Ja dat wel idd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:29 schreef patat het volgende:
[..]
Ja ik kan daar ook niet aan wennen, maar ik kan me er wel in verplaatsen dat het een soort van rust geeft als je in zo'n situatie zit
Nouja misschien wil hij er ook niet zoveel erbij betrokken zijn? Maar lijkt me wel dubbel ja.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
maar de echtgenoot heeft geen stem en moet het ondergaan
Ja idd. Ben benieuwd of die pil van Edgar een beetje gewerkt heeft. Iemand die daar wat op FB/blog wat over gelezen heeft en in spoiler kan zetten?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:46 schreef computergirl het volgende:
Uizaaiingen in lever zijn echt klote, je hebt goede leverfunctie nodig om chemo aan te kunnen
Op de een of andere manier heb ik deze hele ep zitten snotterenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:23 schreef zeefje het volgende:
Ik liet toch wel even een traantje bij de uitvaart van matthijs hoor
Ja same herequote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik deze hele ep zitten snotteren
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef Sylvana het volgende:
Ben benieuwd of die pil van Edgar een beetje gewerkt heeft. Iemand die daar wat op FB/blog wat over gelezen heeft en in spoiler kan zetten?
Die reis zag er wel awesome uit! Mooi dat hij dat nog mee heeft kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:06 schreef golfer het volgende:
[..]ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I ook hoor! En ik heb weinig met voetbal maar met als slot die achttiende minuut hield ik t helemaal niet droogquote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:23 schreef zeefje het volgende:
Ik liet toch wel even een traantje bij de uitvaart van matthijs hoor
staat eronder: Katiche Klinkenberg, Natascha van Eck, Cindy Imthorn en 82 anderen vinden dit leuk.quote:Op zondag 21 februari 2016 09:26 schreef Korreltje-zout het volgende:
Ariejanne is zojuist overleden
(Bron: Facebook)
Vaak worden 'vind ik leuk's' ook gebruikt als betuiging van respect.quote:Op zondag 21 februari 2016 09:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
staat eronder: Katiche Klinkenberg, Natascha van Eck, Cindy Imthorn en 82 anderen vinden dit leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |