het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)urope-s-borders.html
De belgen willen een kamp voor 300.000 mensen in Griekenland en het einde van de grieken in Schengen komt eraan.
De EU zal wel weer vooraan staan met gelul over mensenrechten en democratie als gouden dageraad vervolgens een boom in populariteit ziet ten gevolge van dit soort dingen.
Griekenland had er 300 miljard euro eerder uitgetrapt moeten worden! Dan had de ECB ook niet als een malloot geld hoeven te printen om inflatie "aan te wakkeren".quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:19 schreef Loekie1 het volgende:
Griekenland buiten Schengen, dan zul je zien dat de Grieken opeens héél goed hun eigen grenzen kunnen bewaken.
Zet ze anders af in Zuid-Amerika, daar weten ze wel raad met islam gedonder. Ok dat kan niet dat weet ik, maar ik zou het wel lollig vinden als ze daar een hele vloedgolf moslims neer zouden poten. Dan hadden die lui pas recht van klagen want daar zullen ze niet zo soft met hun omgaan.quote:Plaatsvervangend HRW-directeur Carroll Bogert pleit in gesprek met NU.nl voor een systeem waarbij de vluchtelingenorganisatie van de Verenigde Naties, UNHCR, op basis van screening humanitaire visa verstrekt in landen dichtbij de brandhaarden.
Vluchtelingen uit Syrië worden via dat systeem bijvoorbeeld in Libanon gescreend. Als ze in aanmerking komen voor een humanitair visum, worden ze overgeplaatst naar een Europees land, of bijvoorbeeld naar Canada of de VS.
"Zo'n proces is er nog nu niet", stelt Bogert. "Ik denk dat het moreel juist en praktisch is om dit proces in gang te zetten. Landen als Libanon zullen bovendien blij zijn als er een overzichtelijk en snel systeem komt."
Bogert is niet te spreken over de rol die Europa de afgelopen maanden heeft gespeeld. "Het is immoreel om het voor vluchtelingen zo moeilijk mogelijk te maken om Europa te bereiken en we hebben gezien dat het averechts werkt. Mensen blijven komen."
Het is tijd dat Europese regeringen weer echt gaan leiden, stelt Bogert, en keuzes gaan maken op morele gronden die mogelijk impopulair zijn bij de achterban.
zeg.. doe eens niet... misschien zou ik nog wel eens in Chili of Argentinië willen wonen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:29 schreef deedeetee het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)europees-beleid.html
[..]
Zet ze anders af in Zuid-Amerika, daar weten ze wel raad met islam gedonder. Ok dat kan niet dat weet ik, maar ik zou het wel lollig vinden als ze daar een hele vloedgolf moslims neer zouden poten. Dan hadden die lui pas recht van klagen want daar zullen ze niet zo soft met hun omgaan.
Amerika trapt er echt niet in. En waarom zouden wij opdraaien voor hun oorlog die ze zelf zijn begonnen en nu vertikken uit te vechten ? Moslims zijn nergens populair. Niet eens in hun eigen landen want daar slaan ze elkaar geregeld de hersens in.
Weer zo'n dikbetaalde bobo die zelf geen last heeft van die illegalen waar-ie woontquote:Op woensdag 27 januari 2016 11:29 schreef deedeetee het volgende:
Bogert is niet te spreken over de rol die Europa de afgelopen maanden heeft gespeeld. "Het is immoreel om het voor vluchtelingen zo moeilijk mogelijk te maken om Europa te bereiken en we hebben gezien dat het averechts werkt. Mensen blijven komen."
Ja uiteraard als de gewone man het voor het zeggen had dan waren de buitengrenzen allang goed bewaakt en kwam er geen migrant meer binnen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:00 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Weer zo'n dikbetaalde bobo die zelf geen last heeft van die illegalen waar-ie woont
Deed Europa maar iets aan het "moeilijk maken"! Natuurlijk werkt dat niet averechts, huizen voor ze bouwen zuigt ze aan, een goed hoog hek met grenswacht-met-wapens en daarna enkele reis naar een strand-in-Syrie zou heel goed werken.
Zo moet het :quote:Politie Tadzjikistan scheert 13.000 baarden
De politie in Tadzjikistan heeft het afgelopen jaar de baarden van zo'n dertienduizend mannen afgeschoren. De autoriteiten in het Aziatische land beschouwen lange baarden als teken van een radicaal-islamitische overtuiging.
Politiemensen haalden de mannen van straat voor een gedwongen scheerbeurt. Daarnaast overtuigde de politie het afgelopen jaar naar eigen zeggen zo'n tweeduizend vrouwen om hun hoofddoek af te doen. Winkels en kraampjes die hoofddoeken verkochten, zijn op last van de overheid gesloten wegens het verkopen van 'niet-traditioneel-Tadzjiekse kleding'.
President Emomalii Rachmon, die al sinds 1992 aan de macht is in de voormalige Sovjetrepubliek, tracht te voorkomen dat zijn bevolking wordt blootgesteld aan invloeden van buitenaf. Vooral om de politieke islam maakt de regering zich zorgen. Tadzjikistan is een buurland van Afghanistan. Vrijwel de gehele bevolking is moslim, maar de staat is seculier en autoritair. Moslims mogen hun geloof belijden, maar de overheid oefent grote controle uit over het religieuze leven.
Doel je nu op het dwingen mensen hun baard af te scheren? Noem je dat "iets ergs" in de discussie van massale aanrandingen en massamoorden?quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Jemig zijn we nu echt aanbeland op de schaal waar in "de ander" in dit geval azielzoekers/islamieten iets ergs aangedaan wordt we dat "mooi" vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |