SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieėn topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaļek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!Fuck the EBU.
QFT!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:43 schreef Moira. het volgende:
Snel nog ff wat studiewerk afronden zodat ik straks zonder schuldgevoel WIDM kan kijken![]()
Ook jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:43 schreef Moira. het volgende:
Snel nog ff wat studiewerk afronden zodat ik straks zonder schuldgevoel WIDM kan kijken![]()
Taeke Taekema is de mol. Duidelijke zaak.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:34 schreef essnhills het volgende:
Dat ik eerder keek waren er in dit topic 6 reacties en 66 views.
Net waren er 8 reacties en 88 views.
Dit is vast een hint
Met dat laatste ben ik het eens. Remy maakte me weinig uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:27 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk bij en vrij om hier te lezen dus
Hoe sta ik tegenover de algemene mening als ik ervan baal dat Remy eruit ligt en als ik hoop dat een van die mutsen (Cecile/Marjolein) zsm naar huis gaat?
Donderdag was een veel betere dagquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:29 schreef Urb het volgende:
Eindelijk es een keer niet vergeten dat het nu op zaterdag op tv is
quote:
quote:
voor mij liever die zwabberkop eruit, (Rop)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:27 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk bij en vrij om hier te lezen dus
Hoe sta ik tegenover de algemene mening als ik ervan baal dat Remy eruit ligt en als ik hoop dat een van die mutsen (Cecile/Marjolein) zsm naar huis gaat?
quote:
Ik geloof dat het een paar keer is gezegdquote:
Die heb ik inderdaad ook hoog staan, 1 plek onder die oude taarten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
voor mij liever die zwabberkop eruit, (Rop)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |