abonnement Unibet Coolblue
pi_159870424
Net de aflevering terug gekeken.

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 00:07 schreef golfer het volgende:
Valerio had het er zelf ook oprecht moeilijk mee bij Mathijs en juist die onhandigheid van hem daarbij spreekt mij aan. Ik vind, in tegenstelling tot vele anderen, dat Valerio het goed doet.
Dit.

Bovendien vind ik het feit dat hij het aan heeft gedurfd het stokje over te nemen van Patrick noemenswaardig. Je moet het maar kunnen.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_159870757
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:09 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik zou het ook rustig aan de rest overlaten, kan mij het boeien.....maar goed ik ben niet terminaal dus makkelijk praten
Lijkt me juist fijn, dat niet iemand anders over jou beslist
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_159870934
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Lijkt me juist fijn, dat niet iemand anders over jou beslist
ging over begrafenis toch, dan ben je er niet meer bij behalve met stoffelijk overschot. Behalve keuze cremeren/begraven/beschikking aan wetenschap vind ik het niet zo boeiend, desnoods gooien ze me in een vuilniszak de oven in :+
pi_159870993
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

ging over begrafenis toch, dan ben je er niet meer bij behalve met stoffelijk overschot. Behalve keuze cremeren/begraven/beschikking aan wetenschap vind ik het niet zo boeiend, desnoods gooien ze me in een vuilniszak de oven in :+
Uh ja. :)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_159871055
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:06 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Denk grote kans dat het wel zal kloppen. Gezien hij in de uitzending ook tegen Valerio zei dat zodra alles geregeld is, dat het dan klaar is.
Ik kan (helaas) uit ervaring zeggen, dat zodra je de verklaring hebt (die Mathijs aangaf te hebben) het heel snel geregeld kan worden. en het meest tricky: die verklaring is niet onbeperkt geldig (ik weet dat bij mijn schoonmoeder toen is aangegeven dat ze hier wel actueel mee bezig moet blijven, oa door gesprekken met de huisarts)
Bij mijn schoonmoeder was het binnen 2/3 dagen geregeld nadat ze zei: ik ben er klaar mee, oa omdat het medicijn ook geleverd moet worden. (enige wat het verschil kan uitmaken is dat Mathijs zei dat hij de pillen heeft en mijn schoonmoeder met injecties is ingespoten, de medicijnen waren dan ook niet al eerder in huis)

Het is dan ook niet aangegeven maar ik ben heel benieuwd wat nu de vertraging is geweest, wou hij toch nog doorgaan voor zijn familie/vrienden? heeft hij een keer een verklaring gehaald en nooit meer actief erover gesproken met de personen die ook akkoord moeten zijn? had hij alleen akkoord van zijn huisarts en niet van de (verplichte) tweede arts?
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_159871334
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:22 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

Ik kan (helaas) uit ervaring zeggen, dat zodra je de verklaring hebt (die Mathijs aangaf te hebben) het heel snel geregeld kan worden. en het meest tricky: die verklaring is niet onbeperkt geldig (ik weet dat bij mijn schoonmoeder toen is aangegeven dat ze hier wel actueel mee bezig moet blijven, oa door gesprekken met de huisarts)
Bij mijn schoonmoeder was het binnen 2/3 dagen geregeld nadat ze zei: ik ben er klaar mee, oa omdat het medicijn ook geleverd moet worden. (enige wat het verschil kan uitmaken is dat Mathijs zei dat hij de pillen heeft en mijn schoonmoeder met injecties is ingespoten, de medicijnen waren dan ook niet al eerder in huis)

Het is dan ook niet aangegeven maar ik ben heel benieuwd wat nu de vertraging is geweest, wou hij toch nog doorgaan voor zijn familie/vrienden? heeft hij een keer een verklaring gehaald en nooit meer actief erover gesproken met de personen die ook akkoord moeten zijn? had hij alleen akkoord van zijn huisarts en niet van de (verplichte) tweede arts?
ik gok eigenlijk dat hij het wel mondeling heeft afgesproken maar niet echt geregeld van ondertekende verklaring t/m SCEN arts en dat die vervolgens daar in verweggistan niet zo maar beschikbaar is.
Hij had het eerder over zelf drankje drinken, ik dacht nog bij mezelf toen hij opeens verlamd was tot net onder de armen 'moet wel even tempo maken'
pi_159874798
Mathijs ;(
pi_159875172
Mathijs zag er de vorige aflevering al erg slecht uit.
pi_159880482
Ach Mathijs.... Verschrikkelijk voor hem uiteraard, maar ook vreselijk om je zoon, broer zo te zien liggen op zijn sterfbed.

Het leek net dat het nu pas doordrong hij snel zou gaan sterven.
pi_159883764
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:28 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik gok eigenlijk dat hij het wel mondeling heeft afgesproken maar niet echt geregeld van ondertekende verklaring t/m SCEN arts en dat die vervolgens daar in verweggistan niet zo maar beschikbaar is.
Hij had het eerder over zelf drankje drinken, ik dacht nog bij mezelf toen hij opeens verlamd was tot net onder de armen 'moet wel even tempo maken'
Verweggistan? Het is hier niet 1 of ander boeren buitengebied. UMCG is vlakbij, ziekenhuis in Winschoten op 6km afstand vanaf Mathijs zijn woonplaats. Neem aan dat ze daar wel zo'n arts hebben toch? Of zijn er maar een paar in heel Nederland?
pi_159883850
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:22 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Verweggistan? Het is hier niet 1 of ander boeren buitengebied. UMCG is vlakbij, ziekenhuis in Winschoten op 6km afstand vanaf Mathijs zijn woonplaats. Neem aan dat ze daar wel zo'n arts hebben toch? Of zijn er maar een paar in heel Nederland?
ik woon in Amsterdam, Natuurlijk is het daar boeren buitengebied :6
pi_159883886
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:26 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik woon in Amsterdam, Natuurlijk is het daar boeren buitengebied :6
Jammer dat mensen uit de Randstad vaak zo denken. Is wel een verschil tussen het boerenland en een "gewoon" dorp. Niet iedereen hier woont tussen de koeien.
pi_159884207
Het zag er ook niet bepaald uit alsof ze op het platteland wonen :) Prachtige tuin overigens.
pi_159884571
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:03 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Die discussie hadden we hier thuis ook, het is minder dan voorgaande jaren, en we weten ook maar niet waarom.
De hier heersende mening is dat het waarschijnlijk komt omdat iedereen nog zo "gezond" is, en er dus niet heel veel zware momenten langs komen. Juist die heftige momenten maakte het programma zo krachtig, en die ontbreken nu.
De enige bij wie die momenten er zouden kunnen zijn, is een heel nuchtere Groninger, waardoor zelfs daar het nooit echt heel zwaar / diep wordt.
Waarom wordt het programma mooier als de mensen ongezonder zijn. Zodat je ziet hoe het eraan toe gaat? Dat is toch juist verschrikkelijk om te zien.
pi_159884648
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:01 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Waarom wordt het programma mooier als de mensen ongezonder zijn. Zodat je ziet hoe het eraan toe gaat? Dat is toch juist verschrikkelijk om te zien.
Daar gaat het programma toch over? Dat is/was de kracht van dit programma.
pi_159884669
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:01 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Waarom wordt het programma mooier als de mensen ongezonder zijn. Zodat je ziet hoe het eraan toe gaat? Dat is toch juist verschrikkelijk om te zien.
Mooi is misschien niet het juiste woord, maar mensen die van het genieten van het leven kan ik zo vaak zien, dat kan ik zelf ook. Dood gaan is weer wat anders
pi_159886192
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:01 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Waarom wordt het programma mooier als de mensen ongezonder zijn. Zodat je ziet hoe het eraan toe gaat? Dat is toch juist verschrikkelijk om te zien.
Ik vond het interessanter om te zien hoe verschillend de mensen omgingen met hun allerlaatste momenten zo vlak voor de dood. Noem het luguber of apart, maar dat was wel waar voor mij het programma over ging.
Die haast om nog alles uit het leven te halen, omdat de dood echt om de hoek staat, mist nu een beetje in het programma. Dat maakt het voor mij persoonlijk toch minder interessant om naar te kijken.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_159887286
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 15:29 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik vond het interessanter om te zien hoe verschillend de mensen omgingen met hun allerlaatste momenten zo vlak voor de dood. Noem het luguber of apart, maar dat was wel waar voor mij het programma over ging.
Die haast om nog alles uit het leven te halen, omdat de dood echt om de hoek staat, mist nu een beetje in het programma. Dat maakt het voor mij persoonlijk toch minder interessant om naar te kijken.
Kan elk seizoen weer verschillen. Ze volgens mensen maar een bepaalde periode en je kunt van te voren niet weten wanneer het slechter zal gaan.
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2016 @ 18:20:16 #99
43556 miss_dynastie
pi_159889782
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 00:03 schreef opreis het volgende:
En je kon ook wel aan Valerio zien dat hij ook gewoon echt even niet meer wist wat ie nou moest doen, erg ongemakkelijk.

Ja heel ongemakkelijk... Patrick kon mensen ook aan het huilen maken, maar ook troosten... dat laatste zit er dan weer niet echt in. Heel raar om te zien zo...
pi_159890347
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee bij Mathijs. Eerste keer was in een kroeg. En ze zijn ook nog mee geweest met die grafsteen uitzoeken ( of was dat in dezelfde aflevering als stadion, dat weet ik niet meer)
Ja aflevering 1 waar ze in de pool/biljartzaal van Boelie's Pub in Winschoten.
pi_159890433
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zag er ook niet bepaald uit alsof ze op het platteland wonen :) Prachtige tuin overigens.
Inderdaad, Scheemda is niet het platteland. Redelijk groot dorp met meerdere buurten met rijtjeshuizen. Ook niet afgelegen, 2 bekende supermarkten in het dorp en nog een aantal filialen van andere bekende winkelketens. En ligt vlak tegen Winschoten aan, dus absoluut geen platteland. Scheemda heeft ook gewoon een treinstation, met de trein ben je in ongeveer 20 minuten in stad Groningen, en tot de spoorbrug over de Eems in december door een vrachtschip werd geramd kon je vanaf Scheemda ook met de trein naar Duitsland.
pi_159891136
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:48 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Inderdaad, Scheemda is niet het platteland. Redelijk groot dorp met meerdere buurten met rijtjeshuizen. Ook niet afgelegen, 2 bekende supermarkten in het dorp en nog een aantal filialen van andere bekende winkelketens. En ligt vlak tegen Winschoten aan, dus absoluut geen platteland. Scheemda heeft ook gewoon een treinstation, met de trein ben je in ongeveer 20 minuten in stad Groningen, en tot de spoorbrug over de Eems in december door een vrachtschip werd geramd kon je vanaf Scheemda ook met de trein naar Duitsland.
Bedankt voor deze beschrijving. Scheemda is wel pauper platteland hoor. Anders lag het niet in Oost-Groningen.
pi_159891461
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja heel ongemakkelijk... Patrick kon mensen ook aan het huilen maken, maar ook troosten... dat laatste zit er dan weer niet echt in. Heel raar om te zien zo...
maar eigenlijk laat Valerio hier veel meer zien hoe iedereen zich op dat moment voelt. wat moet je doen als je iemand voor het laatst ziet? dat is gewoon een hele ongemakkelijke omgeving waarin je juist dit houterige van Valerio veel meer ziet (ook dit dus helaas uit ervaring). Alleen de mensen die er dan dagelijks omheen zitten reageren 'normaal' want die wennen eraan. vrienden die soms langs komen of familie die je wat minder vaak ziet zal altijd zo ongemakkelijk zitten/reageren
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_159891913
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:27 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

maar eigenlijk laat Valerio hier veel meer zien hoe iedereen zich op dat moment voelt. wat moet je doen als je iemand voor het laatst ziet? dat is gewoon een hele ongemakkelijke omgeving waarin je juist dit houterige van Valerio veel meer ziet (ook dit dus helaas uit ervaring). Alleen de mensen die er dan dagelijks omheen zitten reageren 'normaal' want die wennen eraan. vrienden die soms langs komen of familie die je wat minder vaak ziet zal altijd zo ongemakkelijk zitten/reageren
Dit, goed gezegd!
pi_159891921
Team Valerio *O* _O_
pi_159893135
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:27 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

maar eigenlijk laat Valerio hier veel meer zien hoe iedereen zich op dat moment voelt. wat moet je doen als je iemand voor het laatst ziet? dat is gewoon een hele ongemakkelijke omgeving waarin je juist dit houterige van Valerio veel meer ziet (ook dit dus helaas uit ervaring). Alleen de mensen die er dan dagelijks omheen zitten reageren 'normaal' want die wennen eraan. vrienden die soms langs komen of familie die je wat minder vaak ziet zal altijd zo ongemakkelijk zitten/reageren
Helemaal mee eens. Daarbij is Patrick een stuk ouder en heeft meer ervaring dan Valerio.
Valerio zit gewoon met leeftijdgenoten, dat lijkt me ook wel confronterend, ook voor de 'deelnemers'.
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2016 @ 20:29:16 #107
43556 miss_dynastie
pi_159893457
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:27 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

maar eigenlijk laat Valerio hier veel meer zien hoe iedereen zich op dat moment voelt. wat moet je doen als je iemand voor het laatst ziet? dat is gewoon een hele ongemakkelijke omgeving waarin je juist dit houterige van Valerio veel meer ziet (ook dit dus helaas uit ervaring). Alleen de mensen die er dan dagelijks omheen zitten reageren 'normaal' want die wennen eraan. vrienden die soms langs komen of familie die je wat minder vaak ziet zal altijd zo ongemakkelijk zitten/reageren
Ja, maar het blijft wel de presentator, niet een vriend... op zich was ik tot nu toe wel positief over hem, maar nu dacht ik toch 'nee, niet goed dit....' Maar lang niet zo slecht als Yvon gelukkig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:18 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Daarbij is Patrick een stuk ouder en heeft meer ervaring dan Valerio.
Valerio zit gewoon met leeftijdgenoten, dat lijkt me ook wel confronterend, ook voor de 'deelnemers'.
BNN begon met de opnames van het eerste seizoen in 2005. Toen was Patrick 33/34. Valerio was 30/31 toen de opnames begonnen. Het is een paar jaar ouder, maar ook weer niet zoveel dat je kan spreken van 'een stuk ouder'.

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_dynastie op 13-02-2016 20:56:07 ]
pi_159893551
Valerio is 30+? :o
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2016 @ 20:56:30 #109
43556 miss_dynastie
pi_159894276
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:32 schreef computergirl het volgende:
Valerio is 30+? :o
Valerio is van januari 1984. Zegt Wikipedia, dus ik neem aan van wel :P
Bovendien heeft 'ie ook 'je zal het maar hebben' gedaan. Iets meer tact had ik dus op dit vlak wel verwacht...
pi_159894826
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:16 schreef MCH het volgende:

[..]

Bedankt voor deze beschrijving. Scheemda is wel pauper platteland hoor. Anders lag het niet in Oost-Groningen.
Niet heel Oost-Groningen bestaat uit platteland. Blijkbaar nog nooit hier geweest. Ben zelf vaak in Noord en Zuid-Holland geweest en heb daar ook heel wat weilanden gezien.
pi_159894854
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:18 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Daarbij is Patrick een stuk ouder en heeft meer ervaring dan Valerio.
Valerio zit gewoon met leeftijdgenoten, dat lijkt me ook wel confronterend, ook voor de 'deelnemers'.
Het is ook zijn eerste seizoen, vind in elk geval dat hij het beter doet dan Yvon. Die deed soms behoorlijk overdreven.
pi_159903472
Hoe Valerio het ook doet, ik vond het mooi om te zien hoe hij zo meeleefde met Mathijs. Een knuffel, een hand op zijn hand,... Mooi om te zien.
pi_159903755
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe Valerio het ook doet, ik vond het mooi om te zien hoe hij zo meeleefde met Mathijs. Een knuffel, een hand op zijn hand,... Mooi om te zien.
Ik moet er niet aan denken dat een vreemde man een hand op mijn hand legt, het is wel lief bedoeld maar ik zou het alleen maar nog ongemakkelijker vinden
pi_159903946
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 00:03 schreef opreis het volgende:
Zo kwam het iig op mij over iig, in principe had hij helemaal geen gevoel meer onder zn borst dus weet niet of hij pijn heeft gehad, het zou vervelend geweest zijn, niet leuk, maar misschien heeft hij toen ook beseft dat hij toch nog wel wat kon (tv kijken, beetje praten met vrienden en familie ofzo) en dat ie gewoon nog niet uit het leven wilde stappen en toch maar rekken.
Aangezien hij een grote morfinepleister op zijn arm had kunnen we wel concluderen dat hij pijn had...... Al een maand voor hij ging.

Ik vond het bizar om iemand met zoveel positieve inzet zo te zien eindigen. Dar vrat ook echt aan hem, het werd die dagen pas echt waarheid voor hem denk ik. Daarvoor was het een ziekte, een behandeling en de gedachte dat hij er aan dood zou gaan. Maar in dat bed werd hem dat denk ik pas echt heel duidelijk aan zijn reactie te zien.
pi_159903952
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:49 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken dat een vreemde man een hand op mijn hand legt, het is wel lief bedoeld maar ik zou het alleen maar nog ongemakkelijker vinden
Valerio is geen vreemde voor de kandidaten lijkt mij.
pi_159904001
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:01 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Valerio is geen vreemde voor de kandidaten lijkt mij.
Geen vreemde, maar er zijn maar heel weinig mannen in mijn vrienden/kennisenkring van wie ik zn hand prettig zou vinden....
pi_159904287
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:17 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Niet heel Oost-Groningen bestaat uit platteland. Blijkbaar nog nooit hier geweest. Ben zelf vaak in Noord en Zuid-Holland geweest en heb daar ook heel wat weilanden gezien.
Kom er regelmatig en misschien zie je dat zelf niet maar jullie zijn wel wat anders, een speciaal slag volk. ;)
pi_159904659
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:06 schreef opreis het volgende:

[..]

Geen vreemde, maar er zijn maar heel weinig mannen in mijn vrienden/kennisenkring van wie ik zn hand prettig zou vinden....
Ik denk dat dat meer over jou zegt dan deze situatie.

Wat overigens verder geen waardeoordeel is, maar een constatering.

[ Bericht 6% gewijzigd door Coritchando op 14-02-2016 12:06:22 ]
pi_159905920
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:30 schreef MCH het volgende:

[..]

Kom er regelmatig en misschien zie je dat zelf niet maar jullie zijn wel wat anders, een speciaal slag volk. ;)
Misschien de mensen die echt van het boerenland komen, merk hier niet echt verschil. Als ik ergens in 1 of ander afgelegen gat kom wel, daar zijn de mensen wat meer op zichzelf dan hier.
pi_159906695
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:06 schreef opreis het volgende:

[..]

Geen vreemde, maar er zijn maar heel weinig mannen in mijn vrienden/kennisenkring van wie ik zn hand prettig zou vinden....
Je bent niet stervende. Je kan niet oordelen over iets wat er in een bepaalde situatie gebeurt als je er zelf niet in zit.
pi_159907138
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 13:22 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Je bent niet stervende. Je kan niet oordelen over iets wat er in een bepaalde situatie gebeurt als je er zelf niet in zit.
Onzin, ik ben dan wel niet stervende maar er zijn wel vervelende situaties geweest, dus ik weet heel goed van me zelf wat mij steun biedt en wat niet. Ik zeg overigens niet dat Mathijs het fijn of niet fijn had gevonden, ik zeg ook niet dat ik het beter dan Valerio had gedaan, maar ik geef alleen mijn mening erover.
pi_160029438
Ik zit er weer klaar voor. O.a. beelden van de begrafenis van Mathijs vandaag ;(
pi_160029502
Ik blijf het apart vinden hoor dat je het de "eindshow" noemt je begrafenis. Alsof het Idols is ofzo :{
pi_160029535
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:28 schreef Sylvana het volgende:
Ik blijf het apart vinden hoor dat je het de "eindshow" noemt je begrafenis. Alsof het Idols is ofzo :{
Ja ik kan daar ook niet aan wennen, maar ik kan me er wel in verplaatsen dat het een soort van rust geeft als je in zo'n situatie zit
pi_160029659
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:29 schreef patat het volgende:

[..]

Ja ik kan daar ook niet aan wennen, maar ik kan me er wel in verplaatsen dat het een soort van rust geeft als je in zo'n situatie zit
maar de echtgenoot heeft geen stem en moet het ondergaan
pi_160029671
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:29 schreef patat het volgende:

[..]

Ja ik kan daar ook niet aan wennen, maar ik kan me er wel in verplaatsen dat het een soort van rust geeft als je in zo'n situatie zit
Ja dat wel idd.

Mooi hoor dat afscheid van Mathijs "you'll never walk alone"
pi_160029688
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:33 schreef computergirl het volgende:

[..]

maar de echtgenoot heeft geen stem en moet het ondergaan
Nouja misschien wil hij er ook niet zoveel erbij betrokken zijn? Maar lijkt me wel dubbel ja.
pi_160029698
Vind het nogal nep overkomen. Weet niet hoe k het anders moet zeggen.. Eindshow, niemand in zwart, goede speeches..
Maar goed, hun trouwerij was ook nogal hipster
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_160029838
Wel leuk dat Ariejanne toch weer een vriend heeft O+
Maar wel kut dat ze ook uitzaaiingen heeft en weer aan de chemo zit.
pi_160030089
Uizaaiingen in lever zijn echt klote, je hebt goede leverfunctie nodig om chemo aan te kunnen
pi_160030142
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:46 schreef computergirl het volgende:
Uizaaiingen in lever zijn echt klote, je hebt goede leverfunctie nodig om chemo aan te kunnen
Ja idd. Ben benieuwd of die pil van Edgar een beetje gewerkt heeft. Iemand die daar wat op FB/blog wat over gelezen heeft en in spoiler kan zetten?
Die reis zag er wel awesome uit! Mooi dat hij dat nog mee heeft kunnen maken.
pi_160030519
Pfft vond deze aflevering wel 1 van de heftigste tot nu toe zeg.Nou werd het wel "echt" zeg maar.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:11:14 #134
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_160036549
Ik ben benieuwd hoe de ''eindshow'' er daadwerkelijk uit gaat zien wanneer ze overlijdt. Of mensen echt met een biertje in de hand staan en er een feestje van maken. Ik zou dat denk ik niet goed kunnen als mijn vriendin overlijdt, hoe graag diegene het ook wilde.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_160036629
Ik herken wel de behoefte om na het ceremoniële gedeelte samen te zijn met je lieffies en te ontspannen.

Na het overlijden van de moeder van een vriendin zijn we uit eten geweest, waarbij de wijn rijkelijk vloeide en het uiteindelijk een "leuke/gezellige" avond werd. Ik denk dat ze meer daar op mikt dan een carnavaleske vertoning met dansmariekes om de kist staan te gieren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:23:49 #136
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_160036713
Ik liet toch wel even een traantje bij de uitvaart van matthijs hoor ;(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_160036722
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:23 schreef zeefje het volgende:
Ik liet toch wel even een traantje bij de uitvaart van matthijs hoor ;(
Op de een of andere manier heb ik deze hele ep zitten snotteren :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160037188
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Op de een of andere manier heb ik deze hele ep zitten snotteren :'(
Ja same here ;(
pi_160038128
Aan het terugkijken.
Die foto van Mathijs, prachtig O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 19 februari 2016 @ 12:06:44 #140
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_160038493
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef Sylvana het volgende:

Ben benieuwd of die pil van Edgar een beetje gewerkt heeft. Iemand die daar wat op FB/blog wat over gelezen heeft en in spoiler kan zetten?
Die reis zag er wel awesome uit! Mooi dat hij dat nog mee heeft kunnen maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_160038786
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 12:06 schreef golfer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx ^O^
pi_160043547
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:23 schreef zeefje het volgende:
Ik liet toch wel even een traantje bij de uitvaart van matthijs hoor ;(
I ook hoor! En ik heb weinig met voetbal maar met als slot die achttiende minuut hield ik t helemaal niet droog :'(

Wat is t leven toch oneerlijk soms ;(
  zondag 21 februari 2016 @ 09:25:25 #143
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_160086088
Arienne is vandaag overleden. Ze heeft maar 30 jaar mogen worden

Copy-pasten kan ik even niet. Maar het staat op haar Facebook-pagina "my biggest fight"

Rust zacht....
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_160086091
Ariejanne is zojuist overleden :(
(Bron: Facebook)
pi_160086118
Las het net ook van Arie.

Poeh heftig.. :'(

Rust zacht.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160086168
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 09:26 schreef Korreltje-zout het volgende:
Ariejanne is zojuist overleden :(
(Bron: Facebook)
staat eronder: Katiche Klinkenberg, Natascha van Eck, Cindy Imthorn en 82 anderen vinden dit leuk.
pi_160086251
Tekst op facebook pagina:

Er zijn geen woorden voor een zieke,
van wie je weet; zij redt het niet.
Je streelt haar wang, je ziet haar ogen,
Je bent bevangen door verdriet.
Toch ben je dankbaar voor haar einde,
Dat na zoveel moedig strijden kwam,
Omdat het niet alleen haar leven,
Maar ook haar lijden overnam.

Lieve Ariejanne, rust zacht❤

21-06-1985 *21-02-2016
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160086461
;(
  Moderator zondag 21 februari 2016 @ 10:14:45 #149
382129 crew  Donna
pi_160086518
:'(
pi_160086585
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 09:36 schreef computergirl het volgende:

[..]

staat eronder: Katiche Klinkenberg, Natascha van Eck, Cindy Imthorn en 82 anderen vinden dit leuk.
Vaak worden 'vind ik leuk's' ook gebruikt als betuiging van respect.

Heb gisteren de aflevering van donderdag terug zitten kijken en toen moest ik toevallig nog denken aan of ze er nog zou zijn of niet en dat ik even op haar page wilde kijken. En nu dit berichtje. :'(
Gewoon normaal doen ja.
  zondag 21 februari 2016 @ 10:30:13 #151
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_160086652
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 09:46 schreef roos85 het volgende:
Tekst op facebook pagina:

Er zijn geen woorden voor een zieke,
van wie je weet; zij redt het niet.
Je streelt haar wang, je ziet haar ogen,
Je bent bevangen door verdriet.
Toch ben je dankbaar voor haar einde,
Dat na zoveel moedig strijden kwam,
Omdat het niet alleen haar leven,
Maar ook haar lijden overnam.

Lieve Ariejanne, rust zacht❤

21-06-1985 *21-02-2016
Prachtige tekst
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 21 februari 2016 @ 10:33:55 #153
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_160086702
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 10:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Vaak worden 'vind ik leuk's' ook gebruikt als betuiging van respect.

Dat dat nog niet algemeen bekend is, verbaast me steeds meer
pi_160086722
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 10:34 schreef Serinde het volgende:

[..]

Dat dat nog niet algemeen bekend is, verbaast me steeds meer
dat dat niet absurd gevonden wordt verbaast mij nou weer

[ Bericht 0% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 21-02-2016 11:28:14 ]
pi_160087105
Arme kindjes :'(
  zondag 21 februari 2016 @ 11:27:40 #157
403253 Meke
after all this time? always.
pi_160087370
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 11:09 schreef Coritchando het volgende:
Arme kindjes :'(
Nou dat inderdaad.

Ik ben er echt een beetje naar van ;( Ik vond haar zo'n tof mens O+ En nu die twee kinderen ;( En ze was zo gelukkig met haar nieuwe vriend.. Damn.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_160087408
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 10:35 schreef computergirl het volgende:

[..]

dat dat niet absurd gevonden wordt verbaasd mij nou weer
Facebook is deels gericht op snelheid, je hoeft geen reactie te typen maar kan met een klik laten weten dat je iets leuk vindt, meeleeft, whatever. Vaak zie ik het er expliciet bij staan: een like betekent respect of iets in die richting. Of het in de basis dan logisch, absurd of iets anders is, dat maakt mij niet uit. Ik doelde op het feit dat het voor mijn gevoel een algemeen, bekend iets is op FB. Maar blijkbaar niet. En dat verbaast me, omdat ik het veel vaker zie.
pi_160087418
Ik volg haar tirade over de PETscan niet zo. Het constateren van uitzaaiingen in botten op beeld veranderd niks aan terminale karakter van haar ziekte, toch? :@
  zondag 21 februari 2016 @ 11:33:02 #160
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')