5-3-2 toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:55 schreef ArannaeCor het volgende:
Opstelling al kunnen achterhalen: Mulder, Van Anholt, Marzo, Van Aken, Bijker, Cavlan, Vd Boomen, Zenelli, Larsson, Veerman en Te Vrede.
Foppe kiest voor de aanval.
Wat heb jij een kleine arm.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:57 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een reusachtige banaan, hij is bijna net zo groot als m'n arm.
De Eretribune is dan ook bepaald geen aanraderquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
Op FS1 verkrachten ze een Doe Maar klassieker.
Ik kijk graag naar een objectieve presentator als Jan Joost van Gangelen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Eretribune is dan ook bepaald geen aanrader
Dat is natuurlijk ook een genot om naar te kijken, net als Heracles-De Graafschapquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar een objectieve presentator als Jan Joost van Gangelen.
Ik word heel agressief van de Eretribune.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Eretribune is dan ook bepaald geen aanrader
Ja maar Hansie, dan kijk je het toch lekker nietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik word heel agressief van de Eretribune.
Wie is er grens dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:08 schreef Tagliano het volgende:
Zo zie je maar, de grens tussen 0-1 en 1-0 kan klein zijn.
Dit wordt een heerlijke clichédag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
dat zit iedere getrouwde man sowieso.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik niet, gelukkig
Dan zit je onder de plak thuis
Ik heb dan ook snel naar Fox Sports 3 gezapt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja maar Hansie, dan kijk je het toch lekker niet
ik kan Fox sports 4 aanradenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb dan ook snel naar Fox Sports 3 gezapt.
Ach, misschien kun je nog beter onder de plak zitten dan het gemiddelde liefdesleven van een FOKer hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat zit iedere getrouwde man sowieso.
Da's grote klasse ouwe reusquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb dan ook snel naar Fox Sports 3 gezapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |