Heb De Jong en Kuyt in de spits. Vooral De Jong zal veel gols opleveren.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mocht Santos vertrekken, zijn Andersen en Falkenburg de voornaamste mannen om hem op te volgen. Limbombe ga ik wel binnenkort eens inwisselen denk ik.
NEC is defensief fijner om te hebben. Krijgen zelden veel goals tegen.
De Jong wil ik eigenlijk wel hebben ja. Maar die kost zo enorm veelquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb De Jong en Kuyt in de spits. Vooral De Jong zal veel gols opleveren.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:57 schreef Ludacriss het volgende:
En dan loopt sparta nog een punt uit op VVV...
Schade is gelukkig beperkt. Had veel erger kunnen zijn. Slechte wedstrijd, heel snel vergeten!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Alleen moet NAC nog spelen bij Jong Ajax maandag.
Eindhoven is best een lastige club en al helemaal thuis, kan gebeuren imo.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:02 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Schade is gelukkig beperkt. Had veel erger kunnen zijn. Slechte wedstrijd, heel snel vergeten!
Dat is waar maar was een erg mindere wedstrijd van Sparta. Hopelijk herpakken ze zich snel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eindhoven is best een lastige club en al helemaal thuis, kan gebeuren imo.
Inderdaad, Den Bosch - Sparta en daarna de cruciale pot tegen VVV.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:06 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat is waar maar was een erg mindere wedstrijd van Sparta. Hopelijk herpakken ze zich snel.
Heb je een date ouwe reusquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kan waarschijnlijk maar 1 helft van Ajax kijken, dan ga ik naar The Revenant
Eens te meer duidelijk dat de Tommie Beugelsdijk-award volledig terecht naar jou is gegaanquote:
Bedanktquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens te meer duidelijk dat de Tommie Beugelsdijk-award volledig terecht naar jou is gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |