abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:51:47 #76
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_159418524
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_159418655
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_159418936
quote:
"“One asylum seeker wanted to cut his fellow’s throat. But the crime scene report included only severe injuries rather than murder attempt. This looks better for the statistics” Bernd K. explained. In his view, the crime rate among refugees far exceeds that of the local population"

Zegt genoeg. Downplayen is standaard operatie.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 26 januari 2016 @ 21:02:57 #79
78780 deedeetee
pi_159419013
quote:
15:17 GMT
Czech, Slovak PMs propose ‘Plan B’ border controls if Greece can’t manage influx of migrants
The Czech and Slovak prime ministers say the EU needs a “Plan B” if Greece can’t manage the influx of migrants through its territory, AP said. To protect the European visa-free Schengen travel zone in that case, the bloc should take the required measures on Greece’s borders with Macedonia and Bulgaria, Bohuslav Sobotka and Robert Fico said. “Macedonia and Bulgaria could play a key role in protecting the Schengen border,” according to Fico. The two states earlier agreed to deploy police forces in Macedonia.
quote:
11:55 GMT
Poland to veto forced relocation of migrants - interior minister
Polish Interior Minister Mariusz Blaszczak has said Warsaw will veto any plan by the EU that would oblige member states to accept fixed numbers of migrants, AP reported. Blaszcak said Tuesday that any new relocation plan that imposed migrant quotas could encourage more arrivals. Poland will also "most probably" introduce temporary border controls in July when it will host the NATO summit and world youth meeting with Pope Francis, the minister said.
En hier moeten we t met wat achterhaald geneuzel van Timmermans doen -O-
  dinsdag 26 januari 2016 @ 21:06:53 #80
155616 Proximo
For god, king & country
pi_159419205
http://www.dailymail.co.u(...)-multiple-times.html

En het wordt met de dag gezelliger in het hoge noorden. Vluchtende politie

Tenenkrommende video ook van die reactie van de PM, een kort zinnetje over boosheid en verslagenheid over het nieuws, máár trauma's en nuance vullen de rest van de boodschap.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  dinsdag 26 januari 2016 @ 21:10:35 #81
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159419390
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:06 schreef Proximo het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-multiple-times.html

En het wordt met de dag gezelliger in het hoge noorden. Vluchtende politie

Tenenkrommende video ook van die reactie van de PM, een kort zinnetje over boosheid en verslagenheid over het nieuws, máár trauma's en nuance vullen de rest van de boodschap.
Het lijkt wel een scene uit: A Serbian Film.

Jongetje verkracht door #nohomo moslim mannen terwijl dezelfde groep de politie die het jongetje wil redden wegjaagt waardoor de verkrachting afgemaakt kan worden.

European Horror Story

En is het dan nu eens eindelijk tijd om dat tuig over een kam te scheren of is het een incidentje dat het hele AZC voorstander is van die verkrachting?

Kutvolk.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 21:19:38 #82
155616 Proximo
For god, king & country
pi_159419859
http://www.dailymail.co.u(...)urope-s-borders.html

De belgen willen een kamp voor 300.000 mensen in Griekenland en het einde van de grieken in Schengen komt eraan.

De EU zal wel weer vooraan staan met gelul over mensenrechten en democratie als gouden dageraad vervolgens een boom in populariteit ziet ten gevolge van dit soort dingen. 8)7
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  dinsdag 26 januari 2016 @ 21:20:19 #83
78780 deedeetee
pi_159419899
Ik heb eik behoorlijk de pest in dat zoveel zolang onder de tafel is geschoven onder het motto * dan geven we rechts voer tot protest* of zoiets stomp zinnigs.
Je begint je toch wel af te vragen wat er nog meer verzwegen is en hoe erg het nu in feite ECHT is gesteld met de migranten in de azc 's en daar buiten.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 21:22:39 #84
78780 deedeetee
pi_159420012
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Proximo het volgende:

De belgen willen een kamp voor 300.000 mensen in Griekenland en het einde van de grieken in Schengen komt eraan.

De EU zal wel weer vooraan staan met gelul over mensenrechten en democratie als gouden dageraad vervolgens een boom in populariteit ziet ten gevolge van dit soort dingen. 8)7
Wanneer gaan ze het eens over ONZE rechten hebben op een goed leven in een prettige omgeving en reken maar dat ik te veel moslims niet bij een een prettige omgeving vind horen. Democratie ? Laat me niet lachen er is niks democratisch aan de manier waarop het nu toegaat.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 21:28:25 #85
155616 Proximo
For god, king & country
pi_159420294
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Wanneer gaan ze het eens over ONZE rechten hebben op een goed leven in een prettige omgeving en reken maar dat ik te veel moslims niet bij een een prettige omgeving vind horen. Democratie ? Laat me niet lachen er is niks democratisch aan de manier waarop het nu toegaat.
Humaan beleid, morele plicht,"wat als wij moeten vluchten", goed voor de economie, vergrijzing. Pick your choice aan gelegenheidsargumenten waarmee dit beleid wordt goedgepraat.

Als bovenstaande niet voldoen kun je altijd nog beginnen over de koloniale tijd, de holocaust of de kruistochten, en passant schilder je de tegenpartij af als xenofobe neoliberale nazi en tadáa

Goed het begint inmiddels al lang scheuren te vertonen maar het idee is nog springlevend
  dinsdag 26 januari 2016 @ 21:34:11 #86
78780 deedeetee
pi_159420605
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:28 schreef Proximo het volgende:

[..]

Humaan beleid, morele plicht,"wat als wij moeten vluchten", goed voor de economie, vergrijzing. Pick your choice aan gelegenheidsargumenten waarmee dit beleid wordt goedgepraat.

Als bovenstaande niet voldoen kun je altijd nog beginnen over de koloniale tijd, de holocaust of de kruistochten, en passant schilder je de tegenpartij af als xenofobe neoliberale nazi en tadáa

Goed het begint inmiddels al lang scheuren te vertonen maar het idee is nog springlevend
Volgens zie ik heel in de verte anders al het een en ander zieltogend neer gaan. :P
  dinsdag 26 januari 2016 @ 22:18:15 #87
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159422704
We weten voor de helft nog niet wat voor tuig er zo binnen loopt.
Fade to Black
pi_159423212
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:18 schreef Achterhoker het volgende:
We weten voor de helft nog niet wat voor tuig er zo binnen loopt.
Hoe kunnen we dan zo stellig zeggen dat het om vluchtelingen gaat?
The power of beauty
  dinsdag 26 januari 2016 @ 22:34:24 #89
434283 topdeck
graag op anoniem
  woensdag 27 januari 2016 @ 01:28:37 #90
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159428582
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:28 schreef beautyjennifer het volgende:

[..]

Hoe kunnen we dan zo stellig zeggen dat het om vluchtelingen gaat?
Zeg ik dat dan?
Fade to Black
pi_159429423
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 01:28 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan?
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 01:28 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan?
Niet echt.
Maar wel een hoop andere mensen.
Vandaar ook mijn vraag.
Hoe weet men zo stellig dat het om echte vluchtelingen gaat als er geen enkele controle is en men niets van deze mensen af weet?
The power of beauty
pi_159430732
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Proximo het volgende:

Griekenland buiten Schengen, dan zul je zien dat de Grieken opeens héél goed hun eigen grenzen kunnen bewaken.
  woensdag 27 januari 2016 @ 10:20:43 #93
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_159431612
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 09:19 schreef Loekie1 het volgende:
Griekenland buiten Schengen, dan zul je zien dat de Grieken opeens héél goed hun eigen grenzen kunnen bewaken.
Griekenland had er 300 miljard euro eerder uitgetrapt moeten worden! Dan had de ECB ook niet als een malloot geld hoeven te printen om inflatie "aan te wakkeren".
We moeten naar een Amerikaans maximum: zij hebben er max. 70000 per jaar. In verhouding naar inwoners komen wij dan op 3000. In verhouding naar grondoppervlak op 300. Dat zijn aantallen waar we als land tegen kunnen, en als we ons beperken tot politiek vluchtelingen die politiek asiel willen, verwacht ik dat er nog geen 30 (!!) worden opgenomen!
Het ging mis toen "politiek asiel" werd vervangen door "volledige volksverhuizingen". Die mensen worden helemaal niet individueel vervolgd, dat er een hele kleine kans is dat ze oorlogsgeweld meemaken zou geen reden moeten zijn om complete landen dan maar hier een huis te geven.
censuur :O
  woensdag 27 januari 2016 @ 11:29:30 #94
78780 deedeetee
pi_159433115
http://www.nu.nl/buitenla(...)europees-beleid.html

quote:
Plaatsvervangend HRW-directeur Carroll Bogert pleit in gesprek met NU.nl voor een systeem waarbij de vluchtelingenorganisatie van de Verenigde Naties, UNHCR, op basis van screening humanitaire visa verstrekt in landen dichtbij de brandhaarden.
Vluchtelingen uit Syrië worden via dat systeem bijvoorbeeld in Libanon gescreend. Als ze in aanmerking komen voor een humanitair visum, worden ze overgeplaatst naar een Europees land, of bijvoorbeeld naar Canada of de VS.

"Zo'n proces is er nog nu niet", stelt Bogert. "Ik denk dat het moreel juist en praktisch is om dit proces in gang te zetten. Landen als Libanon zullen bovendien blij zijn als er een overzichtelijk en snel systeem komt."

Bogert is niet te spreken over de rol die Europa de afgelopen maanden heeft gespeeld. "Het is immoreel om het voor vluchtelingen zo moeilijk mogelijk te maken om Europa te bereiken en we hebben gezien dat het averechts werkt. Mensen blijven komen."

Het is tijd dat Europese regeringen weer echt gaan leiden, stelt Bogert, en keuzes gaan maken op morele gronden die mogelijk impopulair zijn bij de achterban.
Zet ze anders af in Zuid-Amerika, daar weten ze wel raad met islam gedonder. Ok dat kan niet dat weet ik, maar ik zou het wel lollig vinden als ze daar een hele vloedgolf moslims neer zouden poten. Dan hadden die lui pas recht van klagen want daar zullen ze niet zo soft met hun omgaan.
Amerika trapt er echt niet in. En waarom zouden wij opdraaien voor hun oorlog die ze zelf zijn begonnen en nu vertikken uit te vechten ? Moslims zijn nergens populair. Niet eens in hun eigen landen want daar slaan ze elkaar geregeld de hersens in.
  woensdag 27 januari 2016 @ 11:39:07 #95
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_159433308
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:29 schreef deedeetee het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)europees-beleid.html

[..]

Zet ze anders af in Zuid-Amerika, daar weten ze wel raad met islam gedonder. Ok dat kan niet dat weet ik, maar ik zou het wel lollig vinden als ze daar een hele vloedgolf moslims neer zouden poten. Dan hadden die lui pas recht van klagen want daar zullen ze niet zo soft met hun omgaan.
Amerika trapt er echt niet in. En waarom zouden wij opdraaien voor hun oorlog die ze zelf zijn begonnen en nu vertikken uit te vechten ? Moslims zijn nergens populair. Niet eens in hun eigen landen want daar slaan ze elkaar geregeld de hersens in.
zeg.. doe eens niet... misschien zou ik nog wel eens in Chili of Argentinië willen wonen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 27 januari 2016 @ 13:00:09 #96
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_159435217
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:29 schreef deedeetee het volgende:
Bogert is niet te spreken over de rol die Europa de afgelopen maanden heeft gespeeld. "Het is immoreel om het voor vluchtelingen zo moeilijk mogelijk te maken om Europa te bereiken en we hebben gezien dat het averechts werkt. Mensen blijven komen."
Weer zo'n dikbetaalde bobo die zelf geen last heeft van die illegalen waar-ie woont :r
Deed Europa maar iets aan het "moeilijk maken"! Natuurlijk werkt dat niet averechts, huizen voor ze bouwen zuigt ze aan, een goed hoog hek met grenswacht-met-wapens en daarna enkele reis naar een strand-in-Syrie zou heel goed werken.
  woensdag 27 januari 2016 @ 13:23:18 #97
78780 deedeetee
pi_159435937
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 13:00 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Weer zo'n dikbetaalde bobo die zelf geen last heeft van die illegalen waar-ie woont :r
Deed Europa maar iets aan het "moeilijk maken"! Natuurlijk werkt dat niet averechts, huizen voor ze bouwen zuigt ze aan, een goed hoog hek met grenswacht-met-wapens en daarna enkele reis naar een strand-in-Syrie zou heel goed werken.
Ja uiteraard als de gewone man het voor het zeggen had dan waren de buitengrenzen allang goed bewaakt en kwam er geen migrant meer binnen.
  woensdag 27 januari 2016 @ 14:09:31 #98
78780 deedeetee
pi_159437172
bron

quote:
Politie Tadzjikistan scheert 13.000 baarden
De politie in Tadzjikistan heeft het afgelopen jaar de baarden van zo'n dertienduizend mannen afgeschoren. De autoriteiten in het Aziatische land beschouwen lange baarden als teken van een radicaal-islamitische overtuiging.

Politiemensen haalden de mannen van straat voor een gedwongen scheerbeurt. Daarnaast overtuigde de politie het afgelopen jaar naar eigen zeggen zo'n tweeduizend vrouwen om hun hoofddoek af te doen. Winkels en kraampjes die hoofddoeken verkochten, zijn op last van de overheid gesloten wegens het verkopen van 'niet-traditioneel-Tadzjiekse kleding'.

President Emomalii Rachmon, die al sinds 1992 aan de macht is in de voormalige Sovjetrepubliek, tracht te voorkomen dat zijn bevolking wordt blootgesteld aan invloeden van buitenaf. Vooral om de politieke islam maakt de regering zich zorgen. Tadzjikistan is een buurland van Afghanistan. Vrijwel de gehele bevolking is moslim, maar de staat is seculier en autoritair. Moslims mogen hun geloof belijden, maar de overheid oefent grote controle uit over het religieuze leven.
Zo moet het : :Y)
  Moderator woensdag 27 januari 2016 @ 14:26:38 #99
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159437655
Jemig zijn we nu echt aanbeland op de schaal waar in "de ander" in dit geval azielzoekers/islamieten iets ergs aangedaan wordt we dat "mooi" vinden.

Brrrr enge sentimenten.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 27 januari 2016 @ 14:29:13 #100
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_159437762
quote:
15s.gif Op woensdag 27 januari 2016 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Jemig zijn we nu echt aanbeland op de schaal waar in "de ander" in dit geval azielzoekers/islamieten iets ergs aangedaan wordt we dat "mooi" vinden.
Doel je nu op het dwingen mensen hun baard af te scheren? Noem je dat "iets ergs" in de discussie van massale aanrandingen en massamoorden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')