5-3-2 toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:55 schreef ArannaeCor het volgende:
Opstelling al kunnen achterhalen: Mulder, Van Anholt, Marzo, Van Aken, Bijker, Cavlan, Vd Boomen, Zenelli, Larsson, Veerman en Te Vrede.
Foppe kiest voor de aanval.
Wat heb jij een kleine arm.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:57 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een reusachtige banaan, hij is bijna net zo groot als m'n arm.
De Eretribune is dan ook bepaald geen aanraderquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
Op FS1 verkrachten ze een Doe Maar klassieker.
Ik kijk graag naar een objectieve presentator als Jan Joost van Gangelen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Eretribune is dan ook bepaald geen aanrader
Dat is natuurlijk ook een genot om naar te kijken, net als Heracles-De Graafschapquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar een objectieve presentator als Jan Joost van Gangelen.
Ik word heel agressief van de Eretribune.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Eretribune is dan ook bepaald geen aanrader
Ja maar Hansie, dan kijk je het toch lekker nietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik word heel agressief van de Eretribune.
Wie is er grens dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:08 schreef Tagliano het volgende:
Zo zie je maar, de grens tussen 0-1 en 1-0 kan klein zijn.
Dit wordt een heerlijke clichédag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
dat zit iedere getrouwde man sowieso.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik niet, gelukkig
Dan zit je onder de plak thuis
Ik heb dan ook snel naar Fox Sports 3 gezapt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja maar Hansie, dan kijk je het toch lekker niet
ik kan Fox sports 4 aanradenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb dan ook snel naar Fox Sports 3 gezapt.
Ach, misschien kun je nog beter onder de plak zitten dan het gemiddelde liefdesleven van een FOKer hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat zit iedere getrouwde man sowieso.
Da's grote klasse ouwe reusquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb dan ook snel naar Fox Sports 3 gezapt.
heb ik nietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik kan Fox sports 4 aanraden
Tijdje geleden dat ik me liet testen, zou kunnen dusquote:
het is maar een zenderquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mensen die geen Foxie 4 hebben paupers vinden
ik had sport 1 opgezegd maar overweeg toch weer Ziggo sport te nemen komend seizoen.quote:
Digitenne. Dus nee.quote:
genotquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop op een herhaling van deze wedstrijd:
foxsports.nl is beterquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:23 schreef TheGOAT het volgende:
Iemand die mij een site weet te geven waar ik ajax straks kan kijken? mag ook in pm, is adthe goed bijv.?
www.foxsports.nlquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:23 schreef TheGOAT het volgende:
Iemand die mij een site weet te geven waar ik ajax straks kan kijken? mag ook in pm, is adthe goed bijv.?
www.foxsports.nlquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:23 schreef TheGOAT het volgende:
Ik hoop mee.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop op een herhaling van deze wedstrijd:
Die jongen heeft een nare uitstraling.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:25 schreef Tagliano het volgende:
Milan van Dongen ook nog in Almelo, ze hebben wel weer de C-garnituur gestuurd
Aardige gladjanus inderdaad. Foxie heeft wel Kees als warm badquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die jongen heeft een nare uitstraling.
Fox mist een type Jack van Gelder, die man is een warm bad.
Ik heb er alleen zin in als ik het gevoel heb dat ze niet gaan winnen, helaas mist dat gevoel op dit moment..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:38 schreef Tagliano het volgende:
Toch wel een tijd geleden dat ik echt zin had om Ajax te kijken, maar dat gevoel is er weer eens
Best kans dat ze eraf gaan wel. Vitesse is toch een prima ploeg en Ajax is ondanks het puntenaantal ook weer niet zó goedquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er alleen zin in als ik het gevoel heb dat ze niet gaan winnen, helaas mist dat gevoel op dit moment..
Jij ookquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik haak af boys. Fijne avond
HAHA KIJK HEM HUILENquote:
Dit zijn de echte.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit nu in een stevig dilemma. Espanyol v Villarreal is tof maar Ajax speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |