Oh, nee dus, moet jij de nazorg doen?quote:
nou ja moeten, moeten...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, nee dus, moet jij de nazorg doen?
Dan wens ik je veel wijsheid en sterkte toe.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:54 schreef sacha het volgende:
[..]
nou ja moeten, moeten...
ik ben wel een soort mantelzorger geworden
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel wijsheid en sterkte toe.
daar sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel wijsheid en sterkte toe.
BierFest Carnaval ... gezellig hoor ....quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat tegen carnaval, dan kan je in deze contreien weer van dit soort 'gein' kopen.
![]()
![]()
Als je je verstand op nul zet, gewoon mee zuipt is het best mogelijk een leuke avond te hebben, maar zelf ben ik geen liefhebber, hoewel ik in het verleden uiteraard wel af en toe een jaartje heb meegedaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:14 schreef chufi het volgende:
[..]
BierFest Carnaval ... gezellig hoor ....
Ik vind dat hossen zo domquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je je verstand op nul zet, gewoon mee zuipt is het best mogelijk een leuke avond te hebben, maar zelf ben ik geen liefhebber, hoewel ik in het verleden uiteraard wel af en toe een jaartje heb meegedaan.
quote:
Ze doen maar ... zolang ik er maar niet aan mee hoef te doenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is ook niet waar het om draaitIn de praktijk is het gewoon bezopen wederzijds losgaan met het andere geslacht.
En als jij tegen bovenstaande dame aanloopt ga jij ook hossen alsof je leven er vanaf hangt.![]()
Je moet dat hossen zien als een soort van paringsdans...
vrolijk fransjequote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze doen maar ... zolang ik er maar niet aan mee hoef te doen
Geloof me, als Shoef al die wilde loslopende vrouwen ziet hossen is ie in no time bijgedraaid en loopt ie zo op kop van de polonaise....quote:
Stil nou Mo....Straks kom ik nog die kant op ookquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geloof me, als Shoef al die wilde loslopende vrouwen ziet hossen is ie in no time bijgedraaid en loopt ie zo op kop van de polonaise....
ik denk altijd aan hogere temperaturenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk bij Carnaval aan hogere temperaturen
das mooi, was het ook zinvol?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:20 schreef chufi het volgende:
Hehe eindelijk echt weekend... Vermoeiend zo'n gesprek met iemand die Engels praat met een Indisch accent... Maar goed ze was wel aardig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Treehut362 op 22-01-2016 20:37:33 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ga je die ook gebruiken?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:21 schreef Treehut362 het volgende:
mijn nieuwste aanwinst...
[ afbeelding ]
ik rook al 15 jaar niet meerquote:
Het aanrecht is nou juist de plek waar absoluut geen asbak op zou moeten staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik rook al 15 jaar niet meer
voor op het aanrecht
een leeg aanrecht is een leeg aanrechtquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het aanrecht is nou juist de plek waar absoluut geen asbak op zou moeten staan.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:21 schreef Treehut362 het volgende:
mijn nieuwste aanwinst...Waarom in een spoiler, dit is mijn trotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor visite ik heb mijn eigen asbakIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:21 schreef Treehut362 het volgende:
mijn nieuwste aanwinst...Oh wow... Ik ben bij de lancering geweest op Cape Canaveral (12 september 1991, Discovery) ... gaaf om deze asbak dan te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
gaaf dingquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oh wow... Ik ben bij de lancering geweest op Cape Canaveral (12 september 1991, Discovery) ... gaaf om deze asbak dan te zien
Mooie dromenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dan wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:01 schreef chufi het volgende:
Maar een asbak op het aanrecht als je niet rookt? Misschien voor de lucifers ...
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:01 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Deense asbak ben ik nog steeds blij mee, ik heb hem even gepoetst
Oh ja dat model... tijdje was het in ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen lucifers in huis. Klikquote:
Wat maakt het uit? Als Hut dat graag wil en mooi en leuk vind....quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:01 schreef chufi het volgende:
Maar een asbak op het aanrecht als je niet rookt? Misschien voor de lucifers ...
Ow... volstoppen met pijnstillers en slaappillenquote:
Maak je niet druk....Huts asbak is tof.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Als Hut dat graag wil en mooi en leuk vind....
Ik vind het maar stom.... waarom zou je geen asbak mogen neerzetten als je niet rookt... ik zie probleem niet echt
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik vind het maar stom.... waarom zou je geen asbak mogen neerzetten als je niet rookt... ik zie probleem niet echt
Juistquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maak je niet druk....Huts asbak is tof.
Truste Hut.![]()
Maakt ook niet uit, maar de logica is anders...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik, en de mede zorgverleners zijn kapot, zij roeptoetert op alle fronten hoe fout het allemaal isquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... volstoppen met pijnstillers en slaappillen
Ok ik doe het nietquote:
Wat is dat voor ondankbare damequote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:08 schreef sacha het volgende:
[..]
ik, en de mede zorgverleners zijn kapot, zij roeptoetert op alle fronten hoe fout het allemaal is
Oi kan ik even losquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:11 schreef sacha het volgende:
en nu ga ik lekker een wijntje inschenken en kan iedereen ongezien de tyfus krijgen
Vooral ook dat lachje erbij... Ik zeg maar even niets meer...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:11 schreef sacha het volgende:
en nu ga ik lekker een wijntje inschenken en kan iedereen ongezien de tyfus krijgen
Cheers, je zult um wel verdient hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:11 schreef sacha het volgende:
Relax een ga even op de bank. Ik hou het wel in de gaten hierquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooral ook dat lachje erbij... Ik zeg maar even niets meer...
Wat een kut wijf die Sachaquote:
Hou het dan ook persoonlijkquote:
Misschien dat ie daarom zwaait...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij moest werken...
Pauzequote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat ook soms op mijn werk te fokkenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Johquote:
Ik bij de ene job wel en bij de andere weer niet..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat ook soms op mijn werk te fokken
Meestal lezenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bij de ene job wel en bij de andere weer niet..
Nu gaat het niet meerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bij de ene job wel en bij de andere weer niet..
Wat wil je horenquote:
Meestal vergeet je dat toch al weer voordat je de muziek uit hebt gezet..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:35 schreef sacha het volgende:
[..]
iets waar ik niet bij na hoef te denken
praat voor jezellufquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal vergeet je dat toch al weer voordat je de muziek uit hebt gezet..
Ik zou niet weten wat voor plaatje ik voor Chuf moet aanvragenquote:
Ik ben alleen thuis dus niemand die vreemd opkijkt met wat ik zeg... Maar bij jou lijkt me dat anders, alhoewel als ik je soms moet geloven ...quote:
das pas écht verdrietigquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat voor plaatje ik voor Chuf moet aanvragen
Ik luister helemaal niet mee hoor..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat voor plaatje ik voor Chuf moet aanvragen
Ik heb hetquote:
Was leuk, heb ook gekeken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:53 schreef chufi het volgende:
De van Rossumpjes in Koln zijn ook wel grappig
Plaatje voor je aangevraagdquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:53 schreef chufi het volgende:
De van Rossumpjes in Koln zijn ook wel grappig
Het is gewoon humor.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn alle 3 van hetzelfde laken een pak...
Nu dus op radioquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar dan, want als ik niet luister is het ook voor niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |