Ik hoop mee.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop op een herhaling van deze wedstrijd:
Die jongen heeft een nare uitstraling.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:25 schreef Tagliano het volgende:
Milan van Dongen ook nog in Almelo, ze hebben wel weer de C-garnituur gestuurd
Aardige gladjanus inderdaad. Foxie heeft wel Kees als warm badquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die jongen heeft een nare uitstraling.
Fox mist een type Jack van Gelder, die man is een warm bad.
Ik heb er alleen zin in als ik het gevoel heb dat ze niet gaan winnen, helaas mist dat gevoel op dit moment..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:38 schreef Tagliano het volgende:
Toch wel een tijd geleden dat ik echt zin had om Ajax te kijken, maar dat gevoel is er weer eens
Best kans dat ze eraf gaan wel. Vitesse is toch een prima ploeg en Ajax is ondanks het puntenaantal ook weer niet zó goedquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er alleen zin in als ik het gevoel heb dat ze niet gaan winnen, helaas mist dat gevoel op dit moment..
Jij ookquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik haak af boys. Fijne avond
HAHA KIJK HEM HUILENquote:
Dit zijn de echte.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit nu in een stevig dilemma. Espanyol v Villarreal is tof maar Ajax speelt.
Je bent te laat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
Tevens is het wachten tot Sunri5e ons komt vermaken met de vraag of de treinen wel rijden
Het is al gespeeld, meeste zijn alweer thuis.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:48 schreef Sunri5e het volgende:
Rijden de treinen niet of staat er een file naar de ArenA?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:48 schreef Sunri5e het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
Tevens is het wachten tot Sunri5e ons komt vermaken met de vraag of de treinen wel rijden
Hij ligt geblesseerd aan de zijkant.quote:
Hi Ha hoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:48 schreef Sunri5e het volgende:
Van de Looi?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij ligt geblesseerd aan de zijkant.
Kennyquote:
Ff serieus. Hoe kan het stadion met zo'n wedstrijd maar half gevuld zijn?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is al gespeeld, meeste zijn alweer thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |