Da's ook waar ik jullie vooraf zou hebben ingeschat.quote:
Na net kan ik je wederom niet serieus nemen. Maar je noemde ook geen Droste en Castro dus ik hou op.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's ook waar ik jullie vooraf zou hebben ingeschat.
Hij heeft individuele kwaliteit ja, hij speelt wel slecht maar hij is wel een speler die theoretisch het verschil kan maken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:41 schreef hafcfan het volgende:
Mex je hebt jezelf net echt voor lul gezet. Je noemde Darri goed hahahaha
Darri deed het op de trainingen van Jong Vitesse best redelijk heb ik gehoordquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:41 schreef hafcfan het volgende:
Mex je hebt jezelf net echt voor lul gezet. Je noemde Darri goed hahahaha
Voetbal is een praktijksport Hans.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft individuele kwaliteit ja, hij speelt wel slecht maar hij is wel een speler die theoretisch het verschil kan maken.
Vorig jaar toch meermaals het verschil gemaakt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voetbal is een praktijksport Hans.
Zijn ook niet echt spectaculaire wedstrijdenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:47 schreef Caland het volgende:
Oja. Een doordeweekse speelronde
Ik sla een keer over denk ik.
Wat een lul.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
LIMBOMBE MIST EEN GROTE KANS OP 0-1
Vitesse - PEC 6-0quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn ook niet echt spectaculaire wedstrijden
11 punten.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
FT
Groningen 0-0 NEC
Hels fluitconcert.
Santos en Limbombe in mijn elftal.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
11 punten.
Met mijn 3 goedkoopste spelers.
Kon erger.
Mocht Santos vertrekken, zijn Andersen en Falkenburg de voornaamste mannen om hem op te volgen. Limbombe ga ik wel binnenkort eens inwisselen denk ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Santos en Limbombe in mijn elftal.
Heb ook gegokt op Willem II. Hebben kans morgen in Heerenveen dat St Juste en Van den Berg mist. En ook tegen dit zwalkende Groningen is er kans.
Heb De Jong en Kuyt in de spits. Vooral De Jong zal veel gols opleveren.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mocht Santos vertrekken, zijn Andersen en Falkenburg de voornaamste mannen om hem op te volgen. Limbombe ga ik wel binnenkort eens inwisselen denk ik.
NEC is defensief fijner om te hebben. Krijgen zelden veel goals tegen.
De Jong wil ik eigenlijk wel hebben ja. Maar die kost zo enorm veelquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb De Jong en Kuyt in de spits. Vooral De Jong zal veel gols opleveren.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:57 schreef Ludacriss het volgende:
En dan loopt sparta nog een punt uit op VVV...
Schade is gelukkig beperkt. Had veel erger kunnen zijn. Slechte wedstrijd, heel snel vergeten!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Alleen moet NAC nog spelen bij Jong Ajax maandag.
Eindhoven is best een lastige club en al helemaal thuis, kan gebeuren imo.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:02 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Schade is gelukkig beperkt. Had veel erger kunnen zijn. Slechte wedstrijd, heel snel vergeten!
Dat is waar maar was een erg mindere wedstrijd van Sparta. Hopelijk herpakken ze zich snel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eindhoven is best een lastige club en al helemaal thuis, kan gebeuren imo.
Inderdaad, Den Bosch - Sparta en daarna de cruciale pot tegen VVV.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:06 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat is waar maar was een erg mindere wedstrijd van Sparta. Hopelijk herpakken ze zich snel.
Heb je een date ouwe reusquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kan waarschijnlijk maar 1 helft van Ajax kijken, dan ga ik naar The Revenant
Eens te meer duidelijk dat de Tommie Beugelsdijk-award volledig terecht naar jou is gegaanquote:
Bedanktquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens te meer duidelijk dat de Tommie Beugelsdijk-award volledig terecht naar jou is gegaan
je bent een woord kwijt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:18 schreef Tchock het volgende:
Ik neem aan dat zo iedereen De Graafschap is?
Ik blijf gewoon mezelfquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:18 schreef Tchock het volgende:
Het zou voor de spanning onderin een topshow zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:18 schreef Tchock het volgende:
Respect toch.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Jack Wouterse is wel vies afgevallen zeg
Dan moet SCC zelf eens gaan winnenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heracles - De Graafschap. GAAP.
Ik ben overigens voor Heracles, want SCC moet blijven.
Dan moet SCC punten gaan halen. In de tussentijd juich ik voor de Graafschap.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heracles - De Graafschap. GAAP.
Ik ben overigens voor Heracles, want SCC moet blijven.
Wow.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow.
Dan is het echt een kutaffiche
Ik kan niet anders dan constateren dat De Boer een verstandige keuze maakt, en dat zegt watquote:
Rare aankoop.twitter:excelsiorrdam twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 18:33:52Excelsior versterkt zich met spits Michiel Hemmen https://t.co/AA7kjWTGuV #excelsiorrdam reageer retweet
Haha hij is nog niet op Excelsior-niveau.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Rare aankoop.twitter:excelsiorrdam twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 18:33:52Excelsior versterkt zich met spits Michiel Hemmen https://t.co/AA7kjWTGuV #excelsiorrdam reageer retweet
Het vreemde is ook dat dit totaal geen Excelsior-achtige spits is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha hij is nog niet op Excelsior-niveau.
Wie hadden ze dan moeten halen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het vreemde is ook dat dit totaal geen Excelsior-achtige spits is.
Robin van Persie.quote:
Kleine draaicirkel?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een spits die niet zo'n kleine draaicirkel heeft, misschien?
Past een grotere draaicirkel beter bij het spel van Excelsior? Zo heb ik 't nog nooit bekeken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een spits die niet zo'n kleine draaicirkel heeft, misschien?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij mij staat bmg-Dortmund op trouwens. Ben denk ik de enige op fok die dit nu kijkt.
ik geniet al jaren van de Duitse competitie en in het bijzonder van BVB.quote:
Wereldspelerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Reus gaf net een voorzet. Kolere!
5-3-2 toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:55 schreef ArannaeCor het volgende:
Opstelling al kunnen achterhalen: Mulder, Van Anholt, Marzo, Van Aken, Bijker, Cavlan, Vd Boomen, Zenelli, Larsson, Veerman en Te Vrede.
Foppe kiest voor de aanval.
Wat heb jij een kleine arm.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:57 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een reusachtige banaan, hij is bijna net zo groot als m'n arm.
De Eretribune is dan ook bepaald geen aanraderquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
Op FS1 verkrachten ze een Doe Maar klassieker.
Ik kijk graag naar een objectieve presentator als Jan Joost van Gangelen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Eretribune is dan ook bepaald geen aanrader
Dat is natuurlijk ook een genot om naar te kijken, net als Heracles-De Graafschapquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar een objectieve presentator als Jan Joost van Gangelen.
Ik word heel agressief van de Eretribune.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Eretribune is dan ook bepaald geen aanrader
Ja maar Hansie, dan kijk je het toch lekker nietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik word heel agressief van de Eretribune.
Wie is er grens dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:08 schreef Tagliano het volgende:
Zo zie je maar, de grens tussen 0-1 en 1-0 kan klein zijn.
Dit wordt een heerlijke clichédag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
dat zit iedere getrouwde man sowieso.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik niet, gelukkig
Dan zit je onder de plak thuis
Ik heb dan ook snel naar Fox Sports 3 gezapt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja maar Hansie, dan kijk je het toch lekker niet
ik kan Fox sports 4 aanradenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb dan ook snel naar Fox Sports 3 gezapt.
Ach, misschien kun je nog beter onder de plak zitten dan het gemiddelde liefdesleven van een FOKer hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat zit iedere getrouwde man sowieso.
Da's grote klasse ouwe reusquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb dan ook snel naar Fox Sports 3 gezapt.
heb ik nietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik kan Fox sports 4 aanraden
Tijdje geleden dat ik me liet testen, zou kunnen dusquote:
het is maar een zenderquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mensen die geen Foxie 4 hebben paupers vinden
ik had sport 1 opgezegd maar overweeg toch weer Ziggo sport te nemen komend seizoen.quote:
Digitenne. Dus nee.quote:
genotquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop op een herhaling van deze wedstrijd:
foxsports.nl is beterquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:23 schreef TheGOAT het volgende:
Iemand die mij een site weet te geven waar ik ajax straks kan kijken? mag ook in pm, is adthe goed bijv.?
www.foxsports.nlquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:23 schreef TheGOAT het volgende:
Iemand die mij een site weet te geven waar ik ajax straks kan kijken? mag ook in pm, is adthe goed bijv.?
www.foxsports.nlquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:23 schreef TheGOAT het volgende:
Ik hoop mee.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop op een herhaling van deze wedstrijd:
Die jongen heeft een nare uitstraling.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:25 schreef Tagliano het volgende:
Milan van Dongen ook nog in Almelo, ze hebben wel weer de C-garnituur gestuurd
Aardige gladjanus inderdaad. Foxie heeft wel Kees als warm badquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die jongen heeft een nare uitstraling.
Fox mist een type Jack van Gelder, die man is een warm bad.
Ik heb er alleen zin in als ik het gevoel heb dat ze niet gaan winnen, helaas mist dat gevoel op dit moment..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:38 schreef Tagliano het volgende:
Toch wel een tijd geleden dat ik echt zin had om Ajax te kijken, maar dat gevoel is er weer eens
Best kans dat ze eraf gaan wel. Vitesse is toch een prima ploeg en Ajax is ondanks het puntenaantal ook weer niet zó goedquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er alleen zin in als ik het gevoel heb dat ze niet gaan winnen, helaas mist dat gevoel op dit moment..
Jij ookquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik haak af boys. Fijne avond
Dit zijn de echte.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit nu in een stevig dilemma. Espanyol v Villarreal is tof maar Ajax speelt.
Je bent te laat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
Tevens is het wachten tot Sunri5e ons komt vermaken met de vraag of de treinen wel rijden
Het is al gespeeld, meeste zijn alweer thuis.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:48 schreef Sunri5e het volgende:
Rijden de treinen niet of staat er een file naar de ArenA?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:48 schreef Sunri5e het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
Tevens is het wachten tot Sunri5e ons komt vermaken met de vraag of de treinen wel rijden
Hij ligt geblesseerd aan de zijkant.quote:
Hi Ha hoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:48 schreef Sunri5e het volgende:
Van de Looi?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij ligt geblesseerd aan de zijkant.
Kennyquote:
Ff serieus. Hoe kan het stadion met zo'n wedstrijd maar half gevuld zijn?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is al gespeeld, meeste zijn alweer thuis.
Omdat de winst al zeker is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ff serieus. Hoe kan het stadion met zo'n wedstrijd maar half gevuld zijn?
Die halve seconde dat ik even lui wasquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:51 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Uitprinten en inlijsten.
Je mag wel een keer van Ajax genieten hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:50 schreef Tagliano het volgende:
Heerlijke pass van Veltman overigens. Ik vind het moeilijk om te zeggen, maar ik geniet
De treinen rijden nietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zijn er zoveel stoeltjes leeg?
De treinen rijden niet hoorde ik van Sunri5e.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou eens tijd worden ookquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je mag wel een keer van Ajax genieten hoor.
Omdat je daar geen prijs voor krijgt aan het einde van het seizoen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vraag ik mij ook af. Op de vraag of er geen treinen rijden heb ik nog geen antwoord gehad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dacht even dat Vitesse thuis speeldequote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of de treinen zijn te lang doorgereden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De treinen rijden niet hoorde ik van Sunri5e.
Wow.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:51 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Uitprinten en inlijsten.
Wat ben jij toch snel mad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Omdat je daar geen prijs voor krijgt aan het einde van het seizoen.
Nee, dat was juist een vraag van mij.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De treinen rijden niet hoorde ik van Sunri5e.
Hoi GGMM.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ajax speelt duidelijk het beste voetbal van de Eredivisie.
Dit is statistisch niet aan te tonen, aka jij liegt!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ajax speelt duidelijk het beste voetbal van de Eredivisie.
Haha hap! Dom varken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is statistisch niet aan te tonen, aka jij liegt!
Ik heb hem in de manager dus hij mag de rest van het halfjaar blijven staan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Achenteh is minder dan die knaap toch?
Absoluut.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een leuke zaterdag gehad?
Het niveau van Achenteh is met geen woorden te beschrijvenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Achenteh is minder dan die knaap toch?
De Sunri5e van FOKquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Het niveau van Achenteh is met geen woorden te beschrijven
Kan je het wel tekenen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Het niveau van Achenteh is met geen woorden te beschrijven
Je ziet wie hier de kenners zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Als je een echte supporter bent hoef je echt niet naar het stadion hoor, het beste is als je lekker op de bank met een drankje naar je cluppie kijkt.
Oke Maniquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Als je een echte supporter bent hoef je echt niet naar het stadion hoor, het beste is als je lekker op de bank met een drankje naar je cluppie kijkt.
Staan gewoon 4e hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitesse kan er geen kloot van.
Ik stoor me soms ontzettend aan je opportunistische posts, maar dat weet je al langer.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitesse kan er geen kloot van.
Droomvoetbal gaat mij wat ver, maar het is wel prima jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ajax speelt droomvoetbal tot nu toe.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stoor me soms ontzettend aan je opportunistische posts, maar dat weet je al langer.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk wint AZ morgen van Feyenoord.
Dan had je dat beter moeten formuleren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Vitesse is niet goed begonnen aan deze wedstrijd.
Dat is onmogelijk met dat centrumquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk wint AZ morgen van Feyenoord.
Mex is een mooiweerposter.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stoor me soms ontzettend aan je opportunistische posts, maar dat weet je al langer.
Mijn nederige excuses. Het zal niet weer gebeuren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan had je dat beter moeten formuleren.
Inderdaad, je moet gewoon genieten, maar wel met mate.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]Als je een 'echte' supporter bent ben je al gediskwalificeerd in het leven
Speel jij graag met treintjes?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:57 schreef bjanaan het volgende:
Iemand een stream voor mobiel (Ajax-Vitesse) DM staat open!
FOX app moet het gewoon doen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:57 schreef bjanaan het volgende:
foxsports.nlquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:57 schreef bjanaan het volgende:
Caland verzint wel iets met de trein naar Polen.quote:
fox sports goquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:57 schreef bjanaan het volgende:
Donder op pauper.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:57 schreef bjanaan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |