Da's ook waar ik jullie vooraf zou hebben ingeschat.quote:
Na net kan ik je wederom niet serieus nemen. Maar je noemde ook geen Droste en Castro dus ik hou op.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's ook waar ik jullie vooraf zou hebben ingeschat.
Hij heeft individuele kwaliteit ja, hij speelt wel slecht maar hij is wel een speler die theoretisch het verschil kan maken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:41 schreef hafcfan het volgende:
Mex je hebt jezelf net echt voor lul gezet. Je noemde Darri goed hahahaha
Darri deed het op de trainingen van Jong Vitesse best redelijk heb ik gehoordquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:41 schreef hafcfan het volgende:
Mex je hebt jezelf net echt voor lul gezet. Je noemde Darri goed hahahaha
Voetbal is een praktijksport Hans.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft individuele kwaliteit ja, hij speelt wel slecht maar hij is wel een speler die theoretisch het verschil kan maken.
Vorig jaar toch meermaals het verschil gemaakt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voetbal is een praktijksport Hans.
Zijn ook niet echt spectaculaire wedstrijdenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:47 schreef Caland het volgende:
Oja. Een doordeweekse speelronde
Ik sla een keer over denk ik.
Wat een lul.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
LIMBOMBE MIST EEN GROTE KANS OP 0-1
Vitesse - PEC 6-0quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn ook niet echt spectaculaire wedstrijden
11 punten.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
FT
Groningen 0-0 NEC
Hels fluitconcert.
Santos en Limbombe in mijn elftal.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
11 punten.
Met mijn 3 goedkoopste spelers.
Kon erger.
Mocht Santos vertrekken, zijn Andersen en Falkenburg de voornaamste mannen om hem op te volgen. Limbombe ga ik wel binnenkort eens inwisselen denk ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Santos en Limbombe in mijn elftal.
Heb ook gegokt op Willem II. Hebben kans morgen in Heerenveen dat St Juste en Van den Berg mist. En ook tegen dit zwalkende Groningen is er kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |